مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

روشهای کاشت ناخن چیست؟

 این روزها هنر طراحی ناخن در حال رونق است و تکنیک ها و طرح های جدیدی را شکل می دهد. در حالی که بدست آوردن چیزی منحصر به فرد بیشتر به مهارت طراحی شما بستگی دارد، هنگامی که بدانید از چه ابزاری استفاده کنید و چگونه طراحی را به درستی انجام دهید، می توانید به راحتی در کار طراحی ناخن ها حرفه ای شوید. برای کمک به شما در این زمینه، راهنمای زیر را آماده کرده‌ایم که در آن انواع  قلم های طراحی ناخن نظیر قلم سرگرد، سوزنی و ... به شما معرفی می‌شود.


1- قلم طراحی سرگرد


این قلم همه کاره ترین و رایج ترین قلم طراحی ناخن است که برای ایجاد طرح های پیچیده استفاده می شود. همچنین به ایجاد الگوهای های مختلف کمک می کند. این نوع قلم ها به ساختن ناخن سه بعدی با استفاده از پودر اکریلیک و مونومر کمک می کنند.


2- قلم طراحی سوزنی


 در آموزشگاه کاشت ناخن در تبریز استفاده از این ادوات یاد داده خواهد شد.این قلم ناخن به ایجاد خطوط راه راه (خطوط بلند)، یا الگوهای خط کشی کمک می کند و همچنین می توانید از آنها برای ساختن الگوهای حیوانی مانند نقش های گورخری یا ببری استفاده کنید. با قلم های طراحی سوزنی می توانید به راحتی خطوط مستقیمی را طراحی نمایید.


3- قلم طراحی آمبره


این قلم برای طراحی و محو کردن دو رنگ روی کاشت ناخن مورد استفاده قرار می گیرد که طرح آمبره را ایجاد می نماید. لبه آن دارای اشکال مختلفی است که هر یک طرح خاصی را روی ناخن ایجاد می نماید.


4- قلم طراحی سرکج


از این نوع قلم طراحی بیشتر برای تمیز کردن اضافات لاک و طراحی ها از روی کوتیکول ها و اطراف ناخن استفاده می شود. همچنین برای ایجاد خط فرنچ روی ناخن نیز مناسب می باشد و به دلیل زاویه دار بودن لبه آن می توان به راحتی دو رنگ مختلف را برای طراحی به کار برد.


5- قلم طراح باد بزنی


 قلم بادبزنی در پاشیدن دیزاین هایی مانند اکلیل، پودر شیمر و پودر شوگر و همچنین پاک کردن اضافات آنها بعد از اتمام کار از روی ناخن مورد استفاده قرار می گیرد.


6- قلم طراحی دیتیل(جزئیات)


 از قلم طراحی دیتیل برای اضافه کردن جزئیات به طراحی ناخن استفاده می شود. به دلیل کوتاه و سفت بودن موهای این قلم، کنترل بیشتری برای کارهای دقیق تر ارائه می دهد و از دقت بسیار خوبی برخوردار است.نگاهی کوتاه به تاریخچه فرنچ ناخن

فرنچ در واقع یک کلمه فرانسوی است که اصل آن فرنچ مانیکور به معنای زیبایی یا طراحی ناخن‌های دست و پا می‌باشد. از لحاظ تاریخی، بسیاری معتقدند که فرنچ مانیکور اولین بار در قرن نوزدهم و در فرانسه استفاده شده است. اما این موضوع بسیار جای بحث دارد و بسیاری نیز با آن مخالف هستند. مخالفان معتقدند فرنچ مانیکور فرانسوی نه در فرانسه ایجاد شده است و نه توسط یک تبعه فرانسوی.


به باور این گروه، فرنچ در واقع اختراع یک آمریکایی بود. بر این اساس، اولین‌بار در اواخر سال 1978 جف پینک، بنیانگذار برند اورلی، فرنچ مانیکور را ابداع کرد. سپس توسط مکس فاکتور، پدر لوازم آرایشی مدرن پاریس، به کار گرفته شد. برخی دیگر حتی می‌گویند فرنچ، اولین بار در اواخر دهه 1800 نیز دیده شده است.


البته این موضوع که مانیکور فرانسوی در چه زمانی و در کجا معرفی شد، چندان مهم نیست. چیزی که وجود دارد این است که در قرن نوزدهم، این تکنیک به یکباره رواج زیادی پیدا کرد. بعد از آن، تعدادی از سالن‌های ناخن فرانسوی از فرنچ جهت تکمیل زیبایی زنان استفاده کردند. این آغازی برای استفاده از فرنچ مانیکور در کشورهای دیگر همچون آمریکا بود.کاشت ناخن در چندین مرحله شامل زیر سازی ، مواد گذاری ، سوهان کشی و طراحی ناخن انجام می شود که در ادامه به ارائه توضیحاتی پیرامون هر یک پرداخته ایم.


زیرسازی

اولین مرحله از آموزش کاشت ناخن زیر سازی است. در صورتی که در زمینه کاشت ناخن زیرسازی به شیوه اصولی صورت نگیرد ، کیفیت کار پایین می آید. به طوری که بعد از مدتی احتما هوا گرفتن و یا افتادن ناخن مشتری وجود دارد. زیرسازی در چندین مرحله انجام می شود که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم.


مانیکور خشک

خراش دادن سطح ناخن

هر دو مورد در بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در تبریز به هنرجویان آموزش داده می شود تا بدون آسیب زدن به ناخن مشتریان ، اقدام به زیرسازی پیش از کاشت ناخن نمایند.



مواد گذاری

در این مرحله شناخت مواد ، نحوه ترکیب آن ها و نحوه استفاده بر روی ناخن بسیار مهم است. از سویی دیگر شناخت ابزار و کاربرد آن ها نیز در این مرحله بسیار تاثیر گذار می باشد. چراکه در صورتی که از قلم کاشت مناسب استفاده نشود و نحوه استفاده از آن را به درستی آموزش ندیده باشید ، کار مواد گذاری نیز برایتان سخت تر خواهد بود. در بهترین آموزشگاه های کاشت ناخن در تبریز موارد زیر آموزش داده می شود:


انتخاب قلم مناسب برای کاشت ناخن

نحوه صحیح برداشتن مواد

غلظت مواد

نحوه مواد گذاری

ضخامت مواد گذاری


سوهان کشی از مراحل کاشت ناخن در بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در تبریز

آموزشگاه کاشت ناخن در تبریز

در این مرحله از دوره آموزش کاشت ناخن نحوه استفاده از سوهان برقی پس از مواد گذاری آموزش داده می شود. سوهان کشی ناخن در چندین مرحله شامل موارد زیر انجام می شود :


از بین بردن ناهمواری های ایجاد شده بر روی ناخن و استفاده صحیح از سر سوهان مناسب شامل سرسوهان الماسه سر گرد و یا سر سوهان الماسه مخروطی . همینطور استفاده از سرسوهان در زاویه درست

دورگیری بدون ایجاد زخم در پوست اطراف ناخن

ایجاد فرم نهایی بر روی ناخن با استفاده از سرسوهان الماسه استوانه

فرم دهی با استفاده از سوهان دستی با شناخت انواع فرم ناخن ، نحوه صحیح دست گرفتن سوهان، قرار داشتن سوهان در زاویه درست، میزان سوهان کشی

از بین بردن ناهمواری های احتمالی . ایجاد فرم نهایی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد