مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مزایای دانشگاه افسری بانوان

دانشگاه افسری شامل دانشکده های گوناگونی است که در هر یک از آنها شرایط متفاوتی برای ثبت نام وجود دارد. به همین دلیل با توجه به مختلف بودن این دانشگاه ها داوطلبان می توانند در صورتی که واجد شرایط ثبت نام در این دانشگاه ها باشند اقدامات لازم را انجام دهند. البته باید توجه شود شرایطی که برای ثبت نام به صورت عمومی و اختصاصی در برخی از دانشگاه ها وجود دارد تفاوت هایی را نسبت به دیگر دانشگاه ها به همراه داشته و به همین دلیل اطلاع از شرایط اختصاصی ثبت نام از اهمیت بالایی برخوردار است.شرایط دانشگاه افسری بانوان را ملاحظه  کنید.


ثبت نام دانشگاه افسری بانوان بدون کنکور

نحوه ثبت نام دانشگاه افسری بانوان به دو صورت است. روش اول از طریق کنکور سراسری و اعلام علاقه‌مندی است که  داوطلب باید تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی در مقاطع کاردانی و کارشناسی را تکمیل نماید. در این روش لازم است که فرد موفق به کسب رتبه مجاز در کنکور سراسری شده و حداقل رتبه لازم برای ورود به دانشگاه مربوطه را کسب کند. روش دوم از طریق گزینش فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های دیگر در رشته‌های مرتبط با مأموریت‌های پلیسی (مانند تربیت بدنی) می‌باشد.


آغاز فعالیت پلیس زن از سال 1345 به صورت درجه داری و بعد افسری و پس از آن ایجاد یک وقفه زمانی طولانی به طور مجدد از سال 78 است ، فعالیت جدی خود را به صورت جدی آغاز کرد.

مزایای دانشگاه افسری بانوان

رشته های ارائه شده در دانشگاه افسری بانوان به صورت متمرکز با شرایط خاص کنکور سراسری است. در واقع گزینش و پذیرش دانشجویان زن پلیس با شرایط نسبتا سختی انجام می شود ؛ اما دانشگاه افسری بانوان و یا مجتمع آموزش عالی کوثر در مقابل این پذیرش سخت ، مزایای متعددی را برای دانشجویان در حال تحصیل و فارغ التحصیلان این دانشگاه در نظر گرفته است. در ادامه می توانید با مزایای تحصیل در دانشگاه افسری به شرح موارد زیر آشنا شوید :

  1. دانشجویان در مجتمع آموزش عالی کوثر به صورت شبانه روزی به تحصیل می پردازند.
  2. دانشجویان دانشگاه افسری بانوان مجاز هستند در طول تحصیل خود از امکانات رفاهی رایگان شامل تغذیه ، پوشاک ، خوابگاه ، خدمات درمانی و … استفاده کنند. در واقع دانشجویان پس از قبولی در دانشگاه افسری بانوان برای هیچ گزینه ای نیازمند پرداخت شهریه نخواهند بود.
  3. علاوه بر امکانات رفاهی و آموزشی رایگانی که در اختیار دانشجویان دانشگاه افسری بانوان قرار می گیرد ، ماهیانه نیز مبلغی به عنوان کمک هزینه تحصیلی به حساب هر دانشجو واریز می گردد.
  4. دانشجویان مجتمع آموزش عالی کوثر مجاز هستند پس از فارغ التحصیلی ، در رشته های تحصیلی مصوب این دانشگاه ، در مقاطع تحصیلی بالاتر ادامه تحصیل دهند.

    نحوه ثبت نام دانشگاه افسری بانوان

    به نقل از Pasokhbama.com@ اگر در سال جدید در دانشگاه افسری بانوان پذیرش دانشجو انجام شود ، متقاضیان می بایست از طریق مراجعه به سایت نیروی انتظامی به نشانی police.ir ثبت نام خود را انجام دهند. پس از ثبت نام اولیه دانشگاه کوثر در سایت مذکور ، داوطلبان واجد شرایط لازم از نظر معدل ، سن ، قد و … به صورت چند برابر ظرفیت جهت شرکت در آزمون ورودی دانشگاه و مصاحبه دعوت می شوند.


    پذیرفته شدگان آزمون ورودی دانشگاه ، باید در مصاحبه دانشگاه افسری بانوان و همچنین معاینات پزشکی دانشگاه افسری بانوان نیز بتوانند نمرات لازم را به دست آورند و پذیرفته شدگان نهایی پس از اتمام تمام این مراحل یعنی آزمون ، مصاحبه و معاینات ، اعلام می شوند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد