مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشکلات رایج در پیدا کردن شماره داوطلبی در ثبت نام کنکور

دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور سراسری

دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور سراسری : برای داوطلبانی که آن به ثبت نام کنکور سراسری در رسید ثبت نام آنها شماره داوطلبی و شماره پرونده درج می گردد. این اطلاعات در مراحل مختلف کنکور سراسری مورد استفاده داوطلبان قرار می‌گیرد. از جمله می توان به زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ، اعلام نتایج کنکور سراسری در مرحله اولیه ، انتخاب رشته کنکور سراسری و یا در زمان دریافت نتایج نهایی کنکور سراسری اشاره نمود. به همین جهت دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور سراسری یکی از بخش های مهم در فرایند ثبت نام کنکور سراسری به حساب می آید.

دریافت شماره پرونده و داوطلبی کنکور سراسری

در ابتدا لازم است بگوییم که سازمان سنجش آموزش کشور شرایط  را برای داوطلبان فراهم نموده که با مراجعه به سایت sanjesh.org و ارسال درخواستی مبنی بر بازیابی شماره پرونده یا شماره داوطلبی ، مجددا آن ها را دریافت کنید.

نکاتی که باید در زمان ارسال درخواست به سازمان سنجش رعایت نمایید

آن دسته از داوطلبانی که حساب ایمیل ندارند می بایست قبل از عضویت در سایت سنجش ، یک نام کاربری در حساب ایمیل برای خود ایجاد نمایند تا در زمان نام نویسی در سایت سنجش با مشکلی مواجه نشوند.

پس از تائید نهایی عضویت داوطلب در سایت ، نام کاربری و رمز عبور به آدرس الکترونیکی او ارسال می گردد بنابراین حساب ایمیل باید معتبر و فعال باشد.

حساب ایمیل کاربر باید مختص به خود او باشد و استفاده از یک پست الکترونیکی برای چند داوطلب میسر نیست.

پس از ثبت نام در سایت ، امکان تغییر مشخصات وارد شده وجود ندارد بنابراین در درج اطلاعات دقت کافی داشته باشید.

در هنگام وارد کردن اطلاعات زبان کیبورد را به انگلیسی تغییر دهید.


نحوه دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور سراسری


در این قسمت از مطلب به توضیحاتی در خصوص نحوه بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی خواهیم پرداخت. در ابتدا لازم است گفته شود که برای دریافت موارد فوق دو روش وجود دارد:


روش اول: برقراری ارتباط با روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور می باشد.

منبع:

https://pasokhbama.com/%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%88-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D9%88%D8%B7%D9%84%D8%A8%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1/