مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

عیوب شایع ماشین های ظرفشویی و طریقه شناسایی آنها

Spinner ماشین ظرفشویی  را بشویید

  

بعضی از ماشین های ظرفشویی دارای بازوی شستشوی کوچکتر در بالای وان ماشین هستند که چرخنده شستشوی سطح سوم نامیده می شود. اگر ماشین ظرفشویی شما یک دستگاه دارد ، مطمئن شوید که کاملا محکم نصب شده باشد ، ترک خورده نباشد و بدون ضربه زدن به هر چیزی می تواند بچرخد.


تلگراف شوینده ظرفشویی

  

مواد شوینده و دوشابه هم در تمیز شدن ظروف شما تأثیر دارند. اگر از قرص یا ژل استفاده کرده اید ،  تعمیرات ظرفشویی در نسیم شهر به شوینده بهتر یا شوینده پودر شده بروید. سعی کنید مقداری از مواد شوینده را در قسمت قسمت قبل از شستشو قرار دهید ، اگر این ماده در مدل شما موجود است. و اگر منطقه شما دارای آب سخت است ، کمی مواد شوینده بیشتری استفاده کنید. در اکثر مدل ها ، قسمت داخلی درب ماشین ظرفشویی را بررسی کنید تا از تمیز بودن و باز نشدن لولا در قسمت شستشوی چرخه اطمینان حاصل کنید.


عنصر گرمایش

  


ماشین ظرفشویی شما به منظور آوردن آب گرم برای شستشو است و عنصر گرمایشی فقط برای گرم نگه داشتن آن آب یا گرمتر شدن آن برای یک چرخه تمیز کردن سنگین مورد نیاز است. بنابراین اطمینان حاصل کنید که بخاری آب خانه شما در حدود 140 درجه آب را به ماشین ظرفشویی می رساند. اگر آب خنک تر باشد ، ممکن است ظروف تمیز نشوند. اگر خیلی گرمتر باشد ، ممکن است ظروف آسیب ببینند. قبل از روشن شدن ماشین ظرفشویی ، یک یا دو دقیقه شیر آب گرم را در سینک آشپزخانه اجرا کنید. اگر ماشین ظرفشویی را طوری تنظیم کرده اید که چرخه شستشوی گرم را فراهم کند اما با روشن شدن دستگاه دمای آب پایین می آید ، ممکن است لازم باشد عنصر گرمایش را در پایین ماشین ظرفشویی با مولتی متر خود بررسی کنید.


پروانه پمپ ظرفشویی

  

بیشتر ماشین های ظرفشویی با پروانه طراحی می شوند تا آب را به گردش در آورند و آن را از طریق بازوهای اسپری و یک پروانه جدا کننده تخلیه در پمپ برای خلاص شدن از آب در انتها طراحی کنند. اگر آسیبی به توپی یا باله ها وارد شده باشد ، می توان پروانه ها را جایگزین کرد.