مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

فیلر لب چیست و تفاوت آن با تزریق ژل لب کدام است؟

تزریق ژل‌های لب و به طور کلی، تزریق فیلرها به لب، برای برطرف کردن نقص های لب در افراد صورت می گیرد. برخی از افراد از لب های نازک، کوچک و یا بد شکل خود رضایت ندارند و از آنجا که فرم لب ها می تواند در میزان زیبایی افراد تأثیر بسزایی داشته باشد، تصمیم به تزریق مواد حجم دهنده به لب های خود می گیرند. از این رو لازم است تا این افراد تفاوت فیلر لب با ژل لب و هم چنین مزایا و معایب هر روش و مراقبت های قبل و بعد از انجام این کار را بدانند و مناسب با نیاز خود برای تزریق این مواد اقدام نمایند.

فیلر لب، تزریق فیلر لب | دکتر علی کمیلی


ژل‌های تزریق شونده در لب

ژل‌ها در واقع حجم دهنده هایی هستند که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده اند و تزریق ژل، به عنوان یکی از خدمات رایج در مراکز پوست و سلامتی شناخته شده است، ژل‌ها علاوه بر قابلیت حجیم کردن قسمت هایی از پوست مانند لب ها و گونه برای از بین بردن چین و چروک صورت و جوانسازی هم استفاده می شود.


چرا تزریق ژل لب

لب یکی از قسمت های صورت است که با افزایش سن حجم لب کم شده ،ارتفاع لب کاهش یافته و بر جستگی آن در صورت کاهش می یابد. تزریق ژل لب می تواند برای رفع این تغییرات و زیبایی صورت بسیار مفید باشد. حجم لب، ارتفاع و برجستگی آن تحت تاثیر سن قرار خواهند گرفت. لب تحتانی به طور طبیعی از لب فوقانی بزرگ تر و حجیم تر است و نیمه راست و چپ هر کدام از لب ها شبیه هم هستند که حجم و تقارن در این دو نیمه بسیار مهم است. در تزریق ژل کاری که انجام می شود این است که حاشیه لب برجسته و حجم داده می شود و بدین ترتیب است که به زیبایی صورت از طریق تزریق ژل لب افزوده می شود.


لب فوقانی از دو قسمت لب سفید و لب قرمز تشکیل شده است که توسط حاشیه لب از یکدیگر جدا شده اند. با تشکیل چروک عمودی و موازی در قسمت سفید لب فوقانی ظاهر نامطلوبی ایجاد می شود و در صورت استفاده از روژلب بصورت خطوط عمودی قرمز رنگ در لب بالا خودش را نشان می دهد. بطور معمول لب تحتانی حجیم تر از لب فوقانی است و کمی جلوتر از آن قرار گرفته است. می توان گفت لب تحتانی حدودا دو برابر لب فوقانی می باشد. در حالیکه لب بالا و پایین نسبت به هم بعنوان خواهر در نظر گرفته می شوند نیمه راست و چپ هر کدام از لب ها بعنوان دو قلو نسبت به یکدیگر تصور می شوند و وجود تقارن در این دو نیمه بسیار مهم و اساسی می باشد. در تزریق ژل لب با حجم دادن و برجسته کردن حاشیه لب جذابیت و زیبایی صورت بیشتر می شود.

تفاوت بین تزریق ژل و فیلر لب چیست؟

قبل از اینکه تفاوت بین تزریق ژل و فیلر لب را توضیح دهیم ابتدا کمی در مورد پرکننده های پوستی تزریقی صحبت می کنیم. همان طور که می دانید گذشت و زمان و پیری پوست سبب می شود تغییرات سلولی در افراد به وجود ﺁید که به تبع آن حجم بافت ها در بدن کم شود و در چهره افراد بسیار تاثیر می گذارد. لذا یکی از بهترین راه ها برای اصلاح این تغییرات و درمان این مشکل، تزریق ژل یا فیلر است. اما مشکل کار اینجاست که اکثر افراد خواهان این روش با تفاوت بین تزریق ژل و فیلر لب آشنا نیستند.


در واقع امروزه برای تزریق و اصلاح تغییرات از پرکننده هایی استفاده می شود که پرکننده ها، مواد مصنوعی و طبیعی هستند. امروزه از این پرکننده ها برای تزریق به بافت چهره و لب استفاده می شود تا تغییرات حاصله را اصلاح کنند. هدف از استفاده این مواد، جبران کمبود حجم بافت در سراسر بدن است. مواد پرکننده ای که برای تزریق مورد استفاده قرار می گیرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد