مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

قالیشویی خوب را چگونه تشخیص دهیم؟

ه شستن ،لکه گیری،غبار روی فرش با مواد شوینده و خشک کردن آن که می تواند به صورت دستی یا ماشینی انجام شود قالیشویی می گویند .شستشوی فرش بسته به اینکه جنس آن چیست و از چه تار و پودی ساخته شده است متفاوت است

در گذشته ای نه چندان دور مردم فرش های خود را بصورت دستی در حیاط یا پشت بام خانه های خود میشستند .این شیوه سنتی هنوز هم در برخی مناطق ایران رواج دارد .در شستشوی سنتی از آب و صابون رخت شویی و تاید زیاد استفاده می شد و وسایلی مثل  جارو و فرچه و طی آب کشی بکار می بردن .گاها یک نفر و گاهی بشکل گروهی این عمل را انجام می دادند.در این روش آب زیادی هدر می رفت و انرژی زیادی برای انجام آن لازم بود .تمیز کردن فرش با بخارشویی 

از آب گرمی استفاده می شود که روی الیاف فرش با فشار بالا اعمال می شود.  قالیشویی در اسلامشهر را اینجا ببینید.آب داغ و فشار هر دو باعث از بین رفتن خاک غلیظ، گل، گرد و غبار و سایر زباله های فرش می شوند و به راحتی قابل استخراج هستند. بخار همچنین الیاف فرش مات‌شده را «پف‌کرده» می‌کند تا فرش خانه شما تازه‌تر به نظر برسد و زیر پا نرم‌تر به نظر برسد.


شامپو فرش

از مواد شوینده مخصوص استفاده می شود که با آب زیاد استفاده می شود، درست مانند شامپو کردن موهایتان! برس های چرخان ممکن است شامپو را روی فرش بمالند و به از بین بردن کثیفی و زباله کمک کنند. از آب تمیز برای استخراج شامپو استفاده می شود، تا زمانی که فرش ها تمیز و بدون باقی مانده باشند.


خشک شویی فرش

از پودر مخصوص شوینده یا مواد شیمیایی مشابه استفاده می شود که با مقدار کمی آب اعمال می شود. یک برس چرخان پودر را به داخل الیاف فشار می دهد و یک ابزار ویژه استخراج، مواد شوینده را به همراه کثیفی و زباله های به دام افتاده پاک می کند.


کف شویی فرش اغلب برای فرش های به خصوص کثیف استفاده می شود. یک فوم مخصوص روی فرش اعمال می شود و سپس شروع به حباب زدن و انبساط می کند. این فوم در حال گسترش، کثیفی و زباله را به دام می اندازد و آن را به سطح فرش می آورد. سپس استخراج با بخار، کف و کثیفی های به دام افتاده را از بین می برد.شامپو کردن فرش

برای از بین بردن لکه های سرسخت موثر است اما نیاز به استخراج کامل و مناسب دارد. باقی مانده مواد شوینده چسبنده پس از شامپو کردن، گرد و غبار و کثیفی بیشتری را در امتداد سطح فرش به دام می اندازد و می بندد، به طوری که فرش خانه ممکن است خیلی زود پس از شامپو کثیف به نظر برسد.


خشک شویی فرش

برای ادارات و خانه های شلوغ با خانواده هایی که نمی توانند منتظر خشک شدن فرش باشند ترجیح داده می شود! با این حال، شوینده‌ها و مواد شیمیایی مورد استفاده برای خشکشویی فرش‌ها می‌توانند تا حدودی تند باشند، بنابراین تهویه مناسب حیاتی است، و این روش شستشوی فرش از نظر قالیشویی آئین خراسان مشهد ممکن است برای کسانی که آلرژی یا مشکلات تنفسی دارند انتخاب نامناسبی باشد.


روشویی فرش ها

فقط کثیفی های سطحی را از روی فرش پاک می کند، این یک نقطه ضعف برای کف هایی است که نیاز به تمیز کردن عمیق دارند. مزیت روشویی این است که این روش سریع و مقرون به صرفه است. اگر فرش‌های شما به‌خصوص کثیف یا مات‌شده نیستند و اگر به تمیز کردن فرش سبک به‌صورت ثابت و در عین حال مقرون‌به‌صرفه نیاز دارید، این روش بسیار توصیه میشود.

آیا لایو در برنامه شاد فقط برای معلمان کاربرد دارد ؟

راهنمای استفاده از امکان لایو در برنامه شاد

پس از احراز هویت در شاد و ورود به برنامه ، لیست کلاس های درس هر یک از کاربران به طور خودکار فعال می شود. امکان لایو در برنامه  شاد به صورت یکطرفه و دو طرفه می باشد. سرویس ارتباط زنده یک طرفه این برنامه که برای معلمان طراحی شده است ، بدین صورت که فرد آغاز کننده که معلم است ، پخش زنده را شروع می کند و دانش آموزان می توانند آن را مشاهده و نظرات و سوالات خود را ارسال نمایند. ارتباط زنده یکطرفه هم در گروه توسط معلم و هم در کانال ها توسط ادمین امکان پذیر است و پس از اتمام لایو ، تا 24 ساعت قابلیت دانلود دارد.

جهت ایجاد لایو ، پس از ورود به برنامه شاد و وارد شدن به یکی از گروه ها یا کانال های درسی ، مطابق تصویر زیر بر روی بخش تعیین شده کلیک کنید.برنامه شاد بعد از شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مدارس، بهترین راه حل برای رفع مشکل تعلیم و تدریس برای دانش آموزان بود که این روزها هم در حال استفاده توسط عموم دانش آموزان قرار دارد و تا میزان زیادی این مشکل را رفع کرده است. با این حال این برنامه عمر چندین ساله ندارد و به تازگی رونمایی شده است و به مرور زمان برخی از باگ ها و مشکلات آن رفع شده اند.


با این وجود این روزها باز هم شاهد برخی مشکلات در این برنامه هستیم که فرآیند تدریس را کمی آهسته کرده است و شاید حتی گاها کلا این برنامه مختل شود و امکان استفاده از قابلیت های اصلی آن مانند لایو و امثالهم به حداقل برسد. اما پاسخ دلیل کند بودن برنامه شاد و تمام این سوالات به دو دسته تقسیم می شود که باید حتما در مورد آن بیشتر بدانید که در ادامه این گزارش از بخش تکنولوزی نمناک با رفع مشکلات برنامه شاد آشنا خواهید شد. همراه ما باشید.



 


مرتبط بخوانید : امکانات برنامه شاد – راهنمای امکانات مختلف برنامه شاد


حال باید از منویی که نمایش داده می شود ، کادر قرمز رنگ پخش زنده را انتخاب کنید.



 


با ورود به صفحه پخش زنده  برنامه از شما می خواهد که برای شروع کلیک کنید.



 


حال ارتباط زنده شما آغاز شده است و می توانید لیست دانش آموزانی را که آنلاین هستند ، در بخش مشخص شده مشاهده نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  عصر جدید دانش آموزی در شاد 1401 - راهنمای ثبت نام و شرایط شرکت



 


پس از اتمام لایو گزینه ضربدر را از بالای صفحه انتخاب کنید تا خارج شوید.



برای خروج از لایو برنامه شاد ، این قسمت را تایید کنید.



مرتبط ببینید : علت سیاه شدن صفحه در برنامه شاد


اتمام لایو

حال می توانید لایو را در گروه ارسال کنید تا دانش  آموزانی که نتوانستند آن را مشاهده نمایند بتوانند از طریق دانلود ، لایو را ذخیره کنند. فرصت دانلود لایو در برنامه شاد حداکثر تا 24 ساعت می باشد.

چگونه در برنامه شاد لایو بگیریم

ابتدا لازم است شما در اپلیکیشن شاد احراز هویت را انجام دهید.


pasokhbama.com میگوید: با وارد شدن به برنامه شاد لیست کلاس های درسی برای شما نمایش داده می شود. امکان لایو در برنامه شاد به صورت یک طرفه و یا دوطرفه می باشد.


ارتباط زنده یک طرفه در شاد

ارتباط زنده یکطرفه در شاد برای معلمان طراحی شده و فرد آغاز کننده تماس تصویری در شاد معلم است.


معلم پخش زنده را شروع میکند و دانش آموزان می توانند معلم خود را مشاهده کنند و نظرات بگویند و سوالات خود را از معلم بپرسند.


ارتباط زنده یک طره در گروه توسط معلم و در کانال توسط ادمین صورت میگیرد.

سبک کار عکاسی بارداری آتلیه بارداری چگونه است؟!

سبک کار عکاسی بارداری آتلیه بارداری چگونه است؟!


در آتلیه بارداری ، عکاسی بارداری به صورت حرفه ای ، با نگاه خاص به حالتهای مادرانه، پدرانه و لطافتهای ظریف دوران بارداری انجام می پذیرد و خانم های باردار میتوانند این لحظات زیبا، فراموش نشدنی و تجربه شیرین مادر شدن را برای همیشه در آتلیه عکس بارداری خاطره نمایند.


لباسها و پارچه های ظریف و مخصوص عکس بارداری یا همان عکس مادری (Maternity ) در آتلیه تدارک دیده شده است که عکاس با توجه به چهره مادر و تجربه برای عکسهای انفرادی بارداری استفاده می نماید.به نکات ایمنی و سلامتی مشتری خود توجه کنید!

در هر بار که دکمۀ شاتر را فشار می دهید، سلامتی، امنیت و راحتی مادر را در نظر بگیرید؛ زیرا او در شرایط خاصی است و باید از او بپرسید که آیا توانایی دارد جلوی دوربین با ژست های پیشنهادی شما قرار بگیرد. این نکته را در نظر داشته باشید که توانایی و سلامتی کامل مادر می تواند منجر به خروجی عکس های بی نظیر و شگفت انگیزی شود؛ همچنین، مکانی را برای عکاسی انتخاب کنید که پیمودن مسافت آن برای مادر،، دشوار یا خطرناک نباشد. در آخر به این نکته توجه داشته باشید که شما یک مشتری کوچک هم دارید که به سلامت او هم باید توجه کافی داشته باشید؛ بنابراین به آب و مواد خوراکی دسترسی داشته باشید تا در صورت نیاز مادر و ایجاد شرایطی خاص، مشکلی حاصل نشوددر حالی که باید توجه داشت که انتخاب لباس مادر و پدر در عکاسی بارداری، باید حرفه ای و در عین حال راحت باشد، ایده پردازی های خاص و هوشمندانه در طراحی لباس نیز می تواند بسیار تاثیرگذار باشد؛ به عبارتی، خوش سلیقگی و خلاقیت باید در کنار هم قرار بگیرند تا تصاویری منحصر به فرد را خلق کنند؛ همچنین نکتۀ قابل توجه دیگر که شاید بتوان گفت، شگرد قدرتمند دیگری در ثبت هر چه بهتر عکس ها به شمار می آید، محل عکاسی بارداری است؛


https://pasokheto.ir/%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86/products-services-isfahan/%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86/

 بنابراین، لباس های انتخابی باید با محل عکاسی همخوانی داشته باشد؛ تا طرح خاص تری را ایجاد کند؛ به عنوان مثال، اگر در یک مکان رسمی عکس می گیرید، مانند عکس زیر باید لباس رسمی انتخاب کنید که همخوانی مناسب و چشمگیری داشته باشد.در حالی که دوران بارداری لحظات سخت و طاقت فرسایی برای بسیاری از مادران است، اما یک چیز جادویی و‌ مهیج در آن وجود دارد. در این دوران به خصوص، شما شاهد  رشد یک زندگی جدید در درون خود هستید و تنها کسی هستید که فرزندتان به آن وابسته است. بنابراین، ثبت این لحظات بسیار مهم است، زیرا شما برای همیشه باردار نخواهید بود و بارداری شما سریعتر از آنچه پیش بینی می‌کردید، به پایان خواهد رسید. انواع مختلفی از مدل عکس آتلیه بارداری وجود دارد که می‌توانید قبل از جلسه عکاسی، آن‌ها را با عکاس خود به اشتراک بگذارید. داشتن عکس‌های بارداری برای نگاه کردن به گذشته، یادآور آن دوران زیبایی است که زندگی جدیدی در درون شما شکل می‌گیرد. وقتی عکس‌های زیبای خود را از دوران بارداری فرزندتان می‌بینید، همیشه لبخند خواهید زد. بارداری شما یک زمان خاص، پر از هیجان و انتظار است. بسیاری از مادران این لحظات زیبا را با داشتن یک عکاسی حرفه‌ای از دوران بارداری خود ثبت می‌کنند. جلسات عکاسی نوزاد و بارداری در آتلیه‌های تخصصی عکاسی ارائه می‌شود و عکاسان حرفه‌ای از ترکیبی از پس زمینه کلاسیک و نورپردازی هنری برای ایجاد سبک‌های خاص و عکس‌های منحصر به فرد استفاده می‌کنند. بسیاری از آتلیه‌های عکاسی انواع لباس‌های بارداری را ارائه می‌کنند تا عکس‌های زیبایی را مادران باردار ثبت کنند. عکاس‌های حرفه‌ای از تخصص خود در ژست گرفتن، نورپردازی و ویرایش هنرمندانه تصاویر بارداری استفاده می‌کنند. گالری عکس‌های بارداری شما از پرتره‌های ویرایش شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه می‌شود. شما می‌توانید تصاویری از فضای خانه‌تان را در اختیار عکاسان حرفه‌ای قرار دهید تا بتوانند یک صفحه نمایش سفارشی برای شما طراحی کنند. آتلیه‌های عکاسی مجموعه‌ای از چاپ‌های هنری زیبا،  آلبوم‌های یادگاری و فتوبوک را برای ثبت خاص‌ترین خاطرات شما ارائه می‌کنند. جلسه عکاسی پرتره شما تنها شروعی برای ایجاد آثار هنری سفارشی شماست. پس از جلسه عکاسی بارداری، عکاسان حرفه‌ای زمان زیادی را صرف مدیریت و پردازش تصاویر ثبت شده می‌کنند. عکاسان به دقت تصاویر جلسه عکاسی شما را انتخاب می‌کنند تا بهترین فتوشات‌ها را بر اساس نور، پس زمینه، فوکوس، ژست، حالات چهره و جذابیت کلی به اشتراک بگذارند. هنگامی که انتخاب عکس‌های خود را نهایی کردید، عکاسان هر تصویر را به سبک امضای خود به صورت هنرمندانه ویرایش می‌کنند. آن‌ها فایل‌های خام عکس‌ها را منتشر نمی‌کنند، زیرا آنها یک محصول نهایی نیستند. شما همچنین می‌توانید پرتره های دیجیتال ویرایش شده اضافی را نیز خریداری کنید. پس از دریافت فایل عکس‌های نهایی، خواهید دید که هر تصویر با ذوق ویرایش شده و به یک اثر هنری منحصر به فرد تبدیل  شده است.

نحوه انجام اندولیفت چگونه است؟

کاربرد اندولیفت

کاربرد اندولیفت در راستای رفع افتادگی صورت، چانه، گردن، پایین چشم و دیگر نواحی مشابه برای برطرف کردن افتادگی پوست است. نتیجه حاصل از اندولیفت خیلی سریع مشاهده می شود. یعنی این روش خیلی زود به جوان کردن پوست پاسخ مثبت نشان می دهد. نتیجه اندولیفت ثابت است و ماندگاری طولانی دارد. کل فرآیند این تکنیک 45 دقیقه به طول می انجامد. برش و بی هوشی در طی این تکنیک وجود ندارد.


نحوه انجام اندولیفت

در این روش نوک میکرو فیبر با ساقه مو در قسمت افتاده زیر پوست تماس پیدا می کند. این روش لیزری با تلفیق جوان کردن پوست و فرم دادن صورت، نقش خود را ایفا می کند. پس از انجام این عمل، هیچ اثری از این تکنیک قابل مشاهده نخواهد بود. نتیجه پس از چند دقیقه آشکار می شود. این فناوری احتیاجی به برش و بی هوشی پیدا نمی کند. به وسیله خنک کننده هوا انجام می شود. درد این فرآیند نسبت به روش های جراحی سنتی کمتر است و آسان تر انجام می شود.

https://pasokheto.ir/tehran/%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%81%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/


طی این فرآیند به زیر پوست نفوذ می شود. ولی پس از عمل، اثری از آن دیده نخواهد شد. این فناوری را می توان لیزر لیفتینگ دانست که انتقال انرژی را با طول موج 1470 نانومتر انجام می دهد. مدت زمان اجرای فرآیند، چند دقیقه است و نتیجه به سرعت ملاحظه خواهد شد.اندولیفت نوعی عمل زیبایی غیر جراحی و بسیار موثر برا صورت و بدن است. در این روش یک سیم نازک با قطر 0.2-0.4 میلی متر بدون ایجاد درد وارد بدن میشود. کل مراحل درمان معمولا یک ساعت طول می کشد. پوست اکثر بیماران بعد از درمان دچار یک تورم خفیف و رنگ صورتی میشود. نتایج درمان در مدت کمتر از چهار هفته قابل مشاهده استاما این نتایج همچنان بین نه تا دوازده ماه بعد بیشتر مشخص می شوند.


اندولیفت یک درمان بسیار کم تهاجمی است که با طول موج 1470 نانومتر باعث لیفتینگ میان بافتی پوست میشود و فواید متعددی روی پوست دارد. مانند:


ترمیم لایه های عمقی و سطحی پوست.

به دلیل تولید کلاژن جدید باعث بالارفتن تون بافتی به صورت فوری، متوسط و طولانی مدت در ناحیه تحت درمان میشود. یعنی تا مدتها بعد از درمان بافت مورد نظر به روند بهبودی خود ادامه میدهد.

تحریک تولید کلاژن و در صورت لزوم کاهش چربی های اضافی.

گرمای ناشی از لیزر باعث ذوب چربی های سرسخت و جمع شدن فوری پوست می شود. در نتیجه شلی پوست کاهش می یابد و پوست بلافاصه سفت و لیفت شده به نظر می رسد.


مزایای اندولیفت

بدون نیاز به بیهوشی

بی خطر

نتایج فوری

نتایج طولانی مدت

بدون نیاز به برش

بدون نیاز به زمان استراحت بعد از درمان

این روش را میتوان با سایر روش های درمانی ترکیب کرد.دستگاه اندولیفت

یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شده باشید این است که دستگاه اندولیفت چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت دستگاهی که در این روش کم تهاجمی جوان سازی پوست مورد استفاده قرار گرفته می شود یک دستگاه لیزر با طول موج 1470 است. پرتو بکار رفته در این این روش درمانی در واقع نوعی پرتو مادون قرمز و یا فروسرخ می باشد. دستگاه لیزر با این طول می تواند تاثیر بسیار زیادی روی آب و چربی های موجود در بافت پوست داشته و به ذوب کردن آن ها بپردازد. این روش درمانی با از بین بردن این چربی می تواند باعث سفت شدن پوست شود. این اشعه لیزر برخلاف لیزر موهای زائد به قسمت عمقی پوست تابیده شده و چربی های این قسمت از بافت پوست را هدف قرار می دهد. نتایج تابیدن لیزر از دستگاه اندولیفت به شرح زیر می باشد:


با سرعت بسیار زیادی به از بین بردن چربی ها می پردازد.

این اشعه می تواند به درمان افتادگی های کم و ملایم ناحیه گردن، بازو و صورت را درمان کند.

این اشعه لیزر وارد لایه میانی پوست شده و با ایجاد گرما باعث افزایش میزان کلاژن ها می شود.

اندولیفت با تحریک فعال شدن واکنش های سوخت و سازی در ماتریکس سلولی باعث افزایش زیبایی و طروات پوست می شود.

اشعه این دستگاه باعث افزایش خون رسانی به ناحیه درمان می شود.

این روش درمانی می تواند حجم پوست را افزایش دهد.

استفاده از این روش جوان سازی پوست باعث کانتور و سفید شدن پوست نیز می شود.

آیا زنان باردار میتوانند حجامت کنند؟

حجامت اصطلاحا به روشی ازخونگیری اطلاق می شودکه جهت درمان بعضی ازبیماریها بکار می رود ودارای سابقه تاریخی هفت هزارساله می باشد.


حجامت به عنوان یک سنت الهی درروایات وسیره پیامبران وائمه اطهار(ع) مطرح گردیده وجزءاحکام امضائی اسلام است ودرطب سنتی به عنوان رکن درمان به حساب می آید به زبان علمی ازحجامت به (scarification؛wetcuppinq؛bloodiettinq؛drycuppinq )تعبیر می شود که البته باتوجه به مفاهیمی که ازدیدگاه اسلام به دست می آید واژه های نامبرده کامل نیستند.


 


روش انجام حجامت چگونه است ؟


پس ازمعاینه و اخذ شرح حال ازبیمارموضعی که برای حجامت تعیین شده است در مرکز حجامت و طب سنتی در تهران  ضدعفونی  گشته سپس بالیوان حجامت که بصورت یکبارمصرف ساخته شده به مدت چنددقیقه بادکش می شود بعدازایجادانبساط چندخراش سطحی ایجادمی گردد آنگاه به تناسب وضعیت جسمی ؛بالینی وعروقی بیماردرسه الی پنج مرحله ازوی خون گرفته می شود.این عملیات مجموعادرمدت حدود 20 دقیقه انجام می شود که خون گرفنه شده حداکثر به  50تا70 سی سی بالغ می گردد.درحجامت خشک مرحله خونگیری انجام نمی شود.


 


حجامت تاچه حدجنبه علمی دارد؟


تلاش علمی برای توجیه حجامت درجهان شروع شده است وتالیفاتی نیزدراین زمینه منتشر گردیده است ((حجامت یک روش درمانی آزموده ))حاصل پژوهشی است که آقای دکتریوهان آبله درکشورآلمان انجام داده است .


 


برخی ازمتخصصین آمریکایی نیزتحقیقاتی در زمینه حجامت منتشر ساخته اند ویکی ازکلینیک های مجهز پژوهشی پیرامون حجامت درآمریکا تاسیس گردیده ودرحال بررسی علمی روی حجامت می باشد دربرخی ازکشورهای آسیایی نیز اثردرمانی حجامت می باشد.دربرخی ازکشورهای آسیایی نیز اثرحجامت برروی بیماریهای خاص موردمطالعه قرارگرفته است وگزارش آن منتشر گردیده است .

آیا زنان باردار میتوانند حجامت کنند؟

به دلیل اینکه در زمان بارداری مراقبت ها از جنین و مادر باید بیشتر باشد ، آنان نباید دست به هر اقدامی که در ادوار زندگی خود به راحتی انجام میدهند بزنند ، چرا کگه هر حرکت اشتباه و خودسرانه ای میتواند سلامت جنین و حتی مادر را به خطر بیندازد .


اما در خصوص اینکه در این دوران حجامت صورت گیرد یا خیر دو دسته نظر وجود دارد که در ذیل بیان میکنیم:


موافقان حجامت در دوران بارداری

pasokheto.ir میگوید: این دسته معتقدند که حجامت در ماه های چهارم تا هفتم بارداری سبب این میشود که بچه باهوشی به دنیا آمده شود و همچنین طبع بچه رو به اعتدال رود و اینکه طی دوران بارداری بسیار راحت تر برای مادر بگذرد و همچنین زایمان طبیعی با درد کمتری همراه گردد.


مخالفان حجامت در دوران بارداری 

این دسته از اطبا نیز معتقدند نباید حجامت در این دوره حساس انجام شود و اینکه گفته در دوره چهارم تا هفتم بارداری میتوانید حجامت کنید دلیل بر ضرورت بر این کار نیست و فقط اگر مادر در وضعیت اظطراری قرار بگیرد میتواند در این دوره ها حجامت انجام دهد.


به طور کلی قبل از انجام حجامت در این دوران نظر پزشکان متبحر و با تجربه را جویا شوید و بعد دست به اقدام بزنید.


و به خاطر داشته باشید که هر عملی در دوران بارداری میتواند عوارضی داشته باشد که ، که جبران آن میسر نباشد.


مرتبط بخوانید: بهترین مرکز بوتاکس در تهران


ویژگی های بهترین مرکز حجامت در تهران

یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین مرکز حجامت ، استفاده از لوازم یکبار مصرف و بهداشتی است. برای حجامت از لوازمی مثل تیغ استفاده می شود که باید یکبار مصرف باشند و برای هر مراجعه کننده از وسایل بهداشتی استریل استفاده شود.

برای حجامت حتما به کلینیک های طب سنتی مراجعه کنید زیرا برخی از افراد با گذراندن دوره حجامت و بدون داشتن مجوز از وزارت بهداشت و درمان ، اینکار را انجام می دهند که مراجعه به این افراد ممکن است برای سلامتی شما خطر آفرین باشد و نباید اعتماد کنید.

بهترین مرکز حجامت باید محیطی کاملا بهداشتی و مجزا برای خانم ها و آقایان داشته باشد و متخصصی که این کار را انجام می دهد باید قبل از حجامت کردن فرد ، مزاج او را تشخیص دهد. رژیم غذایی مطابق با مزاج شخص را نیز باید پزشک متخصص تعیین کند.آیاهمه پزشکان حجامت رابه بیماران توصیه می کنند ؟


خیر-اطلاعات پیرامون حجامت درجامعه پزشکی محدوداست .به طورکلی دردانشکده های پزشکی ایران موضوع حجامت تدریس نمی شود.فقط دربعضی ازدانشگاههای آمریکا؛انگلیس ؛آلمان ؛وچین موضوع حجامت به شکل کلاسیک تدریس می شود.طبیعی است که وقتی پزشکان ما ازویژگی های درمانی حجامت بی اطلاع هستند همه اقدام به این عمل نمی کنند.ازسوی دیگراطلاعاتی که مطرح گردیده است بسیارجدیداست وبیش ازپنج هزارسال ازعمرآن نمی گذرد.پزشکانی که درایران بااین موضوع آشناهستندبه هزارنفرنمی رسند.