مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

آیا میکروبلیدینگ با تاتو فرقی دارد؟

ابرو یکی از مهمترین بخشهای چهره حر فرد است و تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی افراد دارد. میکروبلیدینگ ابرو یک روش جدید آرایشی است که مشکل افرادی که نیاز به آرایش مداوم روزانه ابرویشان دارند و یا مشکلی با رشد موهای ابرو هایشان دارند را حل کرده است. ما در ادامه می خواهیم به متداول ترین سوالات درباره میکروبلیدینگ ابرو که مراجعه کنندگان مان در کلینیک سمانه بیوتی از ما می‌پرسند پاسخ دهیم پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.


آیا میکروبلیدینگ با تاتو فرقی دارد؟

بله در واقع میکروبلیدینگ ابرو نوعی تاتو است که به صورت دستی انجام می شود.در این روش از یک ابزار دستی به جای ابزارهای سنتی تاتو استفاده می شود. این ابزار  در آموزش میکروبلیدینگ در اصفهان کاملا استریل است و از نظر بهداشتی کیفیت لازم را دارد. در میکروبلیدینگ نیز مانند تاتوی سنتی رنگدانه‌های وارد قسمت میانی پوست می شود و در آنجا باقی می ماند. میکروبلیدینگ ابرو و میکروپیگمنتیشن همگی جزو تاتو های آرایشی به حساب می آیند که به صورت دائم بر روی ابرو یا قسمتهای دیگر صورت اجرا می شوند.


میکروبلیدینگ ابرو چگونه انجام میشود؟

در جلسه اول عمل میکروبلیدینگ حدود ۲ الی ۳ ساعت به طول می‌انجامد و بهتر است که شما آمادگی های قبلی برای انجام این عمل را داشته باشید تا بتوانید زودتر و راحت تر برای انجام این عمل حاضر شوید. برای انجام این عمل ابتدا از کرم های بی حسی برای بی حس کردن بخش مورد نظر استفاده می شود. فراموش نکنید که یک تکنسین حرفه ای در تمامی مراحل قدم به قدم با شما پیش می آید و درباره تمامی نکات میکروبلدینگ برایتان صحبت می‌کند. همچنین درباره مراقبتهای بعد از عمل نیز به شما اطلاعات کافی را می دهد.

آیا میکروبلیدینگ همان تتو است؟

میکروبلیدینگ نوعی تتو است، اما مانند یک تتوی واقعی دائمی نیست. در این دو روش از جوهرهای متفاوتی استفاده می‌شود، در تتو‌های سنتی از جوهر غلیظ استفاده می‌شود اما در تتوهای آرایشی از رنگدانه‌های کوچک‌تر استفاده می‌شود، علاوه بر این، روش تزریق آنها نیز متفاوت است. در میکروبلیدینگ، رنگدانه به جای اینکه در لایه‌های عمیق‌تر پوست (جایی که ماندگار می‌شود) قرار بگیرد، به صورت سطحی درون پوست تزریق می‌شود (بنابراین نهایتاً بدن آن را متابولیزه می‌کند تا زمانی که کاملاً محو می‌شود).



به دلیل نوع رنگدانه مورد استفاده و نحوه استفاده از آن بر روی پوست، میکروبلیدینگ نوعی «تتوی» نیمه‌دائمی است که به جای اینکه مانند تتو‌های سنتی مات و برجسته باشد، ظریف و هموار به نظر می‌رسد. با گذشت زمان، رنگدانه‌های روی ابرو یک یا دو پرده از رنگ اصلی خود روشن‌تر می‌شوند، در حالی که تتو روی بدن زمانی که شروع به محو شدن کند، رنگ سبز- آبی روی حاشیه‌ها به جا می‌گذارد.


میکروبلیدینگ برای چه کسانی مناسب است؟

نیاز به میکروبلیدینگ لزوماً بر اساس تراکم تارهای ابرو نیست، بلکه بیشتر بر اساس نوع پوست است. آیا پوست شما بسیار واکنشی و حساس است؟ آیا مبتلا به کراتوز پیلاریس هستید؟ آیا در حال حاضر یا به طور دائمی جوش یا آکنه کیستیک در اطراف ابروهای خود دارید؟


در این موارد احتمالاً کاندیدای خوبی برای میکروبلیدینگ نیستید، زیرا میکروبلیدینگ در ابتدا باعث ایجاد التهاب می‌شود که می‌تواند علائم پوستی را تشدید کند و بر روند بهبودی تأثیر بگذارد. به طور مشابه، چربی می‌تواند باعث محو شدن سریع‌تر میکروبلیدینگ شود، بنابراین اگر پوست شما بسیار چرب باشد، ابروهای میکروبلید شده مدت کوتاه‌تری دوام خواهند داشت.


احسان نجاریان با اشاره به اینکه برخی از افراد ممکن است پس از میکروبلیدینگ به درماتیت تماسی آلرژیک مبتلا شوند که منجر به خارش، پوسته‌پوسته شدن و ترک خوردن پوست می‌شود، گفت: «من سعی می‌کنم به بیمارانی که پوست حساسی دارند، یا مستعد آلرژی با سایر مواد موضعی هستند، در مورد میکروبلیدینگ هشدار دهم». اگر پس از جلسه اول میکروبلیدینگ واکنش پوستی رخ داد، در اسرع وقت به متخصص پوست مراجعه کنید، او ممکن است برای کاهش علائم و جلوگیری از آسیب به تتو استروئید تجویز کند، سپس با تتوکار خود تماس بگیرید و او را از واکنش خود مطلع کنید.فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ ابرو هر دو از روش های زیباسازی نیمه دائم ابروها می باشند، با این تفاوت که در روش میکروبلیدینگ طراحی ابروها کاملا دستی و بر اساس سلیقه مشتری صورت می پذیرد، ولی در روش فیبروز بر اساس فرم و چهره صورت و نسبت های طلایی در استانداردهای بین المللی فیبروز ابرو صورت می پذیرد.


در واقع هر دو روش میکروبلیدینگ ابرو و فیبروز ابرو بر پایه هاشورگذاری بر اساس تیغ و رنگ ها می باشد، ولی معمولا در روش فیبروز طرح کلی برای هاشورگذاری وجود دارد، ولی در میکروبلیدینگ کاملا به تجربه فرد پیگمنتر بستگی دارد. لذا انتخاب مرکزی برای انجام میکروبلیدینگ ابروهای خود که بر اساس فیبروز انجام شود و محاسن هر دو روش ترکیب شود، از نکات مهمی است که باید حتما رعایت کنید تا خروجی مناسب تری را دریافت کنید. مرکز زیبایی مهری ماه با ترکیب ویژگی های فیبروز و میکروبلیدینگ توانسته است ابروهایی را طراحی کند که علاوه بر تطابق با استانداردها و متد جهانی آکادمی فیبروز، کاملا با سلیقه مشتری نیز تطابق داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد