مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

چگونه پوست شاداب داشته باشیم؟

سطح پوست ما پوشیده از سلول‌های مرده‌ای است که در واقع از پوست محافظت می‌کنند، هر ماه در حالت طبیعی این سلول‌های مرده از بین می‌روند و سلول‌های جدیدی جایگزین می‌شوند. از آن جایی که سلول‌های مرده بر روی سطح پوست جمع می‌شوند، از میزان درخشندگی و شادابی پوست کاسته خواهد شد.


این جاست که مراقبت از پوست و برداشت این سلول‌های مرده از سطح پوست، اهمیت پیدا می‌کند. روش‌های خانگی بسیاری برای مراقبت از پوست وجود دارد، مانند شست و شوی صورت با لوسیون، استفاده از کرم‌های مرطوب کننده یا ماسک‌های ویتامینه، اما گاهی بهتر است این کار به صورت اصولی و توسط فرد متخصص انجام شود.


فیشیال پوست، در بهترین مرکز پاکسازی پوست در تهران  از جمله درمان‌های مراقبت پوست است که صرف نظر از این که پوست چرب، خشک یا مستعد جوش و آکنه دارید، می‌توانید از مزایای آن بهره مند شوید.


فیشیال پوست چیست ؟

فیشیال پوست، درمان پوستی چند منظوره است که شامل بخار، ماسک صورت، لایه برداری، پاکسازی، ماساژ صورت و انواعی از کرم‌ها و لوسیون هاست. به بیان ساده تر، درمانی که با هدف بهبود ظاهر پوست و آرامش بیشتر پوست و صورت انجام می‌شود. درمانی که نیازی به استفاده از محصولات خاصی نیست و اگر به درستی و متناسب با نوع پوست شما انجام شود، مزایای بسیاری را به همراه دارد. به عنوان مثال، این نکته باید در نظر گرفته شود که، لایه برداری نباید برای پوست‌های حساس انجام شود.


فیشیال از جمله روش‌های جدیدی است که به منظور جوانسازی پوست انجام می‌شود و از آن جایی که کاملا غیر تهاجمی است، بسیاری از افراد این روش را به دیگر روش‌های تهاجمی ترجیح می‌دهند. از دیگر کاربردهای فیشیال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


افزایش تولید کلاژن،

برداشت سلول‌های مرده پوست،

بهبود ظاهری خطوط و لک‌های ظریف روی صورت،

پاکسازی منافذ،

رطوبت دهی و آبرسانی پوست.مراحل درمانی

مرحله اول فیشال پاکسازی است. ابتدا مواد آرایشی و سپس سلول های مرده از روی پوست پاک می شوند. پاکسازی حرفه ای به شرایط پوست شما بستگی دارد که دارای آکنه، جوش سرسیاه، منافذ باز، چربی بیش از حد و … باشد.


از دیگر مواردی که در فیشال انجام می شود می توان به های فرکوئنسی، هیدرادرمی، درما فیشال، ماسک LED (نور درمانی) و قلم پلاسما اشاره کرد.


های فرکوئنسی

های فرکوئنسی یک تکنیک محبوب در مراقبت های پوستی است زیرا بر روی فاکتورهای مختلفی مانند آکنه، منافذ باز، چین و چروک های ریز و گودی زیر چشم اثر می گذارد و آن ها را درمان می کند. های فرکوئنسی (فرکانس بالا) فیشال با استفاده از یک الکترود شیشه ای بر روی سطح پوست تابانده می شود. این امواج فرکانس بالا موجب افزایش گردش خون، افزایش سطح کلاژن و الاستین می شود.


هیدرودرمی

هیدرودرمی برای اکسیژن رسانی و تقویت سلول های پوست انجام می شود. هیدرودرمی همان مرحله آبرسانی و رطوبت رسانی است. بعد از لایه برداری، سطح پوست با سرم های آبرسان پوشیده می شود. آبرسانی موجب کاهش چین و چروک ها، روشن تر شدن رنگ پوست و درمان آکنه ها می شود.


رولر درما فیشال

رولر درما فیشال عملکردی مشابه میکرونیدلینگ دارد اما شدت آن بسیار پایین و کاملا کم تهاجمی است. این روش به تحریک پوست برای کلاژن سازی کمک می کند.مراحل انجام فشیال صورت به چه شکل است؟

مراحل انجام فیشیال صورت با توجه به نوع پوست هر فرد متفاوت خواهد بود، اما به‌طور کلی انجام آن‌ها شامل یکسری مراحل مشخص می‌شود که برای موفقیت، باید تمام آن‌ها به‌نوبت انجام شوند.


با مراجعه کننده مشورت کنید: شروع جلسه فیشال صورت باید با مشورت باشد. در مشورت با مراجعه‌کننده فرمی داده می‌شود که در آن سوالات متفاوتی پرسیده خواهد شد. این سوالات مربوط به داشتن بیماری پوستی، رژیم غذایی، مقدار آبی که فرد می‌نوشد و مسائلی از این دست است. در پایان جلسه مشورت با مراجعه‌کننده، متخصص روند درمان را مشخص می‌کند تا بهترین نتیجه به دست آید.


انجام کامل پاک سازی پوست: برای انجام پاک سازی پوست به تمیزکننده‌های مناسب با انواع پوست نیاز است. برای این کار باید با استفاده از پنبه یا پد مخصوص، تمیزکننده را به روی پوست زد تا کامل تمیز شود. گاهی اوقات نیاز است که این مرحله دو بار صورت گیرد تا پوست به‌طور کامل از هر نوع آلودگی پاک شود. سپس متخصص با استفاده از ذره‌بین، پوست شما را بررسی می‌کند تا بفهمد نوع پوست شما چیست و از چه مواد و روشی باید برای فشیال استفاده کند؟


بخار دادن پوست: متخصص برای آنکه خارج کردن جوش‌های سرسیاه و سرسفید به‌راحتی انجام شود، صورت مراجعه‌کننده را بخور گرم می‌دهد. این کار باعث آرامش فرد می‌شود. البته اگر پوست شما بسیار حساس باشد، شاید این مرحله انجام نشود.


درماپیلینگ (Dermaplaning): برای انجام این مرحله به تیغ‌های مخصوصی نیاز است که متخصص با استفاده از آن‌ها موهای اصلاح نشده و همچنین پوست‌های مرده را از روی پوست برمی‌دارد. انجام این کار باعث می‌شود که پوست در کوتاه‌ترین زمان روشن شود. در این مرحله ماساژ پوست نیز انجام می‌شود تا خون در زیر پوست به‌خوبی جریان پیدا کند. در نتیجه پوست شما شاداب و شفاف خواهد شد.


استفاده از ماسک‌های صورت: استفاده از ماسک‌های صورت باعث تقویت پوست می‌شود، از همین رو شما باید متناسب با نوع پوست مراجعه‌کننده، ماسکی را انتخاب کنید و بر روی پوست قرار دهید. این کار به جوانی و شادابی پوست نیز کمک می‌کند. البته گاهی اوقات از محصولات تقویتی دیگر مانند کرم و سرم‌های مخصوص نیز استفاده می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد