مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

معرفی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد و انجام امور دانشجویی

دانشگاه آزاد، یکی از موفق ترین و پرجمعیت ترین دانشگاه های کشور است که قطعا برای رسیدگی به امور دانشگاهی و ارائه تسهیلات برای دانشجویان خود نیازمند به یک سامانه جامع و هماهنگ می باشد. این دانشگاه از واحدهای زیادی تشکیل شده که هر کدام از این واحدها زیر نظر سامانه ای جداگانه و مختص به دانشگاه خود، تحت عنوان سامانه سیدا قرار می گرفت، اما امروزه به دلیل نیاز دانشجویان به استفاده و بهره مندی از خدمات آنلاین و اینترنتی، سامانه جدیدی به نام سامانه آموزشیار، به صورت هماهنگ و سیستماتیک بین تمام واحد های دانشگاه آزاد راه اندازی شده است. این سامانه به غیر از بخش ورود به پروتال شخصی دانشجو، شامل بخش های مختلفی از جمله سیستم پشتیبانی، آرشیو خبر ها، سایت آموزش، بخش اطلاعیه و قسمتی درباره اطلاعات تماس شماره پشتیبانی آموزشیار  و آدرس سازمان مرکزی می شود. در این مقاله به معرفی بیبشتر این سامانه می پردازیم.

سیستم آموزشیار دانشگاه آزاد با هدف یکسان سازی سامانه های واحد های دانشگاه آزاد و به منظور یکپارچه و هماهنگ سازی امور دانشجویی از جمله انتخاب واحد ، برنامه درسی ، پرداخت شهریه و .... راه اندازی شده است . لذا دانشجویان مقاطع و رشته های مختلف این دانشگاه باید برای انجام امور درسی خود وارد سایت amozeshyar به نشانی edu.iau.ac.ir شوند .


لذا با توجه به اهمیت آشنایی دانشجویان دانشگاه آزاد با سایت edu.iau.ac.ir ، در ادامه این مقاله نخست کاربرد ها و امکانات سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد و سپس راهنمای کامل و تصویری ورود به این سامانه را ارائه داده ایم .

مراحل ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir

دانشجوها ، اساتید و پرسنل دانشگاه آزاد در تمامی مقاطع و رشته های مختلف برای طی کردن روند آموزشی ، پژوهشی و مالی خودشون باید وارد سامانه جامع آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir شده و امور مربوط به این دانشگاه رو از طریق این سامانه انجام بدن .


نحوه ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد به طور خلاصه :

جست و جوی عبارت " edu.iau.ac.ir " یا " سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد "


انتخاب گزینه مناسب با توجه به موقعیت فرد ( دانشجو ، استاد ، پرسنل )


مطالعه و تایید موارد گفته شده


وارد کردن نام کاربری ، کلمه عبور و کد تصویر


برای ورود به سامانه دان دانشگاه آزاد که نسخه به روز سایت واداناست می تونین مقاله زیر رو بخونین .

نحوه ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

همانطور که پیش از این اشاره شده است ، سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد با هدف متمرکز کردن امور دانشجویان این دانشگاه راه اندازی شده است . داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت آموزشیار به نشانی edu.iau.ac.ir و ورود به پورتال شخصی خود ، امور دانشگاهی خود را انجام دهند .


مراحل ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد :


1 – ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد به نشانی edu.iau.ac.ir

2 – انتخاب نوع کاربری ( دانشجو / استاد / کارمند دانشگاه )

3 – مطالعه و تایید قوانین و مقررات سامانه

4 – ورود به سامانه با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور

5 – انتخاب گزینه مورد نظر از منوی موجود در سامانه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد