مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مزایای تزریق چربی چیست؟

تزریق چربی چیست؟

امروزه تزریق چربی در اکثر نقاط جهان یک تکنولوژی مفید و پرکاربرد در علم پزشکی و زیبایی محسوب می گردد .برای اکثر افراد لاغر چاقی کلی صورت یک مشکل محسوب می شود ولی چاقی موضعی صورت یکی از معیارهای زیبایی است. اکثر خانم ها ترجیح می دهند در ناحیه گونه یا لب ها برجستگی داشته باشند که البته این برجستگی ها در نقاط خاص است که موجب زیبایی بیشتر می گردد. برای تزریق چربی در اهواز، چربی از ناحیه ای از بدن که نیازی به حضور چربی ندارد برداشته شده و به صورت تزریق می شود. برای صورت معمولا چربی از باسن، شکم یا ران گرفته می شود.


تزریق چربی، یکی از ایمن ترین روش های زیبایی است شما می توانید گودی زیر چشم و خط اخم را رفع کرده و لب ها، گونه ها و فرم چانه را اصلاح کنید.


تزریق چربی، نوعی پیوند چربی است. در این روش چربی خود بدن از نواحی دیگری گرفته شده و برای پر کردن بخش دیگری از بدن، در آن جا تزریق می شود. همان طور که گفته شد، در این روش به دلیل این که از چربی های خود بدن استفاده می شود، احتمال بروز آلرژی وجود ندارد. این روش قادر است تمام قسمت‌هایی از پوست را که حجم خود را از دست داده است، پر کند و نتیجه نهایی بهتر از سایر پر کننده ها باشد، و حجم طبیعی را برای داشتن یک ظاهر زیبا و جذاب برای شما فراهم کند.


تزریق چربی برای چه افرادی توصیه می گردد؟

این تزریق یا پیوند چربی برای پر کردن و حجم دهی و زاویه دهی به نقاط و نواحی است که دارای فرورفتگی باشند و حجم کمی داشته باشند که بیشترشامل دست‌ها، صورت، تورفتگی‌های پوست و سینه و کفل می‌باشند. نکته حائز اهمیت این است که شما باید در نواحی دیگر بدن خود دارای چربی باشید که بتوان از آن برداشت کرد و به نواحی مورد نظرتان تزریق کرد و نیز دچار مشکلات گوارشی و گردشی نباشید و همچنین استعمال دخانیات نکنید.


چگونگی تزریق چربی:

تزریق چربی نیاز به یک روش گسترده تر از پرکننده های نرم بافت نرم را دارد.


یک ناحیه اهدا کننده باید تعیین شود (مانند شکم یا باسن) و لیپوساکشن برای استخراج چربی استفاده می شود. سپس چربی شسته شده به صورت پیوند به صورت می رسد.سپس چربی پیوند شده باید به منظور بازماندن یک منبع خون بازسازی شود. حدود ۵۰ درصد چربی تزریق می شود، و چربی باقی مانده برای همیشه ادامه خواهد یافت.


نواحی برداشت چربی:

برداشت چربی در خانم ها به طور معمول از قسمت داخلی زانوها، قسمت داخل ران، قسمت پایین شکم و یا باسن، می باشد. در آقایان نیزاغلب از قسمت پایین شکم و یا منطقه کمر این چربی تامین می شود. فقط حدود ۱۵۰ سی سی چربی برداشته می‌شود و فقط حدود ۶۰ سی سی از آن برای جوان سازی صورت به بدن شما تزریق می‌شود، اما برای مناطق خاص ممکن است مقدار تزریق شده کمتر یا بیشتر شود. این مقدار ، در ظاهر فرد تفاوت خیلی جزئی ایجاد می‌کند.پیوند چربی که به آن انتقال چربی یا ترانسفر چربی نیز گفته می‌ شود ، فرایند جراحی است که طی آن چربی از یک ناحیه بدن به ناحیه دیگر منتقل خواهد شد. هدف این عمل بهبود یا حجیم کردن ناحیه‌ ای است که چربی در آن تزریق می‌ شود. این تکنیک شامل استخراج چربی با کمک لیپوساکشن ، پردازش چربی و سپس تزریق مجدد چربی خالص به ناحیه‌ ای است که نیاز به بهبود دارد. جراحی انتقال دادن چربی ، فرایند انتقال سلول‌ های چربی خود بیمار برای تقویت و جوان‌ سازی سایر قسمت‌ های بدن است. این جراحی می‌ تواند :


اسکارهای صورت مانند زخم‌ های ناشی از آکنه را به حداقل برساند

به ناهنجاری‌ های صورت مانند آتروفی همی صورت کمک کند

گونه‌ های فرورفته و چین و چروک را حجیم کند

خطوط بدن را تقویت کرده و بهبود بخشد

به نواحی مانند سینه و باسن حجم دهد

چربی را می‌ توان از بیشتر قسمت‌ های بدن که در آن سلول‌ های چربی اضافی وجود دارد ، منتقل کرد.


چربی از کجا گرفته می‌ شود؟

معمولاً ناحیه‌ ای که چربی را از آن گرفته می‌ شود بر اساس جایی که قرار است تزریق چربی انجام شود ، تعیین می‌ گردد. اکثر بیماران متوجه می‌ شوند که این ناحیه شکم ، پهلو و ران است ، اما هر بیمار منحصر به فرد است و این موضوع در طول مشاوره مورد بحث قرار می‌ گیرد. مقدار نواحی تحت درمان با لیپوساکشن از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است و معمولاً به میزان چربی مورد نیاز در ناحیه جدید بستگی دارد.کاربردهای مختلف تزریق چربی

عمل تزریق چربی بسیار پر کاربرد بوده و افراد مختلف بنابر دلایل مختلف می توانند از آن استفاده کنند. گاهی اوقات از این عمل برای رفع چین و چروک و در موارد دیگر با هدف افزایش حجم اندام های مختلف بدن استفاده می شود. یکی از کاربردهای تزریق چربی به عنوان مکمل برای عمل های زیبایی مانند پروتز سینه و پروتز باسن می باشد. در این عمل ها برای حجم دهی و ایجاد فرم نهایی می توان از چربی های بدن فرد استفاده کرد و نتایج جراحی پروتز را بهبود بخشید. معمولا از این عمل برای اندام هایی استفاده می شود که نیاز به تغییرات کمی دارند. به عنوان مثال در قسمت هایی مانند سینه و در شرایطی که بافت اولیه آن زیاد نیست، نمی‌توان تغییراتی به اندازه پروتز سینه ایجاد کرد. اما در صورتی که نیاز به افزایش حجم جزئی وجود داشته باشد، تزریق چربی گزینه ایده آل محسوب می شود. امروزه افراد زیادی تحت جراحی تزریق چربی قرار گرفته و اکثر آنها از نتیجه حاصله راضی هستند.


 


در چه مواردی می توان از تزریق چربی استفاده کرد؟

در مواردی که صورت دچار فرورفتگی و چین و چروک باشد

برای اصلاح و ترمیم سلولهای آسیب دیده

در صورتی که جای زخم، سوختگی و فرو رفتگی در بدن وجود داشته باشد

برای ترمیم نقاط جراحی شده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد