مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

معرفی و راهنمای انتخاب کرم آبرسان مناسب برای انواع پوست

آبرسان پوست چیست؟

آبرسان پوست در واقع نوعی مرطوب کننده ی پوست می باشد که وظیفه آن نرم کردن و رطوبت رسانی به پوست می باشد. امروزه از این دسته از محصولات آرایشی برای شاداب و جوان سازی پوست استفاده می شود. وقتی سن افراد زیاد می شود، کم کم رطوبت پوست خود را از دست می دهند. همین امر موجب می شود تا چین و چروک ها بر روی پوست نمایش داده شوند. یکی از مؤثرترین روش ها برای جلوگیری از این مورد بکارگیری روش های تغذیه ای مناسب است. در عموم رژیم هایی که برای درمان پوست های خشک ارائه می گردد، نوشیدن ۸ لیوان آب در روز توصیه می شود.

چرا باید از آبرسان استفاده کرد؟

اگر قصد دارید که پوست هموار و براقی داشته باشید، همچنین هیچ گونه ناهمواری و زبری بر روی پوست خود مشاهده نکنید، می بایست رطوبت پوست خود را تأمین کنید. معمولا پوست هایی که ویتامین C و A را نتوانند به خوبی دریافت نمایند، دچار خشکی پوست می شوند. پوست های خشک به مرور کدر و کشیده می شوند. قبل از اینکه پوست به این وضعیت دچار شود لازم است تا به کمک بهترین آبرسان پوست  تان از افتادگی، شل شدن و کم آبی آن جلوگیری نمود.

آبرسان پوست برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که دچار پوست های خشک و یا پوست های کم آب هستن به کرم های آبرسان نیاز دارن. شاید براتون کمی عجیب باشه اما مفهوم پوست خشک و کم آب باهم متفاوته.

پوست های خشک

پوست خشک به پوستی گفته میشه که به خاطر دلایلی مثل ژنتیک یا سن، سبوم کمتری ترشح میکنه. همچنین به علت کمبود چربی و روغن روی سطح پوست و کاهش لایه چربی محافظ پوست، میزان تبخیر رطوبت از سطح پوست هم افزایش پیدا میکنه. بنابراین پوست به سمت خشکی میره و احساس کشیدگی و خشکی روی سطح پوست به وجود میاد.

پوست های کم آب

کم آبی یا دی هیدرشن یکی از مشکلات رایج است که اغلب پوست ها چه از نوع خشک و چه از نوع چرب اون رو تجربه میکنن. مشکل کم آبی به این شکل هست که آب موجود توی لایه های سطحی پوست به شدت کاهش پیدا میکنه و پوست خسته و کدر به نظر میرسه.

از کجا پوست کم آب و پوست خشک رو تشخیص بدیم؟

از جمله نشونه های یک پوست خشک میشه به احساس زبری و ناهمواری روی پوست، خشکی زدن پوست و پوسته پوسته شدن اشاره کرد. پوست هایی که دچار کم آبی میشن به سختی میتونن مواد مغذی مثل ویتامین C رو دریافت کنند. بنابراین اگر پوستتون دچار کم آبی شده و دوست ندارین زیبایی تون رو هم از دست بدین باید خیلی سریع یک فکر اساسی برای استفاده از یک آبرسان پوست خوب بکنید. پوست های خشک همیشه باید مرطوب کننده و آبرسان رو کنار خودشون داشته باشن.

اما نشونه های شناخت پوست کم آب چیه ؟ کدر و خسته به نظر رسیدن پوست، احساس کشیدگی در پوست، التهاب و قرمزی پوست، واضح تر به نظر رسیدن خطوط ریز و چین و چروک های روی صورت، افتادگی و شل شدگی پوست از جمله عوارض پوست کم آب و دهیدراته هستن. اگر مدتی هست که به این مشکل دچار شدین، این نشون میده که پوست شما دچار کم آبی شده و قابل درمان و برگشت به شکل ایده آل خودش هست.

در هر صورت فرقی نمیکنه که پوست شما خشک هست یا اینکه پوستتون دچار کم آبی یا دی هیدرشن شده. چیزی که اهمیت داره اینه که شما به یک آبرسان پوست خوب نیاز دارید. این دقیقا همون چیزی هست که در ادامه میخواهیم راجع بهش صحبت کنیم. اما قبل از اون بد نیست درمورد عواملی که باعث کم آبی پوست میشن بدونید.

چرا بعضی از افرادی که پوست خشک دارند جوش میزنند؟

این سوال رو خیلی از افراد مختلف شنیدم که میگن من پوستم خشکه اما جوش میزنم. ببینید درسته که پوست های چربی که سبوم زیادی تولید میکنن، خیلی بیشتر جوش میزنن اما این موضوع این معنی رو نمیده که اگر پوست شما دچار خشکی شده پس نباید جوش هم بزنه!

پوست شما فقط آب و رطوبت خودش رو از دست داده. شاید جالب باشه اگر بدونید که توی بعضی از افراد همین خشکی پوست میتون باعث ایجاد جوش بشه. پوست رطوبتش رو از دست میده و حالت پوسته پوسته به خودش میگیره. ترکیب این پوست ها با سلول های مرده پوست منافذ رو میبنده و باعث میشه ک باکتری های مولد جوش کار خودشون رو شروع کنن.

بنابراین هر نوع پوستی ( چرب، خشک، مختلط، معمولی ) که دارین باید از آبرسان پوست استفاده کنید. تنها موضوعی که فرق ایجاد میکنه، مقدار استفاده هست. پوست خشک خیلی بیشتر از پوست چرب به آبرسان نیاز داره.

در نگاه اول کرم آبرسان و مرطوب کننده مشابه هم به نظر می‌رسند اما عملکرد آن‌ها روی سطح پوست متفاوت است. آبرسان برای تمام پوست‌ها مفید است و برخلاف تصور عموم تنها برای پوست‌های خشک مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. تمام اعضای بدن برای اینکه بهترین عملکرد را داشته باشند به آب نیاز دارند پوست هم از همین قاعده پیروی می‌کند.

مرطوب کننده‌ها از ترکیبات ویژه‌ای که رطوبت پوست را افزایش می‌دهند استفاده می‌کنند. اصطلاح آبرسان و مرطوب کننده در واقع دو اصطلاح تجاری است که شرکت‌های آرایشی و بهداشتی هر کدام تعریف خاصی از آن ارائه می‌کنند.

تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده بیشتر در میزان رطوبت رسانی محصولات آرایشی و بهداشتی است آبرسان‌ها معمولا بیشتر و حرفه‌ای‌تر رطوبت پوست را تامین می‌کنند. آب به تنهایی نمی‌تواند رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کند و شما برای تامین و حفظ آن به انواع کرم‌های آبرسان و مرطوب کننده نیاز دارید. گلیسیرین، هیالورونیک اسید، پروپیلن گلیکول، اسید لاکتیک و سوربیتول موجود در مرطوب کننده‌ها مواد مغذی مورد نیاز پوست را تامین می‌کند و پس از جذب آب پوست شما مرطوب شده و لطافت بیشتری پیدا می‌کند.

نحوه استفاده از کرم آبرسان

نحوه صحیح استفاده از کرم آبرسان به این صورت است که پس از شستشوی پوست و وقتی تمام آلودگی‌ها و چربی‌ها را از سطح پوست خود پاک کردید به سراغ آبرسانی پوست بروید. در این زمان پوست شما آمادگی بیشتری برای جذب مواد آبرسان موجود در محصولات آرایشی و بهداشتی را دارد. شما صبح‌ها و پس از بیدار شدن هم می‌توانید از کرم آبرسان استفاده کنید تا موقع بیرون رفتن از خانه پوستی شاداب داشته باشید.

اگر صبح‌ها عجله دارید و فرصت انجام مراحل مراقبت از پوست را ندارید، می‌توانید شب هنگام و پیش از خواب هم پوست خود را آبرسانی کنید. پوست شما به بهترین شکل راهنمایی‌تان می‌کند به پاسخ‌هایی که به استفاده از محصولات مراقبتی می‌دهد دقت کنید اگر پس از استفاده از کرم آبرسان تغییر زیادی در پوست خود احساس نمی‌کنید نشانه آن است که کمتر از میزان مورد نیاز کرم زدید و باید مصرف خود را افزایش دهید.

شرایط آب‌وهوایی منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید هم روی میزان کرمی که استفاده می‌کنید تاثیر مستقیم دارد معمولا در مناطقی که آب‌وهوای گرم دارند نباید در مصرف این کرم زیاده روی کرد اما در نواحی سردسیر حجم کرمی که استفاده می‌کنید به سبب خشکی هوا باید بیشتر باشد. کرم‌های آبرسان به دو دسته کرم روز و شب تقسیم می‌شوند. کرم‌های روز معمولا مقاومت بیشتری دارند چرا که باید طوری طراحی شده باشند که در مقابل اشعه آفتاب و آلودگی هوا مقاومت داشته باشند. بسته به زمانی که قصد استفاده از این کرم‌ها را دارید می‌توانید کرم روزانه یا شبانه را خریداری کنید.

روزی چند بار از کرم آبرسان استفاده کنیم؟

همانطور که می‌دانید استفاده از آبرسان‌ها در روتین پوستی برای داشتن پوستی سالم و شفاف ضروری است. اما ممکن است در راهنمای استفاده از کرم آبرسان پوست این سوال پیش بیاید که در طول روز چندبار از این محصول پوستی استفاده می‌شود. پیشنهاد ما این است که بعد از هر بار شستشوی صورت از آبرسان مخصوص نوع پوست خود استفاده کنید. در واقع با توجه به نیاز پوستی خود به طور معمول حداقل دو بار در روز، صبح و شب باید از مرطوب‌کننده‌ها و یا کرم‌های آبرسان‌ استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید رطوبت مورد نیاز پوست خود را تامین و از خشک شدن آن جلوگیری کنید.

بهترین زمان استفاده از کرم آبرسان

در راهنمای استفاده از کرم آبرسان پوست مناسب‌ترین زمان برای استفاده از کرم‌های آبرسان در اوقاتی است که فرد صورت خود را بوسیله‌ی مواد شوینده و اسکراب شسته است و تمامی چربی‌ها و آلودگی‌ها از سطح پوست زدوده شده‌اند. در این حالت پوست حداکثر میزان آمادگی را برای جذب ویتامین‌ها دارد. بهتر است که از مواد شوینده‌ای که دارای ویتامین‌ E و ویتامین C می‌باشند، استفاده نمود. وقت دیگری که برای استفاده از این نوع کرم‌ها مناسب است، صبح‌ها و هنگامی‌ است که از خواب بیدار می‌شوید.

چگونگی تامین نیروی انسانی برای معلم شدن

چگونگی تأمین و تربیت نیروی انسانی به‌ ویژه معلم ، همواره یکی از موضوعات اساسی ساختار سیاسی و ساختار آموزشی کشور بوده و با توجه به حساسیت و تأثیر گذاری که شغل معلمی در توسعه کشور و همچنین رشد باورهای دینی و ملی دارد ، در تمامی دوره‌ های تاریخی سعی شده تا ضوابط و شرایط خاصی را برای آن تدوین کرده ، تا اصلح‌ ترین افراد برای تصدی این شغل انتخاب شوند .
با توجه به راه های مختلف ورود به شغل معلمی و بررسی نحوه ورود به این شغل متوجه می شویم که از طریق تمام رشته های تحصیلی دوره متوسطه ، امکان ورود به شغل معلمی وجود دارد ؛ زیرا دانشگاه های تخصصی جذب و تربیت معلم از تمامی رشته های تحصیلی متوسطه پذیرش دانشجو دارند .

پس می توان با انتخاب رشته های مورد پذیرش این دو دانشگاه از طریق آزمون سراسری ، وارد این دانشگاه ها شد و بعد از گذراندن دوران تحصیل و مراحل تایید صلاحیت های تخصصی و عمومی وارد شغل معلمی گشت . البته چگونه معلم ابتدایی شدن  با توجه به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سالیان اخیر از میان فارغ التحصیلان سایر دانشگاه ها و رشته های مورد تقاضا آموزش و پروش می توان به استخدام اموزش و پرورش درآمد . با توجه به مطالب گفته شده در این مقاله قصد داریم به بررسی نحوه ورود به شغل معلمی بپردازیم .به گزارش سرویس «آموزش و پرورش»تالاب، سید علی شریف‌زاده معاون هماهنگی آموزش عالی مرکز نیروی انسانی آموزش و پرورش درباره نحوه جذب و استخدام در آموزش و پرورش گفت:


 


با راه‌ اندازی دانشگاه فرهنگیان، مقرر شد تا آموزش وپرورش نیروهای مورد نیاز خود را از طریق دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی تامین کند که این موضوع در اسناد بالادستی همچون برنامه پنجم توسعه، سند تحول بنیادین، احیاء قانون متعهدین خدمت و اساسنامه این دانشگاه‌ها به صراحت آمده است.


 که دارای 64 دانشکده و واحد آموزشی فعال در سراسر کشور است در 16 رشته تحصیلی اقدام به تربیت نیروی انسانی لازم برای شغل معلمی می‌ کند . همچنین دانشکده تربیت دبیر رجایی با 19 رشته در واحد آموزشی خود که مستقر در شهر تهران است اقدام به جذب و تربیت‌ معلم برای اشتغال در وزارت آموزش‌ و پرورش می‌ کند .

این دو دانشگاه تخصصی از متقاضیان تمامی گروه‌ های آموزشی علوم ریاضی ، علوم تجربی ، علوم انسانی ، هنر ، زبان انگلیسی و رشته‌ های فنی و حرفه‌ ای اقدام به جذب دانشجو می‌ کنند ، لذا در پاسخ به این سوال که برای معلمی چه رشته ای باید خواند می توان گفت امکان ادامه تحصیل برای تمامی فارغ‌ التحصیلان رشته‌ های مختلف دوره دبیرستان ، در این دانشگاه‌ ها فراهم است .برای کسانی که عشق دبیری و معلم شدن را دارند، شرایط عمومی و اختصاصی وضع کرده است که اطلاع از آن برای علاقمندان اهمیت دارد. اگر قصد دارید در سال جدید یا سال های بعد به کسوت شریف و مهم معلمی وارد شوید، توصیه میکنیم ضمن مطالعه این گفتار سرویس دانستنی های روزیاتو، جدید ترین اطلاعات را از سایت وزارت آموزش و پرورش اخذ کنید.


برای معلم شدن از طریق آزمون استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی، به سایت سازمان سنجش  () مراجعه کرده و در زمان مقرر ثبت نام کنید.sanjesh.org


با ما همراه باشید و نظرات خود را درباره تجربه معلم شدن و استخدام در آموزش و پرورش با ما به اشتراک بگذارید.


حتما بخوانید: راهنمای تحصیل رایگان و مجانی در اروپا ۲۰۲۱ میلادی

چگونه معلم شویم؟

سایت وزارت اموزش و پرورش: http://www.medu.ir


شرایط عمومی استخدام در وزارت آموزش و پرورش


 داشتن تابعیت ایرانی

التزام به قانون اساسی

داشتن حداکثر ۳۰ سال سن

 انجام خدمت دوره ضرورت

 داشتن سلامت جسمی و روانی

عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

 نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

عدم وجود هر گونه ممنوعیت استخدام در دولت

عدم مشمول نیروهای بازخریدی دستگاه های اجرایی

برای مدرک تحصیلی ارشد و دکترا حداکثر سن ۴۵ سال است.

 اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده قانون اساسیداوطلبانی که صلاحیت‌های تخصصی یا عمومی آنان مورد تأیید آموزش‌وپرورش قرار نمی‌گیـرند از فراینـد گـزینش نهـایی بـرای دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی حذف خواهند شد.



1.کسب حداقل نمره علمـی کـل 6500 و بـالاتر در زیرگـروه مربـوط جهـت مجـاز شـدن بـرای انتخـاب رشـته در گـروه آزمایشـی مربـوط در آزمـون سـراسری.

2. نداشتن هیچگونه رابطـه اسـتخدامی یـا تعهـد خـدمت "دائم یـا موقـت" بـه نهادهـا و سـازمان‌هـای دولتـی و غیردولتـی از آغـاز تـا پایـان دوره تحصـیل در دانشـگاه.

3. با توجـه بــه رای هیـئت عمــومی دیـوان عــدالت اداری بـه شــماره 1821، داشـتن حــداقل معـدل کــل 14 در دوره متوسـطه دوم "معــدل سـه پایــه اول، دوم و سـوم" برای پــذیرش دانشجو، ملاک عمل خواهـد بـود. حـداقل معـدل‌کـل، تحـت هـر شـرایطی تغییـر نخواهـد داشـت.

تمامی شرایط شرکت در آزمون سراسری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی را داشته باشند، همچنین علاوه براین شرایط ، داشتن حداقل معدل 15 در دوره تحصیلی متوسطه « 3 سال دبیرستان »، دارا بودن قد 155 برای خانم‌ها و 160 برای آقایان و برخورداری از سلامت جسمی و روانی و همچنین موفقیت در گفتگو و تایید صلاحیت‌های عمومی پیش بینی شده است.

 

همچنین افرادی که در این دانشگاه‌ها پذیرفته می‌شوند پس از چهار سال تحصیل، مدرک تحصیلی کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را که امکان ادامه تحصیل در تمامی دانشگاه‌های داخل و خارج برای آنان فراهم است را دریافت می‌کنند.

 

پرداخت ماهانه 370 هزارتومان به دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی

به گزارش ایسنا، دانشجویان این دانشگاه‌ها همزمان با تحصیل به استخدام آموزش و پرورش در می‌آیند و با دریافت حکم کارگزینی از حقوق ماهانه حدودا 370 هزار تومان در طول چهار سال تحصیلی برخوردار می‌شوند؛ ضمن آنکه به غیر از دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی هیچ دانشگاه دیگری مسئولیت تربیت معلم را برای آموزش و پرورش بر عهده ندارد.

رهنمایی استفاده از خدمات آموزشی برای دانشجویان

با توجه به ظرفیت های خوب دانشگاه آزاد اسلامی، در زمان شیوع ویروس کرونا، سامانه های مختلفی از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شد که یکی از این سامانه ها، سامانه دان دانشگاه آزاد است. سایت دان دانشگاه آزاد اسلامی، سایتی که است که خدمات مختلفی را به دانشجویان بعضی از واحدهای دانشگاهی ارائه می کند، اما اصلی ترین هدفی که برای راه اندازی سایت دان دانشگاه آزاد وجود داشته است، برگزاری دوره ها و کلاس های آنلاین و مجازی بوده است. به طور کلی در ابتدای ورود این سامانه، بسیاری از سمینارها و جلسات دفاع دانشجویان در این سامانه برگزار می شد.



اما در حال حاضر، سامانه daan.ir امکانات مختلف دیگری را نیز به دانشجویان ارائه می کند. تمامی دانشجویان می توانند با ورود به این سامانه در آزمون های آنلاین دانشگاه خود شرکت کنند. همچنین، اساتید دانشگاه آزاد نیز می توانند با ورود به سامانه دان و یا پنجره یکتای خدمات دیجیتال دانشگاه آزاد اسلامی، یک آزمون مشخص و اختصاصی را برای دانشجویان خود طراحی نمایند.



در مجموع، سامانه daan.ir، سامانه ای است که در راستای ارائه خدمات آموزشی روی کار آمده است و  راهنمای استفاده از دان هم موجود است.پیش بینی می شود که در آینده به امکاناتی که در این سامانه ارائه می شود، افزوده شود.سامانه آموزش مجازی دانشگاه های آزاد با توجه به همه گیری بیماری کرونا، این امکان را برای تمام دانشجویان و اساتید خود فراهم کرد تا با استفاده از تلفن‌ همراه هوشمند، تبلت و رایانه بتوانند به ‌صورت آنلاین از خدمات آموزشی دانشگاه استفاده کنند. نخست سامانه وادانا دانشگاه آزاد با هدف ارتقا و بهینه سازی خدمات خود در قالب سامانه دانان به روز رسانی شد و در اختیار اساتید و دانشجویان قرار گرفت اما این ابهام را برای کاربران به وجود آورد که نهایتا از طریق کدام یک می توانند در کلاس های آنلاین خود شرکت نمایند.



با توجه به حجم بالای آموزش الکترونیک و تعداد زیاد کاربران، نیاز به سامانه ای با بروزرسانی به موقع و عملکرد بهتر هر روز پیش تر از قبل احساس می شود. لذا سامانه دان که همان نسخه به روز شده سایت دانان به آدرس daanaan.daan.ir می باشد، به منظور ارائه خدمات آموزشی بهتر برای دانشجویان و اساتید راه اندازی شد. این سایت نیز یک سرویس برگزاری کلاس های آنلاین و غیر حضوری است، بنابراین اساتید و دانشجویان امکان استفاده از خدمات آنلاین دانشگاه را از طریق سایت daan.ir خواهند داشت.پشتیبانی دانان برای رفع مشکلات احتمالی دانشجویان و اساتید در زمان استفاده از این سامانه راه اندازی شده است و اگر شما هم برای ورود به سامانه ، شرکت در کلاس ها ، شرکت در آزمون ها و … با مشکلی مواجه هستید می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان پشتیبانی رسمی سامانه دان که راه ارتباطی با آنها در ادامه مطلب توضیح داده میشود ، مشکل خود را حل کنید.

سامانه دانان ، سامانه برگزاری کلاس های آنلاین برخی واحد های دانشگاه آزاد اسلامی است و دانشجویان باید با مراجعه به این سامانه ، در کلاسهای درسی شرکت کنند.پشتیبانی رسمی سامانه دان از طریق ارسال تیکت و از طریق سایت daanaan.daan.ir انجام میپذیرد که در ادامه بصورت تصویری آن را برای شما عزیزان آموزش میدهیم ، اگر به هر دلیلی موفق نشدید با پشتیبانی مذکور ارتباط برقرار کنید میتوانید با  کارشناسان مجرب ما در مرکز خصوصی پاسخگویی  تماس حاصل نمایید ، لازم به ذکر است مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما خصوصی بوده و با هیچ سازمان و اداره دولتی و دانشگاهی وابستگی ندارد تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت 9099071612 بدون کد و صفر .

از آنجا که سایت دانان به تازگی راه اندازی شده و هنوز بسیاری از قابلیت ها را ندارد ، ممکن است بعضی دانشجویان در ورود به این سامانه و شرکت در کلاسهای مجازی با مشکلاتی همچون عدم نمایش تمام دروس ، جابجا شدن ساعت کلاسها ، بیرون انداختن دانشجو از محیط کلاس ، عدم پخش صدای استاد ، فعال نشدن میکروفون و … روبرو شوند که تمام این مشکلات را میتوانید از طریق تماس با کارشناسان ما در مرکز حل کنید.





پشتیبانی و پاسخگویی مشکلات سامانه دانان

سایت دانان ، سرویس جلسات آنلاین است و تعدادی از دانشگاه های آزاد اسلامی از این سامانه برای ارائه آموزش مجازی به دانشجویان بهره می برند. برخی مواقع سایت به دلیل برگزاری همزمان چندین کلاس و یا به دلایل دیگر ، مشکلاتی را برای دانشجویان ایجاد می کند که البته بعضی مشکلات نیز ربطی به سایت ندارد ، مثلا عدم نمایش دروس ترم به دلیل مشکل سایت دانان نیست و دانشگاه هنوز اطلاعات دانشجو را در این سامانه وارد نکرده است.

 

معرفی و راهنمایی سامانه مروارید

دانشگاه ها و نهادهای علمی سراسر کشور با راه اندازی سامانه ای آنلاین سعی در تسهیل انجام امور دانشجویان دارند. سامانه هایی که دانشجویان بتوانند به صورت آنلاین امور دانشجویی خود را در آنها انجام دهند. یکی از این سامانه ها، سامانه جامع گلستان بوده و دانشگاه فرهنگیان یکی ار دانشگاه های تحت پوشش این سامانه می باشد. این سامانه تحت عنوان سایت مروارید فرهنگیان برای دانشجویان این دانشگاه در دسترس می باشد.


 سایت مروارید فرهنگیان education.cfu.ac.ir


 


ورود به سایت مروارید فرهنگیان از طریق آدرس education.cfu.ac.ir امکان پذیر است .


 


از آنجا که دانشجویان دانشگاه فرهنگیان سوالات زیادی پیرامون سایت مروارید فرهنگیان و نحوه استفاده از این سایت دارند، در این مقاله سایت مروارید فرهنگیان، نحوه ورود به این سامانه و امکانات سیستم مروارید فرهنگیان به طور کامل توضیح داده شده است.سامانه گلستان فرهنگیان مروارید برای اسون تر شدن امور تحصیلی و الکترونیکی شدن امور دانشجویی در نظر گرفته شده. مسلما در طول دوره دانشجویی، دانشجوها امورات مختلفی دارن و باید برای مسائل مختلف تحصیلی اقداماتی و انجام بدن و واقعا این امکان وجود نداره که برای هر موضوع تحصیلی مثل مشاهده نمرات، مسافت طولانی و طی کرد و به صورت حضوری به دانشگاه فرهنگیان مراجعه کرد.


به همین خاطر هم دانشگاه فرهنگیان با بوجود اوردن سامانه ای تخصصی و نسبتا جامع و کامل، کارو برای دانشجوها راحت کرده. با مراجعه به سامانه گلستان فرهنگیان به آدرس education.cfu.ac.ir، دانشجوها می تونن اکثر کارای آموزشی و تحصیلی خودشون رو انجام بدن و دیگه نیازی نیست تا برای هر کار کوچکی مسیر طولانی و تا دانشگاه طی کنن. امروزه سامانه گلستان فرهنگیان دارای امکانات مختلفیه و اکثر موارد تحصیلی و آموزشی و میشه از طریق این سامانه انجام داد. حالا در ادامه توضیحات بیشتر در این خصوص داده شده.



معرفی سامانه گلستان فرهنگیان

سامانه گلستان فرهنگیان یکی از سامانه های دانشجوییه که تمامی دانشجو های مقاطع مختلف این دانشگاه ها می تونن خیلی راحت از خدمات آن استفاده کنن. در این سامانه همه امور دانشجویی و اموزشی به طور الکترونیکیی انجام میشه و در صورت ثبت نام در این سایت و عضویت در سایت گلستان فرهنگیان، دانشجو ها می تونن خیلی راحت از خدمات و مزایای آن استفاده کنن.


سامانه گلستان فرهنگیان مروارید به ادرس education.cfu.ac.ir این امکان رو به وجود اورده که دیگه دانشجوها مجبور نشن برای پیگیری امور تحصیلی و آموزشی خودشون به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه کنن و می تونن خیلی راحت از طریق اینترنت امور تحصیلی مقطعی که در اون قرار دارن و اطلاعات لازم و بدست بیارن.


 



سایت مروارید فرهنگیان

سیستم جامع دانشگاهی گلستان چندین دانشگاه در سراسر ایران از جمله دانشگاه فرهنگیان را تحت پوشش امکانات خود قرار داده است. این سامانه برای دانشگاه فرهنگیان تحت عنوان سایت مروارید فرهنگیان به شناخته می شود. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با ورود به این سامانه می توانند از امکانات موجود در سایت استفاده نموده و کلیه امور خود را به صورت آنلاین انجام دهند.


 


تمامی امور دانشجویان دانشگاه فرهنگیان علاوه بر استفاده از سایت www.cfu.ac.ir می توانند از ابتدای ورود به دانشگاه تا هنگام فارغ التحصیلی در سایت مروارید فرهنگیان انجام می شود. هر یک از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان یک حساب کاربری در سایت مروارید فرهنگیان داشته تا بتوانند با ورود به حساب کاربری خود در این سایت، تمامی امور آموزشی، پژوهشی، مالی و اداری خود را انجام دهند.


 


اموری از قبیل انتخاب واحد، دریافت کارنامه، مشاهده ریز نمرات درسی، پرداخت هزینه های دانشجویی، تسویه حساب مالی، دریافت تمام گواهی های مورد نیاز دانشجویان مانند گواهی اشتغال به تحصیل، درخواست های کتبی دانشجویان مانند درخواست مرخصی تحصیلی یا ثبت اعتراض به نمرات و سایر امور دانشجویان، در سایت مروارید دانشگاه فرهنگیان به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.


 

سایت مروارید فرهنگیان مانند سامانه شمیم و سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان، برای تسهیل امور دانشجویان این دانشگاه ایجاد شده است. در ابتدای ورود به دانشگاه، برای دانشجویان یک حساب کاربری در سایت مروارید ایجاد شده تا دانشجویان بتوانند تا اتمام دوره تحصیلی خود، تمامی امور مالی، آموزشی، اداری و دانشجویی خود را در این سایت انجام دهند.




مشاهده

yektanet-logo-sign


مطابق تصویر زیر بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک نموده تا بتوانند وارد حساب کاربری خود شوند.


https //hr.cfu.ac.ir/hermes سامانه مروارید


سپس دانشجویان باید شناسه کاربری و گذرواژه خود را در این قسمت وارد نموده و کد امنیتی موجود در صفحه را نیز در قسمت مربوطه وارد کنند. در ابتدای ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان، برای هر دانشجو یک شناسه کاربری و گذر واژه منحصر به فرد ایجاد شده و در اختیار دانشجویان قرار گرفته تا با استفاده از آن بتوانند به حساب کاربری خود وارد شوند.


https //hr.cfu.ac.ir/hermes سامانه مروارید


دانشجویان سپس به حساب کاربری خود وارد شده و همانند تصویر زیر از امکانات موجود در سایت مروارید فرهنگیان می توانند استفاده نمایند.


در هر قسمت از سایت امکانات مختلفی تعبیه شده که دانشجویان با ورود به حساب کاربری خود می توانند از امکانات موجود در دو بخش منوی کاربر و پیشخوان خدمت استفاده نموده و امور دانشجویی خود را انجام دهند.


سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای به نشانی bustan.tvu.ac.ir سامانه بوستان را در اختیار کاربران گرامی قرار داده است.


امکانات سایت مروارید

صفحه اصلی: در این قسمت اطلاعیه های دانشگاه در خصوص آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان، زمان انتخاب واحد، زمان برگزاری امتحانات، شرکت در دوره های مختلف مهارتی، اعلام پذیرش دانشجویان و ... قرار می گیرد.

ثبت نام و ترمیم: امکانات این بخش شامل امور ثبت نام و ورود به دانشگاه، انتخاب واحد، حذف و اضافه کردن دروس در ترم تحصیلی، ترمیم انتخاب واحد می باشد.

شهریه: شامل تمام امور مالی و پرداخت شهریه و همچنین تسویه حساب دانشجویان است.

ارزشیابی: در این قسمت دانشجویان می توانند به ارزشیابی اساتید پرداخته و در نظرسنجی های دانشگاه شرکت نمایند.

سیستم: در این بخش دانشجویان می توانند رمز عبور مربوط به ورود به حساب کاربری خود را تغییر دهند.

اطلاعات جامع دانشجویان: در این قسمت اطلاعات فردی و دانشجویی دانشجویان قرار گرفته است.

نامه های اداری: در این قسمت دانشجویان درخواست های مربوط به انتقالی، درخواست گواهی اشتغال به تحصیل و سایر درخواست های خود را می توانند ثبت نمایند.

نحوه ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان (hr.cfu.ac.ir/hermes)

سایت مروارید فرهنگیان همان نشانی سایت گلستان را داشته که با مطالعه مقاله زیر می توانید با سایت گلستان و نحوه ورود به این سایت آشنا شوید.

جواب همه سوالات در باره کاشت ابرو

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن دانش و آگاهی، عمل زیبایی طبیعی کاشت ابرو eyebrow transplant جایگزین روش هایی مانند تاتو و هاشور شده و به سرعت در بین جوامع از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. اگر داشتن چهره ای جوان و جذاب برایتان مهم است باید بدانید که ابروها یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین عامل در زیبایی چهره خواهند بود.





اگرچه که با افزایش سن ابروها نازک تر شده و شاهد ریزش آنها که میتواند دلایلی همانند بیماری و حتی زخم ها داشته باشد، خواهید بود، اما اگر دارای صورتی عاری از چین و چروک باشید و به دلایل متفاوت ابروهای شما کاملا ریزش پیدا و یا کم حجم شده باشند خواهید توانست از پیوند ابرو کمک بگیرید.


کاشت ابرو



کاشت ابرو چیست و چگونه انجام می شود ؟

با استفاده از عمل زیبایی کاشت و  پیوند ابرو طبیعی شما قادر خواهید بود تا خودتان دوباره فرم ابروهایتان را تغییر داده و ضخامت و طول آنها را افزایش یا کاهش دهید. حال که اطلاعات کلی درباره عمل زیبایی پیوند ابرو طبیعی بدست آوردید، وقت آن رسیده تا با چگونگی انجام عمل زیبایی پیوند ابرو نیز آشنا شوید. خبر خوب این است که برای انجام عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی برخلاف سایر عمل های زیبایی، شما نیاز به گذراندن ساعت های طولانی و مراقبت های ویژه در بیمارستان نخواهید داشت زیرا برای کاشت ابرو تنها از یک بیهوشی موضعی استفاده خواهد شد.



پزشک متخصص با ظرافت تمام و دقت بسیار بالایی کار خود را انجام داده و سپس شما آماده بازگشت به منزل خواهید بود. البته لازم به ذکر است که پس از اتمام پیوند ابرو طبیعی برای دوران نقاهت کمی مراقبت لازم است که در ادامه به آنها پرداخته شده است. در عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی همانند کاشت مو طبیعی از روش FUE استفاده خواهد شد؛ در این روش برای پیوند ابرو پزشک متخصص با استفاده از استخراج واحدی فولیکول های نقاط اهدا کننده و کاشتن آنها در ناحیه ابروها، موجب بازگردان زیبایی چهره شما خواهد شد. ریزش ابروها به دلیل ضعیف شدن فولیکول های ابرو خواهد بود که با جایگزین کردن فولیکول های سالم این مشکل حل شده و ابروها تقویت خواهند شد؛ در نتیجه تقویت ابروها، شما شاهد رشد و ترمیم ابروهای خود خواهید بود.کاشت ابرو طبیعی برای بازیابی موهای ضعیف بر روی ابرو انجام می‌شود. پیوند ابرو به روش‌های متعددی انجام می‌گیرد که بسته به نیاز بیمار و تشخیص پزشک یکی از روش‌های پیوند ابروی طبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. دلایل زیادی وجود دارند که می‌توانند سلامتی ابروها را تهدید کنند و موجب ریزش ابروها شوند. این موضوع شاید در اولین مواجهه، نگران کننده به نظر برسد اما مایوس شدن از درمان ریزش ابروها، تنها برای افرادی اتفاق می‌افتد که از پیشرفت‌های پزشکی برای پایان دادن به این مسئله، باخبر نیستند. وقتی ابروها از دست می‌روند، ظاهر شما تغییر می‌کند و این تغییر، در جهت مطلوبی رخ نمی‌دهد. ابروهای ریخته شده، بخشی از جذابیت چهره را نیز با خودشان می‌برند اما می‌توان با یک تصمیم درست و یک انتخاب خوب مثل کاشت طبیعی ابرو در کلینیک تخصصی هلیا، آن‌ها را دوباره احیا کرد و این بار صاحب ابروهای محکم‌تری نیز شد.


عکس قبل و بعد کاشت ابرو در کلینیک هلیا

عکس قبل و بعد کاشت ابرو در کلینیک هلیا

نمونه کارهای ما مشاوره واتساپ اینستاگرام

مشاوره تلفنی رایگان – 02179547


دنیای امروز پزشکی، دنیای نا امیدی نیست و در این عصر، راه‌ کارها همواره از دغدغه‌ها پیشی می‌گیرند. سبک زندگی، نقشی تعیین کننده در سلامتی ابروها دارد؛ اگر به هر دلیلی سبک سالمی برای زندگی انتخاب نکرده‌اید، باید برای ریزش ابروهای خود آماده باشید. بهترین کار ممکن این است که با یک زندگی خوب و سالم، از ریزش ابروها جلوگیری کنید اما اگر این اتفاق رخ داد نیز، دلیلی برای ناامیدی وجود ندارد. امروزه روش‌های متنوعی برای کاشت و پیوند ابرو به کار می‌روند که می‌توانند بدون درد و تحمل ریسک، ابروها را دوباره به چهره شما برگردانند. بعضی از افراد، ترجیح می‌دهند به سراغ راه‌ کارهای موقت برای پرتر نشان دادن ابروها بروند اما این راه ‌کارها هم درد زیادی دارند و هم بعد از مدتی از بین می‌روند. کاشت ابرو اما در همه سال‌های بعدی زندگی، نتایج خود را روی صورت شما حفظ خواهد کرد.




برای اطلاع از هزینه کاشت ابرو خود می توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو هلیا به صورت کاملا رایگان تمامی سوالات خود در رابطه با کاشت ابرو و سایر خدمات زیبایی را با ما در میان بگذارید.


کاشت ابرو چیست و چه مزایایی دارد 

پیوند ابرو چگونه و برای چه کسانی انجام می گیرد ؟

ایمپلنت ابرو به فرآیندی گفته می‌شود که فولیکول‌های مو از بخش بانک مو برداشته شده و به ناحیه‌ی ابرو انتقال داده می‌شود. پروسه پیوند ابرو طبیعی به طور کلی شباهت قابل توجهی با کاشت مو دارد. چرا که هدف از هر دو کار، انتقال فولیکول‎ها و فراهم آوردن شرایط برای رشد موها در منطقه خاصی از بدن فرد است. فلسفه هر دو عمل، شبیه به هم به نظر می‌رسد و حتی نحوه انجام کار نیز تقریبا یکسان است. با این وجود در پیوند طبیعی ابرو، اوضاع کمی حساس‌تر و ظریف‌تر است. چرا که در پیوند طبیعی ابرو در کلینیک هلیا، باید به نحوه کاشت و زاویه موهای جدید توجه ویژه‌ای شود. افرادی که برای کاشت مو مراجعه می‌کنند، تنها می‌خواهند در همه نقاط سر خود، موهایی پرپشت و طبیعی داشته باشند اما افرادی که برای کاشت ابرو طبیعی مراجعه می‌کنند، غالبا به دنبال ابروهایی خوش حالت هستند که از زاویه، جهت و زیبایی قابل توجهی برخوردار باشد.انتخاب مدل ابرو در هر دوره زمانی متناسب با مد و سلیقه افراد تغییر می‌کند به عنوان مثال در گذشته افراد اغلب مدل ابروی باریک و کشیده را انتخاب می‌کردند در حالی که امروزه سلیقه افراد تغییر کرده و بیشتر ابرو های پهن و زخیم و پرپشت را می‌پسندند. اغلب کسانی که به دنبال کاشت ابرو طبیعی می‌باشند ابرو های کم پشت و باریکی دارند یا به دلایل متعددی مانند استفاده بیش ار حد از مواد آرایشی مثل مداد ابرو و سایه ابرو و یا سوختن پوست ناحیه‌ای از ابرو ها یا برداشتن غیر اصولی ابرو ها و غیره، قسمتی  یا کل ابرو های آن‌ها دچار ریزش  یا کم پشتی شده است. از طرفی گرایش اغلب مردم به داشتن ابرو هایی پرپشت و پهن و همچنین وجود جدیدترین و به روزترین تجهیزات و حضور برترین متخصصان در حوزه کاشت مو که باعث عملکرد فوق‌العاده مطلوبی برای تمامی متقاضیان ایمپلنت ابرو در کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی رز شده است؛ خود دلیل افزایش روز افزون تقاضای این عمل در بهترین کلینیک کاشت ابرو تهران شده است.


اینفوگرافیک راهنمای کاشت ابرو

کاشت ابرو چگونه است

مشاوره واتساپمشاوره تلفنی رایگان – 02148679

ما در ادامه این مطلب تمامی اطلاعات مورد نیاز هر فرد که قصد پیوند ابرو را دارد مانند روش‌‌های کاشت ابرو طبیعی، کسانی که کاندید مناسبی برای این عمل محسوب می‌شوند، مراقبت‌های پس از انجام پیوند برای گرفتن نتیجه مطلوب  و عوارضی که ممکن است انجام این عمل به دنبال داشته باشد را مفصلا بررسی خواهیم کرد.


نمونه کار قبل و بعد کاشت ابرو کلینیک رز

کاشت ابرو طبیعی توسط دکتر رضا روحانی – کلینیک رز

کاشت ابرو چیست ؟

در کاشت و پیوند ابرو فولیکول های مو که شامل مو و قسمت های بسیار جزئی که وظیفه ساخت و رشد مو را دارند از قسمتی از سر که معمولا شامل پشت سر و مابین دو گوش فرد می باشد گرفته می شود و به ناحیه از ابرو که نیاز به کاشت دارد پیوند زده و منتقل می شود. پس از کاشت فولیکول های مو در ناحیه ابرو ، تار های موی کاشته شده تا پایان عمر فرد با همان قوت به رشد خود ادامه می دهند و همچون ابروی خود فرد می توان آن ها را برداشت و یا اصلاح نمود.کاشت ابرو یک عمل سرپایی بوده که با بی‏‏ حسی موضعی و در یک جلسه انجام می ‏‏شود و در نتیجه نیازی به بستری ‏شدن ندارد. زمان لازم برای این کار معمولاً 5 الی 6 ساعت است. متقاضی به راحتی می‏ تواند مدل ابروی دلخواه خود را طراحی کند و این عمل  بر اساس آن طرح انجام می‏ گیرد. تمام تلاش ما این است که آسایش و آرامش مراجعه کننده در این مدت زمانی حفظ شود و پذیرایی کامل (صبحانه، ناهار و میان وعده) در محیط اتاق VIP انجام می شود.


ریزش ابرو بعد از کاشت

ریزش موهای کاشته‏ شده طبیعی است زیرا مانند کاشت مو در ناحیه سر، گرافت‏ های مو در ناحیه ‏ی ابرو، طی چند هفته بعد از کاشت شروع به ریزش می‏ کنند.


مشابه کاشت مو، اکثر موی کاشته شده در ابرو در ادامه در طول یک دوره تلوژن می‌ریزد و سپس رشد آن پس از گذشت حدود ۳ تا ۴ ماه به حالت عادی باز می ‏گردد. پس از ۶ ماه ۵۰ تا ۶۰ درصد نتایج نهایی حاصل از کاشت ابرو قابل مشاهده است و نتایج کامل این درمان معمولاً در حدود ۹ تا ۱۲ ماه ایجاد می‌شود.


ترمیم کاشت ابرو

نیاز به ترمیم ابروی شما بعد از گذشت 6 الی 9 ماه مشخص می شود. زیرا موهای کاشته شده از مناطقی به جز ابرو برداشته شده و قدرت رشد موها به دلیل جا به جایی کاهش یافته و نتیجه بعد از گذشت این زمان مشخص می شود. معمولا توصیه ما بر این است که در این زمان ابروهای کاشته شده را توسط روش هایی مثل مزوتراپی تقویت کنیم تا نیاز به ترمیم پیش نیاید. مزوتراپی از سه هفته بعد از کاشت ابرو شروع می شود و بصورت هفتگی در 4 جلسه انجام می گردد.


توصیه های بعد از کاشت ابرو

تماس مستقیم دست با ابروهای کاشته ‏شده در چند روز اول پس از جراحی ممنوع است.

نواحی اطراف ابرو و چشم با آب مستقیم شسته نشود.

به مدت یک هفته آرایش در این نواحی انجام نگیرد.

پس از کاشت ابروی طبیعی از پماد آنتی‏ بیوتیک برای محافظت در مقابل عفونت استفاده ‏شود.

شست‏ وشوی معمولی صورت، یک هفته بعد از کاشت امکان پذیر می باشد.

ابروهای کاشته شده را می‏ توان رنگ کرد و هیچ مشکلی از این نظر وجود ندارد.

موی استفاده شده در کاشت ابرو از بانک موی سر فرد تهیه می ‏شود و با در نظر گرفتن این نکته که موی ابرو دائما در حال رشد نیست و برعکس موی سر، بعد از زمان کوتاهی رشدش متوقف می ‏گردد باید مرتبا توسط فرد کوتاه و تمیز شود.

عوارض بعد از کاشت ابرو :

عمل جراحی کاشت ابرو یک عمل جراحی محدود است و به همین خاطر عوارض آن بسیار کم و ناچیز است. اگر این عمل تحت نظر متخصص پوست و مو انجام شود، مشکل خاصی بوجود نمی‏ آید.

در صورتی که این کار توسط افراد نا آگاه و غیرمتخصص انجام گیرد، امکان ایجاد عفونت در محل یا جهت و خواب نامناسب رویش موهای کاشته‏ شده وجود دارد. در صورت بروز این مشکلات ترمیم ابروها بسیار مشکل می ‏باشد. در نتیجه اکیداً توصیه می ‏شود که در انتخاب متخصص پوست و موی خود نهایت دقت و وسواس را داشته باشید.

در کاشت ابرو تزریق ماده بی حسی تا حدودی دردناک است، زیرا ناحیه اطراف چشم بسیار حساس است.

واکنش بدن افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است. در بعضی موارد ممکن است هیچ گونه ورم و کبودی پیش نیاید. در صورتی که این حالت ایجاد شود ورم اطراف چشم‌ها که به نسبت زودگذر است و معمولاً به سرعت با گذشت یک شب از عمل جراحی از بین می‌رود.

پس از عمل کاشت ابرو طبیعی، ناحیه ابرو ممکن است دچار کبودی، التهاب، یا ورم شود، اما همواره امکان مشاهده سایر عوارض محدود نیز در ارتباط با این عمل جراحی وجود دارد.

کاشت ابرو