مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

هزینه انجام لیزر موهای زائد صورت بانوان چقدر است ؟

قبل از اینکه به یک کلینیک زیبایی بروید، احتمالا بهتر است اول تحقیق کنید تا ببینید لیزر موهای زائد چیست و چگونه انجام می‌شود. در سال‌های اخیر لیزر موهای زائد بسیار رواج پیدا کرده و بسیاری از افراد با استفاده از این روش، خود را از شر اصلاح و اپیلاسیون مداوم موهای زائد راحت می‌کنند. در این روش نور بسیار متمرکزی از طریق سطح پوست به فولیکول‌های مو تابانده می‌شود. در مرکز لیزر کرج ، لیزر رنگ‌دانه‌های موجود در این فولیکول‌ها نور را جذب کرده و در اثر گرمای بالا از بین می‌روند.

به عبارت دیگر، در طی جلسه لیزر موهای زائد، لیزر نوری از خود ساطع می‌کند که این نور توسط کیسه‌های لوله‌ای شکل درون پوست که مو را به وجود می‌آورند، جذب می‌شود. انرژی نور به گرما تبدیل می‌شود و به این کیسه‌ها یا همان فولیکول‌های مو آسیب می‌رساند. این آسیب رشد موها را در آینده مهار کرده یا تا حد زیادی آن را به تاخیر می‌اندازد. در حال حاضر بسیاری از منابع پزشکی از لیزر موهای زائد به‌جای حذف دائمی موهای زائد با عنوان حذف طولانی‌مدت موهای زائد استفاده می‌کنند. چون ممکن است تمام فولیکول‌ها از بین نروند و بعد از چند ماه یا چند سال شاهد رشد مجدد بعضی از موهای خود باشید.

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟چه عواملی بر هزینه لیزر موهای زائد بدن موثرند؟
قبلا هزینه لیزر براساس شات‌های دستگاه محاسبه می‌شد، اما امروزه برحسب جنسیت و ناحیه تحت درمان قیمت‌گذاری می‌شود. به‌طور مثال قیمت قابل پرداخت برای لیزر موهای زائد زیر بغل بانوان با هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل آقایان متفاوت است.

نوع دستگاه لیزر، ناحیه موهای زائد، و تجربه و دانش اپراتور عواملی هستند که بر قیمت لیزر تاثیر دارند و برای مشخص‌ کردن قیمت، تجربه اپراتور و نوع دستگاه ملاک مهمی است. لذت توصیه ما این است که پیش از انتخاب کلینیک لیزر موهای زائد، دو عامل مهم زیر را حتما بررسی کنید.

۱- دستگاه لیزر
به تازگی دستگاه‌های لیزر پیشرفته‌تر و تاثیرگذارتری وارد بازار شده‌اند و کلینیک‌هایی که از دستگاه‌های بروزتر استفاده می کنند، تاثیر لیزر برای رفع موهای زائد در آن ها بیشتر و طبیعتا قیمت نیز بالاتر است.

در کلینیک پوست و مو ساعی از دستگاه‌ لیزر الکساندریت کندلا استفاده می شود. اسم این دستگاه، کندلا جنتل پرو است که جزو برترین دستگاه های الکساندریت از شرکت آمریکایی کندلا است. این دستگاه، یکی از موثرترین و پرسرعت‌ترین فناوری‌های لیزر در کل دنیا را داشته که بویژه برای لیزر پوست روشن، موهای نازک و ناحیه‌های وسیع مناسب است.

هزینه لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندریت کندلا

۲- مهارت و تجربه کادر درمانی
مهارت و تجربه کادر درمانی جزو عوامل مهم در بالا رفتن هزینه لیزر به‌حساب می‌آیند زیرا هرقدر که کادر درمانی لیزر حرفه‌ای‌تر و ماهرتر باشند، عوارض جانبی کم‌تر و تاثیرگذاری لیزر نیز بیش‌تر خواهد شد و به همین خاطر قیمت لیزر بالا می‌رود.

به یاد داشته باشید فردی که بدن شما را لیزر می‌کند اپراتور است و پزشک کلینیک است که دستگاهی متناسب با نوع و رنگ پوست برای شما انتخاب می‌کند و اپراتور، بهترین روش درمانی را برای مراجعه‌کنندگان انجام می دهد.

علت اختلاف قیمت‌ لیزر چیست؟
در مراکز درمانی مختلف، هزینه لیزر موهای زائد متفاوت است زیرا نوع ابزار و دستگاهی که استفاده می‌شود در کلینیک‌ها فرق دارد. اگر شما با چند کلینیک و مرکز درمانی صحبت داشته باشید متوجه تفاوت قیمت‌ها خواهید شد.

مراکز ارزان قیمت، خدمات ضعیف‌تری دارند
اگر قصد دارید تا موهای زائد خود را به‌صورت کلی از بین ببرید و یک تجربه عالی از لیزر موهای زائد داشته باشید، به شما توصیه می‌کنیم تا از مراکز درمانی که قیمت لیزر ارزانی دارند دوری کنید، زیرا این مراکز، بی‌دلیل قیمت پایینی ندارند و به علت استفاده از دستگاه‌های نامناسب یا قدیمی و نداشتن اپراتور باتجربه است که قیمت پایینی دارند. همچنین باید توجه داشته باشید استفاده از دستگاه‌های قدیمی، تاثیری در حذف موهای زائد ندارند و نبود اپراتور باتجربه باعث به‌وجود آمدن عوارض شدید مانند سوختگی و لک شدن پوست می‌شود.

هزینه بالا نیز تضمین تاثیر بهتر نیست
برخی کلینیک‌ها برای سود خود از مراجعه‌کنندگان قیمت‌های بسیار بالایی دریافت می‌کنند و شما را با حرف‌های نادرست گمراه می‌کنند. به‌عنوان مثال، دستگاهی که در کلینیک خود دارند را به‌عنوان بهترین دستگاه لیزر معرفی می‌کنند و یا به دروغ می‌گویند که تنها در ۲ الی ۳ جلسه، کار لیزر شما تمام می‌شود!

اما اینطور نیست! کار لیزر با هر نوع دستگاهی که انجام شود معمولا به ۴ الی ۸ جلسه نیاز دارد و باید بدانید که هر دستگاه لیزر، مزایا و معایبی دارد، به طور مثال، دستگاه الکساندریت سرعت زیادی دارد و نسبت به سایر دستگاه‌های لیزر موثرتر است اما برای افرادی که پوست تیره دارند مناسب نیست. پس گول وعده های دروغ برخی کلینیک‌ها را نخورید!
حالا که فهمیدید لیزر موهای زائد چیست، احتمالا کنجکاو شده‌اید که بدانید این روش چگونه انجام می‌شود. همان‌طور که گفتیم نور لیزر موهای زائد از سطح پوست به ساقه مو رسیده و با عبور از آن به سمت فولیکول مو می‌رود. اگر دقت کنید می‌توانید فولیکول‌های مو را حتی از روی سطح پوستتان هم مشاهده کنید.لیزر مو‌های زائد یک روش بسیار مؤثر برای ر‌هایی از مو‌های زائد بدن است. این روش در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور کلی اگر لیزر مو‌های زائد در یک مرکز معتبر و توسط شخصی که در این زمینه تجربه کافی را دارد انجام شود می‌تواند یک روش مؤثر باشد. بسیاری از افراد پس از آشنایی با لیزر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت لیزر کل بدن هستند. اگر شما هم از آن دسته از افرادی می‌باشید که دانستن قیمت لیزر کل بدن برای شما سؤال است این مقاله مخصوص شما می‌باشد. در این مقاله به توضیح بیشتر در مورد لیست قیمت لیزر مو‌های زائد و همچنین قیمت لیزر دائمی کل بدن پرداخته شده است.

با خواندن این مقاله اطلاعات بیشتری در مورد قیمت لیزر کل بدن و قیمت لیزر صورت کسب می‌کنید. علاوه بر این قیمت لیزر مو‌های زائد واژن و قیمت لیزر بیکنی نیز در این متن آمده است. اگر قصد لیزر مو‌های زائد بدن خود را دارید جدای از آگاهی در مورد لیست قیمت لیزر مو‌های زائد باید بدانید که قیمت لیزر کل بدن تمام ماجرا نیست. پس از انجام لیزر و پرداخت قیمت لیزر دائمی کل بدن برای مؤثر بودن لیزر و اثر بخشی آن در کاهش مو‌های زائد باید مراقبت‌های خاصی را انجام دهید. تا پایان با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد مراقبت‌های بعد از لیزر مو‌های زائد بدن کسب کنید.

هزینه لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی چقدر است؟
برای محاسبه هزینه لیزر تناسلی باید بدانید لیزر موهای زائد به چند جلسه احتیاج دارد. تعداد جلسات به مولفه های بسیاری بستگی دارد (از همه مهم تر قدرت دستگاه و پس از آن ژنتیک و…) با دستگاه جنتل مکس پرو در ۹۰ درصد افراد در ۴ الی ۶ جلسه درمان نیاز دارد.

هزینه لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی (بیکینی کامل = شامل بیکنی + خط بیکنی + خط باسن) در بانوان هر جلسه ۳۰۰ هزار تومان بوده، و فاصله جلسات هم، هر ۲ ماه یکبار می باشد.هزینه انجام لیزر موهای صورت خانم ها چقدر است؟
در بخش زیر به هزینه انجام لیزر موهای زائد صورت بانوان پرداخته ایم:

قیمت لیزر صورت
هزینه لیزر صورت بانوان طبق تعرفه زیر می باشد:

هزینه لیزر کل صورت

۳۰۰ هزار تومان
هزینه لیزر موهای زائد چانه

۶۲ هزار تومان
هزینه لیزر موهای زائد گردن
۸۲ هزار تومان

هزینه لیزر خط ریش

۸۲ هزار تومان
هزینه لیزر گونه ها

۱۰۲ هزار تومان

هزینه لیزر موهای زائد پیشانی
۸۲ هزار تومان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد