مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

کیفیت انجام خدمات زیبایی در کلینیک های زیبایی

چگونه یک کلینیک زیبایی خوب را پیدا کنیم

بهترین روش برای تشخیص بهترین کلینیک زیبایی مراجعه به کلینیک و بررسی مجوزها، تخصص پزشک و میزان بهداشت در کلینیک است.

در مراجعه حضوری می توانید با دیگر مراجعه کنندگان در باره نحوه درمان و میزان رضایت آنها نیز صحبت کنید.

اگر در کلینیک زیبایی در کرج مورد نظر شما جلسه مشاوره نیز تنظیم می شود بهتر است آن را مغتنم شمرده و تمام سوالات خود را از پزشک بپرسید.

البته در غیر این صورت نیز مشاوره گرفتن از پزشک درباره مشکلات پوستی و نحوه درمان آنها به پرداخت هزینه ویزیت می ارزد.


قبل از مراجعه می توانید به صفحه کلینیک در شبکه های مجازی مراجعه کنید.

امروزه همه کلینیک ها صفحاتی در فضای مجازی دارند که در آنها رزومه ارائه می دهند.

یکی از جالبترین ویژگی های کلینیک زیبایی خوب داشتن سایت است.

کلینیک های زیبایی در سایت خود درباره خدمات ارائه شده اطلاعاتی ارائه می دهند.

در این سایت شما می توانید دستگاه استفاده شده در کلینیک و ویژگی های آن را مشاهده نمایید.

مراقبت های قبل و بعد از خدمات زیبایی در این کلینیک ارائه می شود و شما با مطالعه آنها با خیالی آسوده می توانید اقدام به دریافت خدمات نمایید.

در بیشتر سایت ها امکان مشاوره نیز وجود دارد که به نظر می رسد فرصت مناسبی برای پرسیدن سوالات است.


آیا کلینیک مارلیک رشت ویژگی های یک کلینیک خوب را دارد؟

 این کلینیک زیر نظر پزشک متخصص پوست و مو اداره می شود. از خدماتی که در این کلینیک ارائه می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود.


هایفوترپی

برای جوانسازی پوست، از بین بردن چین و چر ها و لیفتینگ پوست صورت و گردن استفاده می شود. البته کارتریج هایی مخصوص برای لاغری نیز دارد.در یک کلینیک دندانپزشکی خوب معمولاً به جز دندانپزشکان عمومی متخصصان زیر نیز حضور دارند:


متخصص ارتودنسی دندان برای درمان نامنظمی های دندانی و فکی

متخصص ترمیم و زیبایی برای انجام درمان هایی مانند لمینت دندان، ونیر کامپوزیت، بلیچینگ دندان، ترمیم و بازسازی دندان و ....

متخصص اندو یا ریشه درمانی برای درمان های مرتبط با پالپ و ریشه دندان مانند عصب کشی و ....

متخصص دندانپزشکی کودکان برای پیشگیری، تشخیص یا درمان مشکلات دندانپزشکی کودکان از دوره نوزادی تا ۱۳ یا ۱۴ سالگی

متخصص لثه و ایمپلنت برای مدیریت بیماری های لثه و کاشت ایمپلنت دندان و ....


میکرودرم

میکرودرم ابریژن دستگاهی است که به کمک آن می توانید لک های پوستی را از بین برد، افتادگی پوست را برطرف نمود و چین و چروک های سطحی پوست را از بین برد.


لیزر موهای زائد

این دستگاه برای از بین بردن موهای زائد تمم بدن استفاده می شود. در صورتی که جلسات را به درستی پست سر بگذارید موهای زائدتان برای همیشه از بین می رود.


از بین بردن خال

خال ها در کلینیک ارکید هم به کمک دستگاه لیزر و هم با عمل جراحی برداشته می شوند.مجهز به پیشرفته ترین دستگاه ها؛ یک کلینیک می بایست به آخرین  پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا مجهز باشد.


استفاده از بهترین روش ها و متدهای زیبایی؛ پزشکانی که در کلینیک های زیبایی مشغول به درمان هستند، باید از بهترین روش ها و متد های زیبایی استفاده کنند و اطلاعات پزشکی خود را به روز نمایند.


بهرمند از بهترین متخصصان؛ در انتخاب یک کلینیک خوب، پزشکان و متخصصان آن اهمیت بسیاری دارند و می بایست دارای مدارک پزشکی مرتبط با زیبایی، پروانه تخصصی خدمات زیبایی و همچنین گواهینامه معتبر دارا باشند.


ارائه خدمات با بهترین کیفیت و قیمت ارائه؛ یک کلینیک مجرب از بهترین خدمات برای مراجعین خود استفاده می نماید و در کنار آن قیمت خدمات نیز مناسب می باشد.


 pasokhbama.com:  خدمات مشاوره ای پیش از عمل؛ پیش از هر اقدام زیبایی می بایست مراجعین با پزشک خود مشورت نمایند و متناسب با پوست و مو خود خدمات دریافت نمایند، مشاوره مناسب قبل از هر عمل زیبایی ضروری می باشد.


کیفیت انجام خدمات زیبایی در کلینیک های زیبایی

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک های زیبایی به صورت کاملا تخصصی و مطابق با نیاز و شرایط بیمار و با بهره گیری از آخرین متد های روز پزشکی دنیا انجام می شود و همواره به علت حساس بودن بافت پوست و مو، عمل زیبا سازی می بایست با دقت و ظرافت فراوان و خاصی انجام شود که به درمان های تکمیلی و ویزیت های متعدد پس از عمل نیاز نباشد.


با توجه به مطالب گفته شده خدمات زیبایی پوست و مو ‌پروسه ای زمان بر و طولانی  دارد و لازم است جهت دستیابی به نتیجه هر چه مطلوب تر، ارائه خدمات تکمیلی نیز انجام شود.

کلاسهای تکنیک بازیگری چیست؟

آموزش بازیگری اولین قدمی است که هر بازیگر باید در شروع طی کند. بازیگران مشتاق دو راه برای انتخاب دارند.

آنها می‌توانند یا یک دوره ۳ ساله را در مدارس تئاتر بگذرانند یا در بهترین کلاس‌ بازیگری در  تهران شرکت کنند.

امروز ما به بررسی تمام کلاس‌های مختلفی که در دسترس قرار دارند خواهیم پرداخت.

بدیهی است که هر کدام از روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند.

برای مثال موسسه بازیگری برای افرادی که وقت کافی برای شرکت در کلاس‌های دانشگاهی را ندارند می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

در واقع یک تعهد مهم‌تری مانند کار یا خانواده دارند که اجازه نمی‌دهد در یک دوره تمام وقت شرکت کنند.

اگر شما به دنبال بازیگر شدن هستید و هیچ تجربه‌ای ندارید کلاس‌های بازیگری ارزان‌ترین و سریع‌ترین روش است.

در واقع با این روش شما به راحتی متوجه می‌شوید که آیا همانقدر که هنگام فکر کردن از بازیگری لذت می‌برید انجام آن هم برای شما لذت‌بخش است.

دیگر نه نیاز است نگران هنرآزمایی باشید یا بخشی از یک نمایش در حال اجرا باشید.

به سادگی در کلاس شرکت می‌کنید و توانایی‌های خود را می‌سنجید.

کلاسهای تکنیک بازیگری

به نقل از Pasokheto.ir اینها رایج ترین کلاسهای بازیگری است که هر بازیگری باید یاد بگیرد یا حداقل باید بگذرد. اگر به مدرسه نمایشی نمی روید ، یک کلاس تکنیک بازیگری باید اولین کسی باشد که باید از آن استفاده کنید. این نوع کلاس در حال انجام می تواند به عنوان پایه بازیگر در دنیای مدارس بازیگری شناخته شود. این بسته به معلم و رویکردی که در نظر می گیرد .

معمولاً به روش های مختلفی آموزش داده می شود (برای مثال ، روش بازیگری ، استلا آدلر ، تکنیک Meisner و غیره) هر معلم بازیگری این تصمیم را دارد که چگونه یک بازیگر می تواند در این هنر و فن و تکنیک های خاص خود که از معلمان بازیگری خود آموخته اند ، بهتر شوند. همیشه باید انتخاب کنید که با کدام روش بیشترین ارتباط را داشته باشید ، بنابراین بهتر است چندین کلاس مختلف را ممیزی کنید و ببینید بیشترین مکان را به کجا وصل می کنید. در یک کلاس تکنیک بازیگری ، شما با استفاده از یک روش خاص ، تمام اصول بازیگری را یاد خواهید گرفت. مهارتهایی که در اینجا یاد می گیرید همان چیزی است که شما را از کسی که نمی داند چگونه عمل کند و کسی که مهارت بازیگری دارد ، متمایز می کند.

امکان ورود به سینما یا تلوزیون با آموزش بازیگری حرفه ای وجود دارد؟

برای اینکه این بخش از متن را آغاز کنم دوباره چند سوال می پرسم. برای بازیگر شدن چه چیزهایی نیاز است؟برای تبدیل شدن به یک بازیگر باید چه کارهایی را انجام دهم؟ بیایید سینما و تلوزیون را از یکدیگر جدا کنیم فرق های بین این دو واضح است. در ایران کوچکترینش این است که ساخته ی سینما امکان رفتن به اسکار، کن و ونیز را دارد و ساخته ی تلوزیون را مردم داوری می کنند.

تلوزیون مردمی تر از سینما است و البته این خاص کشور ما نیست. با توجه به اینکه در سال های اخیر ساخته های صدا و سیما حتی در حد بررسی نیستند، صرفا سینما را بررسی خواهم کرد. شبکه های نمایش خانگی نیز فعلا فاکتور گرفته می شوند چون هدفی جز فروش ندارد!

ساخته های سینمایی ده سال اخیر ایران را بررسی کنید. چند بازیگر به این حوزه ورود کرده اند؟نوید محمد زاده؟پریناز ایزدیاز؟ نازنین بیاتی؟ ساعد سهیلی؟ محسن کیایی؟ بهاره کیان افشار؟ پژمان جمشیدی؟ دیگر اسم نمی برم، اما چندتایی بیشتر نیستند. حالا در همین ده سال بررسی کنید که چند بازیگر که سابقه ی کاری مشابهی را داشته اند معلق یا بازنشسته شده اند؟تقریبا هیچی!

عدم وجود فیلم نامه مناسب، عدم موافقت بازیگر با دستمزد، عدم وجود ارتباطات مناسب بازیگر با جامعه سینما، افت کیفیت بازیگری، ورود موج سینمای گیشه ای یا حتی چیپ! و حتی ورود به حاشیه و گاها دلایل شخصی باعث این تعلیق ها شده اند.

عوارض و معایب عمل لاغری چیست؟

رسیدن به اندامی ایده آل یکی از مسائلی است که امروز بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا با آن مواجه هستند و در پی آن می‌گردند. از دیرباز روش‌های متفاوتی برای لاغری وجود داشته است. اما اینکه چه معیار‌هایی این روش‌ها را از هم متمایز می‌کند، میزان تنوع در معیار‌های افراد است. یکی از مهم‌ترین مسائلی که، پیش و روی افرادی است که در پی لاغر شدن هستند، پیدا کردن مناسب ترین  کلینیک لاغری برای دستیابی به بهترین نتیجه است.

https://pasokheto.ir/%d8%b1%d8%b4%d8%aa/%da%a9%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c%da%a9-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%b4%d8%aa/


معیار های مهم کلینیک لاغری ؟

۱-دستگاه‌های پیشرفته:

نوع دستگاه‌هایی که در مراکز مختلف وجود دارد تاثیر بسیار مهمی در خدمات رسانی آن مرکز دارند. زیرا معمولا افرادی که به مراکز لاغری مراجعه می‌کنند افرادی با اندام متفاوت هستند که اضافه وزن یکسانی ندارند.


امروزه چیزی که توجه مردم را به خود جلب کرده، لاغری در سریع ترین زمان ممکن است. نکته ای که باعث جلب بیشتر اعتماد مردم می‌شود، و کمک زیادی به دستیابی آن‌ها به اندام ایده آل می‌کند. تنوع دستگاه‌های لاغری است.


مزوتراپی لاغری صورت

تجمع چربی در قسمت‌های مختلف صورت می‌تواند تناسب چهره را از هم بزند. وجود این چربی‌ها می‌تواند ظاهر را ناخوشایند کرده یا حتی سن را بالاتر از عدد واقعی آن نشان دهد. چاقی صورت را با تمرینات ورزشی نمی‌توان به راحتی از بین برد. اما مزوتراپی لاغری صورت با تزریق مواد مغذی دقیقا به همان قسمت‌هایی که قصد لاغر کردن آن‌ها را دارید، چربی‌های اضافی را از بین می‌برد.


مزوتراپی لاغری شکم

به گفته Pasokheto.ir چربی‌های ناحیه شکم شاید آزاردهنده‌ترین چربی‌های بدن باشند. بسیاری از افراد سعی می‌کنند با گرفتن رژیم‌های متعدد و انجام ورزش‌ها و پیاده‌روی شکم خود را لاغرتر کنند. اما گاهی اوقات امکان استفاده از رژیم و انجام ورزش برای فرد وجود ندارد و حتی این روش‌ها در بعضی از افراد هیچ نتیجه‌ای ندارد. مزوتراپی لاغری شکم یک روش درمانی لاغری جدید است که به‌سرعت چربی‌ها را آب می‌کند.

بازوها یکی از اندام‌های بدن است که چربی جمع‌شده در آن به‌راحتی از بین نمی‌رود. حتی ممکن است با استفاده از رژیم‌های غذایی سنگین هم چیزی از حجم بازوها کم نشود. مزوتراپی لاغری بازو یک درمان غیرتهاجمی عالی برای از بین بردن چربی‌های ناحیه بازو است. این روش بدون انجام هیچ‌گونه عمل جراحی، خونریزی و دردی می‌تواند به حل کردن رسوبات ذخیره‌شده در این قسمت کمک کند.

مزایای عمل لاغری

  • بالا رفتن اعتماد به نفس شخص
  • زیبایی بدن و خوش اندام شدن
  • بهبود یافتن روابط خانوادگی و اجتماعی
  • امکان انجام فعالیت هایی که قبل تر از انجام آن خودداری می کردید یا نمی توانستید آن را انجام دهید.
  • از بین رفتن بیماری ها و به دست آوردن سلامت کامل
  • متوقف شدن مصرف انواع داروها پس از انجام عمل لاغری

عوارض و معایب عمل لاغری

زمانی که شما روی به جراحی جهت لاغری خود می آورید، دو دسته عوارض را پیش روی خود دارید: دسته اول عوارض زودگذر و دسته دوم عوارض دیررس یا طولانی مدت است>

  • عوارض زودرس عمل لاغری مانند نشت مواد غذایی یا شیره معده از محل دوخت و بخیه یا خونریزی است. امتا در صورتی که سریعا تشخیص داده شود، کنترل آن راحت تر خواهد بود.
  • از عوارض دیررس این جراحی می توان به شکایات افراد مبنی بر عدم توانایی در غذا خوردن اشاره کرد (لازم به ذکر است که این موضوع تا ۶ ماه گریبان گیر شما خواهد بود.) همچنین ممکن است برخی بیماران نیاز به تزریق و مصرف مکمل، ویتامین و املاح داشته باشند.

مزایای دانشگاه افسری بانوان

دانشگاه افسری شامل دانشکده های گوناگونی است که در هر یک از آنها شرایط متفاوتی برای ثبت نام وجود دارد. به همین دلیل با توجه به مختلف بودن این دانشگاه ها داوطلبان می توانند در صورتی که واجد شرایط ثبت نام در این دانشگاه ها باشند اقدامات لازم را انجام دهند. البته باید توجه شود شرایطی که برای ثبت نام به صورت عمومی و اختصاصی در برخی از دانشگاه ها وجود دارد تفاوت هایی را نسبت به دیگر دانشگاه ها به همراه داشته و به همین دلیل اطلاع از شرایط اختصاصی ثبت نام از اهمیت بالایی برخوردار است.شرایط دانشگاه افسری بانوان را ملاحظه  کنید.


ثبت نام دانشگاه افسری بانوان بدون کنکور

نحوه ثبت نام دانشگاه افسری بانوان به دو صورت است. روش اول از طریق کنکور سراسری و اعلام علاقه‌مندی است که  داوطلب باید تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی در مقاطع کاردانی و کارشناسی را تکمیل نماید. در این روش لازم است که فرد موفق به کسب رتبه مجاز در کنکور سراسری شده و حداقل رتبه لازم برای ورود به دانشگاه مربوطه را کسب کند. روش دوم از طریق گزینش فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های دیگر در رشته‌های مرتبط با مأموریت‌های پلیسی (مانند تربیت بدنی) می‌باشد.


آغاز فعالیت پلیس زن از سال 1345 به صورت درجه داری و بعد افسری و پس از آن ایجاد یک وقفه زمانی طولانی به طور مجدد از سال 78 است ، فعالیت جدی خود را به صورت جدی آغاز کرد.

مزایای دانشگاه افسری بانوان

رشته های ارائه شده در دانشگاه افسری بانوان به صورت متمرکز با شرایط خاص کنکور سراسری است. در واقع گزینش و پذیرش دانشجویان زن پلیس با شرایط نسبتا سختی انجام می شود ؛ اما دانشگاه افسری بانوان و یا مجتمع آموزش عالی کوثر در مقابل این پذیرش سخت ، مزایای متعددی را برای دانشجویان در حال تحصیل و فارغ التحصیلان این دانشگاه در نظر گرفته است. در ادامه می توانید با مزایای تحصیل در دانشگاه افسری به شرح موارد زیر آشنا شوید :

  1. دانشجویان در مجتمع آموزش عالی کوثر به صورت شبانه روزی به تحصیل می پردازند.
  2. دانشجویان دانشگاه افسری بانوان مجاز هستند در طول تحصیل خود از امکانات رفاهی رایگان شامل تغذیه ، پوشاک ، خوابگاه ، خدمات درمانی و … استفاده کنند. در واقع دانشجویان پس از قبولی در دانشگاه افسری بانوان برای هیچ گزینه ای نیازمند پرداخت شهریه نخواهند بود.
  3. علاوه بر امکانات رفاهی و آموزشی رایگانی که در اختیار دانشجویان دانشگاه افسری بانوان قرار می گیرد ، ماهیانه نیز مبلغی به عنوان کمک هزینه تحصیلی به حساب هر دانشجو واریز می گردد.
  4. دانشجویان مجتمع آموزش عالی کوثر مجاز هستند پس از فارغ التحصیلی ، در رشته های تحصیلی مصوب این دانشگاه ، در مقاطع تحصیلی بالاتر ادامه تحصیل دهند.

    نحوه ثبت نام دانشگاه افسری بانوان

    به نقل از Pasokhbama.com@ اگر در سال جدید در دانشگاه افسری بانوان پذیرش دانشجو انجام شود ، متقاضیان می بایست از طریق مراجعه به سایت نیروی انتظامی به نشانی police.ir ثبت نام خود را انجام دهند. پس از ثبت نام اولیه دانشگاه کوثر در سایت مذکور ، داوطلبان واجد شرایط لازم از نظر معدل ، سن ، قد و … به صورت چند برابر ظرفیت جهت شرکت در آزمون ورودی دانشگاه و مصاحبه دعوت می شوند.


    پذیرفته شدگان آزمون ورودی دانشگاه ، باید در مصاحبه دانشگاه افسری بانوان و همچنین معاینات پزشکی دانشگاه افسری بانوان نیز بتوانند نمرات لازم را به دست آورند و پذیرفته شدگان نهایی پس از اتمام تمام این مراحل یعنی آزمون ، مصاحبه و معاینات ، اعلام می شوند.


زیر شاخه های رشته گرافیک کدام است؟

اطلاع از زیر شاخه های رشته گرافیک برای هر فرد داوطلب مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه در این رشته تحصیلی الزامی به نظر می رسد. در واقع، افراد قبل از هر گونه اقدامی برای شروع تحصیلات دانشگاهی در رشته گرافیک به دنبال شناخت زیر شاخه های رشته گرافیک برای کارشناسی ناپیوسته و سایر مقاطع تحصیلی در صورت وجود هستند. باید عرض کنیم که رشته گرافیک در دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کارشناسی ناپیوسته خدمت داوطلبان و متقاضیان ارائه می شود. البته به جز رشته گرافیک عده ای هم به دنبال اطلاع و شناخت زیر شاخه های رشته گرافیک رایانه ای در دانشگاه ها در صورت وجود هستند. در این نوشته، سعی در بحث در رابطه با زیر شاخه های گرافیک در دانشگاه را برای شما داریم. البته می خواهیم به این موضوع نیز بپردازیم که زیر شاخه های رشته گرافیک در هنرستان ارائه می شوند یا خیر.

https://pasokhbama.com/%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%B1/

پس ما را همراهی کنید تا اطلاعاتی را در رابطه با زیر شاخه های گرافیک در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدست آورید و با تمام جزئیات این زیر شاخه های گرافیک برای کارشناسی ناپیوسته آشنایی لازم را پیدا کنید. اما آیا رشته گرافیک ارائه شده در دانشگاه های آزاد و همین طور سراسری هم شامل گرایش هایی می شود یا خیر؟ در اینجا سعی داریم توضیحاتی را در این رابطه خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه بدهیم.تاریخچه گرافیک کامپیوتری

 علوم پیشرو در توسعه گرافیک ‌کامپیوتری امروزی، پیشرفت های مهندسی برق، الکترونیک و تلویزیون بودند که در نیمه اول قرن بیستم صورت گرفتند. نمایشگرها از سال 1895 که برادران لومیر از مت برای ساخت جلوه های ویژه در اولین فیلم ها استفاده کردند توانستند هنر را به تصویر کشند، اما چنین نمایشگرهایی محدود بوده و قابلیت تعامل نداشتند. با اختراع نخستین لامپ اشعه کاتدی با عنوان لامپ براون در سال 1897 نمایشگرهای اسیلوسکوپ و پنل های کنترل نظامی ساخته شدند که اولین نمایشگرهای دو بعدی الکترونیکی با قابلیت برنامه ریزی و پاسخ دهی به ورودی از سمت کاربر بودند. با این وجود تا دهه 1950 گرافیک ‌کامپیوتری، یک رشته تقریباً ناشناخته بود و در دوران پس از جنگ جهانی دوم، این رشته با انجام تحقیقات دانشگاهی و آزمایشگاهی بر روی کامپیوتر های پیشرفته و با توسعه فن آوریهایی همچون رادار، هواپیماهای پیشرفته، و پرتاب موشک در زمان جنگ توسط ارتش ایالات متحده، به شکل یک رشته تحصیلی ظاهر شد. برای پردازش اطلاعات با ارزش چنین پروژه هایی نیاز به نمایشگر های جدید بود که این امر منجر به توسعه گرافیک ‌کامپیوتری شد.


دهه  1950

پروژه های ابتدایی همچون Whirlwind و SAGE Projects لامپ اشعه کاتدی را به عنوان یک نمایشگر با رابط کاربری موفق، و قلم نوری را به عنوان یک ابزار ورودی معرفی کردند. Douglas T.Ros وابسته به سیستم Whirlwind Sage یک آزمایش شخصی انجام داد که در آن، حرکت انگشتش توسط برنامه کوچکی که نوشته بود ضبط شده و به شکل بردار بر روی صفحه نمایش نشان داده میشد. در سال 1958یکی از اولین بازیهای ‌کامپیوتری تعاملی با گرافیک تشخیصی و تعاملی برای یک اسیلوسکوپ توسط William Higinbotham برای سرگرم کردن بازدیدکنندگان از آزمایشگاه ملی Brookhaven ساخته شد که یک بازی تنیس را شبیه سازی می کرد. در سال 1959 Douglas T . Ross که در دانشگاه MIT بر روی تبدیل عبارات ریاضی به بردارهای تولید شده توسط ‌کامپیوتر تحقیق می کرد توانست شخصیت کارتون والت دیزنی را بر روی صفحه نمایش خلق کند.

گرایش های گرافیک کامپیوتری

بنا بر گفته Pasokhbama.com@  نرم افزار های در ارتباط با رشته گرافیک کامپیوتری بسیار گستره هستند از جمله فتوشاپ ، مایا ، 3dmax ، اوتوکد ، پریمایر ، مالتی مدیا بیلدر ، ادوب فلش ، کامتازیا تچ اسمیت ، افتر افکت و… که هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند. رشته گرافیک کامپیوتر شامل گرایش های زیر است که البته امکان دسته بندی کردن گرایش ها به صورت های دیگری نیز ممکن است و حتی تعدادی از گزایش ها در محیط کاری و موقعیت های شغلی با یکدیگر هم پوشانی دارند.

  • گرافیک دو بعدی
  • گرافیک سه بعدی
  • انیمیشن
  • تدوین فیلم
  • نقشه کشی
  • طراحی مالتی مدیا

سوالات متداول

  • رشته گرافیک کامپیوتر در کدام دانشگاه ها ارائه می شود ؟

دانشگاه فنی حرفه ای ، دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه ازاد رشته گرافیک کامپیوتر را ارائه می کنند.