مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مزایای و معایب تزریق ژل گونه چیست ؟

در دوران مختلف داشتن گونه ی برجسته یکی از زیبایی های چهره محسوب میشده و بانوان به شیوه های مختلف به دنبال برجسته تر کردن گونه های خود بوده اند امروزه نیز خانم ها تایم زیادی را صرف اینکار میکنند و زمانی را صرف جلوی آینه بودن و آرایش میکنند که زدن ژرگونه یکی از روش ها است ولی خب اینکار هم وقت تلف میکند و هم اینکه باید مداوم تمدید شود پس کسانی که به داشتن گونه های برجسته علاقه مند هستند باید به دنبال راهه چاره دیگری باشند،تزریق ژل گونه در شهر کرج یکی از راه چاره ها است که هم روشی بدون جراحی است و هم نیاز به آرایش مداوم را برطرف میکند. ژل تحت عنوان پرکننده به کار میرود که حجم گونه را افزایش میدهد.


برخی به علت بالا رفتن سن حجم گونه هایشان تحلیل رفته و برخی نیز بطور طبیعی گونه ی کوچک و افتاده ای دارند تزریق ژل میتواند به این افراد بسیار کمک کننده باشد و چهره ای جذاب تر به آنها ببخشد ! تزریق ژل گزینه ی درمانی بسیار محبوبی است و دلیل این محبوبیت میتواند این باشد که این روش زیبایی، شیوه ای فوری و بدون نیاز به بستری است. این مواد ،موادی مشابه اسید هیالورونیک طبیعی در بدن است که البته به مرور زمان و براثر بالارفتن سن کاهش میابد.برای تزریق ژل گونه شما به کلینیک مورد نظر مراجعه می کنید. سعی کنید در انتخاب کلینیک و پزشک دقت زیادی داشته باشید. برای تزریق شما روی یک صندلی می نشینید و پزشک با تزریق داروی بی حسی ناحیه مورد نظر را بی حس می کند تا شما در هنگام تزریق دردی را احساس نکنید. امکان دارد این داروهای بی حسی با ژل ترکیب شده باشد که این روش با دقت صورت می گیرد. در مرحله بعد ژل با سورن های مخصوص و با دقت به گونه ها تزریق می شود. امکان دارد این تزریق حدود نیم ساعت طول بکشد.


اگر بهترین ژل برای تزریق استفاده شود شما نتیجه مناسبی از تزریق ژل مشاهده می کنید. در بیشتر اوقات امکان دارد گونه ورم کند و بزرگ تر شود. این روش کی روش غیر تهاجمی است و دوران نقاهت خاصی ندارد. شما می توانید بعد از تزریق به فعالیت های خود ادامه دهید و کارهای روزانه خود را انجام دهید.


نواحی مورد استفاده برای تزریق ژل

تزریق ژل برای از بین رفتن چین و چروک های صورت پر کردن ناحیه هایی که فرو رفته است و یا بعضی از افتادگی های صورت مناسب است. از تزریق ژل می توان برای ناحیه هایی استفاده کرد و مشکلات آن ها را برطرف کرد. در ادامه با تزریق ژل برای ناحیه هایی که می توانید از آن استاده کنید آشنا می شوید :


چین و چروک های دور لب :


به چین و چروک های دور لب، خطوط خنده یا لبخند هم می گویند که دو چین پوست در دو طرف بینی هستند که تا گوشه‌های لب امتداد دارند. اگر خط لبخند دارید، تزریق ژل راهی مناسب برای پر کردن این چین و چروک ها است که در ترکیب با پرکننده های گونه، صورت شما را بسیار جوان تر نشان می دهد.


چروک زیر چشم :


چین و چروک زیر چشم باعث می شود چشم ها خسته به نظر برسند. کم شدن حجم در این ناحیه، از دست دادن خاصیت ارتجاعی بافت های پوست یا کم شدن حجم استخوان می تواند یکی از دلایل آن باشد. با استفاده از یک روش پیشرفته، می توان فیلرهای پوستی را به زیر چشم، زیر گونه یا در هر دو ناحیه تزریق کرد تا ظاهری جوان تر به چشم ها بدهد.


خطوط ماریونت :


خطوط ماریونت خطوطی هستند که بین گوشه های لب به سمت چانه و خط فک کشیده می شوند. این خطوط باعث عروسکی شدن صورت می شوند. تحلیل استخوان صورت با بیشتر شدن سن می تواند باعث به وجود آمدن این چین و چروک ها در پوست صورت شود. فیلر پوست یک روش مناسب برای پر کردن خطوط عروسکی است.


گوشه های لب :


گاهی اوقات گوشه های لب به سمت پایین می افتند که باعث می شود افراد ظاهری غمگین داشته باشند. تزریق ژل صورت می تواند زیر گوشه های لب و کمی هم به گوشه لب تزریق شود.


گونه ها :


با بیشتر شدن سن، مقداری از چربی زیر پوست از دست می رود. این اتفاق باعث کم شدن حجم و قابلیت ارتجاعی پوست مانند حجم گونه و افتادگی می شود. افتادگی گونه ها می تواند چهره را خسته و استرس زا نشان دهد. تزریق ژل صورت نقش مناسبی در حجم طبیعی گونه و لیفت آن دارد.


بیشتر شدن حجم چانه :تزریق ژل گونه به چه دلایلی صورت می گیرد ؟

افراد در سنین بالا دچار افتادگی گونه می شوند که این امر باعث پیرتر دیده شدن آن ها می گردد. روش های مختلفی برای رفع این مشکل وجود دارد که بهترین و سریع ترین آن ها تزریق ژل است. تزریق ژل به گونه ها حجم از دست رفته صورت را پر کرده و موجب صاف شدن چین و چروک های پوستی می شود. این تکنیک زیبایی موجب بهبود ظاهر افراد و حفظ تعادل اجزای صورت بدون انجام عمل های جراحی سنگین و خطرناک می شود. بنابراین می توان گفت که تزریق ژل به گونه ها روشی برای زیبایی افراد در تمام سنین است.


تزریق ژل به گونه یا دیگر اجزای صورت در طولانی مدت آسیبی به بافت های پوستی وارد نمی سازد. همچنین ماندگاری بالا نیز یکی از مزایای این شیوه جوانسازی پوست محسوب می شود. لازم به ذکر است که ژل های استفاده شده در این روش پس از مدتی دچار افتادگی و تغییر شکل نمی شوند. پیش از تزریق ژل به گونه سوالات و نگرانی های زیادی ذهن اشخاص را به خود درگیر می سازد. ما در ادامه قصد داریم که تا حد زیادی پرسش های ذهنی شما را پاسخ دهیم.


مزایای و معایب تزریق ژل گونه چیست ؟

اگر قصد تزریق ژل به گونه های خود را دارید، بهتر است که با مزایا و معایب این روش آشنا شوید. برخی از مزیت های این تکنیک زیبایی علاوه بر برجسته کردن گونه ها و افزایش زیبایی چهره به شرح زیر است:


مدت زمان کوتاه عمل به همراه ماندگاری بالا : زمان لازم برای تزریق ژل به گونه ها در طولانی ترین حالت از نیم ساعت تجاوز نمی کند. pasokheto.ir میگوید: همچنین میزان ماندگاری این روش بسته به نوع ژل استفاده شده و سن فرد بین ۶ ماه تا ۲ سال متغیر است. بنابراین نیازی نیست که درباره تمدید ژل نگران باشید.

عدم نیاز به مراقبت و استراحت پس از اتمام عمل : این روش یک عمل زیبایی کم تهاجمی، بی دردسر و ارزان است. همچنین هنگامی که ژل را به گونه ها تزریق می کنند، بیهوشی کامل صورت نمی گیرد و تنها با بی حسی موضعی قابل انجام است. در ضمن دوره نقاهت پس از درمان نیز در این روش بسیار کوتاه است و متقاضی می تواند بلافاصله به کارهای روزمره خود بپردازد.

امکان کاهش حجم ژل یا تخلیه کامل آن : در صورتی که از نتیجه تزریق ژل به گونه های خود ناراضی هستید، امکان تخلیه همه یا بخشی از ژل با مشاوره پزشک وجود دارد. در این شرایط حتما از پزشک تزریق کننده برای کاهش حجم یا تخلیه ژل کمک بگیرید و به سراغ پزشک دیگری نروید. البته در این تکنیک زیبایی امکان اضافه کردن حجم بیشتری به گونه ها و اصلاح مجدد آن ها نیز وجود دارد.

عدم آسیب رسانی به بافت های پوستی : از آنجایی که ژل های مورد استفاده در این روش به طور معمول بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده اند، آسیبی به بافت های پوستی وارد نمی کنند. به همین دلیل این نوع ژل ها جذب پوست شده و پس از مدتی نیاز به تمدید ندارند.

یکی از معایب استفاده از ژل های پوستی هزینه هایی است که در مقایسه با تزریق چربی به پوست در طولانی مدت به فرد تحمیل می شود. زیرا در این روش برای حفظ نتایج مطلوب به معالجه های مکرری نیاز است. همچنین نتایج بدست آمده از این روش با وجود ماندگاری خوب، در مقایسه با نتایج حاصل از تزریق چربی دوام کمتری دارند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد