مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

کارکنان یک سالن زیبایی چگونه باید لباس بپوشند؟

وقتی در سالن زیبایی مقابل آینه می نشینید و قیچی را در دستان آرایشگر می بینید، به چه چیزی فکر می کنید؟ گفتم قیچی چون کوتاهی مو تجربه ای است که  تقریباً همه ی ما بارها تجربه اش را  داشته ایم. تجربه های متفاوتی که به معیاری برای تشخیص خوب یا بهتر بودن آرایشگاه تبدیل می شود.


امروز می خواهم در مورد ۵ ویژگی ضروری که بهترین آرایشگاه  باید داشته باشد، به شما بگویم. فاصله زیادی بین یک آرایشگاه متوسط و بهترین آرایشگاه وجود دارد، اما متأسفانه اکثر شهرها پر از  سالن های زیبایی با امتیاز میانگین  مطلوب بودن هستند. همانطور که  در این مطلب نشان خواهیم داد، کوتاه کردن مو تنها یک بخش (اگرچه بسیار مهم است) از چیزی است که با عث می شود یک سالن واقعا استثنایی شود.


 


تکنولوژی جدید و پیشرفته

سالن زیبایی در نیاوران را اینجا ببینید.فناوری جدید همیشه در حال توسعه است و سالن‌های با عملکرد بالا به چیزهای جدید توجه می‌کنند. مثلاً داشتن وب سایتی پُر بار، رزرو آنلاین(در صورتیکه درخواست اکثر مشتریان همین باشد) ،  استفاده از نرم‌افزار های جدید برای پیگیری تاریخچه ی مراجعات  و ترجیحات مشتری، و نیز  وجود ابزارهای سریع، آسان و مؤثر برای برقراری ارتباط در عملیات‌های مختلف اسپا وجود داشته باشد.  یعنی وقتی به یک آرایشگاه مراجعه


می کنید، نباید تعداد زیادی خودکار و پدهای کاغذی شلخته روی میز، یا ابزارهای حالت دهنده و محصولات موی قدیمی را ببینید. بهترین سالن زیبایی برای بهبود خدماتش دست به ابتکار عمل می زند. و استفاده از  بهترین فناوری نشان دهنده تمایل شدید آن آرایشگاه برای ارائه بهترین خدمات است.  بنابراین وقتی وارد سالن  زیبایی می‌شوید، به تجهیزات و ابزار مدیریت سالن توجه کنید.


سازماندهی و پاکیزگی

کاملاً طبیعی است که در آرایشگاه موهایی روی زمین ریخته باشد، یا به قیچی و برس ها،. . .  مو چسبیده باشد. اما شما نباید هیچ یک از اینها را ببینید! آرایشگرها مسئول تمیز نگه داشتن سالن های خود برای هر مشتری جدید هستند تا مراجعه کننده بتواند بهترین تجربه را داشته باشند. در واقع بهترین آرایشگاه چنین عیب و نقص هایی نخواهد داشت. آرایشگر ها نباید  برای  استفاده از وسیله ی مورد نیاز مدام در کشوها جستجو کنند و به دنبال محصولات بگردند. در واقع همه چیز قبل از مراجعه مشتری موردنظر باید آماده و مرتب باشد تا وقت مشتری تلف نشود.pasokheto.ir میگوید:  در واقع از زمانی که وقت رزرو می کنید تا زمانیکه سالن  را ترک می کنید، باید آن احساس رضایت زمانی در شما بوجود بیاید.ارائه خدمات متنوع به مشتریان

خدماتی که در سالن های زیبایی ارائه می شود:


خدمات مربوط به مو مانند شینیون، رنگ و مش، صاف و فر کردن موها

انواع طراحی و هاشور ابرو

اصلاح ابرو و کوتاهی مو

کاشت ناخن و مانیکور و پدیکور

میکاپ، گریم و آرایش صورت

ماساژ و اسپا، اپیلاسیونمطمئن باشید که تمیزیِ زیادِ یک آرایشگاه زنانه یکی از دلایل همیشگیِ تمامی مشتریان خانم برای مراجعه‌ی بعدی به آنجا محسوب می‌شود.


وجود هرگونه آلودگی و یا سهل‌انگاریِ کارکنانتان در حفظ نظافت آرایشگاه یا وجود موهای ریخته شده بر کف سالنِ زیبایی در ذهن مشتریانتان دلیلی بر غیرحرفه‌ای بودن شما تلقی خواهد شد.


سالن زیبایی زنانه باید همیشه بدون کوچک‌ترین لکه بدرخشد. همین موضوع شامل وضعیت ظاهری شما و کارکنانتان نیز می‌شود و باید آن را رعایت کنید.


لباس نامناسب شما و کارکنانتان یا موهای ژولیده‌ی هریک از شما باعث خواهد شد که مشتریانتان دنبال آرایشگر زنانه دیگری بگردند!

4-رابطه‌ی خوب با مشتری و کارکنانتان، کلید موفقیت است

میزان موفقیتِ یک آرایشگر زنانه و سالن زیبایی او تا حد زیادی به کیفیت رابطه‌ی وی با مشتریان و کارکنانش بستگی دارد. لازم است یک برنامه و روش مشخص برای حفظ ارتباط مناسب با کارکنان و مشتریان خود داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد