مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

راهنمای خرید آپارتمان و خانه در شهر جدید پرند

قیمت آپارتمان در پرند با نوسانات زیادی روبرو است، البته در سراسر کشور شاهد این نوسانات در قیمت آپارتمان هستیم، که این قیمتها و نوسانات وابسته به عوامل گوناگونی می‌باشد.

امروزه افزایش قیمت اپارتمان ها و عدم ثبات قیمتها به حدی رسیده است، که خرید خانه را با مشکلات فراوانی روبرو ساخته است.

به همین منظور بسیاری از مردم به جای خرید خانه در کلان شهرها به دنبال پیدا کردن مسکن و آپارتمان مناسب و ارزان قیمت در حومه شهر هستند.

شهر پرند با داشتن انواع آپارتمانها و خانه ها و سازه های گوناگون سبب شده بسیاری از مردم برای خانه دار شدن، دست به جستجو در این شهر بزنند، تا خانه مناسب با بودجه خود پیدا کنند سوالاتی چون قیمت خانه در پرند ، قیمت خانه ویلایی در پرند ، قیمت مسکن مهر پرند از جمله سوالات ذهنی این عزیزان است.

قیمت آپارتمان و خانه در پرند را چگونه میتوان پیدا کرد

قیمت خانه در پرند بسیار متغیر است ولی اغلب با سرمایه اندک نیز می‌توانند صاحب مسکن شوند.

اگر به دنبال آپارتمان در پرند هستید، بدانید که با مشکل بزرگی مواجه هستیدو آن مشکل، انبوه بنگاههای املاک و معاملات مسکن در پرند میباشد، که هر فرد تازه واردی را در این شهر تازه تاسیس گیج میکند،

انتخاب از بین این همه آژانس املاک بسیار دشوار  میباشد، سایت پاسخ تو این مشکل را برطرف کرده و برای دسترسی آسان شما عزیزان به آژانس معاملات املاک، فهرستی از مطرح ترین آژانسهای معاملات املاک در پرند با شماره تماس و آدرس آن ها در اختیارتان می گذارد تا به آسانی به مقصود خود برسید.

این گوناگونی املاک در پرند زمانی شما را به زحمت میندازد، اگر قصد داشته باشید از راه دور از قیمت آپارتمان در پرند کسب اطلاع کنید و امکان آمدن به شهر خود پرند را ندارید، و یا اینکه در خود پرند وسیله نقلیه ندارید و میخواهید درباره قیمتها و موارد خرید یا اجاره کسب اطلاع کنید، این فهرست از مطرح ترین بنگاه های املاک در پرند میتواند شما را در تکمیل اطلاعاتتان در مورد قیمت آپارتمان یاری رسان باشد.

ما در ادامه مقاله، فهرست را برایتان بیان می کنیم و بعد از آن عوامل گوناگونی که سبب تعیین قیمت مسکن در پرند میشود را بازگو می‌کنیم.

فهرست مطرح ترین آژانس معاملات مسکن در شهر پرند:

۱_ املاک آسیا،:میدان آسمان ،پلاک ۳۱، تلفن:  ۵۶۷۲۸۲۱۸_۰۲۱

۲_املاک آفتاب:کوزو ۵،خ آفتاب،بازار روز خانواده،تلفن۰۹۱۲۵۹۶۸۱۷۵

۳_املاک تیراژه: م استقلال،بلوارجمهوری،روبروی مسجد جامع،تلفن:۰۲۱_۵۶۲۱۸۰۲۲

 

عوامل تعیین کننده قیمت آپارتمان در پرند

 آپارتمان در کدام فاز از پرند می باشد.

اگر با شهرپرند آشنایی ندارید باید خدمتتان عرض کنم که،  در پرند ۷ فاز وجود دارد و در این ۷ فاز ساخت و ساز انجام گرفته است که با فاز صفر شروع میشود و  به  فاز  ۶ می رسد .

قیمت آپارتمان در پرند، برحسب اینکه  آپارتمان در کدام فاز  قرار دارد، متفاوت است، به طور مثال قیمت آپارتمان در فاز صفر به طور معمول گران‌تر از سایر فازها می‌باشد، و اگر همین تناسب را در نظر بگیریم فاز یک نسبت به فازهای بعدی گران تر می شود، و فاز ۶ ارزانترین قیمت سازه ها را به خود اختصاص می دهد، البته این تناسب گفته شده به صورت یک فرمول همیشگی و ثابت نیست اما به طور کلی این امر در قیمت گذاری آپارتمان در پرند مشاهده شده است.

متراژ آپارتمان و تاثیر آن در قیمت آپارتمان در پرند

همانند سایر شهرها در پرند نیز متراژ آپارتمان ها در قیمت تمام شده آن ها تاثیر گذارند بنابراین پرواضح است یک آپارتمان ۶۰ متری ارزانتر از یک آپارتمان ۸۰ متری می باشد .

کیفیت متریال استفاده شده در ساخت آپارتمان یا خانه

کیفیت و متریال استفاده شده در داخل آپارتمان در قیمت نهایی آن به شدت تاثیرگذار است، آپارتمانی که با سنگ های خوب و مواد درجه یک و ضد زلزله ساخته شده باشد و از دیزاین روز در طراحی خود بهره گرفته باشد، سبب گرانتر شدن آن آپارتمان می‌گردد. که عموما این دسته از آپارتمان ها را در فازهای شخصی ساز پرند، که فازهای صفر، یک و دو را در بر می‌گیرد، دیده میشود.

شرکتی یا شخصی ساز بودن

اگر آپارتمان از جمله آپارتمانهای مسکن مهر در پرند باشد به مراتب قیمت پایین تری نسبت به آپارتمان ها و مسکن های شخصی ساز دارد.

سال ساخت بنا

بدیهی است که سال ساخت و عمر یک سازه می تواند در قیمت تمام شده آپارتمان نقش بسزایی را ایفا کند.

دسترسی های محلی

امکانات محلی یک فاز نیز در قیمت آپارتمان در آن تاثیرگذار است، پس هنگامی که در یک فاز انواع میوه فروشی ها، سوپر گوشت، خدمات آرایشی و بهداشتی و داروخانه ها دیده می شود و دسترسی آسان به مراکز خرید و حمل و نقل وجود دارد قیمت آپارتمان ها در آن فاز نیز گران تر است.

منبع : قیمت آپارتمان در شهر پرند

راهنمای دانشگاه شبانه و تفاوت آن با دانشگاه روزانه

دانشگاه شبانه یا دانشگاه نوبت دوم ، یکی از دوره های تحصیلی شهریه پرداز کنکور سراسری است که رشته های تحصیلی متنوعی را در هر 5 گروه آزمایشی ارائه می دهد. تحصیل در دانشگاه شبانه با پرداخت شهریه همراه است و متقاضیان این دانشگاه می بایست قبل از انتخاب رشته ، از شهریه ای که در هر ترم پرداخت خواهند کرد ، مطلع شوند و سپس اگر توانمندی مالی داشتند ، این دانشگاه را انتخاب کنند. در این مطلب میخواهیم بررسی کنیم که دانشگاه شبانه چیست و چه تفاوت هایی از لحاظ هزینه تحصیل ، هزینه خوابگاه ، اعتبار مدرک ، خدمات رفاهی و آموزشی و …. با دانشگاه روزانه دارد.

تفاوت شهریه دانشگاه شبانه با دانشگاه روزانه چیست

شهریه دانشگاه دولتی روزانه رایگان است و به عبارتی دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه روزانه ، برای تحصیل خود شهریه پرداخت نمی کنند اما دانشجویان نوبت دوم باید به ازای هر ترم دانشگاه ، شهریه ثابت و شهریه متغیر را پرداخت نمایند.

شهریه دانشگاه نوبت دوم در رشته ها و مقاطع تحصیلی مختلف ، متفاوت و به شرح زیر می باشد:

شهریه دانشگاه شبانه

نام رشتهشهریه ثابتشهریه متغیر
دامپزشکی1/200/000 تومان 1/600/000 الی 2/200/000 تومان
رشته های علوم انسانی 650 هزار تومان80 الی 140 هزار تومان
رشته های فنی مهندسی970 هزار تومان100 الی 180 هزار تومان
رشته های هنر 860 هزار تومان90 الی 170 هزار تومان

 

 شهریه ثابت تا پایان فارغ التحصیلی تغییری نمی کند اما شهریه متغیر در هر ترم افزایش 10 الی 15 درصدی دارد.

شهریه متغیر هر یک از دروس عمومی ، اختصاصی ، نظری و عملی متفاوت هستند و دروس عملی و تخصصی تر شهریه متغیر بیشتری دارند. دانشجویان در هر ترم می توانند 14 الی 24 واحد درسی اخذ کنند که هر چه قدر دروس اخذ شده تخصصی تر و بیشتر باشند ، به همان نسبت نیز شهریه متغیر افزایش می یابد.

تفاوت تسهیلات دانشگاهی و خدمات خوابگاهی دانشگاه شبانه با روزانه

تمام مزایای دانشگاه دولتی روزانه در واحد های شبانه نیز برقرار است و تنها تفاوت دانشجویان این دو دوره ، در هزینه تحصیل می باشد. البته در خصوص ارائه امکانات خوابگاهی ، شرایط برای دانشجویان شبانه کمی فرق می کند و اولویت استفاده از خوابگاه برای دانشجویان روزانه است و در صورت امکان و وجود ظرفیت نیز به دانشجویان شبانه نیز خوابگاه ارائه می دهند. در واقع ، دانشگاه های روزانه هیچ مسئولیتی در قبال تامین خدمات خوابگاهی برای دانشجویان شبانه ندارند.

شهریه خوابگاه نیز در دوره های روزانه و نوبت دوم متفاوت است و دانشجویان نوبت دوم باید هزینه بیشتری را برای استفاده از خوابگاه ، پرداخت کنند.

شهریه خوابگاه روزانه

تعداد ظرفیتسطح یک و دوسطح سهسطح چهار
یک و دو نفر370 هزار تومان350 هزار تومان310 هزار تومان
سه و چهار نفر300 هزار تومان280 هزار تومان250 هزار تومان
پنج و شش نفر260 هزار تومان240 هزار تومان220 هزار تومان
هفت و هشت نفر220 هزار تومان210 هزار تومان180 هزار تومان
9 نفر به بالا180 هزار تومان170 هزار تومان150 هزار تومان

شهریه خوابگاه نوبت دوم

تعداد ظرفیتسطح یک و دوسطح سهسطح چهار
یک و دو نفر560 هزار تومان520 هزار تومان460 هزار تومان
سه و چهار نفر450 هزار تومان410 هزار تومان370 هزار تومان
پنج و شش نفر390 هزار تومان360 هزار تومان320 هزار تومان
هفت و هشت نفر330 هزار تومان310 هزار تومان280 هزار تومان
9 نفر به بالا280 هزار تومان260 هزار تومان230 هزار تومان

 

در جداول فوق ، شهریه هر ترم خوابگاه دانشجویی دوره های روزانه و نوبت دوم را برای سال تحصیلی جدید مشاهده می کنید البته دانشجویان متاهل باید هزینه بیشتری پرداخت کنند و امکان واریز شهریه خوابگاه به صورت ماهانه نیز وجود دارد.

علاوه بر خدمات خوابگاهی که الویت با دانشجویان روزانه است ، در مورد وام نیز به همین صورت عمل می شود و دانشگاه تعهدی به پرداخت وام به دانشجویان نوبت دوم ندارد و اگر امکانات فراهم باشد ، ممکن است وام شهریه و وام تحصیلی به آن ها تعلق گیرد.

تفاوت رشته های تحصیلی دانشگاه شبانه با روزانه چیست

در دانشگاه روزانه تمام رشته های تحصیلی علوم پزشکی ، پیراپزشکی ، علوم انسانی ، فنی مهندسی ، ریاضی ، هنر و زبان ارائه می شوند اما تعداد رشته های تحصیلی دانشگاه نوبت دوم به نسبت محدود تر است. در این دانشگاه هیچ یک از رشته های پزشکی و رشته های پیراپزشکی ارائه نمی شوند و تنها رشته دامپزشکی آنهم با ظرفیت پذیرش کمتر ، دایر می باشد.

به جز رشته های علوم پزشکی ، سایر رشته های ریاضی ، رشته های انسانی ، رشته های فنی مهندسی ، رشته های هنر و زبان در دانشگاه شبانه تدریس می شوند.

ظرفیت های پذیرش دانشگاه نوبت دوم ، از دانشگاه روزانه کمتر است و یک مزیت دانشگاه شبانه در مقایسه با دانشگاه روزانه این است که اگر داوطلبی در واحد نوبت دوم پذیرفته شود اما ثبت نام نکند ، از شرکت در کنکور سراسری سال بعد محروم نخواهد بود اما پذیرفته شدگان دانشگاه روزانه حتی در صورت عدم ثبت نام قطعی در رشته محل پذیرفته شده ، از یکسال شرکت در کنکور سراسری به منظور ورود به دانشگاه های روزانه ، محروم خواهند بود.

تفاوت مدرک دانشگاه شبانه با روزانه چیست

مدرک دانشگاه شبانه چیست ؟ عده ای از داوطلبان گمان می کنند مدرک فارغ التحصیلی دانشگاه نوبت دوم برای ورود به بازار کار و استخدام شدن معتبر نیست در حالی که با مدرک دانش آموختگی این دانشگاه می توان وارد بازار کار شد یا برای ادامه تحصیل در داخل یا خارج از کشور اقدام کرد.

البته عنوان فارغ التحصیل شده شبانه در مدرک قید می شود ولی مشکلی از جهت استخدام شدن و ادامه تحصیل به وجود نمی آورد.

یک تفاوت عمده مدرک دانشگاه نوبت دوم و روزانه ، در تعهد خدمتی است که دانشجویان روزانه باید بگذرانند. در واقع دانشگاه روزانه به دلیل آنکه تحصیل رایگان را ارائه می دهد ، دانشجویان باید برای جبران این موضوع ، چند سال در یکی از ادارات و شرکت های دولتی فعالیت کنند تا مدرک دانش آموختگی به آن ها اعطا شود و در غیر این صورت فقط گواهینامه پایان دوره تحصیلی را دریافت خواهند کرد.

تفاوت ساعت برگزاری کلاس های شبانه با روزانه چیست

ساعت تشکیل کلاس های دوره نوبت دوم و روزانه ، توسط دانشگاه تعیین می شود اما در بیشتر دانشگاه ها ، زمان برگزاری کلاس های دو دانشگاه همزمان است و دانشجویان شبانه و روزانه همزمان و در یک کلاس ، درس می خوانند بنابراین سطح آموزشی و اساتیدی که در دو دانشگاه تدریس می کنند ، فرقی ندارند.

انتخاب واحد دانشجویان ترم اول دانشگاه نوبت دوم توسط دانشگاه انجام می گیرد و برنامه هفتگی دانشجو نیز در پورتال او قرار داده می شود تا از طریق آن از زمان شروع و پایان هر کلاس و تاریخ امتحانات پایان ترم مطلع گردد. برای هر یک از دانشجویان ، یک نام کاربری در سامانه گلستان ایجاد می شود و هر دانشجو باید با اطلاعات خود (نام کاربری همان شماره دانشجویی است) وارد پورتال شخصی اش شده و با ورود به بخش برنامه هفتگی ، لیست دروس ترم خود را مشاهده نماید.

این مطلب در رابطه با دانشگاه شبانه چیست ، ارائه گردید. اگر نیاز به راهنمایی بیشتری در خصوص میزان شهریه دقیق دانشگاه مد نظر خود دارید ، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید انتخاب رشته خود را به مشاوران ما بسپارید تا به شکل اصولی و صحیح و با در نظر گرفتن تمام اولویت های شما ، انجام گیرد.

سوالات متداول

  • دانشگاه شبانه چیست ؟

دانشگاه شبانه ، شعبه شهریه پرداز دانشگاه روزانه در رشته های غیرعلوم پزشکی است.

  • آیا دانشگاه شبانه همان دانشگاه نوبت دوم است ؟

بله ، نام دیگر دانشگاه شبانه دانشگاه نوبت دوم است.

دانشجویان دوره های شبانه برای تحصیل خود باید شهریه پرداخت کنند.

منبع : دانشگاه شبانه چیست

لیزر موهای زائد و راهنمای پیدا کردن بهترین مرکز لیزر

لیزر موهای زائد یکی از موثرترین و ایمن‌ترین راه‌های حذف دائمی موهای زائد بدن به حساب می‌آید. تحقیقات و پژوهش‌های بسیاری بر این روش حذف موهای زائد انجام شده و امروز با قطعیت می‌توان در مورد تاثیر آن نظر داد. میزان رضایت از لیزر در بین متقاضیان بسیار بالا است ولی در عین حال تعداد کثیری از افراد، نتایج رضایت بخشی از آن دریافت نمی‌کنند.


تجربه ما نشان داده که این عدم رضایت، معمولاً ناشی از مراجعه به کلینیک‌هایی است که کیفیت کار بالایی ندارند. امروز قصد داریم به معرفی بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران بپردازیم. ببینیم که چه عواملی بر موفقیت لیزر تاثیر می‌گذارند و یک کلینیک خوب چه ویژگی‌هایی دارد.


این روزها لیزر موهای زائد به یکی از موارد روزمره در زندگی تبدیل شده در حقیقت این روش به دلیل راحتی در انجام آن، زیبایی و نرمی که پس از آن به پوست می دهد، عوارض کمتر و زمانی طولانی و حتی از بین بدن موهای زائد برای همیشه مورد توجه قرار گرفته است، با اینجال مراکز بسیار زیادی در تهران واقع شده اند که این مراکز از دستگاههای مختلف گرفته تا تبحر پرسنل و جای پارک مناسب و دسترسی راحتترو غیره به آنها در شرایط مختلفی قرار گرفته اند، اینجا بر اساس یک میانگین رتبه دهی و بررسی آماری نسبت به مقایسه مراکز اقدام نموده ایم تا اگر شما قرار است به یک مرکز پوست و زیبایی مراجعه کنید و از خدمات آنها استفاده کنید بتوانید پنج تا از بهترین مراکز لیزر موهای زائد در تهران را بشناسید و از خدمات آنها بهره بگیرید


یکی از موثر ترین و در عین حال ایمن ترین روش حذف موهای زائد بدن به صورت دائمی ، لیزر کردن است. میزان رضایت از لیزر در میان کسانی که اینکار را انجام داده اند بالاست اما کسانی هستند که با وجود آنکه جلسات متعددی را برای لیزر موهای زائد گذرانده اند ، نتیجه رضایت بخشی دریافت نمی کنند. دلیل عدم کسب نتیجه رضایت بخش بیشتر مربوط به نوع دستگاه استفاده شده است. در حال حاضر دستگاه الکساندرایت کندلا بهترین و به روز ترین دستگاه لیزر موهای زائد است که ماندگار ترین نتیجه را می دهد.


پس اگر به دنبال بهترین مرکز لیزر در کرج هستید ، حتما مرکزی را انتخاب کنید که از دستگاه الکساندرایت کندلا استفاده می کند.این تکنولوژی با هدف قرار دادن فولیکول های مو ، آن ها را از ریشه از بین می برد و رشد 70 تا 90 درصد مو کاملا متوقف می شود. در ادامه بهترین مرکز های لیزر در کرج را معرفی می کنیم البته این لیست کامل نیست و برای کامل تر شدن به نظرات شما نیاز دارید. بنابراین اگر به جزء مراکز معرفی شده توسط ما ، در کرج مراکز لیزر دیگری نیز می شناسید ، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.


کلینیک لیزر جهانشهر 

آدرس : کرج ، جهانشهر ، ابتدای خیابان کسری ، طبقه فوقانی بانک صادرات ، پلاک 9 ، واحد 3

شماره تماس : 02634477919

مرکز پزشکی زیبایی نشاط 

آدرس : کرج ، عظیمیه ، پایین تر از میدان اسبی ، نبش پاسداران شرقی ، روبروی داروخانه دکتر احسان دوست ، ساختمان پزشکان نور ، مطب دکتر مختاری ، خدمات پزشکی زیبایی نشاط

شماره تماس : 02632512324

بهترین مرکز لیزر در کرج – کلینیک کاملیا 

آدرس : کرج ، خیابان درختی ، روبروی خیابان حافظ ، نبش خیابان چهارم ، ساختمان فرشتگان ، واحد 401

شماره تماس : ۰۲۶۳۳۵۵۲۶۱۵

راهنمای انتخاب و تفاوت بین کارشناسی پیوسته و ناپیوسته

کارشناسی پیوسته چیست ؟ کارشناسی ناپیوسته چیست ؟ این دو مقطع چه تفاوتی با یکدیگر دارند ؟ کدام مقطع رشته های تحصیلی بیشتری دارد ؟ برای ثبت نام هر مقطع چه مدارکی لازم است ؟ طول دوره تحصیل هر کدام از دوره های کارشناسی پیوسته و ناپیوسته چقدر است ؟ اینها سوالاتی هستند که از سوی داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور دارند و یا میخواهند در رشته های بدون کنکور ثبت نام کنند ، مطرح می شوند و با توجه به تعداد زیاد سوالات ، تصمیم گرفتیم مطلبی جداگانه در این خصوص تهیه کنیم. این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا فرق بین کارشناسی پیوسته و ناپیوسته را بدانید. اگر هم سوالی داشتید ، حتما در بخش نظرات بپرسید.

برای ثبت نام در مقطع کارشناسی پیوسته یا کارشناسی ناپیوسته ، آخرین مدرک فارغ التحصیلی بررسی می شود و داوطلبان با توجه به مدرکی که دارند مجاز به ثبت نام یکی از این مقاطع هستند.

اگر نمی دانید که با توجه به مدرک فارغ التحصیلی خود باید در کدام مقطع ثبت نام کنید ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا کامل شما را راهنمایی کنند.

کارشناسی پیوسته و ناپیوسته چیست | معرفی دوره تحصیلی کارشناسی پیوسته

کارشناسی پیوسته ، همانطور که از اسمش مشخص است به صورت پیوسته برگزار می شود و طول دوره تحصیل 4 ساله دارد. بیشتر رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری و آزاد در دوره کارشناسی پیوسته ارائه می شوند. شما با ورود به این مقطع طی 4 سال تحصیل مدرک لیسانس دریافت می کنید و مدت زمان مجاز تحصیل شما نیز 8 نیمسال تحصیلی است.

با توجه اینکه مقطع کارشناسی پیوسته به صورت پیوسته و 4 ساله ارائه می شود ، داوطلبان برای ثبت نام در این مقطع باید دارای یکی از مدارک زیر باشند :

  • مدرک دیپلم نظام جدید رشته های فنی حرفه ای و کاردانش
  • مدرک دیپلم نظام قدیم متوسطه نظری + مدرک پیش دانشگاهی
  • مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم
  • مدرک کاردانی

پس داوطلبانی که یکی از مدارک تحصیلی فوق را داشته باشند ، می توانند از طریق شرکت در کنکور سراسری یا ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور ، وارد مقطع کارشناسی پیوسته شوند. 

کارشناسی پیوسته و ناپیوسته چیست | معرفی دوره تحصیلی کارشناسی ناپیوسته

تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز همانند کارشناسی پیوسته به دریافت مدرک لیسانس منجر می شود با این تفاوت که طول دوره تحصیل 4 ساله ندارد و فقط از 2 سال تحصیل تشکیل شده است. برای ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته داوطلبانی می توانند اقدام کنند که مدرک کاردانی پیوسته یا کاردانی ناپیوسته دارند یعنی با مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی امکان تحصیل و ورود به این مقطع فراهم نیست.

در واقع فارغ التحصیلان دوره کاردانی دانشگاه ها که پس از دو سال تحصیل مدرک فوق دیپلم دریافت کرده اند ، می توانند برای ادامه تحصیل و دریافت مدرک لیسانس وارد مقطع کارشناسی ناپیوسته شوند و دوباره با 2 سال تحصیل در نهایت مدرک کارشناسی به آنها اعطا می شود.

پس در یک جمع بندی کلی مقطع کارشناسی ناپیوسته شامل 2 تحصیل است و اگر رشته مورد تقاضای شما در این مقطع ارائه شده است ، ابتدا باید وارد دوره کاردانی شوید و پس از دریافت مدرک فوق دیپلم ، ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته را انجام دهید.

تفاوت کارشناسی پیوسته و ناپیوسته

در انتها برای یک جمع بندی کلی ، تفاوت دو مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته را بررسی می کنیم :

  • کارشناسی پیوسته شامل 4 سال تحصیل است اما کارشناسی ناپیوسته از 2 سال تحصیلی تشکیل شده است.
  • برای ثبت نام کارشناسی پیوسته دارا بودن مدرک دپیلم و پیش دانشگاهی الزامی است اما برای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته فقط مدرک کاردانی مورد تایید است.
  • اگر مدرک کاردانی دارید ، هم می توانید در دوره کارشناسی پیوسته و هم در دوره کارشناسی ناپیوسته ثبت نام کنید اما این نکته را در نظر داشته باشید که طول دوره تحصیل این دو مقطع متفاوت است.
  • اگر رشته مورد تقاضای شما در دوره کارشناسی پیوسته ارائه نمی شود ، باید وارد مقطع کاردانی شوید و بعد از دو سال اگر تمایل داشتید ادامه تحصیل دهید ، در مقطع کارشناسی ناپویتسه ثبت نام کنید.
  • شهریه دانشگاه آزاد در دو مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته تفاوت زیادی ندارند.
  • چارت درسی یک رشته ثابت در دو مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته با یکدیگر متفاوت هستند.
  • دوره کارشناسی پیوسته ، رشته های تحصیلی بیشتری را در خود جای داده است.

رشته های کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته چیست

در مقطع کارشناسی پیوسته رشته های تحصیلی زیر ارائه می شوند :

تنوع رشته های تحصیلی دوره کارشناسی پیوسته مخصوصا در دانشگاه آزاد بسیار زیاد است و اگر قصد تحصیل بدون کنکور داشته باشید می توانید در رشته مورد علاقه خود که مغایر با مدرک دیپلم شماست ثبت نام کنید. مثلا اگر دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی تجربی هستید ، می توانید وارد رشته های انسانی شوید.

در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز رشته های تحصیلی زیر ارائه می گردد :

  • معماری
  • ارتباط تصویری
  • علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
  • مهندسی فناوری ضنایع شیمی
  • مهندسی فناوری مکانیک خودرو
  • مهندسی تولیدات گیاهی
  • مهندسی اجرایی عمران
  • مدیریت دولتی
  • مدیریت بازرگانی
  • آموزش زبان انگلیسی
  • آموزش و پرورش ابتدایی
  • آموزش ریاضی
  • مهندسی نرم افزار کامپیوتر
  • تکنولوژی برق – قدرت
  • مهندسی منابع طبیعی – محیط زیست
  • ایمنی صنعتی و محیط کار

سوالات متداول

  • کارشناسی ناپیوسته چیست ؟

کارشناسی ناپیوسته یکی از دوره های تحصیلی دانشگاه هاست که دو سال زمان تحصیل دارد و به دریافت مدرک لیسانس منتهی می شود.

  • تفاوت کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته چیست ؟

کارشناسی پیوسته طول دوره تحصیل 4 ساله و کارشناسی ناپیوسته طول دوره تحصیل 2 ساله دارد.

  • با مدرک دیپلم ثبت نام کدام مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته را می توان انجام داد ؟

با مدرک دیپلم نظام جدید امکان ثبت نام مقطع کارشناسی پیوسته وجود دارد.

منبع : کارشناسی پیوسته و ناپیوسته چیست

راهنمای کاشت ابرو ، عوارض و مراکز معتبر کاشت ابرو

یکی از روش های درمان ابروهای اسیب دیده که با ریزش شدید مواجه هستند ، پیوند یا همان کاشت کردن است. اگر شما هم میخواهید ابروهای پرپشت و پهنی داشته باشید که حالت طبیعی آنها نیز حفظ شود ، کاشت ابرو بهترین انتخاب است و با یکبار کاشت کردن برای همیشه از تتو ، هاشور و لوازم آرایشی ابرو بی نیاز خواهید شد. مراحل کاشت ابرو مثل کاشت مو است با این تفاوت که حساسیت و ظرافت بیشتری را می طلبد و کسی که به دنبال ابروهای طبیعی و زیباست ، باید در انتخاب کلینیک و پزشک پوست و مو دقت و وسواس زیادی به خرج دهد. این مطلب از سایت پاسخ تو را آماده کرده ایم تا مراکز کاشت ابرو در اصفهان را خدمتتان معرفی کنیم.

کاشت ابرو در اصفهان

همانطور که گفته شد ، کاشت ابرو به دلیل حساسیت بالایی که دارد باید توسط پزشکی متبحر و با تجربه انجام بگیرد که از بهترین و به روزترین روش های کاشت استفاده کند.  اصفهان یکی از شهرهای مهم و بزرگ ایران است و متقاضیان زیادی هم برای کاشت ابرو دارد ، از این رو بسیاری از کلینیک های پوست ، مو و زیبایی اقدام به کاشت ابرو می کنند ولی شما باید بهترین کلینیکی را که از تیم متخصصی تشکیل شده باشد و نتیجه دلخواه را به شما بدهد را بشناسید که در ادامه چند مورد از کلینیک های معتبر این شهر را معرفی خواهیم کرد.

کاشت ابرو انجام بدهم یا نه

بسیاری از خانم ها و حتی آقایانی که تصمیم به کاشت ابرو دارند هنوز برای تصمیم خود مردد هستند و نمی دانند که آیا کاشت ابرو انجام دهند یا خیر و با توجه به هزینه ای که می کنند ، از نتیجه کار رضایت خواهند داشت یا خیر. کاشت ابرو (Eyebrow transplant) یا پیوند ابرو یکی از عمل های زیباییست که در اصفهان هر ساله بر روی تعداد زیادی از افراد صورت می گیرد و زیبایی صورت نیز از اهمیت زیادی برخوردار است مخصوصا برای خانم ها که به هر طریقی تلاش می کنند که چهره ای زیباتر داشته باشند.

اما متاسفانه بسیاری از خانم هایی که دچار ریزش موی ابرو هستند و یا ابروهای کم حجم دارند ، از روش هایی مثل هاشور زدن و تتو کردن استفاده می کنند که این روش ها درمان قطعی نیستند و پس از چند ماه و حداکثر یک سال نیاز دوباره به ترمیم کردن خواهید داشت ، علاوه بر اینکه هاشور و تتو حالت طبیعی را به ابروهای شما نمی دهند و قابل رشد کردن نیز نیستند و اگر از متخصصین پوست و مو نیز پرس و جو کنید ، این روش ها را به شما پیشنهاد نمی کنند.

ولی در روش کاشت ابرو ، فولیکول های مو که پیش تر آماده شده اند ، بر روی پوست و در نواحی مشخص شده با دقت خاصی کاشت می شوند و برای پر کردن و رسیدن به حجم دلخواه ابروها ، کاشت ابرو ادامه پیدا می کند ضمن اینکه پس از شش الی دوازده هفته بعد ، ابروها شروع به رشد کردن می کنند و هر هفته ای که از زمان کاشت ابرو می گذرد ، حجم و تراکم موهای ابرو بیش تر از قبل می شود.

عوارض کاشت ابرو

عوارض جانبی کاشت ابرو بسیار کم است و در تمام مراکز کاشت ابرو در اصفهان این عمل با بی حسی تمام انجام می گیرد. البته پس از پیوند کردن فولیکول های مو در بخش هایی که پزشک مشخص کرده است ، ناحیه کاشت کبود می شود و تورم و التهاب دور چشم نیز در عمل کاشت ابرو رایج است و جای نگرانی نیست. البته تورم چشم و ابرو حداکثر تا دو روز ناپدید می شود. برخی از عوارض کاشت ابرو می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • درد ناشی از تزریق ماده بی حسی به دلیل حساسیت زیاد ناحیه اطراف چشم
  • ایجاد خارش زودگذر پس اتمام کاشت ابرو
  • تورم پیشانی و دور چشم
  • احتمال بروز عفونت
  •  خونریزی در زمان عمل
  • کبودی ، التهاب و ورم در ناحیه ابرو
  • خارش شدید طولانی مدت که نشان دهنده عفونت در محل کاشت است

لیست معتبرترین مراکز کاشت ابرو در اصفهان

 

 در این مطلب شما را با بهترین مراکز کاشت ابرو و مژه در اصفهان آشنا می کنیم. توصیه می شود که پیش از اقدام به کاشت ابرو در یک کلینیک ، ابتدا وقت مشاوره قبل از عمل بگیرید و از پزشک مشاوره دریافت کنید. همچنین شما می توانید با حضوری رفتن به کلینیک ها با مشتریان قبلی کلینیک که برای مراقبت های پس از کاشت حضور دارند ، صحبت کنید و ابروهای آنها را از نزدیک ببنید تا تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

درمانگاه تخصصی کاشت مو اصفهان بهین

  • آدرس : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده
  • شماره تماس : 36290689-031

کلینیک زیبایی آراد 

  • آدرس : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بالای بانک پاسارگارد ، ساختمان نگار 1 ، طبقه 1 ، واحد 1
  • شماره تماس : 36208604-031

بهترین مرکز کاشت ابرو در اصفهان – کلینیک پوست و موی هور

  • آدرس : اصفهان ، جنب مجتمع پارک ، طبقه فوقانی بانک سپه
  • شماره تماس : 36662224-031

کلینیک تخصصی پوست مو لیزر و لاغری نیلا

  • آدرس : اصفهان ، خیابان سهروردی ، بعد از خیابان باغ زیار ، مجتمع سپیدار ، طبقه اول
  • شماره تماس : 37759050-031

کلینیک تخصصی کاشت موی طبیعی، لیزر و زیبایی ایرانیان

  • آدرس : اصفهان ، چهارراه توحید ، جنب بازار مریم ، طبقه فوقانی بانک اقتصاد نوین
  • شماره تماس : 36288005-031

دوستان عزیزی که به مراکز کاشتابرو در اصفهان مراجعه کرده اید ، لطفا تجربیات خود را از مراجعه به این کلینیک ها در بخش نظرات قرار دهید تا بقیه دوستان نیز بتوانند از نظرات شما برای شناخت بهترین کلینیک استفاده کنند.

منبع: مرکز کاشت ابرو در اصفهان