مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

نحوه انجام اندولیفت چگونه است؟

کاربرد اندولیفت

کاربرد اندولیفت در راستای رفع افتادگی صورت، چانه، گردن، پایین چشم و دیگر نواحی مشابه برای برطرف کردن افتادگی پوست است. نتیجه حاصل از اندولیفت خیلی سریع مشاهده می شود. یعنی این روش خیلی زود به جوان کردن پوست پاسخ مثبت نشان می دهد. نتیجه اندولیفت ثابت است و ماندگاری طولانی دارد. کل فرآیند این تکنیک 45 دقیقه به طول می انجامد. برش و بی هوشی در طی این تکنیک وجود ندارد.


نحوه انجام اندولیفت

در این روش نوک میکرو فیبر با ساقه مو در قسمت افتاده زیر پوست تماس پیدا می کند. این روش لیزری با تلفیق جوان کردن پوست و فرم دادن صورت، نقش خود را ایفا می کند. پس از انجام این عمل، هیچ اثری از این تکنیک قابل مشاهده نخواهد بود. نتیجه پس از چند دقیقه آشکار می شود. این فناوری احتیاجی به برش و بی هوشی پیدا نمی کند. به وسیله خنک کننده هوا انجام می شود. درد این فرآیند نسبت به روش های جراحی سنتی کمتر است و آسان تر انجام می شود.

https://pasokheto.ir/tehran/%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%81%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/


طی این فرآیند به زیر پوست نفوذ می شود. ولی پس از عمل، اثری از آن دیده نخواهد شد. این فناوری را می توان لیزر لیفتینگ دانست که انتقال انرژی را با طول موج 1470 نانومتر انجام می دهد. مدت زمان اجرای فرآیند، چند دقیقه است و نتیجه به سرعت ملاحظه خواهد شد.اندولیفت نوعی عمل زیبایی غیر جراحی و بسیار موثر برا صورت و بدن است. در این روش یک سیم نازک با قطر 0.2-0.4 میلی متر بدون ایجاد درد وارد بدن میشود. کل مراحل درمان معمولا یک ساعت طول می کشد. پوست اکثر بیماران بعد از درمان دچار یک تورم خفیف و رنگ صورتی میشود. نتایج درمان در مدت کمتر از چهار هفته قابل مشاهده استاما این نتایج همچنان بین نه تا دوازده ماه بعد بیشتر مشخص می شوند.


اندولیفت یک درمان بسیار کم تهاجمی است که با طول موج 1470 نانومتر باعث لیفتینگ میان بافتی پوست میشود و فواید متعددی روی پوست دارد. مانند:


ترمیم لایه های عمقی و سطحی پوست.

به دلیل تولید کلاژن جدید باعث بالارفتن تون بافتی به صورت فوری، متوسط و طولانی مدت در ناحیه تحت درمان میشود. یعنی تا مدتها بعد از درمان بافت مورد نظر به روند بهبودی خود ادامه میدهد.

تحریک تولید کلاژن و در صورت لزوم کاهش چربی های اضافی.

گرمای ناشی از لیزر باعث ذوب چربی های سرسخت و جمع شدن فوری پوست می شود. در نتیجه شلی پوست کاهش می یابد و پوست بلافاصه سفت و لیفت شده به نظر می رسد.


مزایای اندولیفت

بدون نیاز به بیهوشی

بی خطر

نتایج فوری

نتایج طولانی مدت

بدون نیاز به برش

بدون نیاز به زمان استراحت بعد از درمان

این روش را میتوان با سایر روش های درمانی ترکیب کرد.دستگاه اندولیفت

یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شده باشید این است که دستگاه اندولیفت چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت دستگاهی که در این روش کم تهاجمی جوان سازی پوست مورد استفاده قرار گرفته می شود یک دستگاه لیزر با طول موج 1470 است. پرتو بکار رفته در این این روش درمانی در واقع نوعی پرتو مادون قرمز و یا فروسرخ می باشد. دستگاه لیزر با این طول می تواند تاثیر بسیار زیادی روی آب و چربی های موجود در بافت پوست داشته و به ذوب کردن آن ها بپردازد. این روش درمانی با از بین بردن این چربی می تواند باعث سفت شدن پوست شود. این اشعه لیزر برخلاف لیزر موهای زائد به قسمت عمقی پوست تابیده شده و چربی های این قسمت از بافت پوست را هدف قرار می دهد. نتایج تابیدن لیزر از دستگاه اندولیفت به شرح زیر می باشد:


با سرعت بسیار زیادی به از بین بردن چربی ها می پردازد.

این اشعه می تواند به درمان افتادگی های کم و ملایم ناحیه گردن، بازو و صورت را درمان کند.

این اشعه لیزر وارد لایه میانی پوست شده و با ایجاد گرما باعث افزایش میزان کلاژن ها می شود.

اندولیفت با تحریک فعال شدن واکنش های سوخت و سازی در ماتریکس سلولی باعث افزایش زیبایی و طروات پوست می شود.

اشعه این دستگاه باعث افزایش خون رسانی به ناحیه درمان می شود.

این روش درمانی می تواند حجم پوست را افزایش دهد.

استفاده از این روش جوان سازی پوست باعث کانتور و سفید شدن پوست نیز می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد