مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

آیا میتوان فیش حقوقی کارمندان و بازنشستگان را بدون مراجعه حضوری و از طریق موبایل دریافت کرد؟

چگونه فیش حقوقی خود را با موبایل دریافت کنیم

با کلیک بر روی لینک بالا ، صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد ، در اینجا باید کد ملی و شماره شخصی خود را وارد کنید.


با وارد کردن اطلاعات درخواستی ، گزینه "بعدی" را انتخاب کنید. در این مرحله نیز باید رمز ورود خود را وارد کنید. در ادامه برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با موبایل میبایست  رمز ورود به سیستم همان رمز ورود همگام سازی است و اگر در وب سایت همگام سازی حساب کاربری ندارید ، باید یک رمز عبور جدید برای خود تعیین کنید.


این رمز عبور برای شما در سیستم ثبت می شود و برای بازدیدهای بعدی از سیستم باید از همان رمز عبور استفاده کنید. به این ترتیب رمز ورود به سیستم همگام سازی برای این گروه از کاربران تنظیم می شود که باید آن را برای استفاده در آینده ذخیره کنید تا فراموش نشود.

اطلاعات درج شده در سوابق فرهنگی فرهنگیان

رسید پرداخت از چندین بخش تشکیل شده است. در قسمت اول ، دستمزد کار ، دستمزد ، شرایط محیطی بسیار دشوار و اضافه کاری برای بدست آوردن مجموع پرداخت ها محاسبه می شود.

قسمت دوم شامل عناوین کسر ، از جمله بیمه تأمین اجتماعی برای مشارکت کارکنان ، بیمه عمر برای مشارکت کارکنان ، هزینه مشارکت در دوره های تعهد خدمات ، هزینه کمک به صندوق مسکن ، هزینه و کمک به صندوق است. حقوق بازنشستگی ، و. به عنوان حق کودکان مشخص شده است.

در پایان ، مجموع پرداخت ها ، کسر کسورات و مجموع اقساط و پرداخت های خالص در شماره حساب شخص حساب می شود.

مدرک تحصیلی حقوق بازنشستگان را دریافت کنید

رسید حقوقی فرهنگیان - وارد سیستم رسید حقوقی فرهنگیان شوید


سامانه دریافت حقوق و دستمزد فرهنگیان بازنشسته به نشانی www.cspf.ir است و توسط صندوق بازنشستگی کشور صادر می شود. برای دریافت فیش حقوقی مستمری بگیران لازم است با وب سایت مذکور مشورت کرده و سپس همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است ، در منوی سیستم گزینه خدمات بازنشستگی را انتخاب کنید.