مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

معرفی و راهنمایی سامانه مروارید

دانشگاه ها و نهادهای علمی سراسر کشور با راه اندازی سامانه ای آنلاین سعی در تسهیل انجام امور دانشجویان دارند. سامانه هایی که دانشجویان بتوانند به صورت آنلاین امور دانشجویی خود را در آنها انجام دهند. یکی از این سامانه ها، سامانه جامع گلستان بوده و دانشگاه فرهنگیان یکی ار دانشگاه های تحت پوشش این سامانه می باشد. این سامانه تحت عنوان سایت مروارید فرهنگیان برای دانشجویان این دانشگاه در دسترس می باشد.


 سایت مروارید فرهنگیان education.cfu.ac.ir


 


ورود به سایت مروارید فرهنگیان از طریق آدرس education.cfu.ac.ir امکان پذیر است .


 


از آنجا که دانشجویان دانشگاه فرهنگیان سوالات زیادی پیرامون سایت مروارید فرهنگیان و نحوه استفاده از این سایت دارند، در این مقاله سایت مروارید فرهنگیان، نحوه ورود به این سامانه و امکانات سیستم مروارید فرهنگیان به طور کامل توضیح داده شده است.سامانه گلستان فرهنگیان مروارید برای اسون تر شدن امور تحصیلی و الکترونیکی شدن امور دانشجویی در نظر گرفته شده. مسلما در طول دوره دانشجویی، دانشجوها امورات مختلفی دارن و باید برای مسائل مختلف تحصیلی اقداماتی و انجام بدن و واقعا این امکان وجود نداره که برای هر موضوع تحصیلی مثل مشاهده نمرات، مسافت طولانی و طی کرد و به صورت حضوری به دانشگاه فرهنگیان مراجعه کرد.


به همین خاطر هم دانشگاه فرهنگیان با بوجود اوردن سامانه ای تخصصی و نسبتا جامع و کامل، کارو برای دانشجوها راحت کرده. با مراجعه به سامانه گلستان فرهنگیان به آدرس education.cfu.ac.ir، دانشجوها می تونن اکثر کارای آموزشی و تحصیلی خودشون رو انجام بدن و دیگه نیازی نیست تا برای هر کار کوچکی مسیر طولانی و تا دانشگاه طی کنن. امروزه سامانه گلستان فرهنگیان دارای امکانات مختلفیه و اکثر موارد تحصیلی و آموزشی و میشه از طریق این سامانه انجام داد. حالا در ادامه توضیحات بیشتر در این خصوص داده شده.



معرفی سامانه گلستان فرهنگیان

سامانه گلستان فرهنگیان یکی از سامانه های دانشجوییه که تمامی دانشجو های مقاطع مختلف این دانشگاه ها می تونن خیلی راحت از خدمات آن استفاده کنن. در این سامانه همه امور دانشجویی و اموزشی به طور الکترونیکیی انجام میشه و در صورت ثبت نام در این سایت و عضویت در سایت گلستان فرهنگیان، دانشجو ها می تونن خیلی راحت از خدمات و مزایای آن استفاده کنن.


سامانه گلستان فرهنگیان مروارید به ادرس education.cfu.ac.ir این امکان رو به وجود اورده که دیگه دانشجوها مجبور نشن برای پیگیری امور تحصیلی و آموزشی خودشون به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه کنن و می تونن خیلی راحت از طریق اینترنت امور تحصیلی مقطعی که در اون قرار دارن و اطلاعات لازم و بدست بیارن.


 



سایت مروارید فرهنگیان

سیستم جامع دانشگاهی گلستان چندین دانشگاه در سراسر ایران از جمله دانشگاه فرهنگیان را تحت پوشش امکانات خود قرار داده است. این سامانه برای دانشگاه فرهنگیان تحت عنوان سایت مروارید فرهنگیان به شناخته می شود. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با ورود به این سامانه می توانند از امکانات موجود در سایت استفاده نموده و کلیه امور خود را به صورت آنلاین انجام دهند.


 


تمامی امور دانشجویان دانشگاه فرهنگیان علاوه بر استفاده از سایت www.cfu.ac.ir می توانند از ابتدای ورود به دانشگاه تا هنگام فارغ التحصیلی در سایت مروارید فرهنگیان انجام می شود. هر یک از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان یک حساب کاربری در سایت مروارید فرهنگیان داشته تا بتوانند با ورود به حساب کاربری خود در این سایت، تمامی امور آموزشی، پژوهشی، مالی و اداری خود را انجام دهند.


 


اموری از قبیل انتخاب واحد، دریافت کارنامه، مشاهده ریز نمرات درسی، پرداخت هزینه های دانشجویی، تسویه حساب مالی، دریافت تمام گواهی های مورد نیاز دانشجویان مانند گواهی اشتغال به تحصیل، درخواست های کتبی دانشجویان مانند درخواست مرخصی تحصیلی یا ثبت اعتراض به نمرات و سایر امور دانشجویان، در سایت مروارید دانشگاه فرهنگیان به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.


 

سایت مروارید فرهنگیان مانند سامانه شمیم و سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان، برای تسهیل امور دانشجویان این دانشگاه ایجاد شده است. در ابتدای ورود به دانشگاه، برای دانشجویان یک حساب کاربری در سایت مروارید ایجاد شده تا دانشجویان بتوانند تا اتمام دوره تحصیلی خود، تمامی امور مالی، آموزشی، اداری و دانشجویی خود را در این سایت انجام دهند.




مشاهده

yektanet-logo-sign


مطابق تصویر زیر بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک نموده تا بتوانند وارد حساب کاربری خود شوند.


https //hr.cfu.ac.ir/hermes سامانه مروارید


سپس دانشجویان باید شناسه کاربری و گذرواژه خود را در این قسمت وارد نموده و کد امنیتی موجود در صفحه را نیز در قسمت مربوطه وارد کنند. در ابتدای ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان، برای هر دانشجو یک شناسه کاربری و گذر واژه منحصر به فرد ایجاد شده و در اختیار دانشجویان قرار گرفته تا با استفاده از آن بتوانند به حساب کاربری خود وارد شوند.


https //hr.cfu.ac.ir/hermes سامانه مروارید


دانشجویان سپس به حساب کاربری خود وارد شده و همانند تصویر زیر از امکانات موجود در سایت مروارید فرهنگیان می توانند استفاده نمایند.


در هر قسمت از سایت امکانات مختلفی تعبیه شده که دانشجویان با ورود به حساب کاربری خود می توانند از امکانات موجود در دو بخش منوی کاربر و پیشخوان خدمت استفاده نموده و امور دانشجویی خود را انجام دهند.


سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای به نشانی bustan.tvu.ac.ir سامانه بوستان را در اختیار کاربران گرامی قرار داده است.


امکانات سایت مروارید

صفحه اصلی: در این قسمت اطلاعیه های دانشگاه در خصوص آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان، زمان انتخاب واحد، زمان برگزاری امتحانات، شرکت در دوره های مختلف مهارتی، اعلام پذیرش دانشجویان و ... قرار می گیرد.

ثبت نام و ترمیم: امکانات این بخش شامل امور ثبت نام و ورود به دانشگاه، انتخاب واحد، حذف و اضافه کردن دروس در ترم تحصیلی، ترمیم انتخاب واحد می باشد.

شهریه: شامل تمام امور مالی و پرداخت شهریه و همچنین تسویه حساب دانشجویان است.

ارزشیابی: در این قسمت دانشجویان می توانند به ارزشیابی اساتید پرداخته و در نظرسنجی های دانشگاه شرکت نمایند.

سیستم: در این بخش دانشجویان می توانند رمز عبور مربوط به ورود به حساب کاربری خود را تغییر دهند.

اطلاعات جامع دانشجویان: در این قسمت اطلاعات فردی و دانشجویی دانشجویان قرار گرفته است.

نامه های اداری: در این قسمت دانشجویان درخواست های مربوط به انتقالی، درخواست گواهی اشتغال به تحصیل و سایر درخواست های خود را می توانند ثبت نمایند.

نحوه ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان (hr.cfu.ac.ir/hermes)

سایت مروارید فرهنگیان همان نشانی سایت گلستان را داشته که با مطالعه مقاله زیر می توانید با سایت گلستان و نحوه ورود به این سایت آشنا شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد