مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

عوارض و معایب عمل لاغری چیست؟

رسیدن به اندامی ایده آل یکی از مسائلی است که امروز بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا با آن مواجه هستند و در پی آن می‌گردند. از دیرباز روش‌های متفاوتی برای لاغری وجود داشته است. اما اینکه چه معیار‌هایی این روش‌ها را از هم متمایز می‌کند، میزان تنوع در معیار‌های افراد است. یکی از مهم‌ترین مسائلی که، پیش و روی افرادی است که در پی لاغر شدن هستند، پیدا کردن مناسب ترین  کلینیک لاغری برای دستیابی به بهترین نتیجه است.

https://pasokheto.ir/%d8%b1%d8%b4%d8%aa/%da%a9%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c%da%a9-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%b4%d8%aa/


معیار های مهم کلینیک لاغری ؟

۱-دستگاه‌های پیشرفته:

نوع دستگاه‌هایی که در مراکز مختلف وجود دارد تاثیر بسیار مهمی در خدمات رسانی آن مرکز دارند. زیرا معمولا افرادی که به مراکز لاغری مراجعه می‌کنند افرادی با اندام متفاوت هستند که اضافه وزن یکسانی ندارند.


امروزه چیزی که توجه مردم را به خود جلب کرده، لاغری در سریع ترین زمان ممکن است. نکته ای که باعث جلب بیشتر اعتماد مردم می‌شود، و کمک زیادی به دستیابی آن‌ها به اندام ایده آل می‌کند. تنوع دستگاه‌های لاغری است.


مزوتراپی لاغری صورت

تجمع چربی در قسمت‌های مختلف صورت می‌تواند تناسب چهره را از هم بزند. وجود این چربی‌ها می‌تواند ظاهر را ناخوشایند کرده یا حتی سن را بالاتر از عدد واقعی آن نشان دهد. چاقی صورت را با تمرینات ورزشی نمی‌توان به راحتی از بین برد. اما مزوتراپی لاغری صورت با تزریق مواد مغذی دقیقا به همان قسمت‌هایی که قصد لاغر کردن آن‌ها را دارید، چربی‌های اضافی را از بین می‌برد.


مزوتراپی لاغری شکم

به گفته Pasokheto.ir چربی‌های ناحیه شکم شاید آزاردهنده‌ترین چربی‌های بدن باشند. بسیاری از افراد سعی می‌کنند با گرفتن رژیم‌های متعدد و انجام ورزش‌ها و پیاده‌روی شکم خود را لاغرتر کنند. اما گاهی اوقات امکان استفاده از رژیم و انجام ورزش برای فرد وجود ندارد و حتی این روش‌ها در بعضی از افراد هیچ نتیجه‌ای ندارد. مزوتراپی لاغری شکم یک روش درمانی لاغری جدید است که به‌سرعت چربی‌ها را آب می‌کند.

بازوها یکی از اندام‌های بدن است که چربی جمع‌شده در آن به‌راحتی از بین نمی‌رود. حتی ممکن است با استفاده از رژیم‌های غذایی سنگین هم چیزی از حجم بازوها کم نشود. مزوتراپی لاغری بازو یک درمان غیرتهاجمی عالی برای از بین بردن چربی‌های ناحیه بازو است. این روش بدون انجام هیچ‌گونه عمل جراحی، خونریزی و دردی می‌تواند به حل کردن رسوبات ذخیره‌شده در این قسمت کمک کند.

مزایای عمل لاغری

  • بالا رفتن اعتماد به نفس شخص
  • زیبایی بدن و خوش اندام شدن
  • بهبود یافتن روابط خانوادگی و اجتماعی
  • امکان انجام فعالیت هایی که قبل تر از انجام آن خودداری می کردید یا نمی توانستید آن را انجام دهید.
  • از بین رفتن بیماری ها و به دست آوردن سلامت کامل
  • متوقف شدن مصرف انواع داروها پس از انجام عمل لاغری

عوارض و معایب عمل لاغری

زمانی که شما روی به جراحی جهت لاغری خود می آورید، دو دسته عوارض را پیش روی خود دارید: دسته اول عوارض زودگذر و دسته دوم عوارض دیررس یا طولانی مدت است>

  • عوارض زودرس عمل لاغری مانند نشت مواد غذایی یا شیره معده از محل دوخت و بخیه یا خونریزی است. امتا در صورتی که سریعا تشخیص داده شود، کنترل آن راحت تر خواهد بود.
  • از عوارض دیررس این جراحی می توان به شکایات افراد مبنی بر عدم توانایی در غذا خوردن اشاره کرد (لازم به ذکر است که این موضوع تا ۶ ماه گریبان گیر شما خواهد بود.) همچنین ممکن است برخی بیماران نیاز به تزریق و مصرف مکمل، ویتامین و املاح داشته باشند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد