مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

زمان ثبت درخواست انتقالی و مهمانی در سامانه منادا

سامانه منادا به منظور ثبت و بررسی الکترونیکی درخواست انتقالی و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد استفاده می شود. این سامانه در طول سال دائما در دسترس می باشد اما ثبت و بررسی درخواست میهمانی و انتقالی در این سامانه صرفا در دو بار در سال امکان پذیر است.


سامانه monada.iau.ir جهت ثبت درخواست انتقالی و مهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد برای نیمسال اول (مهر) و برای ثبت درخواست های نیمسال دوم (بهمن) فعال می شود. به منظور سهولت در روند ثبت درخواست میهمانی و انتقالی دانشجویان دانشگاه آزاد، در ادامه این مقاله به بیان جزئیاتی مانند نحوه ثبت درخواست و لینک ورود به سامانه منادا دانشگاه آزاد پرداخته ایم. با ما همراه باشید! نحوه ورود به سایت منادا را اینجا ببینید.



زمان ثبت درخواست انتقالی و مهمانی در سامانه منادا

ثبت درخواست نقل و انتقالی و مهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد، به صورت اینترنتی از طریق سامانه منادا به نشانی monada.iau.ac.ir انجام می شود. بعد از اتمام مهلت ثبت درخواست، دانشگاه های مبدا و مقصد با بررسی درخواست داوطلبان، نتیجه درخواست ایشان را از طریق سامانه monada.iau.ir اعلام می کنند.


 


 pasokhbama.com میگوید: آن دسته از دانشجویان دانشگاه ازاد که به دلایلی مانند مسافت زیاد، مشکلات جسمی و روحی و ... متقاضی  انتقالی ارشد دانشگاه آزاد و یا انتقالی و مهمانی سایر مقاطع به واحد دیگری از دانشگاه های آزاد هستند، می توانند با توجه به نیمسال مورد نظر خود در بازه زمانی اعلام شده از سوی دانشگاه آزاد و با ورود به این سامانه، مراحل ثبت درخواست میهمانی و یا انتقالی خود را تکمیل کنند.


 


برای اطلاع از زمان دقیق ثبت درخواست انتقالی و مهمانی در سامانه منادا دانشگاه ازاد، پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید تا از تمامی اخبار مربوط به نقل و انتقالات دانشگاه آزاد مطلع گردید.سایت منادا دانشگاه آزاد monada.iau.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد