مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مزایای جادویی فیشیال صورت چیست؟

می‌توان گفت فیشیال صورت در اصفهان  یکی از ضروری‌ترین درمان‌های زیبایی پوست است. در فرایند فیشیال متخصص زیبایی از ترکیب روش‌های درمانی مختلف، ازجمله تمیز کردن، استخراج آلودگی‌ها، لایه‌برداری، ماساژ و آبرسانی برای صورت شما استفاده می‌کند.


چگونگی واکنش پوست به گرما، تحریک و لایه‌برداری می‌تواند به یک متخصص زیبایی بگوید که چگونه می‌تواند درمان را ادامه دهد و حتی با توجه به آن مراحل مورد نیاز را برای کارهای مراقبت از پوست در خانه توصیه می‌کند. اما افراد غیرمتخصص نمی‌توانند این موارد را تشخیص دهند و به همین دلیل ممکن است باعث ایجاد حساسیت‌ها و عوارض مختلف در پوست شما شوند. بنابراین حسابی در انتخاب فرد انجام دهنده این کار دقت کنید.


روند انجام فیشیال چیست ؟

مراحل انجام فیشیال کمی طولانی است و باید برای انجام آن صبور باشید. اما می‌توانید در طول آن به نتیجه کار فکر کنید و با اجازه پزشک از یک موسیقی لذت ببرید تا کار پایان یابد. مراحل انجام فیشیال صورت عبارت‌اند از:مراحل فیشیال صورت

مهم ترین و پایه ترین اقدام براى فیشیال ، کلینزینگ و لایه بردارى است که جهت برداشت لایه هاى شاخى و سلول هاى مرده پوست به صورت اصولى به دو روش لایه بردارى مکانیکى ( با استفاده از دستگاه میکرودرم، اسکرابر و ..) و لایه بردارى شیمیایى ( اسیدتراپى) تقسیم میشود.


1.لایه بردارى:

یکى از روشهاى محبوب جوانسازى در سرتاسر دنیا لایه بردارى است که به دو روش مکانیکى و شیمیایى انجام میشود.


1-1.لایه برداری مکانیکى:

pasokheto.ir میگوید: شامل هر دستگاه یا وسیله اى که باعث لایه بردارى از سطح پوست شود.


مانند:


میکرودرم: روشى کاملا غیر تهاجمى براى پاکسازى و جوانسازى پوست که سلولهاى مرده پوست را با استفاده از قدرت مکش از بین میبرد.


میکرودرم آبریژن: نوع قدرتمندترى است نسبت به میکرودرم هاى خانگى بنابراین میکرودرم کلینیکال نیز نامیده میشود. قدرت نفوذ بالاترى دارد و حدود یک روز قرمزى دارد.


اسکرابر ( درما اف) : با استفاده از امواج التراسوند لایه بردارى به صورت عمقى انجام میشود و کاملا غیر تهاجمى است.


میکرونیدلینگ: نیدل یا سوزن موجود در این دستگاه به صورت عمقى لایه بردارى انجام میدهد و محبوبترین روش در جوانسازى محسوب میشود.


دستگاه پلاژن: با استفاده از کپسوژن لایه بردار میتوان به صورت عمقى لایه بردارى انجام داد.



تمیز کردن پوست صورت و پاک‌سازی اولیه

فیشیال صورت همیشه با تمیز کردن پوست شما شروع می‌شود که شامل پاک شدن آرایش و آلودگی‌ها می‌باشد. اگر پوست شما با اولین پاک‌سازی قرمز شود، ممکن است حساس باشد یا نشان‌دهنده واکنش پوستی به نام درماتوگرافی است. این نوع پوست در برابر هر لمس یا خراش با برجستگی و قرمزی‌‌هایی واکنش نشان می‌دهد.


بنابراین اگر پزشک با انجام پاک‌سازی ملایم اولیه متوجه شود که شما پوست حساسی دارید، کاندید مناسبی برای لایه‌برداری با محصولات دستی مانند اسکراب ساینده یا دستگاه‌های پزشکی مانند میکرودرم ابریژن یا درمان با گرمای شدید و بخار نخواهید بود. اما اگر بعد از پاک‌سازی اولیه واکنش کمی دیده شود، به‌طورکلی می‌توان مراحل بعدی فیشیال را به‌راحتی انجام داد.آنالیز پوست صورت

در این مرحله با بررسی پوست زیر نور نوع پوست (خشک، چرب، مخلوط، حساس یا نرمال) و وضعیت پوست (جوش سرسیاه، جوش سرسفید، پیری پوست، کم‌آبی، آفتاب‌سوخته و …) تشخیص داده می‌شود. باتوجه‌به آن محصولات مورداستفاده و نوع فیشیال مشخص می‌شود.


بخور دادن صورت

مراکز فیشیال خوب این کار را با دستگاه بخوری که بخار گرم را مستقیماً به‌صورت شما هدایت می‌کند انجام می‌دهند. این عمل باعث نرم شدن پوست می‌شود و به استخراج کردن جوش‌های سرسیاه و سرسفید در مرحله استخراج کمک می‌کند. عرق کردن حاصل از بخوردادن باعث می‌شود که منافذ پوست تمیز شود. اگر پوست حساسی دارید ممکن است این مرحله برای شما انجام نشود.


مزایای جادویی بخور صورت

لایه‌برداری

در این مرحله با استفاده از لایه‌بردارهای آنزیمی و یا اسکراب‌ها لایه‌برداری صورت انجام می‌شود. با لایه‌برداری سلول‌های مرده از سطح پوست برداشته می‌شود که موجب شادابی پوست است.


استخراج

استخراج جوش‌های سرسفید و سرسیاه از مراحل اصلی فیشیال صورت است. آستانه تحمل درد افراد مختلف برای استخراج با هم متفاوت است. برای داشتن یک فیشیال خوب لازم است که استخراج به‌صورت کامل انجام شود.


ماساژ

ماساژ لذت‌بخش‌ترین قسمت فیشیال صورت است که برای عضله‌های صورت مانند باشگاه رفتن است؛ ماساژ صورت باعث خون‌رسانی بیشتر به پوست می‌شود.


ماسک صورت

ماسک صورت باتوجه‌به نوع و وضعیت پوست انتخاب می‌شود و روی بهبود بافت و مشکلات پوستی تمرکز دارد.


آبرسانی

برای هیدراته نگه‌داشتن پوست، سرم آب‌رسان و مرطوب‌کننده مناسب روی پوست صورت ماساژ داده می‌شود تا با تأمین رطوبت پوست ظاهر هرچه جوان‌تر و پوست درخشان‌تر به شما ببخشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد