مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

درمان لیزر اندولیفت برای چیست؟

اندولیفت یک روش لیزر سرپایی با حداقل تهاجم است که در پزشکی زیبایی بافت اندو (بینابینی) استفاده می‌شود.


 بهترین مرکز اندولیفت در اصفهان بوسیله لیزر ، درمان بدون جراحی، اسکار و بدون درد است که به شما امکان می‌دهد ساختار پوست را تقویت کرده و سستی پوست را کاهش دهید.


این نتیجه پیشرفته‌ترین تحقیقات فناوری و پزشکی است که بر روی چگونگی به دست آوردن نتایج عمل لیفتینگ جراحی متمرکز است. همچنین از نقاط ضعف مربوط به جراحی سنتی به دلیل طولانی شدن زمان بهبودی، نرخ بالاتر موارد جراحی و البته قیمت‌های بالاتر جلوگیری می‌کند.


درمان لیزر اندولیفت برای چیست؟

درمان اندولیفت به لطف فیبرهای میکرو نوری یکبار مصرف و نازک مانند FTF Eufoton انجام می‌شود که به راحتی در زیر پوست وارد زیرپوسترم سطحی می‌شوند.


فعالیت اصلی اندولیفت ترویج سفت شدن پوست است: به عبارت دیگر جمع شدن و کاهش سستی پوست به لطف فعال شدن نئو کلاژنز و عملکردهای متابولیکی در ماتریکس خارج سلولی.


ضخیم شدن پوست ایجاد شده توسط اندولیفت کاملاً با پرتو لیزر استفاده شده انتخاب می‌شود. یعنی با تعامل خاص نور لیزر که به طور انتخابی به دو هدف اصلی بدن انسان برخورد می‌کند: آب و چربی.


به هر حال این درمان چندین هدف دارد:

بازسازی لایه‌های عمیق و سطحی پوست.

بازسازی فوری و متوسط ​​و بلند مدت بافتی در ناحیه تحت درمان: به دلیل سنتز کلاژن جدید. به طور خلاصه ، منطقه تحت درمان به تعریف مجدد و بهبود بافت خود ، حتی ماه‌ها پس از درمان ادامه می‌دهد.

جمع شدن سپتوم همبند.

تحریک تولید کلاژن و در صورت لزوم کاهش چربی بیش از حد.چه مناطقی از پوست را می‌توان با اندولیفت درمان کرد؟

درست است که از اندولیفت بیشتر در لیفت صورت استفاده می‌­شود اما نمی­‌توان گفت این روش، روشی اختصاصی برای لیفت صورت است. در مناطقی از بدن که دارای بافت چربی عمیق هستند از جمله بازوها، ناحیه داخلی ران، زانوها و ماهیچه­ سرین می­‌توانند از روش اندولیفت استفاده کرد و نتیجه مطلوبی گرفت. البته این روش در مناطق حساس بدن باید به احتیاط بیشتری انجام شود.


 


ماندگاری متد درمانی اندولیفت چگونه است؟

زمان ماندگاری در عمل­ های زیبایی و پزشکی موضوعی بسیاری مهم است که همه ی بیماران به آن توجه می کنند. زمان ماندگاری عمل اندولیفت تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند نوع پوست، شدت تغییر یا آسیب و وضعیت کلی بدن بستگی دارد.  با توجه به این شرایط با تشخیص پزشک متخصص امکان عمل مجدد با روش اندولیفت وجود دارد و احتمال آن صفر نیست.نحوه کار و اثرگذاری اندولیفت

اندولیفت از دو کلمه Endo و Lift تشکیل شده است. در این روش یک فیبر نوری بسیار نازک که قطری در بین 200 تا 30 میکرون (برای کاربردهای صورت) یا 400 تا 600 میکرون (برای کاربردهای مرتبط با نقاط دیگر بدن) دارد، به زیر لایه‌های پوستی وارد می‌شود. این فیبر نوری به یک منبع انرژی لیزری دایودی متصل است. این فیبر از لایه‌ی اولیه‌ی زیرین پوست به هیپودِرم وارد می‌شود. لیزرهای پوست که برای رفع موهای زائد به کار می‌روند تنها توانایی اثرگذاری سطحی را بر پوست دارند اما این روش قادر است که انرژی لیزر را به لایه‌های زیرین پوست منتقل کند.


اندولیفت را می‌توان به‌تنهایی یا در کنار سایر برخی دیگر از روش‌های جوان‌سازی پوست مانند هایفوتراپی به کار برد. اندولیفت از ویژگی فیزیکی مشخصی که در اشیاء گوناگون وجود دارد بهره می‌برد. هر یک از اجسام توانایی دریافت طول موج‌های مشخصی را دارند و طول موج‌های دیگر را دریافت نمی‌کنند. لیزر اندولیفت این توانایی را دارد که با استفاده از طول موج ۱۴۷۰ نانومتری بر برخی از بافت‌ها به‌صورت مشخصی تأثیر بگذارد و بر بافت‌های دیگر بی‌اثر باشد.


انرژی منتقل‌شده از فیبر نازک نوری باعث عمل لیپولیز یا چربی‌سوزی بافتی می‌شود. اساس بسیاری از زیرمجموعه‌های اندولیفت مانند اندولیفت غبغب، اندولیفت بینی، اندولیفت صورت، اندولیفت چشم و غیره همین است. غیر از سوزاندن چربی‌ها، اندولیفت باعث تحریک کلاژن سازی و ساخت الاستین می‌شود که سبب انعطاف‌پذیری و استحکام هم‌زمان پوست خواهد شد. از دیگر موارد مثبتی که در این روش صورت می‌گیرد، بازسازی رگ‌های بدن است. حرارتی که در بافت‌ها ایجاد می‌شود سبب بالارفتن سوخت‌وساز سلول‌ها شده و غذارسانی بیشتر به آن‌ها سبب افزایش ساخت کلاژن در آنها و نیز در رگ‌های منتقل‌کننده آنها می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد