مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

چگونه بهترین مراکز تزریق را برای ژل لب در تهران پیدا کنیم ؟

یکی از ملاک‌های زیبایی چهره داشتن لب‌هایی برجسته است. همین موضوع سبب شده تا افراد بسیاری اقدام به روش‌های تزریق ژل برای برجسته‌ و فرم‌دهی لب‌های خود بکنند. از جمله محبوب‌ترین این روش‌ها در سال‌های اخیر تزریق ژل لب روسی است. تمامی افراد می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به کلینیک‌های زیبایی معتبر و شناخته شده نسبت به انجام این عمل زیبایی مراجعه کنند. کلینیک پوست و مو رز با حضور دکتر رضا روحانی از بهترین‌های تهران و همچنین ایران بوده و کاندیدهای تزریق ژل روسی می‌توانند در این کلینیک خدمات باکیفیتی را با نتایج مطلوب دریافت کنند. اگر شما نیز  قصد تزریق ژل به مدل روسی را دارید در این مقاله همراه ما باشید تا با نحوه تزریق ژل لب مدل روسی و بهترین مرکز تزریق ژل لب در تهران بیشتر آشنا شوید.

نحوه تزریق ژل لب مدل روسی

برخی از افراد به دلیل بالا رفتن سن و یا به صورت مادر زادی خطوط مشخصی در لب بالا و پایین خود ندارند. در این دسته از افراد می‌توان به راحتی مدل تزریق ژل لب روسی را اعمال کرده و افراد به مدل دلخواه در لب‌های خود دست یابند. اولین قدم برای انجام این کار مشاوره با پزشک مربوطه است. در جلسه مشاوره فرم لب و انتظارات شخص بررسی شده و پزشک تصمیم‌های لازم برای فرم‌دهی و کسب رضایت مشتری می‌گیرد. پس از آن بیمار برای انجام تزریق آماده شده و ژل در حجم مورد نیاز توسط پزشک متخصص و کاربلد در این زمینه تزریق می‌شود.


آماده‌سازی بیمار با اعمال بی‌حسی و استریلیزاسیون در نواحی تزریق همراه است. توجه داشته باشید برای ایجاد فرم روسی در لب‌ها حتما باید به پزشک باتجربه در این زمینه مراجعه شود تا با تخصص خود بتواند کار تمیز و مورد پسندی را ارائه دهد. ناگفته نماند که در برخی از افراد برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز است تا تزریق ژل در چندین جلسه انجام شود.

مشاوره پیش از تزریق مدل لب روسی

هر متخصص، پیش از تزریق ژل لب روسی، برای دانستن اهداف زیبایی و خواسته های بیمار، با او صحبت می کند. در حین مشاوره، باید در مورد هر گونه شرایط پزشکی خاصی که ممکن است در طول تزریق فیلر برجسته کردن لب یا پس از آن باعث بروز مشکلات شود، با بیمار صحبت کنید. متخصص زیبایی باید به بیمار خود اطلاع دهد که انجام هر مدلی از تزریق فیلر، برای همه مناسب نیست؛ چرا که سایز لب ها و سایر اعضای چهره ی همه ی بیماران یکسان نیست و مهم ترین هدف در تزریق ژل، رسیدن به لب های متقارن و نچرال است. بنابراین هر چیزی که برای یک نفر خوب به نظر می رسد، ممکن است برای فردی دیگر وحشتناک باشد! بنابراین در مشاوره ی پیش از تزریق ژل روسی، چشم انداز واضحی از نتایج تزریق توسط پزشک برای شما شرح داده می شود.

روش لب روسی برای چه کسانی مناسب است؟

برخی از بیماران ممکن است کمان cupid کمی داشته باشند، یا در برخی بیماران مسن تر، ممکن است زمانی، لب حجیم و تعریف شده ای از لحاظ زیبایی داشته اند ولی به دلیل افزایش سن، لب بالای آنها شکل خود را از دست داده و چروک شده است. برخی دیگر ممکن است اصلا کمان نداشته باشند و با این امید که لب هایی با کمان زیبا داشته باشند، به تکنیک تزریق لب روسی روی آروده باشند.

هنگام برخورد با اولین نوع بیمار ذکر شده، روش کار باید بسیار ساده باشد. تمام آن چیزی که نیاز است متخصص انجام دهد، تزریق مقداری مواد فیلر اسید هیالورونیک به ناحیه ای از لب است که بلافاصله حجم لب را افزایش می دهد و شکل کمان تیزتر و بارزتری را در بالای لب، ایجاد می کند. برای آن دسته از افرادی که هیچ وقت Cupid Bow طبیعی نداشته اند و می خواهند این کار را انجام دهند، این فرایند اندکی دشوارتر است و ممکن است برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه، به چندین جلسه تزریق فیلر، نیاز داشته باشند.

پر کردن شیارهای عمودی بالای لب

یکی دیگر از نواحی که گاهی در این روش مورد توجه قرار می گیرد، شیارهای عمودی بر روی پوست بین سوراخ های بینی و نیمه فوقانی لب است که ستون های philtrum نامیده می شوند. زمانی که این ستون ها، با استفاده از فیلر اسید هیالورونیک پر شوند، می توانند به ظاهر زیبا و جوان تر نشان دادن لب ها کمک کنند. این ستون می تواند به برجسته تر نشان دادن شکل لب بالایی کمک کند و باعث شود تا کشیده تر به نظر آید.

فیلر لب چیست و تفاوت آن با تزریق ژل لب کدام است؟

تزریق ژل‌های لب و به طور کلی، تزریق فیلرها به لب، برای برطرف کردن نقص های لب در افراد صورت می گیرد. برخی از افراد از لب های نازک، کوچک و یا بد شکل خود رضایت ندارند و از آنجا که فرم لب ها می تواند در میزان زیبایی افراد تأثیر بسزایی داشته باشد، تصمیم به تزریق مواد حجم دهنده به لب های خود می گیرند. از این رو لازم است تا این افراد تفاوت فیلر لب با ژل لب و هم چنین مزایا و معایب هر روش و مراقبت های قبل و بعد از انجام این کار را بدانند و مناسب با نیاز خود برای تزریق این مواد اقدام نمایند.

فیلر لب، تزریق فیلر لب | دکتر علی کمیلی


ژل‌های تزریق شونده در لب

ژل‌ها در واقع حجم دهنده هایی هستند که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده اند و تزریق ژل، به عنوان یکی از خدمات رایج در مراکز پوست و سلامتی شناخته شده است، ژل‌ها علاوه بر قابلیت حجیم کردن قسمت هایی از پوست مانند لب ها و گونه برای از بین بردن چین و چروک صورت و جوانسازی هم استفاده می شود.


چرا تزریق ژل لب

لب یکی از قسمت های صورت است که با افزایش سن حجم لب کم شده ،ارتفاع لب کاهش یافته و بر جستگی آن در صورت کاهش می یابد. تزریق ژل لب می تواند برای رفع این تغییرات و زیبایی صورت بسیار مفید باشد. حجم لب، ارتفاع و برجستگی آن تحت تاثیر سن قرار خواهند گرفت. لب تحتانی به طور طبیعی از لب فوقانی بزرگ تر و حجیم تر است و نیمه راست و چپ هر کدام از لب ها شبیه هم هستند که حجم و تقارن در این دو نیمه بسیار مهم است. در تزریق ژل کاری که انجام می شود این است که حاشیه لب برجسته و حجم داده می شود و بدین ترتیب است که به زیبایی صورت از طریق تزریق ژل لب افزوده می شود.


لب فوقانی از دو قسمت لب سفید و لب قرمز تشکیل شده است که توسط حاشیه لب از یکدیگر جدا شده اند. با تشکیل چروک عمودی و موازی در قسمت سفید لب فوقانی ظاهر نامطلوبی ایجاد می شود و در صورت استفاده از روژلب بصورت خطوط عمودی قرمز رنگ در لب بالا خودش را نشان می دهد. بطور معمول لب تحتانی حجیم تر از لب فوقانی است و کمی جلوتر از آن قرار گرفته است. می توان گفت لب تحتانی حدودا دو برابر لب فوقانی می باشد. در حالیکه لب بالا و پایین نسبت به هم بعنوان خواهر در نظر گرفته می شوند نیمه راست و چپ هر کدام از لب ها بعنوان دو قلو نسبت به یکدیگر تصور می شوند و وجود تقارن در این دو نیمه بسیار مهم و اساسی می باشد. در تزریق ژل لب با حجم دادن و برجسته کردن حاشیه لب جذابیت و زیبایی صورت بیشتر می شود.

تفاوت بین تزریق ژل و فیلر لب چیست؟

قبل از اینکه تفاوت بین تزریق ژل و فیلر لب را توضیح دهیم ابتدا کمی در مورد پرکننده های پوستی تزریقی صحبت می کنیم. همان طور که می دانید گذشت و زمان و پیری پوست سبب می شود تغییرات سلولی در افراد به وجود ﺁید که به تبع آن حجم بافت ها در بدن کم شود و در چهره افراد بسیار تاثیر می گذارد. لذا یکی از بهترین راه ها برای اصلاح این تغییرات و درمان این مشکل، تزریق ژل یا فیلر است. اما مشکل کار اینجاست که اکثر افراد خواهان این روش با تفاوت بین تزریق ژل و فیلر لب آشنا نیستند.


در واقع امروزه برای تزریق و اصلاح تغییرات از پرکننده هایی استفاده می شود که پرکننده ها، مواد مصنوعی و طبیعی هستند. امروزه از این پرکننده ها برای تزریق به بافت چهره و لب استفاده می شود تا تغییرات حاصله را اصلاح کنند. هدف از استفاده این مواد، جبران کمبود حجم بافت در سراسر بدن است. مواد پرکننده ای که برای تزریق مورد استفاده قرار می گیرد

معرفی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد و انجام امور دانشجویی

دانشگاه آزاد، یکی از موفق ترین و پرجمعیت ترین دانشگاه های کشور است که قطعا برای رسیدگی به امور دانشگاهی و ارائه تسهیلات برای دانشجویان خود نیازمند به یک سامانه جامع و هماهنگ می باشد. این دانشگاه از واحدهای زیادی تشکیل شده که هر کدام از این واحدها زیر نظر سامانه ای جداگانه و مختص به دانشگاه خود، تحت عنوان سامانه سیدا قرار می گرفت، اما امروزه به دلیل نیاز دانشجویان به استفاده و بهره مندی از خدمات آنلاین و اینترنتی، سامانه جدیدی به نام سامانه آموزشیار، به صورت هماهنگ و سیستماتیک بین تمام واحد های دانشگاه آزاد راه اندازی شده است. این سامانه به غیر از بخش ورود به پروتال شخصی دانشجو، شامل بخش های مختلفی از جمله سیستم پشتیبانی، آرشیو خبر ها، سایت آموزش، بخش اطلاعیه و قسمتی درباره اطلاعات تماس شماره پشتیبانی آموزشیار  و آدرس سازمان مرکزی می شود. در این مقاله به معرفی بیبشتر این سامانه می پردازیم.

سیستم آموزشیار دانشگاه آزاد با هدف یکسان سازی سامانه های واحد های دانشگاه آزاد و به منظور یکپارچه و هماهنگ سازی امور دانشجویی از جمله انتخاب واحد ، برنامه درسی ، پرداخت شهریه و .... راه اندازی شده است . لذا دانشجویان مقاطع و رشته های مختلف این دانشگاه باید برای انجام امور درسی خود وارد سایت amozeshyar به نشانی edu.iau.ac.ir شوند .


لذا با توجه به اهمیت آشنایی دانشجویان دانشگاه آزاد با سایت edu.iau.ac.ir ، در ادامه این مقاله نخست کاربرد ها و امکانات سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد و سپس راهنمای کامل و تصویری ورود به این سامانه را ارائه داده ایم .

مراحل ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir

دانشجوها ، اساتید و پرسنل دانشگاه آزاد در تمامی مقاطع و رشته های مختلف برای طی کردن روند آموزشی ، پژوهشی و مالی خودشون باید وارد سامانه جامع آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir شده و امور مربوط به این دانشگاه رو از طریق این سامانه انجام بدن .


نحوه ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد به طور خلاصه :

جست و جوی عبارت " edu.iau.ac.ir " یا " سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد "


انتخاب گزینه مناسب با توجه به موقعیت فرد ( دانشجو ، استاد ، پرسنل )


مطالعه و تایید موارد گفته شده


وارد کردن نام کاربری ، کلمه عبور و کد تصویر


برای ورود به سامانه دان دانشگاه آزاد که نسخه به روز سایت واداناست می تونین مقاله زیر رو بخونین .

نحوه ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

همانطور که پیش از این اشاره شده است ، سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد با هدف متمرکز کردن امور دانشجویان این دانشگاه راه اندازی شده است . داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت آموزشیار به نشانی edu.iau.ac.ir و ورود به پورتال شخصی خود ، امور دانشگاهی خود را انجام دهند .


مراحل ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد :


1 – ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد به نشانی edu.iau.ac.ir

2 – انتخاب نوع کاربری ( دانشجو / استاد / کارمند دانشگاه )

3 – مطالعه و تایید قوانین و مقررات سامانه

4 – ورود به سامانه با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور

5 – انتخاب گزینه مورد نظر از منوی موجود در سامانه

چگونه فشار پکیج را هنگام پایین رفتن آن تنظیم کنیم؟

میدانید که پکیج ها دیواری هم مانند سایر سیستم های تهویه مطبوع  نیاز به راه اندازی و نصب دارند که این کار باید به نصاب پکیج دیواری بسپارید. نصاب به طور کامل پکیج را نصب و راه اندازی می کند و سپس ان را روشن می کند و به نحوی که به طور کامل اماده استفاده می باشد

در بعضی مواقع لازم است که خودتان پکیج دیواری را روشن کنید مثلا زمانی که پکیج دیواری به صورت خود به خود خاموش می شود . یا زمانی که می خواهید برای مدت طولانی به مسافرت بروید و دستگاه را خاموش می کنید. یا حتی مواقعی که می خواهید حالت پکیج را تغییر دهید حالت تابستانه یا زمستانه ان را فعال کنید.

ما در اینجا برای شما نحوه روشن کردن پکیج دیواری بوتان و همچنین نحوه قرار دادن پکیج را روی حالت زمستانه یا حالت تابستانه قرار داده ایم تا شما در هر زمان که خودتان نیاز داشتید بتوانید به راحتی پکیج دیواری را روشن یا خاموش کنید

دقت داشته باشید که در برخی مواقع پکیج دیواری شما با مشکلاتی روبرو می شود که نیاز به تعمیر دارد . در چنین شرایطی ما به شما توصیه می کنیم اگر درباره تعمیر پکیج دیواری بوتان علم یا تخصصی ندارید به چیزی دست نزنید و سریعا با یک مرکز مجاز تعمیر پکیج دیواری تماس برقرار کنید تا تعمیرکاران ان مرکز با تخصص و مهارت خود به عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری شما بپردازند

شما می توانید برای تعمیر پکیج بوتان به ما اعتماد کنید ما سالهاست که در زمینه سرویس و تعمیرات پکیج در شهر پرند  دارای تخصص و مهارت هستیم و در این زمینه به همشهریان عزیز خدمات رسانی می کنیم

 

آشنایی با صفحه نمایشگر پکیج دیواری بوتان

بهتر است قبل از روشن کردن پکیج دیواری بوتان با یک سری از اجزا که روی صفحه نمایش قرار دارد آشنا شوید

  •  نمایشگر فشار و دما : عقربه های روی این نمایشگر میزان فشار و دمای آب مدار گرمایش را بر حسب بار و درجه سانتیگراد نشان می دهد.
  • دلایل افت یا افزایش فشار پکیج
  • ابتدا بهتر است دلایل افت فشار و یا بالا رفتن فشار را با هم مرور کنیم:

  • عواملی که می‌توانند باعث افت فشار در پکیج شوند:

  • نشتی در سیستم گرمایش پکیج
  • هواگیری هر یک از رادیاتورها و یا حوله خشک کن
  • خراب شدن منبع انبساط پکیج
  • چگونه فشار پکیج را کم کنیم یا بالا ببریم 2

  • دلایلی که می تواند باعث بالا رفتن فشار در پکیج (توضیحات کامل را در مقاله  علت بالا رفتن فشار پکیج دیواری مطالعه فرمایید)

  • خرابی منبع انبساط
  • گرفتگی لوله رابط منبع انبساط
  • رسوب گرفتن مدارها و یا گرفتن یکی از مدارهای منبع انبساط
  • خرابی شیر بای پاس
  • خرابی کلید حرارتی
  • خرابی شیر پرکن پکیج
  • خرابی شیر اطمینان پکیج
  • خرابی برد کنترل
  • خرابی پمپ سیرکولاتور
  • چگونه فشار پکیج را کم کنیم یا بالا ببریم 3

  • در تمامی دلایل فوق ابتدا باید علت بالا رفتن و یا پایین آمدن فشار اول مشخص شود و سپس اقدام به تعمیر پکیج بشود و سپس برای تنظیم فشار اقدام شود.

  • اما در چند مورد مانند رسوب گرفتن به تدریج مسیر لوله‌ها، هواگیری پکیج و یا ایجاد نشتی در شیرهای رادیاتور پس از تعمیر پکیج باید خودتان بتوانید فشار دستگاه را تنظیم کنید.

  • برای این موضوع باید مطابق روال توضیح داده شده در ادامه فشار پکیج را تنظیم کنید.

  •  

  • چگونه فشار بار پکیج را کم کنیم
  • هرگاه فشار پکیج از 1.5 بالاتر رفته باشد برای تخلیه این فشار چند راه وجود دارد. اولین و موثرترین راه مطابق روش زیر است:

  • ورودی آب دستگاه را ببندید
  • شیرپرکن را باز کنید
  • پایین‌ترین شیر آب گرم در خانه مانند شیر توالت را باز کنید تا فشار پایین بیاید.
  • در نظر داشته باشید که در این روش باید حتما یک نفر در پای دستگاه و نفر دیگر شیر را باز و بسته کند تا بلافاصله پس از تنظیم فشار بتوانید شیر را ببندید

  • چگونه فشار پکیج را کم کنیم یا بالا ببریم 4

  • اما در هر صورت اگر فشار دستگاه بیش از اندازه خالی شد تنها کافی است شیر توالت را ببندید، شیر پرکن را هم ببندید، شیر ورودی را باز کنید و سپس کمی شیرپرکن را باز کنید.

  • نیازی نیست شیرپرکن تا انتها باز شود. همین که کمی باز کردید برای افزایش فشار کفایت می‌کند. بخصوص اگر نیاز به فشار کمی داشتید.

  • با تکمیل شدن بار دستگاه شیرپرکن را ببندید.

  • راه دوم برای پایین آوردن فشار پکیج این است که مهره شیر هواگیری یکی از رادیاتورها که بهترین آنها رادیاتور حوله خشک کن است را در داخل حمام و یا فضایی که آب باعث خیس شدن فرش‌ها نشود باز کنید و منتظر پایین آمدن فشار باشید و بلافاصله با کم شدن فشار مهره را سفت کنید.

  • راه سوم هم که بیشتر در زمانی کاربرد دارد که فشار باید خیلی کم، کم شود این است که رادیاتورها را هواگیری کنید.

  • در این حالت اگر هوایی داخل سیستم باشد و خارج شود کمی فشار کم می‌شود و اگر نباشد با خالی شدن مقداری آب از رادیاتورها فشار پکیج تنظیم می‌شود.