مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

جواب همه سوالات در باره کاشت ابرو

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن دانش و آگاهی، عمل زیبایی طبیعی کاشت ابرو eyebrow transplant جایگزین روش هایی مانند تاتو و هاشور شده و به سرعت در بین جوامع از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. اگر داشتن چهره ای جوان و جذاب برایتان مهم است باید بدانید که ابروها یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین عامل در زیبایی چهره خواهند بود.





اگرچه که با افزایش سن ابروها نازک تر شده و شاهد ریزش آنها که میتواند دلایلی همانند بیماری و حتی زخم ها داشته باشد، خواهید بود، اما اگر دارای صورتی عاری از چین و چروک باشید و به دلایل متفاوت ابروهای شما کاملا ریزش پیدا و یا کم حجم شده باشند خواهید توانست از پیوند ابرو کمک بگیرید.


کاشت ابرو



کاشت ابرو چیست و چگونه انجام می شود ؟

با استفاده از عمل زیبایی کاشت و  پیوند ابرو طبیعی شما قادر خواهید بود تا خودتان دوباره فرم ابروهایتان را تغییر داده و ضخامت و طول آنها را افزایش یا کاهش دهید. حال که اطلاعات کلی درباره عمل زیبایی پیوند ابرو طبیعی بدست آوردید، وقت آن رسیده تا با چگونگی انجام عمل زیبایی پیوند ابرو نیز آشنا شوید. خبر خوب این است که برای انجام عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی برخلاف سایر عمل های زیبایی، شما نیاز به گذراندن ساعت های طولانی و مراقبت های ویژه در بیمارستان نخواهید داشت زیرا برای کاشت ابرو تنها از یک بیهوشی موضعی استفاده خواهد شد.



پزشک متخصص با ظرافت تمام و دقت بسیار بالایی کار خود را انجام داده و سپس شما آماده بازگشت به منزل خواهید بود. البته لازم به ذکر است که پس از اتمام پیوند ابرو طبیعی برای دوران نقاهت کمی مراقبت لازم است که در ادامه به آنها پرداخته شده است. در عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی همانند کاشت مو طبیعی از روش FUE استفاده خواهد شد؛ در این روش برای پیوند ابرو پزشک متخصص با استفاده از استخراج واحدی فولیکول های نقاط اهدا کننده و کاشتن آنها در ناحیه ابروها، موجب بازگردان زیبایی چهره شما خواهد شد. ریزش ابروها به دلیل ضعیف شدن فولیکول های ابرو خواهد بود که با جایگزین کردن فولیکول های سالم این مشکل حل شده و ابروها تقویت خواهند شد؛ در نتیجه تقویت ابروها، شما شاهد رشد و ترمیم ابروهای خود خواهید بود.کاشت ابرو طبیعی برای بازیابی موهای ضعیف بر روی ابرو انجام می‌شود. پیوند ابرو به روش‌های متعددی انجام می‌گیرد که بسته به نیاز بیمار و تشخیص پزشک یکی از روش‌های پیوند ابروی طبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. دلایل زیادی وجود دارند که می‌توانند سلامتی ابروها را تهدید کنند و موجب ریزش ابروها شوند. این موضوع شاید در اولین مواجهه، نگران کننده به نظر برسد اما مایوس شدن از درمان ریزش ابروها، تنها برای افرادی اتفاق می‌افتد که از پیشرفت‌های پزشکی برای پایان دادن به این مسئله، باخبر نیستند. وقتی ابروها از دست می‌روند، ظاهر شما تغییر می‌کند و این تغییر، در جهت مطلوبی رخ نمی‌دهد. ابروهای ریخته شده، بخشی از جذابیت چهره را نیز با خودشان می‌برند اما می‌توان با یک تصمیم درست و یک انتخاب خوب مثل کاشت طبیعی ابرو در کلینیک تخصصی هلیا، آن‌ها را دوباره احیا کرد و این بار صاحب ابروهای محکم‌تری نیز شد.


عکس قبل و بعد کاشت ابرو در کلینیک هلیا

عکس قبل و بعد کاشت ابرو در کلینیک هلیا

نمونه کارهای ما مشاوره واتساپ اینستاگرام

مشاوره تلفنی رایگان – 02179547


دنیای امروز پزشکی، دنیای نا امیدی نیست و در این عصر، راه‌ کارها همواره از دغدغه‌ها پیشی می‌گیرند. سبک زندگی، نقشی تعیین کننده در سلامتی ابروها دارد؛ اگر به هر دلیلی سبک سالمی برای زندگی انتخاب نکرده‌اید، باید برای ریزش ابروهای خود آماده باشید. بهترین کار ممکن این است که با یک زندگی خوب و سالم، از ریزش ابروها جلوگیری کنید اما اگر این اتفاق رخ داد نیز، دلیلی برای ناامیدی وجود ندارد. امروزه روش‌های متنوعی برای کاشت و پیوند ابرو به کار می‌روند که می‌توانند بدون درد و تحمل ریسک، ابروها را دوباره به چهره شما برگردانند. بعضی از افراد، ترجیح می‌دهند به سراغ راه‌ کارهای موقت برای پرتر نشان دادن ابروها بروند اما این راه ‌کارها هم درد زیادی دارند و هم بعد از مدتی از بین می‌روند. کاشت ابرو اما در همه سال‌های بعدی زندگی، نتایج خود را روی صورت شما حفظ خواهد کرد.




برای اطلاع از هزینه کاشت ابرو خود می توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو هلیا به صورت کاملا رایگان تمامی سوالات خود در رابطه با کاشت ابرو و سایر خدمات زیبایی را با ما در میان بگذارید.


کاشت ابرو چیست و چه مزایایی دارد 

پیوند ابرو چگونه و برای چه کسانی انجام می گیرد ؟

ایمپلنت ابرو به فرآیندی گفته می‌شود که فولیکول‌های مو از بخش بانک مو برداشته شده و به ناحیه‌ی ابرو انتقال داده می‌شود. پروسه پیوند ابرو طبیعی به طور کلی شباهت قابل توجهی با کاشت مو دارد. چرا که هدف از هر دو کار، انتقال فولیکول‎ها و فراهم آوردن شرایط برای رشد موها در منطقه خاصی از بدن فرد است. فلسفه هر دو عمل، شبیه به هم به نظر می‌رسد و حتی نحوه انجام کار نیز تقریبا یکسان است. با این وجود در پیوند طبیعی ابرو، اوضاع کمی حساس‌تر و ظریف‌تر است. چرا که در پیوند طبیعی ابرو در کلینیک هلیا، باید به نحوه کاشت و زاویه موهای جدید توجه ویژه‌ای شود. افرادی که برای کاشت مو مراجعه می‌کنند، تنها می‌خواهند در همه نقاط سر خود، موهایی پرپشت و طبیعی داشته باشند اما افرادی که برای کاشت ابرو طبیعی مراجعه می‌کنند، غالبا به دنبال ابروهایی خوش حالت هستند که از زاویه، جهت و زیبایی قابل توجهی برخوردار باشد.انتخاب مدل ابرو در هر دوره زمانی متناسب با مد و سلیقه افراد تغییر می‌کند به عنوان مثال در گذشته افراد اغلب مدل ابروی باریک و کشیده را انتخاب می‌کردند در حالی که امروزه سلیقه افراد تغییر کرده و بیشتر ابرو های پهن و زخیم و پرپشت را می‌پسندند. اغلب کسانی که به دنبال کاشت ابرو طبیعی می‌باشند ابرو های کم پشت و باریکی دارند یا به دلایل متعددی مانند استفاده بیش ار حد از مواد آرایشی مثل مداد ابرو و سایه ابرو و یا سوختن پوست ناحیه‌ای از ابرو ها یا برداشتن غیر اصولی ابرو ها و غیره، قسمتی  یا کل ابرو های آن‌ها دچار ریزش  یا کم پشتی شده است. از طرفی گرایش اغلب مردم به داشتن ابرو هایی پرپشت و پهن و همچنین وجود جدیدترین و به روزترین تجهیزات و حضور برترین متخصصان در حوزه کاشت مو که باعث عملکرد فوق‌العاده مطلوبی برای تمامی متقاضیان ایمپلنت ابرو در کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی رز شده است؛ خود دلیل افزایش روز افزون تقاضای این عمل در بهترین کلینیک کاشت ابرو تهران شده است.


اینفوگرافیک راهنمای کاشت ابرو

کاشت ابرو چگونه است

مشاوره واتساپمشاوره تلفنی رایگان – 02148679

ما در ادامه این مطلب تمامی اطلاعات مورد نیاز هر فرد که قصد پیوند ابرو را دارد مانند روش‌‌های کاشت ابرو طبیعی، کسانی که کاندید مناسبی برای این عمل محسوب می‌شوند، مراقبت‌های پس از انجام پیوند برای گرفتن نتیجه مطلوب  و عوارضی که ممکن است انجام این عمل به دنبال داشته باشد را مفصلا بررسی خواهیم کرد.


نمونه کار قبل و بعد کاشت ابرو کلینیک رز

کاشت ابرو طبیعی توسط دکتر رضا روحانی – کلینیک رز

کاشت ابرو چیست ؟

در کاشت و پیوند ابرو فولیکول های مو که شامل مو و قسمت های بسیار جزئی که وظیفه ساخت و رشد مو را دارند از قسمتی از سر که معمولا شامل پشت سر و مابین دو گوش فرد می باشد گرفته می شود و به ناحیه از ابرو که نیاز به کاشت دارد پیوند زده و منتقل می شود. پس از کاشت فولیکول های مو در ناحیه ابرو ، تار های موی کاشته شده تا پایان عمر فرد با همان قوت به رشد خود ادامه می دهند و همچون ابروی خود فرد می توان آن ها را برداشت و یا اصلاح نمود.کاشت ابرو یک عمل سرپایی بوده که با بی‏‏ حسی موضعی و در یک جلسه انجام می ‏‏شود و در نتیجه نیازی به بستری ‏شدن ندارد. زمان لازم برای این کار معمولاً 5 الی 6 ساعت است. متقاضی به راحتی می‏ تواند مدل ابروی دلخواه خود را طراحی کند و این عمل  بر اساس آن طرح انجام می‏ گیرد. تمام تلاش ما این است که آسایش و آرامش مراجعه کننده در این مدت زمانی حفظ شود و پذیرایی کامل (صبحانه، ناهار و میان وعده) در محیط اتاق VIP انجام می شود.


ریزش ابرو بعد از کاشت

ریزش موهای کاشته‏ شده طبیعی است زیرا مانند کاشت مو در ناحیه سر، گرافت‏ های مو در ناحیه ‏ی ابرو، طی چند هفته بعد از کاشت شروع به ریزش می‏ کنند.


مشابه کاشت مو، اکثر موی کاشته شده در ابرو در ادامه در طول یک دوره تلوژن می‌ریزد و سپس رشد آن پس از گذشت حدود ۳ تا ۴ ماه به حالت عادی باز می ‏گردد. پس از ۶ ماه ۵۰ تا ۶۰ درصد نتایج نهایی حاصل از کاشت ابرو قابل مشاهده است و نتایج کامل این درمان معمولاً در حدود ۹ تا ۱۲ ماه ایجاد می‌شود.


ترمیم کاشت ابرو

نیاز به ترمیم ابروی شما بعد از گذشت 6 الی 9 ماه مشخص می شود. زیرا موهای کاشته شده از مناطقی به جز ابرو برداشته شده و قدرت رشد موها به دلیل جا به جایی کاهش یافته و نتیجه بعد از گذشت این زمان مشخص می شود. معمولا توصیه ما بر این است که در این زمان ابروهای کاشته شده را توسط روش هایی مثل مزوتراپی تقویت کنیم تا نیاز به ترمیم پیش نیاید. مزوتراپی از سه هفته بعد از کاشت ابرو شروع می شود و بصورت هفتگی در 4 جلسه انجام می گردد.


توصیه های بعد از کاشت ابرو

تماس مستقیم دست با ابروهای کاشته ‏شده در چند روز اول پس از جراحی ممنوع است.

نواحی اطراف ابرو و چشم با آب مستقیم شسته نشود.

به مدت یک هفته آرایش در این نواحی انجام نگیرد.

پس از کاشت ابروی طبیعی از پماد آنتی‏ بیوتیک برای محافظت در مقابل عفونت استفاده ‏شود.

شست‏ وشوی معمولی صورت، یک هفته بعد از کاشت امکان پذیر می باشد.

ابروهای کاشته شده را می‏ توان رنگ کرد و هیچ مشکلی از این نظر وجود ندارد.

موی استفاده شده در کاشت ابرو از بانک موی سر فرد تهیه می ‏شود و با در نظر گرفتن این نکته که موی ابرو دائما در حال رشد نیست و برعکس موی سر، بعد از زمان کوتاهی رشدش متوقف می ‏گردد باید مرتبا توسط فرد کوتاه و تمیز شود.

عوارض بعد از کاشت ابرو :

عمل جراحی کاشت ابرو یک عمل جراحی محدود است و به همین خاطر عوارض آن بسیار کم و ناچیز است. اگر این عمل تحت نظر متخصص پوست و مو انجام شود، مشکل خاصی بوجود نمی‏ آید.

در صورتی که این کار توسط افراد نا آگاه و غیرمتخصص انجام گیرد، امکان ایجاد عفونت در محل یا جهت و خواب نامناسب رویش موهای کاشته‏ شده وجود دارد. در صورت بروز این مشکلات ترمیم ابروها بسیار مشکل می ‏باشد. در نتیجه اکیداً توصیه می ‏شود که در انتخاب متخصص پوست و موی خود نهایت دقت و وسواس را داشته باشید.

در کاشت ابرو تزریق ماده بی حسی تا حدودی دردناک است، زیرا ناحیه اطراف چشم بسیار حساس است.

واکنش بدن افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است. در بعضی موارد ممکن است هیچ گونه ورم و کبودی پیش نیاید. در صورتی که این حالت ایجاد شود ورم اطراف چشم‌ها که به نسبت زودگذر است و معمولاً به سرعت با گذشت یک شب از عمل جراحی از بین می‌رود.

پس از عمل کاشت ابرو طبیعی، ناحیه ابرو ممکن است دچار کبودی، التهاب، یا ورم شود، اما همواره امکان مشاهده سایر عوارض محدود نیز در ارتباط با این عمل جراحی وجود دارد.

کاشت ابرو



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد