مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مزایا و معایب از بین بردن موهای زائد با لیزر

همه چیز در مورد لیزر موهای زائد، مزایا و معایب آن

لیزر موهای زائد بدن از آن مواردی است که همگی ما درباره­‌ی آن بسیار شنیده‌­ایم و در سال­‌های اخیر رشد چشم­گیر و فراوانی در بین مردم داشته است. درباره­‌ی آن حرف و حدیث بسیار است. عده‌­ای آن را بسیار مفید و ثمربخش می­‌دانند و بعضی معتقدند هیچ کارایی و نتیجه­‌ای ندارد. برخی هم هستند که از عوارض و مشکلات احتمالی بعدی آن می­‌ترسند. در هر حال لیزر موهای زائد بدن یکی از پرطرفدارترین روش‌­ها برای خلاص شدن از اپیلاسیون و استفاده از تیغ و ژیلت و موبر و اپیلیدی است. زیرا در حال حاضر تنها روش دائمی، برای رهایی از رشد موهای زائد بدن است.


در ادامه با هم درباره­‌ی این روش و مزایا و معایب آن بیشتر می­‌خوانیم و با طرز کار انواع این دستگاه­‌های لیزر مو آشنا می­‌شویم:از بین بردن موی زائد با لیزر چگونه انجام می­‌شود؟

بهترین مرکز لیزر موهای زائد اهواز،  لیزر موهای زائد بدن، از انرژی لیزر قوی به منظور جلوگیری از رشد موهای زائد بدن استفاده می­‌شود. لیزر با گسیل نور، بدون آنکه به پوست بدن آسیبی برساند، فولیکول مو را مورد هدف قرار داده و با گرم شدن و آسیب رساندن به آن، موجب جلوگیری از رویش مو می‌­شود. تیرگی رنگدانه ملانین موجود در فولیکول مو، آن قسمتی است که مورد هدف امواج لیزر است. البته به دلیل اینکه در هر دوره ۱۰ تا ۲۰ درصد از فولیکول­‌ها در حال رشد هستند، بنابراین جلسات لیزر برای رهایی از موهای زائد بدن، باید چندین جلسه زیر نظر دکتر لیزر موهای زائد کل بدن تکرار شود تا پس از مدتی تمام فولیکول‌­های مو از بین برود و شما در نهایت پوستی بدون مو داشته باشید و از شر هرگونه اپیلاسیونی راحت شوید!



برداشتن موهای زائد با لیزر با چه دستگاه­‌هایی انجام می­‌شود؟

بهترین دستگاه های لیزر مو

احتمالا شما هم مانند بسیاری، فقط اسمی از لیزر شنیده اید و از خواص آن چیزهایی می‌­دانید ولی آنچه باید بدانید و مهم است، دستگاهی است که شما با آن لیزر می­‌کنید. برای لیزر کردن فقط یک نوع دستگاه وجود ندارد. دستگاه­‌های لیزر مختلفی وجود دارند که ممکن است یکی از انواع آن برای شما مناسب­‌تر باشد. قبل از انتخاب نوع لیزر و دستگاه آن باید با آن‌­ها آشنا شوید و اطلاعاتی درباره­‌ی دستگاه­‌های لیزر موهای زائد بدن کسب کنید، دکتر لیزر مو میتواند در این تصمیم به شما کمک کند. چند مورد از معروف­‌ترین این دستگاه­‌های لیزر مو عبارتند از:


پالس شدید نوری(IPL) : این رایج­‌ترین نوع لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن است که با طیفی از امواج مادون قرمز کار می­‌کند. این روش بدون درد است و می‌­تواند برای تمامی پوست­‌ها اثر گذار باشد. البته بیشتر برای موهای تیره استفاده می‌­شود و برای موهای سفید یا بور توصیه نمی­‌شود.

 لیزر دیود: این روش محبوب، نسبتا جدید است و آسیب کمتری به خود پوست می­‌زند. بر روی اکثر رنگ­‌های پوست اثر گذار است و ممکن است باعث روشن شدن رنگ پوست شود.

Nd Yag: این روش که اغلب برای پاک کردن خالکوبی استفاده می­‌شود، برای برداشتن موهای زائد بدن نیز مورد استفاده قرار می‌­گیرد. با اینکه می­‌توان از این روش برای تمامی پوست­‌ها استفاده کرد، ولی کاربرد آن برای پوست­‌هایی با رنگ تیره بیشتر است و ممکن است برای موهای نازک اندکی دردناک و کم اثر باشد.

 لیزر الکساندر: این روش که سریع‌­ترین نوع لیزر است، برای پوست­‌های روشن و زیتونی رنگ مناسب است. اندکی دردناک است و برای پوست­‌های تیره تر ممکن است خطر تغییر رنگ و سوختگی را داشته باشد.

 لیزر روبی: قدیمی­‌ترین نوع دستگاه‌­های لیزر که از کوتاه‌­ترین نوع طول موج هم استفاده می­‌کنند، این دستگاه­‌ها هستند. این دستگاه­‌های لیزر مو برای انواع موهای روشن و ریز و پوست­‌های نازک و حساس بسیار مفید اند و عملکرد آن­ها بدون درد است.هرجایی که شما فکر میکنید نباید مویی وجود داشته باشد را میتوانید لیزر کنید.


معمولا بیشتر متقاضیان برای لیزر موهای اضافی و بیشتر درخواست کننده ها خانمها میباشند اما این به این معنا نیست که آقایان امکان استفاده از این خدمات را ندارند و یا نتجه مناسبی نمیگیرند.


طول موج های مختلفی برای دستگاه لیزر تنظیم میشوند تا به فولیکول های مو برسند و از رشد آنها جلوگیری کنند و آنها را از بین ببرند.


اشعه این لیزر ها تا عمق 4 الی 5 میلی متری پوست نفوذ میکنند و با از بین بردن فولیکول های مو ساقه مو را هم ضعیف میکنند و دیگر تا مدت طولانی مویی در نواحی لیزر شده مشاهده نخواهید کرد.


موهای زائد بدن تمام افراد در بازه های زمانی یا سیکل های زمانی مختلفی رشد میکنند و به همین دلیل باید در چند جلسات و با فواصل مختلف آنها را با دستگاه لیزر مخصوص ، لیزر کرد و از بین برد.


حالا اینکه چه نوع جنس و رنگ پوست و چه نوع جنس و رنگ مویی دارید از مواردی است که باید ر نظر داشته باشید تا دستگاه مخصوص را انتخاب کنید و بهترین نتیجه را دریافت کنید.


 


دستگاه لیزر بدن

pasokheto.ir میگوید: هنگام بررسی لیزرهای مختلف توجه به این نکته حائز اهمیت است که این سه طول موج لیزر تنها انواع لیزرهای به‌کاررفته برای حذف موهای زائد به شمار می‌روند.


انواع متنوعی از بهترین دستگاه های لیزر بدن وجود دارد که فناوری اختصاصی در آنها به کار رفته است و کاملا حرفه ای هستند.


استفاده از سری بزرگ‌تر دستگاه امکان انتقال یکنواخت‌تر پرتوهای نور را در سراسر ناحیه درمان (خصوصاً در نواحی بزرگ‌تر مانند کمر) فراهم آورده و کمتر باعث ایجاد نتایج ناهمگن می‌شود. مزیت دیگری که برای سری‌های بزرگ‌تر مطرح می‌شود عمق بیشتر نفوذ آن‌ها در مقایسه با سری‌های کوچک‌تر است.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد