مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مراحل آماده سازی جهت انجام کاشت مژه

تفاوت بین کاشت مژه و اکستنشن مژه در چیست؟

اکستنشن مژه چسباندن مژه هایی به مژه های واقعی شماست اما کاشت مژه باید توسط جراح انجام شود. اما در حال حاضر کاشت مژه که در سالن های زیبایی انجام می شود همان اکستنشن مژه است تنها در روش انجام آن تفاوت وجود دارد. بنابراین کاشت مژه، مژه هایی مصنوعی است که تک به تک به مژه های طبیعی شما چسبانده می شود تا ضخامت، طول و رنگ مژه هایتان را بهبود ببخشد.


این اکستنشن ها از مواد مصنوعی همچون موی سمور، ابریشم و یا حتی موی انسان ساخته می شود. استفاده از مژه های مصنوعی چیز جدیدی نیست اما تفاوت بین تکنیک های قدیمی و جدید است که امروزه، مژه های مصنوعی به جای پوست پلک به مژه های شما چسبانده می شود و ظاهری زیبا ایجاد خواهند کرد. همچنین برخلاف مژه های مصنوعی سنتی، دیگر از چسب های مضر استفاده نمی کنند.


مراحل آماده سازی جهت انجام کاشت مژه

تمیز کردن  مژه ها با محلولهای تمیز کننده و ضد عفونی کننده

شانه زدن مژه ها با براش مژه

استفاده از پرایمر کل مژه ها

خشک کردن مژه ها با سشوار مژه

شانه کردن مژه ها با براش

 در بهترین مرکز کاشت مژه در تهران کاور کردن مژه های پلک پایین چشم توسط چسبهای تری ام استفاده میگردد. یا پدهنگامی که موی کافی از پوست سر شما برداشته می‌شود، ناحیه مژه آماده شده و بی حس می‌شود. بی حسی موضعی (لیدوکائین با اپی نفرین) برای کم کردن درد در ناحیه سر و پلک استفاده می‌شود.


سپس مو‌های جدید مژه یکی یکی کاشته می‌شوند. این جراحی بین ۲ تا ۴ ساعت طول می‌کشد.


پس از جراحی ممکن است تا چند هفته تورم و کبودی ناحیه پلک را تجربه کنید.


نتایج جراحی کاشت مژه به مرور زمان قابل توجه خواهد بود، بنابراین نتایج حداقل پس از ۱۲ ماه مشخص می‌شود.


باید توجه داشت که این مژه‌ها باید هر ماه کوتاه و فر داده شوند که ممکن است منجر به تحریک چشم شوند. حتی احتمال دارد مژه‌ها به سمت داخل چشم رشد کنند و باعث زخم قرنیه شوند.


در کل بهتر است قبل از انجام این نوع از جراحی، از دارو‌های تقویتی یا محلول‌هایی برای رشد مژه اصلی خودمان استفاده کنیم و در صورت نتیجه نگرفتن، برای کاشت مژه نزد پزشک متخصص اقدام کنیم.تفاوت کاشت مژه و اکستنشن در چیست؟

اکنون که دانستید، هر کدام از تکنیک های کاشت و اکستنشن مژه چیست، وقت آن است تا با تفاوت کاشت مژه و اکستنشن هم آشنا شوید. حال به خوبی می توانید، درک کنید که فرق کاشت مژه و اکستنشن در نکات بسیار ریزی است که به جرات می توان گفت، بسیاری از افراد نمی توانند این نکات را درک کنند. با ادامه این بخش از مطلب با ما همراه باشید تا با تفاوت کاشت مژه و اکستنشن آشنا شوید.


1. کاشت مژه طبیعی تر از اکستنشن مژه است

اولین و مهم ترین تفاوت کاشت مژه و اکستنشن در نمای ظاهری آن هاست و این را زمانی می توانید متوجه شوید که هر دو مدل را در کنار هم مشاهده کنید. اگر تنها چیزی که برایتان اهمیت دارد، طبیعی بودن ظاهر مژه‌ها است؛پیشنهاد ما به شما این است که سراغ کاشت مژه بروید. چون در این روش موها صد در صد ارگانیک هستند. ولی موهای به کار رفته در اکستنشن، در بهترین حالت از موی طبیعی انسان یا حیوان تهیه می‌شوند. در کاشت مژه بیشتر حس طبیعی دارید ولی در اکستنش مژه به دلیل استفاده از چسب و مژه‌های مصنوعی کمتر حس و حالت مژگان طبیعی خود را دارید.


در عکس زیر که هر دو تکنیک در کنار همدیگر قرار گرفته اند، به خوبی می توانید، فرق تفاوت کاشت مژه و اکستنشن را درک کنید.


تفاوت کاشت مژه و اکستنشن در چیست؟

2. کاشت مژه فرآیندی پیچیده تری نسبت به اکستنشن دارد

تفاوت دیگر کاشت مژه و اکستنشن این است که هم کاشت مژه هم فرایند پیچیده تری نسبت به اکستنشن دارد و هم دردسرهای بیشتری. کاشت مژه به صورت جراحی و پیوند در نزدیک چشم انجام می گیرد، بنابراین حساسیت بالایی دارد.  این کار که توسط پزشک متخصص انجام می گیرد، حدود ۲ ساعت زمان می برد، ضمن این که روی فرد باید بیهوشی موضعی انجام می شود.


در طرف مقابل اکستنشن در سالن ها و کیلینیک های زیبایی انجام می شود، کاملا بدون درد است و انجام آن حدود یک تا دو ساعت و نیم به طول می انجامد. فرایند پیچیده و دردسرهایی که کاشت مژه دارد، می تواند شما را از انتخاب آن باز دارد و رو به سوی اکستنشن آورد.


3. نحوه انجام کاشت و اکستنشن متفاوت است

تفاوت کاشت مژه و اکستنشن تنها به نمای ظاهری آن ها ختم نمی شود و فرق بین کاشت مژه و اکستنشن را در نحوه انجام آن هم قابل مشاهده است. در ادامه این بخش، روش های گذاشتن هر کدام از این تکنیک ها به طور کامل توضیح داده شده است.اکستنشن تاتار به این معنا نمیباشد که مژه هایی که کار میشود تاتار باشد و خیلی معمولی بین مژه ها قرار بگیرد بلکه به این معناست که روی هر تاری از مژه های مشتری یک مژه قرار میگیرد و پایان کار تمامی تار های مژه از هم مجزا باشند و هیچ تاری به تار دیگر نچسبیده باشد.

در واقع اگر هر قسمتی از مژه را با پنس جدا کنیم بسیار راحت پنس بین آن قرار بگیرد و پس از آن با برس مخصوص شده برسی شود.

زمانی که مژه کار شما حرفه ای نباشد و مژه های اکستنشن را به صورت معمولی بین مژه های شما بگذارید در نتیجه هر مژه اکستنشن روی چند تار از مژه های شما میچسبد و در نتیجه مژه ها اصلا انعطاف پذیر و قابل برس کشیدن نمی باشند و هنگام افتادن چند تار مژه شما را با خود می کنند و هر زمانی که به ترمیم می رسد بسیار نامرتب می شود ، مثلا قسمتی از آن به یکباره خالی شده و قابل مرتب کردن نمیباشد در صورتی که در اکستنشن صحیح هر تار اکستنشن روی یک تار از مژه های شما می باشد و کاملا سبک و قابل برس کشیدن و مرتب کردن می باشد و به هیچ وجه آسیب به مژه های شما نمی زند و هنگام ترمیم فقط کم پشت شده و حالت زیبایی خود را از دست نمی دهد که باید مجددا پر شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد