مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

بهترین کاندیدای مناسب جراحی زیبایی پلک چه افرادی هستند؟

سن مناسب جراحی پلک

خانمها یا آقایانی که پلک‌های پایین یا بالای آنها حالت پف آلود دارد، یا در قسمتهایی برجسته بوده، یا افتادگی و یا پوست اضافی دارد و مایلند چهره‌شان تغییر کند تا جوان‌ تر و شاداب‌تر به نظر برسند، کاندید این عمل هستند. این عمل علاوه بر مزایای فوق می‌تواند حس اعتماد به نفس را در فرد تقویت نماید. اما سن مناسب جراحی پلک چند سال است؟


بهترین کاندیدای مناسب جراحی زیبایی پلک کسانی هستند که حداقل ۳۵ سال سن داشته باشند و افتادگی پلک یا پف زیر چشم (در اثر تجمع چربی اضافه) باعث تغییرات ناخوشایند در چهره شان شده باشد. برای انجام جراحی زیبایی پلک لازم است که فرد بطور کلی سالم باشد و بیماری خاصی نداشته باشد. اما چنانچه مشکلات پلک حاد باشد، با تشخیص پزشک این جراحی در سن 18 سال به بالا نیز قابل انجام می باشد.


https://pasokheto.ir/tehran/%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%BE%D9%84%DA%A9-%D8%A7%D8%B2-%DA%86%D9%87-%D8%B3%D9%86%DB%8C/


البته نباید تصور شود که با جراحی پلک تمام مشکلات زیبایی صورت و یا مشکلات روحی و جسمی حل می‌گردد. بنابراین بسیار اهمیت دارد که فرد از نظر روحی و روانی با ثبات بوده و انتظارات معقولی از نتایج جراحی داشته باشد. بلفاروپلاستی ممکن است همراه با جراحی‌های دیگر همچون لیفت پیشانی و یا لیفت صورت انجام پذیرد.


با توجه به روند رو به رشد جراحی های زیبایی، برای آنکه بیمار به نتایج دلخواه دست یابد، بسیار مهم است که انتظارات واقع بینانه و معقولی از عمل جراحی و نتایج آن داشته باشد. برای رسیدن به یک دیدگاه صحیح، دیدن تصاویر قبل و بعد از عمل جراحی در افراد دیگر و احیاناً مشورت با افرادی که قبلاً جراحی شده اند بسیار کمک کننده است. ضمناً باید توجه داشت که جراحی اصلاحی پلک تاثیری بر موارد زیر ندارد:


چروک های اطراف پلک، بین ابروها و روی پیشانی (برای درمان این چروک ها تزریق بوتوکس روش مناسبی است) حلقه های سیاه اطراف چشم

افتادگی ابرو

به هر حال باید به یاد داشت که جراحی زیبایی پلک به هر حال یک عمل جراحی است و عوارض احتمالی آن به سادگی از بین نمی رود. بنابراین برای انجام این جراحی مشاوره دقیق تخصصی ضروری است.


نتایج عمل جراحی پلک

چنانچه جراحی پلک توسط جراح با تجربه انجام شود نتیجه مطلوبی از عمل خواهید گرفت. پیشنهاد می کنیم که نزد بهترین جراح پلک در پاسداران این جراحی را انجام دهید. ترمیم زخم یک فرایند تدریجی است. محل برش معمولاً تا ۶ ماه ته رنگ صورتی دارد و پس از این مدت کم کم به صورت یک خط ظریف سفید درمی آید و تقریباً محو می شود.


جراحی پلک نتایج مفیدی به دنبال دارد که عبارتند از :


بهبود میدان دید جانبی

افزایش اعتماد به نفس

باقی ماندن نتیجه عمل برای سالهای متمادی و گاهی تا پایان عمرحداقل سن برای بلفاروپلاستی یا به عبارتی دیگر داشتن شرایط سنی مناسب، یکی از معیارهای عمل بلفاروپلاستی می­باشد. اما از آن جایی که همه ی انسان ها، همواره به دنبال زیبایی و زیباتر دیده شدن هستند، ممکن است در هر سنی به دنبال عمل­ های زیبایی باشند. یکی از اجزای صورت که به شدت بر روی زیبایی تاثیرگذار می باشد، چشم ها می باشند.


به همین دلیل، زیبایی چشم ها، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از روش ها برای زیبایی چشم ها، عمل بلفاروپلاستی می باشد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که عمل های زیبایی برای سنین خاصی مناسب می باشند.


ما در این مقاله قصد بر این داریم تا در مورد حداقل سن برای بلفاروپلاستی و دیگر محدودیت های این عمل بپردازیم. پس تا انتها برای پاسخ به سوالات متداولی که ممکن است برای شما پیش بیاید، با ما همراه باشید.جراحی پلک از چه سنی مجاز است ؟

افتادگی پلک ها ، یک حالت بسیار ناخوشایند و نامطلوب برای هر فردی می تواند باشد که در هر دو پلک بالایی و پایینی چشم ایجاد می شود. از جمله مشکلاتی که در این ناحیه ایجاد می شود ، افتادگی پلک بالا و پایین ، پف های خفیف تا شدید پلکی ، کبودی پلک ، انباشت سلول های چربی در پلک ها و … می باشد. مشکلات نامبرده ممکن است در هر سنی حتی در زمان نوزادی نیز اتفاق بیافند و تاثیر نامطلوب خود را بر روی زیبایی فرد بگذارد و یا حتی در برخی موارد منجر به ایجاد اختلال در بینایی فرد شود.


بنابراین مشکلات مرتبط با افتادگی پلک ممکن است در یک و یا هر دو چشم و در یک و یا هر دو پلک و در هر سنی برای افراد ایجاد شود چراکه افتادگی پلک دارای دلایل متفاوتی است. اما خوشبختانه امروز روش های درمانی و جراحی پلاستیک به کمک این دسته از افراد آمده است و به راحتی می توان با استفاده از آن ها افتادگی پلک را برطرف کرد.


در پاسخ به سوال جراحی پلک از چه سنی مجاز است ؟ باید بگوییم که اغلب عمل های جراحی پلک و یا به عبارتی دیگر بلفاروپلاستی در دو مقطع سنی جوانی و میانسالی انجام می شود و در تمامی سنین نتیجه رضایت بخش بوده است. بنابراین فرقی نمی کند چند سال دارید ، در صورتی که دارای افتادگی پلک هستید ، بهتر است به یک پزشک متخصص مراجعه کنید و در این رابطه از او راهنمایی دریافت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد