مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

رهنمایی استفاده از خدمات آموزشی برای دانشجویان

با توجه به ظرفیت های خوب دانشگاه آزاد اسلامی، در زمان شیوع ویروس کرونا، سامانه های مختلفی از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شد که یکی از این سامانه ها، سامانه دان دانشگاه آزاد است. سایت دان دانشگاه آزاد اسلامی، سایتی که است که خدمات مختلفی را به دانشجویان بعضی از واحدهای دانشگاهی ارائه می کند، اما اصلی ترین هدفی که برای راه اندازی سایت دان دانشگاه آزاد وجود داشته است، برگزاری دوره ها و کلاس های آنلاین و مجازی بوده است. به طور کلی در ابتدای ورود این سامانه، بسیاری از سمینارها و جلسات دفاع دانشجویان در این سامانه برگزار می شد.



اما در حال حاضر، سامانه daan.ir امکانات مختلف دیگری را نیز به دانشجویان ارائه می کند. تمامی دانشجویان می توانند با ورود به این سامانه در آزمون های آنلاین دانشگاه خود شرکت کنند. همچنین، اساتید دانشگاه آزاد نیز می توانند با ورود به سامانه دان و یا پنجره یکتای خدمات دیجیتال دانشگاه آزاد اسلامی، یک آزمون مشخص و اختصاصی را برای دانشجویان خود طراحی نمایند.



در مجموع، سامانه daan.ir، سامانه ای است که در راستای ارائه خدمات آموزشی روی کار آمده است و  راهنمای استفاده از دان هم موجود است.پیش بینی می شود که در آینده به امکاناتی که در این سامانه ارائه می شود، افزوده شود.سامانه آموزش مجازی دانشگاه های آزاد با توجه به همه گیری بیماری کرونا، این امکان را برای تمام دانشجویان و اساتید خود فراهم کرد تا با استفاده از تلفن‌ همراه هوشمند، تبلت و رایانه بتوانند به ‌صورت آنلاین از خدمات آموزشی دانشگاه استفاده کنند. نخست سامانه وادانا دانشگاه آزاد با هدف ارتقا و بهینه سازی خدمات خود در قالب سامانه دانان به روز رسانی شد و در اختیار اساتید و دانشجویان قرار گرفت اما این ابهام را برای کاربران به وجود آورد که نهایتا از طریق کدام یک می توانند در کلاس های آنلاین خود شرکت نمایند.



با توجه به حجم بالای آموزش الکترونیک و تعداد زیاد کاربران، نیاز به سامانه ای با بروزرسانی به موقع و عملکرد بهتر هر روز پیش تر از قبل احساس می شود. لذا سامانه دان که همان نسخه به روز شده سایت دانان به آدرس daanaan.daan.ir می باشد، به منظور ارائه خدمات آموزشی بهتر برای دانشجویان و اساتید راه اندازی شد. این سایت نیز یک سرویس برگزاری کلاس های آنلاین و غیر حضوری است، بنابراین اساتید و دانشجویان امکان استفاده از خدمات آنلاین دانشگاه را از طریق سایت daan.ir خواهند داشت.پشتیبانی دانان برای رفع مشکلات احتمالی دانشجویان و اساتید در زمان استفاده از این سامانه راه اندازی شده است و اگر شما هم برای ورود به سامانه ، شرکت در کلاس ها ، شرکت در آزمون ها و … با مشکلی مواجه هستید می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان پشتیبانی رسمی سامانه دان که راه ارتباطی با آنها در ادامه مطلب توضیح داده میشود ، مشکل خود را حل کنید.

سامانه دانان ، سامانه برگزاری کلاس های آنلاین برخی واحد های دانشگاه آزاد اسلامی است و دانشجویان باید با مراجعه به این سامانه ، در کلاسهای درسی شرکت کنند.پشتیبانی رسمی سامانه دان از طریق ارسال تیکت و از طریق سایت daanaan.daan.ir انجام میپذیرد که در ادامه بصورت تصویری آن را برای شما عزیزان آموزش میدهیم ، اگر به هر دلیلی موفق نشدید با پشتیبانی مذکور ارتباط برقرار کنید میتوانید با  کارشناسان مجرب ما در مرکز خصوصی پاسخگویی  تماس حاصل نمایید ، لازم به ذکر است مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما خصوصی بوده و با هیچ سازمان و اداره دولتی و دانشگاهی وابستگی ندارد تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت 9099071612 بدون کد و صفر .

از آنجا که سایت دانان به تازگی راه اندازی شده و هنوز بسیاری از قابلیت ها را ندارد ، ممکن است بعضی دانشجویان در ورود به این سامانه و شرکت در کلاسهای مجازی با مشکلاتی همچون عدم نمایش تمام دروس ، جابجا شدن ساعت کلاسها ، بیرون انداختن دانشجو از محیط کلاس ، عدم پخش صدای استاد ، فعال نشدن میکروفون و … روبرو شوند که تمام این مشکلات را میتوانید از طریق تماس با کارشناسان ما در مرکز حل کنید.





پشتیبانی و پاسخگویی مشکلات سامانه دانان

سایت دانان ، سرویس جلسات آنلاین است و تعدادی از دانشگاه های آزاد اسلامی از این سامانه برای ارائه آموزش مجازی به دانشجویان بهره می برند. برخی مواقع سایت به دلیل برگزاری همزمان چندین کلاس و یا به دلایل دیگر ، مشکلاتی را برای دانشجویان ایجاد می کند که البته بعضی مشکلات نیز ربطی به سایت ندارد ، مثلا عدم نمایش دروس ترم به دلیل مشکل سایت دانان نیست و دانشگاه هنوز اطلاعات دانشجو را در این سامانه وارد نکرده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد