مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

دلایل محبوبیت تزریق ژل گونه چیست؟

دلایل محبوبیت تزریق ژل گونه

علاوه بر از بین بردن اثرات پیری و پر کردن سطوح چربی از دست رفته، تزریق گونه تاثیر زیادی در زیبایی ظاهری هم دارد. این اقدام منجر به رفع افتادگی و تغییر فرم چهره خواهد شد و به همین دلیل افراد در تمامی رده‌های سنی، تزریق ژل گونه را برای تغییر فرم چهره انتخاب می‌کنند. با این کار حجم گونه‌ها افزایش پیدا کرده و جذابیت ظاهری فرد بیشتر خواهد شد. تزریق ژل از جمله اقدامات زیبایی غیرتهاجمی است و به همین دلیل آسیب و عوارض چندانی به همراه نخواهد داشت. کم عارضه بودن، ماندگاری نسبتا طولانی و هزینه پایین در کنار نتیجه‌دهی بالا، از جمله دلایل محبوبیت این روش هستند.


https://pasokheto.ir/karaj/%D8%AA%D8%B2%D8%B1%DB%8C%D9%82-%DA%98%D9%84-%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AC/


فیلر گونه چیست؟

احتمالا شما هم تا به حال یا فیلر تزریق کرده‌اید و یا افرادی را در اطرافتان دیده‎اید که این کار را انجام داده‌اند. فیلر یا ماده پر کننده، به زیر پوست تزریق می‌شود و در منطقه مورد نظر، حجم کافی ایجاد خواهد کرد. فیلرها از مواد مختلفی ساخته می‌شوند که هم با ساختار بدن هماهنگ باشند و هم زود جذب نشده و ماندگاری کافی داشته باشند.پاسخ این سوال که تزریق ژل به گونه چه عوارضی دارد؟ بسیار مهم است زیرا در صورت ندانستن این عوارض ممکن است فرد پس از انجام تزریق پشیمان شود و یا با بروز عوارض تزریق فیلر گونه فکر کند که عمل خوبی نداشته است. البته پزشکان متخصص در مراکز تخصصی جراحی پلاستیک پیش از انجام تزریق این موارد را با بیمار مطرح خواهند کرد. یکی از عوارض تزریق فیلر گونه ورم کردن و باد کردن محل تزریق است. البته این ورم شدید نیست و در کمتر از سه روز از بین می‌رود.


از دیگر عوارض تزریق فیلر گونه می‌توان به کبودی در ناحیه تزریق اشاره کرد که کاملا طبیعی و رایج است و آن هم پس از گذشت دو الی سه روز از بین می‌رود. اگر هم بعد از چند ساعت هنوز در پوست خود احساس بی‌حسی می‌کردید جای نگرانی وجود ندارد. علت این موضوع این است که برخی از برندهای تولید ژل گونه، ژل‌های خود را حاوی مواد بی‌حس کننده تولید می‌کنند تا میزان درد را به حداقل برسانند. پس با کمی صبر و قرار دادن کمپرس آب یخ بر روی ناحیه به زودی حس پوست شما بعد از چند ساعت برمی‌گردد.


می‌توان ادعا کرد که تزریق ژل گونه عوارض بلند مدتی ندارد و حتی قرمزی پوست بعد از انجام تزریق هم بعد از گذشت چند ساعت از بین می‌رود. بنابراین در صورت استفاده از یک برند خوب برای فیلر و تزریق در کلینیک تخصصی و زیر نظر یک پزشک متخصص جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.


به طور مثال، فیلرهایی از جنس هیالورونیک اسید، از جمله بهترین فیلرهای موجود در بازار هستند. علاوه بر مواد تشکیل دهنده و ساختار فیلرها، ماندگاری و غلظت آنها هم از ویژگی‌های بسیار مهم آنهاست. فیلرها به دو دسته کلی موقت و دائمی دسته بندی می‌شوند و بنا بر نیاز هر فرد، یکی از انواع فیلر برای او انتخاب می‌شود. این ماندگاری هم به ساختار فیلر مربوط است و هم به غلظت آن. میزان غلظت فیلر هم به عوامل مختلفی بستگی دارد و تزریق فیلر با غلظت‌های گوناگون، نتایج متفاوتی در پی خواهد داشت. برای گرفتن بهترین نتیجه از تزریق فیلر گونه، باید برخی ازاقدامات را قبل و بعد از تزریق رعایت کنید که در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد.چه افرادی کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل هستند؟

این مسأله که در چه سنی تولید کلاژن و الاستین کاهش پیدا می‌کند در دست بررسی و تحقیق می‌باشد؛ ولی محققین عقیده دارند که این روند در حدود 25 سالگی آغاز می‌شود. از این سن به بعد، کاهش تولید کلاژن و الاستین قابل مشاهده است. در اواخر دهه دوم زندگی، تولید این پروتئین‌ها متوقف می‌شود. به همین دلیل، تزریق ژل توسط بسیاری از افراد در اواخر دهه دوم زندگی به بعد مورد استفاده قرار می‌گیرد.


دیگر افرادی که کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل هستند عبارتند از: افراد غیر سیگاری، کسانی که در وضعیت مناسب جسمانی قرار دارند و افرادی که از پوست خود به دقت مراقبت می‌کنند.


آمادگی‌های لازم قبل از تزریق ژل

توصیه می‌شود برای حداقل 3 روز پیش از تزریق ژل از مصرف الکل خودداری شود pasokheto.ir میگوید:. الکل می‌تواند سبب رقیق شدن خون و افزایش احتمال بروز کبودی شود.

پیش از درمان بایستی از مصرف برخی از مکمل‌ها و داروها خودداری شود. جهت کاهش احتمال بروز کبودی توصیه می‌شود که حداقل یک هفته پیش از درمان از مصرف هر گونه داروی رقیق‌کننده خون خودداری شود.

متقاضی باید از مصرف هر گونه داروی ضد التهابی غیر استروئیدی مانند آسپیرین، ادویل، اَلِو، نوپرین، بافرین، ایبوپروفن و موارد مشابه خودداری کند. استفاده از تایلنول باعث بروز عوارض نمی‌شود.

مصرف هر گونه مکمل گیاهی مانند جینسینگ، علف چای (گل راعی)، قرص سیر یا روغن ماهی بایستی متوقف شود. مصرف مولتی ویتامین باعث بروز عوارض نمی‌شود.

در صورت وجود سابقه هر گونه آلرژی و داروهای مصرفی بایستی با پزشک مشورت شود.

از مصرف مواد غذایی حاوی نمک قبل و بعد از درمان بایستی خودداری شود، چرا که سدیم بیش از حد باعث احتباس آب در بدن و تشدید ورم می‌شود.

از به‌کارگیری روش‌های رفع موهای زائد (مانند استفاده از موچین یا اپیلاسیون) برای حداقل دو روز پیش از تزریق ژل باید خودداری شود. در صورت تمایل به استفاده از پیلینگ شیمیایی یا لیزردرمانی بایستی به پزشک اطلاع داده شود، چرا که این روش‌ها می‌توانند سبب تحریک در ناحیه درمان شوند.

در صورت وجود سابقه تب‌خال باید به پزشک اطلاع داده شود. امکان دارد تزریق ژل سبب بروز ناگهانی این عارضه شود.

در صورت استفاده از روش‌های درمان مربوط به سرکوب سیستم ایمنی متقاضی باید به پزشک اطلاع دهد.

در صورتی که متقاضی باردار باشد و یا در دوره شیردهی قرار داشته باشد، بایستی به متخصص اطلاع داده شود چرا که ایمنی تزریق ژل بر روی این افراد ارزیابی نشده و در این موارد تزریق نباید انجام شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد