مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

آیا شما گزینه مناسبی برای تقویت لب و پروتز لب و ژل لب هستید؟

داشتن لب‌هایی برجسته از جمله نشانه‌های زیبایی چهره در زنان است. به همین دلیل اغلب افراد سعی دارند تا لب‌های خود را به روش‌های مختلفی برجسته‌تر و زیباتر نشان دهند. یکی از بهترین و موثرترین این روش‌ها تزریق ژل است. تزریق ژل در کلینیک‌‌های زیبایی توسط پزشک متخصص در این زمینه انجام شده و داوطلبان این کار می‌توانند بلافاصله به نتیجه مطلوب و دلخواه خود دست یابند. اما سوالی که ذهن اغلب افراد را به خود درگیر می‌کند این است که نتایج حاصل از این کار چه قدر ماندگاری خواهد داشت؟ ماندگاری ژل لب به عوامل متعددی بستگی داشته و از جمله این موارد می‌توان به مراقبت‌های لازم، استفاده از برند معتبر و شناخته شده، مهارت و تخصص پزشک و موارد بسیار دیگری اشاره کرد. تزریق ژل لب  ازپرطرفدارترین امور زیبایی در اصفهان است.

عوارض تزریق ژل لب چیست؟

حال که درباره ژل لب اطلاعاتی دریافت کردید ، باید بدانید که تزریق ژل لب هم عوارضی دارد که این عوارض در صورت شما بسیار تاثیر می گذارد ، برای این که تاثیرات ژل لب کمتر شوند ، شما حتماً باید به دکتر زیبایی بروید و تا جایی که امکان دارد در سالن های زیبایی و یا آرایشگاه ها این عمل را انجام ندهید.


برای این که کاملاً این عوارض را درک کنید ما هر کدام را به صورت جدا از هم توضیح می دهیم تا شما به صورت کامل آن ها را بشناسید.


از عوارض تزریق ژل لب می توان به آسیب به بافت لب ، بروز واکنش ها آلرژیک ، تورم و کبودی ، ایجاد زخم هایی در ناحیه تزریق ژل ، ایجاد عفونت ، عدم تقارن ، جوش بعد از تزریق ، جابجایی ژل در یدن ، التهابات پوستی ، ایجاد شدن ناراحتی های خفیف ، قرمزی پوست ، به وجود آمدن اسکار و … نام برد.


۱- آسیب به بافت لب در هنگام تزریق ژل

این نوع از عوارض کاملاً طبیعی است و علت طبیعی بودن ان این است که شما دارید یک ماده خارجی را به بدن خود وارد می کنید و این تزریق یک عامل خارجی محسوب می شود. بدن در برابر این عوامل خارجی برای محافظت از خود یکسری واکنش ها نشان می دهد که این واکنش ها باعث خرابی بافت لب می شوند و هر چه قدر میزان سی سی مصرف شده برای ژل لب بیشتر باشد این آسیب ها بیشتر می شوند و در دراز مدت باعث خرابی بافت لب می شود.


۲- بروز واکنش های آلرژیک بعد از تزریق ژل لب

این آسیب هم کاملاً طبیعی است. برای این که بدن هر انسان ممکن است به برخی چیز ها و ماده ها حساس باشد و باعث بروز آلرژی در بدن شود البته ناگفته نماند بروز آلرژی به ندرت در بدن ایجاد می شود و برای جلوگیری یا اطمینان از نداشتن آلرژی باید پیش متخصص بروید و آن متخصص از شما تست آلرژی بگیرد و در صورت نداشتن آلرژیک شما می توانید به راحتی تزریق ژل را انجام دهید.


از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی آلرژیک ژل لب می توان به میزان سی سی و جنس مصرف شده برای ژل هم اشاره کرد.


۳- تورم و کبودی بعد از تزریق ژل لب

از دیگر عوامل مخرب تزریق ژل لب می توان به خونریزی ، کبودی و تورم لب اشاره کرد که معمولاً این اتفاق از عوارض شایع تزریق ژل لب می باشد. این نوع تورم ها بعد از گذشت دو سه هفته پس از تزریق بهبود پیدا می کنند.


از عوامل تشدید کننده این کبودی ها می توان به میزان سی سی مصرفی ، جنس ماده ژل لب و جهتی که ژل لب زده می شود اشاره کرد که اگر دکتر یا متخصص به صورت اشتباه و با زاویه اشتباهی سوزن را وارد کند ممکن است این خونریزی و تورم حتی شدید تر هم شود.آیا پروتز لب خطر دارد؟

تقویت لب با عمل پروتز لب یا کاشت لب فقط به برشهای کوچک احتیاج دارد و عموماً ایمن تلقی می شود. مانند هر عمل جراحی ، خطر خونریزی ، عفونت و نتایج رضایت بخش وجود دارد. خطرات این کار با انتخاب انتخاب یک جراح پلاستیک باتجربه و انجام تمام مراحل را در یک مرکز جراحی معتبر ، کاهش می یابد. کلینیک زیبایی سیمارو با مزیت داشتن متخصصان باتجربه و مکانی با ابزارآلات پیشرفته عمل جراحی زیبایی  لبی مطمئنی را برای شما ارائه می دهد.


پروتز لب راهی موثر برای برجسته سازی لب و متقارن کامل لب با صورت است. پس از انجام این عمل ، ممکن است بهبود آن  چند هفته طول بکشد – به طور قابل توجهی ماندگاری اثرات پروتز لب طولانی تر از تزریق ژل در لب است اما ، پروتز لب خطرات بیشتری نسبت به تزریق دارد و ممکن است بهترین گزینه برای هر بیمار نباشد.تزریق ژل لب تا چه مدت ادامه دارد؟

تقویت لب با تزریق ژل لب خطرات کمتری نسبت به کاشت ، ایمپلنت پروتز لب دارد ، اما برای همان مدت زمان نتیجه نخواهد داد. بیشتر ژل های تزریق  لب به مدت ۱۲ تا ۱۸ ماه حجم را بازیابی می کنند ، اما برای حفظ نتایج به تزریق های مکرر احتیاج است


پس از تزریق ژل لب چه انتظاری باید داشته باشم؟

بعد از تزریق ژل لب ، ممکن است دچار کبودی و تورم شوید. این مورد کوتاه مدت است و با ماندن در خانه  و کمی استراحت برطرف شود. بیشتر افراد قادرند فعالیتهای عادی و فوری را بدون هیچ مشکلی از سر بگیرند ، اگرچه یک روز یا استراحت مناسب توصیه می شود.


در برخی مواقع با توجه آناتومی بدن بیمار  زمان بهبودی طول می کشد و در این مدت ، به منظور کاهش خطرات ناشی از عوارض جانبی جدی ، باید از برخی فعالیتها جلوگیری کنید. در طول مدت زمان مراقبت شما ، ما تمام دستورالعمل های قبل و بعد از عمل را تحت پوشش قرار می دهیم تا مطمئن شوید خطری شما را تهدید کند.


آیا شما گزینه مناسبی برای تقویت لب و پروتز لب هستید؟

بهترین راه برای یافتن اینکه آیا شما یک نامزد خوب برای تقویت لب با تزریق ژل لب یا پروتز لب هستید ، از طریق مشاوره ما  به شما است. در طول مشاوره ، متخصص یا متخصصان  به طور دقیق زمینه های نگرانی شما را ارزیابی می کند ، در مورد همه گزینه های برجسته سازی  لب شما بحث خواهد کرد و به شما را در انتخاب بهترین راه حل کمک می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد