مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

کلینیک زیبایی چگونه مرکزی است؟

خدماتی که در خصوص مو در یک کلینیک زیبایی انجام می شود، مربوط به جلوگیری از ریزش موهای سر، تقویت فولیکول های موهای سر برای پرپشت شدن و ضخیم شدن موهای سر، همچنین تلاش هایی برای از بین بردن موهای زائد در نواحی که تمایل به برداشتن آنها دارید است.

 در کلینیک زیبایی خوب در اصفهان ،روش هایی از قبیل PRP، یکی از درمان‌های غیر جراحی محسوب می شود و در کاهش محسوس ریزش مو اثر بسزایی دارد. در این روش با انجام یک آزمایش خون، پلاسمای خون شما را که حاوی پلاکت هاست، از فرآورده خونی شما جدا می کنند و پلاکت هایی که داخل پلاسما وجود دارند را فعال کرده و به قسمت های مختلف سر تزریق می کنند. این روش حتی به عنوان خدمات پوستی نیز کارایی دارد. افرادی که از جای زخم یا بخیه روی پوستشان ناراضی هستند با مشورت پزشک می توانند کاندید استفاده از این روش درمانی باشند.

مزوتراپی و RF نیز از‌جمله خدمات زیبایی برای پرپشتی مو هستند که در کلینیک زیبایی انجام می شود.لیست کامل کلینیک زیبایی شیراز ، تهران و سایر شهرها ایران را در سایت پی جو مشاهده فرمایید.

لیزر موهای زائد هم در کنار تمامی خدمات پوست و مو از محبوب ترین خدمات در بین مردم شناخته شده است زیرا می توان ادعا کرد که فرایندی دائمی است و شما را از اصلاح و اپیلاسیون های هفتگی خلاص خواهد کرد.

تنها با مراجعه در 6 تا 8 جلسه موهای زائد ازبین میروند و با توجه به نوع رویش موهای بدن شما( کم مویی یا پرمویی) می توانید هر سال یا دو سال یکبار، برای لیزر یادآور به کلینیک زیبایی مراجعه داشته باشید.لیست کلینیک های زیبایی که خدمات لیزر موی زائد در شیراز ، اصفهان و سایر شهرهای ایران را انجام می دهند را در سایت پی جو ببینید.همواره به این نکته توجه داشته باشید که کلینیک‌های پوست و مو که با نام کلینیک‌های تخصصی پوست و مو و یا درمانگاه‌های پوست و مو معرفی می‌شوند، مراکز مهمی برای انجام خدمات زیبایی پوست، تناسب اندام و هرگونه جراحی دیگری که در حوزه زیبایی باشد، هستند.

 

نکته مهمی که باید حتما به آن دقت کنید این است که همه مراکز موجود که با نام کلینیک‌های زیبایی تبلیغات انجام می‌دهند، درمانگاه معتبر نیستند و فقط تعدادی از مراکز که موفق به گرفتن مجوز از سازمان نظام پزشکی استان خود شده‌اند و مسئولیت فنی مرکز را یک پزشک متخصص به عهده گرفته، کلینیک‌های تخصصی زیبایی معتبر می‌باشند.

 

کلینیک‌ها و پزشکان معتبر فعال در حوزه زیبایی، قبل از هر اقدامی ابتدا سلامت شما را از طریق آزمایش‌های لازم ارزیابی کرده و در صورت وجود بیماری به شما اطلاع می‌دهند تا تحت معالجه و درمان قرار گیرید و سپس در صورت عدم وجود خطر برای سلامتی شما، عمل زیبایی را انجام می‌دهند.فرق درمان ریزش مو در یک کلینیک زیبایی و کلینیک تخصصی پوست و مو چیست؟
به عنوان مثال در یک کلینیک زیبایی اولین راه حل برای کسی که ریزش مو و طاسی دارد می تواند کاشت مو باشد. اما در یک کلینیک تخصصی و درمانی پوست و مو ابتدا علت اصلی بروز این بیماری توسط پزشک متخصص مورد بررسی قرار گرفته و بعد از آن به رفع مشکل می پردازند. در مرحله نهایی اگر برای درمان راه حل دیگری وجود نداشته باشد به کاشت مو روی آورده می شود.کلینیک زیبایی چه مرکزی است؟
پیش از آن که به پاسخ سوال کلینیک زیبایی شامل چیست؟ بپردازیم باید بدانید به چه مراکزی کلینیک زیبایی گفته می شود؟ pasokheto.ir  در پاسخ به این سوال باید گفت در زمان گذشته مردم برای استفاده از روش های زیباسازی به مطب پزشکان مراجعه می کردند اما امروزه مراکزی تحت عنوان کلینیک زیبایی ایجاد شده است که با مراجعه به آن ها می توانید از انواع روش های زیباسازی بهره ببرید. در این مراکز انواع پزشکان متخصص پوست و مو حضور داشته و پس از آزمایش ها و معاینات لازم، مناسب ترین روش را برای زیباسازی انتخاب می کنند. یک کلینیک زیبایی باید دارای خصوصیاتی باشد که در ادامه مطلب به توضیح آن ها خواهیم پرداخت.

ویژگی های کلینیک زیبایی
زمانی که با سوال کلینیک زیبایی شامل چیست؟ مواجه می شوید، اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، ویژگی های یک کلینیک حرفه ای است. ویژگی های کلینیک زیبایی به شرح زیر هستند:

مجوز وزرات بهداشت: یک کلینیک زیبایی خوب باید دارای مجوز از وزارت بهداشت باشد. در صورت مجوز داشتن یک کلینیک شما می توانید اعتماد بیشتری به آن داشته باشید. زیرا وزارت بهداشت قوانین و استانداردهایی را برای آن نظر گرفته است که در صورت عدم رعایت این قوانین مجوز کلینیک باطل می شود.
متخصصین پوست و مو: یک کلینیک زیبایی باید شامل متخصصین پوست و مو باشد. یکی از قوانینی که وزرات بهداشت برای کلینیک های زیبایی در نظر گرفته است، فعالیت کلینیک زیر نظر متخصصین پوست و مو می باشد. کلینیک به هیچ عنوان نباید زیر نظر پزشک عمومی فعالیت داشته باشد.
دستگاه های مدرن: همانطور که می دانید کلینیک ها باید شامل انواع روش های زیباسازی و جوانسازی باشند. بنابراین استفاده از دستگاه های حرفه ای و مدرن یکی از مهم ترین ویژگی های کلینیک زیبایی است.
انجام انواع خدمات: یک کلینیک زیبایی باید بتواند تمامی خدمات زیبایی را پشتیبانی کند. زمانی که افراد وارد یک کلینیک می شوند باید حق انتخاب داشته باشند و بتوانند در میان روش های موجود یکی از آن ها را انتخاب نمایند. به همین دلیل کلینیک های زیبایی باید به انجام انواع خدمات زیبایی بپردازند.جوانسازی پوست
جوانسازی پوست یکی از انواع خدماتی است که در یک کلینیک زیبایی به انجام آن می پردازند. همانطور که گفته شد پوست در سنین پیری دچار چین و چروک‌هایی می‌شود که تاثیر بسیاری در زیبایی دارد. اما برای جوانسازی پوست کلینیک زیبایی شامل چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت روش‌های بسیاری در کلینیک زیبایی برای جوانسازی پوست وجود دارد که در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت:

تزریق بوتاکس:
یکی از روش‌هایی که برای جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی انجام می شود تزریق بوتاکس می‌باشد. تزریق بوتاکس در واقع تزریق یک سم فلج کننده عضلات به زیر پوست می باشد. یکی از مهم ترین دلایل ایجاد چین و چروک در پوست حرکت عضلات است. پزشکان متخصص برای جلوگیری از این مشکل با فلج کردن موقتی عضلات صورت باعث کاهش چین و چروک‌ها می‌شوند. این روش به صورت موقتی بوده و تقریبا 6 ماه ماندگاری دارد. از تزریق بوتاکس می‌توانید برای جلوگیری از چین و چروک ها استفاده نمایید.

تزریق فیلر:
زمانی که چین و چروک ها عمیق می شوند نمی توان از بوتاکس برای کنترل آن ها استفاده کرد. در این مواقع شما باید با تزریق فیلر یا پرکننده خطوط روی پوست را پر کنید. از روش تزریق فیلر همچنین برای فرم دهی و حجم دهی به لب‌ها، گونه‌ها و اعضای مختلف بدن استفاده می‌شود.

مزایای و معایب تزریق ژل گونه چیست ؟

در دوران مختلف داشتن گونه ی برجسته یکی از زیبایی های چهره محسوب میشده و بانوان به شیوه های مختلف به دنبال برجسته تر کردن گونه های خود بوده اند امروزه نیز خانم ها تایم زیادی را صرف اینکار میکنند و زمانی را صرف جلوی آینه بودن و آرایش میکنند که زدن ژرگونه یکی از روش ها است ولی خب اینکار هم وقت تلف میکند و هم اینکه باید مداوم تمدید شود پس کسانی که به داشتن گونه های برجسته علاقه مند هستند باید به دنبال راهه چاره دیگری باشند،تزریق ژل گونه در شهر کرج یکی از راه چاره ها است که هم روشی بدون جراحی است و هم نیاز به آرایش مداوم را برطرف میکند. ژل تحت عنوان پرکننده به کار میرود که حجم گونه را افزایش میدهد.


برخی به علت بالا رفتن سن حجم گونه هایشان تحلیل رفته و برخی نیز بطور طبیعی گونه ی کوچک و افتاده ای دارند تزریق ژل میتواند به این افراد بسیار کمک کننده باشد و چهره ای جذاب تر به آنها ببخشد ! تزریق ژل گزینه ی درمانی بسیار محبوبی است و دلیل این محبوبیت میتواند این باشد که این روش زیبایی، شیوه ای فوری و بدون نیاز به بستری است. این مواد ،موادی مشابه اسید هیالورونیک طبیعی در بدن است که البته به مرور زمان و براثر بالارفتن سن کاهش میابد.برای تزریق ژل گونه شما به کلینیک مورد نظر مراجعه می کنید. سعی کنید در انتخاب کلینیک و پزشک دقت زیادی داشته باشید. برای تزریق شما روی یک صندلی می نشینید و پزشک با تزریق داروی بی حسی ناحیه مورد نظر را بی حس می کند تا شما در هنگام تزریق دردی را احساس نکنید. امکان دارد این داروهای بی حسی با ژل ترکیب شده باشد که این روش با دقت صورت می گیرد. در مرحله بعد ژل با سورن های مخصوص و با دقت به گونه ها تزریق می شود. امکان دارد این تزریق حدود نیم ساعت طول بکشد.


اگر بهترین ژل برای تزریق استفاده شود شما نتیجه مناسبی از تزریق ژل مشاهده می کنید. در بیشتر اوقات امکان دارد گونه ورم کند و بزرگ تر شود. این روش کی روش غیر تهاجمی است و دوران نقاهت خاصی ندارد. شما می توانید بعد از تزریق به فعالیت های خود ادامه دهید و کارهای روزانه خود را انجام دهید.


نواحی مورد استفاده برای تزریق ژل

تزریق ژل برای از بین رفتن چین و چروک های صورت پر کردن ناحیه هایی که فرو رفته است و یا بعضی از افتادگی های صورت مناسب است. از تزریق ژل می توان برای ناحیه هایی استفاده کرد و مشکلات آن ها را برطرف کرد. در ادامه با تزریق ژل برای ناحیه هایی که می توانید از آن استاده کنید آشنا می شوید :


چین و چروک های دور لب :


به چین و چروک های دور لب، خطوط خنده یا لبخند هم می گویند که دو چین پوست در دو طرف بینی هستند که تا گوشه‌های لب امتداد دارند. اگر خط لبخند دارید، تزریق ژل راهی مناسب برای پر کردن این چین و چروک ها است که در ترکیب با پرکننده های گونه، صورت شما را بسیار جوان تر نشان می دهد.


چروک زیر چشم :


چین و چروک زیر چشم باعث می شود چشم ها خسته به نظر برسند. کم شدن حجم در این ناحیه، از دست دادن خاصیت ارتجاعی بافت های پوست یا کم شدن حجم استخوان می تواند یکی از دلایل آن باشد. با استفاده از یک روش پیشرفته، می توان فیلرهای پوستی را به زیر چشم، زیر گونه یا در هر دو ناحیه تزریق کرد تا ظاهری جوان تر به چشم ها بدهد.


خطوط ماریونت :


خطوط ماریونت خطوطی هستند که بین گوشه های لب به سمت چانه و خط فک کشیده می شوند. این خطوط باعث عروسکی شدن صورت می شوند. تحلیل استخوان صورت با بیشتر شدن سن می تواند باعث به وجود آمدن این چین و چروک ها در پوست صورت شود. فیلر پوست یک روش مناسب برای پر کردن خطوط عروسکی است.


گوشه های لب :


گاهی اوقات گوشه های لب به سمت پایین می افتند که باعث می شود افراد ظاهری غمگین داشته باشند. تزریق ژل صورت می تواند زیر گوشه های لب و کمی هم به گوشه لب تزریق شود.


گونه ها :


با بیشتر شدن سن، مقداری از چربی زیر پوست از دست می رود. این اتفاق باعث کم شدن حجم و قابلیت ارتجاعی پوست مانند حجم گونه و افتادگی می شود. افتادگی گونه ها می تواند چهره را خسته و استرس زا نشان دهد. تزریق ژل صورت نقش مناسبی در حجم طبیعی گونه و لیفت آن دارد.


بیشتر شدن حجم چانه :تزریق ژل گونه به چه دلایلی صورت می گیرد ؟

افراد در سنین بالا دچار افتادگی گونه می شوند که این امر باعث پیرتر دیده شدن آن ها می گردد. روش های مختلفی برای رفع این مشکل وجود دارد که بهترین و سریع ترین آن ها تزریق ژل است. تزریق ژل به گونه ها حجم از دست رفته صورت را پر کرده و موجب صاف شدن چین و چروک های پوستی می شود. این تکنیک زیبایی موجب بهبود ظاهر افراد و حفظ تعادل اجزای صورت بدون انجام عمل های جراحی سنگین و خطرناک می شود. بنابراین می توان گفت که تزریق ژل به گونه ها روشی برای زیبایی افراد در تمام سنین است.


تزریق ژل به گونه یا دیگر اجزای صورت در طولانی مدت آسیبی به بافت های پوستی وارد نمی سازد. همچنین ماندگاری بالا نیز یکی از مزایای این شیوه جوانسازی پوست محسوب می شود. لازم به ذکر است که ژل های استفاده شده در این روش پس از مدتی دچار افتادگی و تغییر شکل نمی شوند. پیش از تزریق ژل به گونه سوالات و نگرانی های زیادی ذهن اشخاص را به خود درگیر می سازد. ما در ادامه قصد داریم که تا حد زیادی پرسش های ذهنی شما را پاسخ دهیم.


مزایای و معایب تزریق ژل گونه چیست ؟

اگر قصد تزریق ژل به گونه های خود را دارید، بهتر است که با مزایا و معایب این روش آشنا شوید. برخی از مزیت های این تکنیک زیبایی علاوه بر برجسته کردن گونه ها و افزایش زیبایی چهره به شرح زیر است:


مدت زمان کوتاه عمل به همراه ماندگاری بالا : زمان لازم برای تزریق ژل به گونه ها در طولانی ترین حالت از نیم ساعت تجاوز نمی کند. pasokheto.ir میگوید: همچنین میزان ماندگاری این روش بسته به نوع ژل استفاده شده و سن فرد بین ۶ ماه تا ۲ سال متغیر است. بنابراین نیازی نیست که درباره تمدید ژل نگران باشید.

عدم نیاز به مراقبت و استراحت پس از اتمام عمل : این روش یک عمل زیبایی کم تهاجمی، بی دردسر و ارزان است. همچنین هنگامی که ژل را به گونه ها تزریق می کنند، بیهوشی کامل صورت نمی گیرد و تنها با بی حسی موضعی قابل انجام است. در ضمن دوره نقاهت پس از درمان نیز در این روش بسیار کوتاه است و متقاضی می تواند بلافاصله به کارهای روزمره خود بپردازد.

امکان کاهش حجم ژل یا تخلیه کامل آن : در صورتی که از نتیجه تزریق ژل به گونه های خود ناراضی هستید، امکان تخلیه همه یا بخشی از ژل با مشاوره پزشک وجود دارد. در این شرایط حتما از پزشک تزریق کننده برای کاهش حجم یا تخلیه ژل کمک بگیرید و به سراغ پزشک دیگری نروید. البته در این تکنیک زیبایی امکان اضافه کردن حجم بیشتری به گونه ها و اصلاح مجدد آن ها نیز وجود دارد.

عدم آسیب رسانی به بافت های پوستی : از آنجایی که ژل های مورد استفاده در این روش به طور معمول بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده اند، آسیبی به بافت های پوستی وارد نمی کنند. به همین دلیل این نوع ژل ها جذب پوست شده و پس از مدتی نیاز به تمدید ندارند.

یکی از معایب استفاده از ژل های پوستی هزینه هایی است که در مقایسه با تزریق چربی به پوست در طولانی مدت به فرد تحمیل می شود. زیرا در این روش برای حفظ نتایج مطلوب به معالجه های مکرری نیاز است. همچنین نتایج بدست آمده از این روش با وجود ماندگاری خوب، در مقایسه با نتایج حاصل از تزریق چربی دوام کمتری دارند.


درباره کاربردهای میکرونیدلینگ

برای بسیاری از ما شادابی و زیبایی پوست اهمیت زیادی دارد. چراکه این موضوع تاثیر زیادی در زیبایی چهره و بدن هر فرد خواهد گذاشت. به همین دلیل هرکسی صرف‌نظر از سن و جنسیت به دنبال راهکاری برای حفظ طراوت و شادابی پوست و برطرف کردن اثرات پیری است. خوشبختانه پیشرفت علم در کنار استفاده از دانش انسان‌های باستان، باعث به وجود آمدن روش‌هایی موثر برای جوان‌سازی پوست و رفع آثار زخم و لک و جوش و آکنه شده است. و میکرونیدلینگ د رکرج شیوه بسیار خوبی است.


 pasokheto.ir میگوید:حدود ۵۰ سال است که میکرونیدلینگ به‌عنوان یکی از روش‌های موثر جوان‌سازی پوست معرفی شده و در این دوران پیشرفت چشمگیری داشته است. این روش از روش‌های قدیمی که مصریان باستان برای حفظ سلامت پوست خود استفاده می‌کردند، الهام گرفته شده است. میکرونیدلینگ روشی غیرتهاجمی برای جوان‌سازی پوست صورت است که می‌تواند توسط افراد در سنین مختلف مورداستفاده قرار گیرد. این روش کم‌خطر و کم عارضه، دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد و به دلیل اثرات قابل‌لمس یکی از محبوب‌ترین روش‌های جوان‌سازی است.


دلایل مختلفی وجود دارد که افراد برای مبارزه با عوامل پیر کننده و آسیب‌زننده پوست خود کاری نمی‌کنند. اصلی‌ترین این دلایل عدم آشنایی با روش‌های مختلف و آگاهی از روش انجام و خطرات و عوارض آن‌ها است. همین موضوع باعث می‌شود که هر حرف‌وحدیثی درباره این روش‌ها را باور کنند و به دلیل ترس از خطراتی که خیلی از آن‌ها واقعیت ندارند، اقدامی برای جوان‌سازی پوست خود نکنند. در این مطلب به سراغ معرفی روش میکرونیدلینگ رفته‌ایم. روشی نسبتا جدید و شناخته نشده که درست به همین دلیل حرف‌وحدیث درباره آن بسیار زیاد است.داشتن پوستی با طراوت و شاداب یکی از خواسته هایی است که ارتباط خاصی با سن و جنسیت ندارد چرا که این روزها تقریبا طیف وسیعی از افراد به دنبال روش های مختلف جهت جوانسازی پوستشان هستند. صرف نظر از این که چه جنسیتی داشته و چند سال دارند! از گذشته تا کنون روش های مختلفی برای درمان جای جوش، لک، زخم و ... وجود داشته است که برخی از آنها به صورت سنتی و برخی دیگر با استفاده از تکنیک های خاص پزشکی قابل استفاده هستند. میکرونیدلینگ یکی از همین روش های جوان سازی پوست صورت است که سابقه آن به بیش از 50 سال پیش باز میگردد! شاید این مسئله به نظر شما کمی عجیب باشد، اما باید گفت که این شیوه درمانی، شباهت زیادی به یکی از شیوه های درمانی مصریان باستان دارد! در ادامه همراه ما باشید تا شما را با این شیوه جوانسازی پوست آشنا کنیم.


میکرونیدلینگ چیست؟

همانطور که گفته شده، میکرو نیدلینگ یکی از جدیدترین شیوه های درمانی برای از بین بردن جای بسیاری از جراحت های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. جالب است بدانید که این شیوه به عنوان یکی از روش های درمان غیر تهاجمی در نظر گرفته می شود که در سالیان دور به شکل دیگری با همین هدف جوانسازی پوست صورت مورد استفاده قرار می گرفته است. چرا که مصریان در گذشته با استفاده از ماسک های زبر خشن، مامند سنگ مرمر، لایه های مرده پوست را بر می داشتند و در نتیجه راه را برای ساخت و ترمیم مجدد پوست هموار می نمودند.میکرونیدلینگ چیست

درروش میکرونیدلینگ (جوان‌سازی پوست) سوزن زیر جلدی از طریق ایجاد سوراخی مجاور اسکار، زیر فرورفتگی آشکار یا چروک، فروبرده می‌شود. عمل آزاد کردن پوست از چسبندگی به چنین جاهای عمیق، موجب بالا آمدن پوست و ایجاد زخمی کنترل‌شده می‌گردد که درنهایت فرایند بهبود زخم آغازشده و با تشکیل بافت همبند فرورفتگی اسکار بهبود می‌یابد.

دکتر آندره کامیراند و همکارانش در مقاله ایدر سال 1997 با معرفی نیدل ابریشن پیشرفته گام مهم بعدی در باب نیدلینگ پوست را برداشتند. وی به روش Tattoing و با رنگ‌دانه همرنگ پوست نسبت به ترمیم اسکار هیپوکروم صورت اقدام نمود. پس از یک تا دو سال، آن‌ها متوجه شدند بااینکه رنگ‌دانه مصنوعی کاملاً محوشده بود، جای آن ملانین طبیعی جایگزین شده و همچنین بافت، ظاهر و رنگ اسکار بسیار بهبودیافته بود.


این اتفاق این فکر را متبادر می‌کرد که تریپاناسیون (از ریشه یونانی تریپانون: با مته سوراخ کردن) اسکارها به روش tattoing مسئول بهتر شدن و رنگ‌دانه سازی مجدد اسکار است.


آن‌ها به این نتیجه رسیدند که نیدلینگ اسکار به‌تنهایی موجب شکستن ساختار کلاژن و تجدید و تحریک ملانین سازی می‌گردد.

به دنبال کشف دکتر کامیراند، دکتر دس فرناندس یک استامپ نیدلینگ برای تحریک کلاژن معرفی کرد. بعدها وی غلتکی (رولر) با 70 سوزن طراحی کرد که استفاده از آن راحت‌تر بود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه‌های پیشرفته و حرفه‌ای میکرونیدلینگ جهت استفاده پزشکان در امر جوان‌سازی پوست تولیدشده است. به‌صورت کلی می‌توان گفت  اسکین نیدلینگ که تحت عنوان میکرونیدلینگ یا روش تزریق کلاژن نیز شناخته می‌شود، یک روش غیر جراحی کم تهاجمی است که با ابزار میکرونیدل آسیب کنترل‌شده‌ای به پوست فرد وارد می‌کند.


درواقع در این روش ابزار مدادی شکلی که در قسمت انتهایی به یک غلتک مجهز شده استفاده می‌گردد که دارای سوزن‌های بسیار ظریفی است. با غلتاندن ابزار بر روی صورت، سوزن‌ها وارد پوست شده و زخم یا اصطلاحاً یک کانال بسیار ریز بر روی پوست ایجاد می‌کند. این زخم کنترل‌شده و محدود، بدن فرد را وادار می‌نماید در جهت ترمیم این آسیب، عکس‌العمل نشان دهد و  کلاژن و الاستین تولید کند. درنتیجه پوست ضخیم‌تر شده و این فرآیند منجر به کاهش ضایعات پوستی و جوان‌سازی پوست می‌گردد؛ به‌نحوی‌که پوست فرد بافتی لطیف‌تر و مرطوب‌تر خواهد داشت.


ابزارهای بسیار متعددی برای اعمال روش میکرونیدلینگ موجود است که هر یک از مواد متفاوتی ساخته‌شده است. برای مثال ابزارهای سیلیکونی، شیشه‌ای، فلزی و پلیمری در بازار موجود است.


گفته می‌شود نیدلینگ حرفه‌ای  پوست یکی از سریع‌ترین فرآیندهای درمانی پوست است و این روش برخلاف داروهای شیمیایی و یا لیزر درمانی، آسیب حداقلی به پوست وارد می‌کند.


میکرونیدلینگ روشی است جدید که نتایج درخشانی را در درمان ضایعات پوستی و زیبایی به دست آورده است. این روش به‌طور حیرت‌انگیزی باعث بالا رفتن غلظت کلاژن در پوست می‌گردد و درعین‌حال باعث منظم شدن رشته‌های کلاژن و الاستین در پوست آسیب‌دیده می‌شود. در حال حاضر میکرونیدلینگ یکی از بهترین روش‌های کلاژن سازی  است که با توجه به هزینه بسیار کم نتایج شگفت‌انگیزی را در پی داد. میکرونیدلینگ (Percutaneous Collagen Induction Therapy) که به درمان تحریک کلاژن سازی یا PCI نیز معروف است نوعی روش تحریک مکانیکال جهت ترمیم آسیب‌های ساختاری پوست است که منجر به بازسازی بافت آسیب‌دیده و تغییریافته می‌گردد. هدف این درمان، بهبود ظاهر و عملکرد پوست است.

درمان لیزر اندولیفت برای چیست؟

اندولیفت یک روش لیزر سرپایی با حداقل تهاجم است که در پزشکی زیبایی بافت اندو (بینابینی) استفاده می‌شود.


 بهترین مرکز اندولیفت در اصفهان بوسیله لیزر ، درمان بدون جراحی، اسکار و بدون درد است که به شما امکان می‌دهد ساختار پوست را تقویت کرده و سستی پوست را کاهش دهید.


این نتیجه پیشرفته‌ترین تحقیقات فناوری و پزشکی است که بر روی چگونگی به دست آوردن نتایج عمل لیفتینگ جراحی متمرکز است. همچنین از نقاط ضعف مربوط به جراحی سنتی به دلیل طولانی شدن زمان بهبودی، نرخ بالاتر موارد جراحی و البته قیمت‌های بالاتر جلوگیری می‌کند.


درمان لیزر اندولیفت برای چیست؟

درمان اندولیفت به لطف فیبرهای میکرو نوری یکبار مصرف و نازک مانند FTF Eufoton انجام می‌شود که به راحتی در زیر پوست وارد زیرپوسترم سطحی می‌شوند.


فعالیت اصلی اندولیفت ترویج سفت شدن پوست است: به عبارت دیگر جمع شدن و کاهش سستی پوست به لطف فعال شدن نئو کلاژنز و عملکردهای متابولیکی در ماتریکس خارج سلولی.


ضخیم شدن پوست ایجاد شده توسط اندولیفت کاملاً با پرتو لیزر استفاده شده انتخاب می‌شود. یعنی با تعامل خاص نور لیزر که به طور انتخابی به دو هدف اصلی بدن انسان برخورد می‌کند: آب و چربی.


به هر حال این درمان چندین هدف دارد:

بازسازی لایه‌های عمیق و سطحی پوست.

بازسازی فوری و متوسط ​​و بلند مدت بافتی در ناحیه تحت درمان: به دلیل سنتز کلاژن جدید. به طور خلاصه ، منطقه تحت درمان به تعریف مجدد و بهبود بافت خود ، حتی ماه‌ها پس از درمان ادامه می‌دهد.

جمع شدن سپتوم همبند.

تحریک تولید کلاژن و در صورت لزوم کاهش چربی بیش از حد.چه مناطقی از پوست را می‌توان با اندولیفت درمان کرد؟

درست است که از اندولیفت بیشتر در لیفت صورت استفاده می‌­شود اما نمی­‌توان گفت این روش، روشی اختصاصی برای لیفت صورت است. در مناطقی از بدن که دارای بافت چربی عمیق هستند از جمله بازوها، ناحیه داخلی ران، زانوها و ماهیچه­ سرین می­‌توانند از روش اندولیفت استفاده کرد و نتیجه مطلوبی گرفت. البته این روش در مناطق حساس بدن باید به احتیاط بیشتری انجام شود.


 


ماندگاری متد درمانی اندولیفت چگونه است؟

زمان ماندگاری در عمل­ های زیبایی و پزشکی موضوعی بسیاری مهم است که همه ی بیماران به آن توجه می کنند. زمان ماندگاری عمل اندولیفت تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند نوع پوست، شدت تغییر یا آسیب و وضعیت کلی بدن بستگی دارد.  با توجه به این شرایط با تشخیص پزشک متخصص امکان عمل مجدد با روش اندولیفت وجود دارد و احتمال آن صفر نیست.نحوه کار و اثرگذاری اندولیفت

اندولیفت از دو کلمه Endo و Lift تشکیل شده است. در این روش یک فیبر نوری بسیار نازک که قطری در بین 200 تا 30 میکرون (برای کاربردهای صورت) یا 400 تا 600 میکرون (برای کاربردهای مرتبط با نقاط دیگر بدن) دارد، به زیر لایه‌های پوستی وارد می‌شود. این فیبر نوری به یک منبع انرژی لیزری دایودی متصل است. این فیبر از لایه‌ی اولیه‌ی زیرین پوست به هیپودِرم وارد می‌شود. لیزرهای پوست که برای رفع موهای زائد به کار می‌روند تنها توانایی اثرگذاری سطحی را بر پوست دارند اما این روش قادر است که انرژی لیزر را به لایه‌های زیرین پوست منتقل کند.


اندولیفت را می‌توان به‌تنهایی یا در کنار سایر برخی دیگر از روش‌های جوان‌سازی پوست مانند هایفوتراپی به کار برد. اندولیفت از ویژگی فیزیکی مشخصی که در اشیاء گوناگون وجود دارد بهره می‌برد. هر یک از اجسام توانایی دریافت طول موج‌های مشخصی را دارند و طول موج‌های دیگر را دریافت نمی‌کنند. لیزر اندولیفت این توانایی را دارد که با استفاده از طول موج ۱۴۷۰ نانومتری بر برخی از بافت‌ها به‌صورت مشخصی تأثیر بگذارد و بر بافت‌های دیگر بی‌اثر باشد.


انرژی منتقل‌شده از فیبر نازک نوری باعث عمل لیپولیز یا چربی‌سوزی بافتی می‌شود. اساس بسیاری از زیرمجموعه‌های اندولیفت مانند اندولیفت غبغب، اندولیفت بینی، اندولیفت صورت، اندولیفت چشم و غیره همین است. غیر از سوزاندن چربی‌ها، اندولیفت باعث تحریک کلاژن سازی و ساخت الاستین می‌شود که سبب انعطاف‌پذیری و استحکام هم‌زمان پوست خواهد شد. از دیگر موارد مثبتی که در این روش صورت می‌گیرد، بازسازی رگ‌های بدن است. حرارتی که در بافت‌ها ایجاد می‌شود سبب بالارفتن سوخت‌وساز سلول‌ها شده و غذارسانی بیشتر به آن‌ها سبب افزایش ساخت کلاژن در آنها و نیز در رگ‌های منتقل‌کننده آنها می‌شود.

آیا شما گزینه مناسبی برای تقویت لب و پروتز لب و ژل لب هستید؟

داشتن لب‌هایی برجسته از جمله نشانه‌های زیبایی چهره در زنان است. به همین دلیل اغلب افراد سعی دارند تا لب‌های خود را به روش‌های مختلفی برجسته‌تر و زیباتر نشان دهند. یکی از بهترین و موثرترین این روش‌ها تزریق ژل است. تزریق ژل در کلینیک‌‌های زیبایی توسط پزشک متخصص در این زمینه انجام شده و داوطلبان این کار می‌توانند بلافاصله به نتیجه مطلوب و دلخواه خود دست یابند. اما سوالی که ذهن اغلب افراد را به خود درگیر می‌کند این است که نتایج حاصل از این کار چه قدر ماندگاری خواهد داشت؟ ماندگاری ژل لب به عوامل متعددی بستگی داشته و از جمله این موارد می‌توان به مراقبت‌های لازم، استفاده از برند معتبر و شناخته شده، مهارت و تخصص پزشک و موارد بسیار دیگری اشاره کرد. تزریق ژل لب  ازپرطرفدارترین امور زیبایی در اصفهان است.

عوارض تزریق ژل لب چیست؟

حال که درباره ژل لب اطلاعاتی دریافت کردید ، باید بدانید که تزریق ژل لب هم عوارضی دارد که این عوارض در صورت شما بسیار تاثیر می گذارد ، برای این که تاثیرات ژل لب کمتر شوند ، شما حتماً باید به دکتر زیبایی بروید و تا جایی که امکان دارد در سالن های زیبایی و یا آرایشگاه ها این عمل را انجام ندهید.


برای این که کاملاً این عوارض را درک کنید ما هر کدام را به صورت جدا از هم توضیح می دهیم تا شما به صورت کامل آن ها را بشناسید.


از عوارض تزریق ژل لب می توان به آسیب به بافت لب ، بروز واکنش ها آلرژیک ، تورم و کبودی ، ایجاد زخم هایی در ناحیه تزریق ژل ، ایجاد عفونت ، عدم تقارن ، جوش بعد از تزریق ، جابجایی ژل در یدن ، التهابات پوستی ، ایجاد شدن ناراحتی های خفیف ، قرمزی پوست ، به وجود آمدن اسکار و … نام برد.


۱- آسیب به بافت لب در هنگام تزریق ژل

این نوع از عوارض کاملاً طبیعی است و علت طبیعی بودن ان این است که شما دارید یک ماده خارجی را به بدن خود وارد می کنید و این تزریق یک عامل خارجی محسوب می شود. بدن در برابر این عوامل خارجی برای محافظت از خود یکسری واکنش ها نشان می دهد که این واکنش ها باعث خرابی بافت لب می شوند و هر چه قدر میزان سی سی مصرف شده برای ژل لب بیشتر باشد این آسیب ها بیشتر می شوند و در دراز مدت باعث خرابی بافت لب می شود.


۲- بروز واکنش های آلرژیک بعد از تزریق ژل لب

این آسیب هم کاملاً طبیعی است. برای این که بدن هر انسان ممکن است به برخی چیز ها و ماده ها حساس باشد و باعث بروز آلرژی در بدن شود البته ناگفته نماند بروز آلرژی به ندرت در بدن ایجاد می شود و برای جلوگیری یا اطمینان از نداشتن آلرژی باید پیش متخصص بروید و آن متخصص از شما تست آلرژی بگیرد و در صورت نداشتن آلرژیک شما می توانید به راحتی تزریق ژل را انجام دهید.


از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی آلرژیک ژل لب می توان به میزان سی سی و جنس مصرف شده برای ژل هم اشاره کرد.


۳- تورم و کبودی بعد از تزریق ژل لب

از دیگر عوامل مخرب تزریق ژل لب می توان به خونریزی ، کبودی و تورم لب اشاره کرد که معمولاً این اتفاق از عوارض شایع تزریق ژل لب می باشد. این نوع تورم ها بعد از گذشت دو سه هفته پس از تزریق بهبود پیدا می کنند.


از عوامل تشدید کننده این کبودی ها می توان به میزان سی سی مصرفی ، جنس ماده ژل لب و جهتی که ژل لب زده می شود اشاره کرد که اگر دکتر یا متخصص به صورت اشتباه و با زاویه اشتباهی سوزن را وارد کند ممکن است این خونریزی و تورم حتی شدید تر هم شود.آیا پروتز لب خطر دارد؟

تقویت لب با عمل پروتز لب یا کاشت لب فقط به برشهای کوچک احتیاج دارد و عموماً ایمن تلقی می شود. مانند هر عمل جراحی ، خطر خونریزی ، عفونت و نتایج رضایت بخش وجود دارد. خطرات این کار با انتخاب انتخاب یک جراح پلاستیک باتجربه و انجام تمام مراحل را در یک مرکز جراحی معتبر ، کاهش می یابد. کلینیک زیبایی سیمارو با مزیت داشتن متخصصان باتجربه و مکانی با ابزارآلات پیشرفته عمل جراحی زیبایی  لبی مطمئنی را برای شما ارائه می دهد.


پروتز لب راهی موثر برای برجسته سازی لب و متقارن کامل لب با صورت است. پس از انجام این عمل ، ممکن است بهبود آن  چند هفته طول بکشد – به طور قابل توجهی ماندگاری اثرات پروتز لب طولانی تر از تزریق ژل در لب است اما ، پروتز لب خطرات بیشتری نسبت به تزریق دارد و ممکن است بهترین گزینه برای هر بیمار نباشد.تزریق ژل لب تا چه مدت ادامه دارد؟

تقویت لب با تزریق ژل لب خطرات کمتری نسبت به کاشت ، ایمپلنت پروتز لب دارد ، اما برای همان مدت زمان نتیجه نخواهد داد. بیشتر ژل های تزریق  لب به مدت ۱۲ تا ۱۸ ماه حجم را بازیابی می کنند ، اما برای حفظ نتایج به تزریق های مکرر احتیاج است


پس از تزریق ژل لب چه انتظاری باید داشته باشم؟

بعد از تزریق ژل لب ، ممکن است دچار کبودی و تورم شوید. این مورد کوتاه مدت است و با ماندن در خانه  و کمی استراحت برطرف شود. بیشتر افراد قادرند فعالیتهای عادی و فوری را بدون هیچ مشکلی از سر بگیرند ، اگرچه یک روز یا استراحت مناسب توصیه می شود.


در برخی مواقع با توجه آناتومی بدن بیمار  زمان بهبودی طول می کشد و در این مدت ، به منظور کاهش خطرات ناشی از عوارض جانبی جدی ، باید از برخی فعالیتها جلوگیری کنید. در طول مدت زمان مراقبت شما ، ما تمام دستورالعمل های قبل و بعد از عمل را تحت پوشش قرار می دهیم تا مطمئن شوید خطری شما را تهدید کند.


آیا شما گزینه مناسبی برای تقویت لب و پروتز لب هستید؟

بهترین راه برای یافتن اینکه آیا شما یک نامزد خوب برای تقویت لب با تزریق ژل لب یا پروتز لب هستید ، از طریق مشاوره ما  به شما است. در طول مشاوره ، متخصص یا متخصصان  به طور دقیق زمینه های نگرانی شما را ارزیابی می کند ، در مورد همه گزینه های برجسته سازی  لب شما بحث خواهد کرد و به شما را در انتخاب بهترین راه حل کمک می کنند.