مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مزایای لیفتینگ صورت چیست؟

لیفت صورت، یا همان عنوان ریتیداستومی، یک عمل جراحی زیبایی است که با هدف بهبود ظاهر پوست صورت و گردن از طریق حذف پوست اضافی و افزایش مواد پایه موجود، انجام می‌شود. از کشیدن پوست صورت، برای درمان ناحیه میانی و گردن استفاده می شود. برای مشخص کردن انتظاری که از لیفت صورت می توانید داشته باشید، جراح در طی جلسه اول مشاوره ، نیازهای شما را براساس انتظارات و ساختار صورت و مناسب بودن برای جراحی لیفتینگ ارزیابی می کند.. مرکز تخصصی جراحی دکتر سالومه سالاریان، بهترین مرکز لیفت صورت در تهران، آماده ارائه انواع خدمات زیبایی به شما عزیزان میباشد. اگر به دنبال جوانسازی صورت خود هستید روش های متفاوتی وجود دارد یکی از این روش ها لیفت صورت می باشد.


در انواع مختلف لیفت ، بهترین دکتر لیفتینگ صورت، تمام اجزا چهره شامل ماهیچه ، پوست و چربی را درمان می کند در نتیجه نواحی مجزا به کمک تکنیکهای متفاوت جوان میشوند.  پس می توان گفت که انواع مختلف لیفتینگ ، باعث درمان کل ناحیه صورت و گردن میشود.معنی لیفتینگ به زبان ساده؛ لیفت صورت چیست؟

در پاسخ به پرسش لیفت صورت چیست باید بگوییم که لیفتینگ صورت یا بالا کشیدن پوست به منظور جوانی و طراوت پوست انجام می‌شود. انجام لیفتینگ صورت 15 تا 20 سال سن شما را کمتر از آنچه که هست نشان می‌دهد. در انجام عمل لیفتینگ پوست صورت، پوست از ناحیه پیشانی، گونه و گردن به سمت بالا کشیده می‌شود و چین و چروک‌های موجود بر سطح پوست کاملا از بین می‌رود. عمل لیفت صورت به گونه‌ای انجام می‌شود که جای هیچگونه بخیه‌ای روی صورت باقی نمی‌ماند و به‌طور کامل جذب پوست می‌شود.


مزایای لیفتینگ صورت چیست؟ جوان‌سازی پوست با کمترین هزینه

انجام بهترین روش لیفتینگ صورت مزایای بسیاری دارد. مهم‌ترین مواردی که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد عبارت‌اند از:


زیبایی و جوانسازی پوست

جوانسازی پوست در نتیجه بالا رفتن اعتماد به نفس

از بین رفتن کامل چین و چروک‌های صورت

درمان دائمی، بدون نیاز به تمدید

سفت شدن پوست با لیفتینگ پوست صورت

هزینه عمل به نسبت نتیجه کاملا معقول است

روش‌های لیفتینگ صورت دائم و موقت است و به بیمار حق انتخاب می‌دهد

کلیه این مزایا تنها زمانی ایجاد می‌شود که شما نزد پزشک زیبایی حاذق مداوا شوید. با مراجعه به کلینیک‌های تخصصی زیبایی معتبر که آخرین فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌کنند؛ با آسودگی خیال صورت خود را لیفت کنید.کشیدن پوست صورت یا Face Lift چیست؟

طبق تعریف بنیاد آموزش و تحقیقات پزشکی مایو، لیفت صورت یا کشیدن پوست، روشی نسبتا تهاجمی است که در آن، با ایجاد برش‌های اندک در نواحی کناری پوست صورت و کشیدن عضلات یا پوست در ناحیه موردنظر، لیفت و جوانسازی پوست انجام می‌شود.


در این روش معمولا برش‌ها بسیار کوچک، نامشخص و راحت ایجاد می‌شود. جراحی زیبایی کشیدن پوست صورت، بسیار ساده است و پیچیدگی چندانی برای پزشکان متخصص و باتجربه ندارد.


در این روش، هیچ نگرانی بابت باقی‌ماندن جای زخم و اسکار پوستی نیز وجود ندارد. زیرا برش‌های موردنیاز برای کشیدن پوست صورت، در نواحی نزدیک به رویش موها و یا در ناحیه پشت گوش قراردارد. همین موضوع موجب محبوبیت بیش از پیش روش کشیدن پوست صورت شده است.چرا به لیفت صورت احتیاج پیدا می‌کنیم؟

قطعا برای خرید هر کالایی، نیاز به اطلاع از ویژگی‌ها و مزایای آن دارید و برای استفاده از هر خدماتی، می‌خواهید بدانید که چه افزوده‌ای برای‌تان خواهد داشت. در جراحی‌های زیبایی نیز چنین است.


طبق آماری که انجمن جراحی زیبایی آمریکا در سال ۲۰۱۹ در ایالت تگزاس آمریکا از علاقه‌مندان به جراحی زیبایی صورت گرفته شد، بیش از ۶۵% آن‌ها پس از مطالعه یا مشاهده اطلاعات دقیق از مزایای عمل‌های جراحی زیبایی و جوانسازی، نسبت به انجام آن اقدام کرده‌اند. همین آمار نشان دهنده اهمیت دانستن پاسخ این سوال است که چرا باید جراحی کشیدن پوست را انجام دهید.


با گذر زمان، پوست بدن انسان کلاژن سازی را کاهش می‌دهد. همین موضوع، موجب افتادگی پوست و پدیدار شدن چین و چروک‌های پوستی می‌شود. نیروی گرانش زمین نیز، با کشش مدام موجب تشدید افتادگی پوست می‌شود. کاهش حالت ارتجاعی پوست، خصوصا در نواحی صورت، افراد را خسته، ناراحت، پیر و بدون جذابیت نشان می‌دهد.


در چنین شرایطی، بدیهی است که باید راه‌کاری برای حل این مشکل پیدا کنید. روحیه ضعیف، روابط اجتماعی نامطلوب و افسردگی، ممکن است، از پیامدهای این اتفاق باشد. پس بدیهی است که در چنین شرایطی باید از راه‌کارهای درمانی و پزشکی استفاده کنید و ظاهرتان را به حد استاندارد از دید خودتان، برسانید.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد