مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

درمان هایفوی صورت چیست؟

هایفو HIFU مخفف High Intensity Focused Ultrasound “ماوراءصوت متمرکز با شدت بالا” است، این درمان می تواند عمق های مختلفی از بافت بدن را در جهت سفت کردن پوست، لیفت کردن پوست و شکل دادن به بدن مورد هدف قرار دهد. هایفو HIFU کاملا به صورت غیر تهاجمی با هدف قرار دادن لایه های عمیق در پوست اعمال اثر می کند – این باعث افزایش تولید کلاژن جدید و بازسازی کلاژن در محل اصلی خود می شود. بعضی اوقات این روش با عنوان “لیفت زمان ناهار” نامیده می شود زیرا درمانی سریع، بسیار قابل تحمل و بدون دوره نقاهت است.


درمان هایفوی صورت چیست؟


درمان هایفو HIFU برای صورت به عنوان یک روش لیفت غیر تهاجمی صورت عمل می کند. این روش پوست را محکم می کند، چروک ها را از بین می برد، منافذ را کوچک می کند، صورت را به حالت ۷شکل درآورده و زاویه دار می کند.انجام هایفو تراپی در کرج به طور کلی قوام، منافذ، درخشندگی و حالت کشسانی پوست را بهبود می بخشد.


دستگاه هایفو لایه بالایی پوست (Upper dermis) با عمق ۱٫۵ میلیمتر، لایه پایینی  (Lower dermis) در عمق ۳ میلیمتری و مهمترین لایه یعنی اسمس  SMAS  را در عمق ۴٫۵ میلیمتری مورد هدف قرار می دهد.  اسمس  SMAS  لایه ای ست که بین عضله و چربی قرار می گیرد، محلی واقعی که یک جراح پلاستیک یا زیبایی آنجا را به توسط چاقویش کشیده و سفت می کند.هایفو این لایه را بدون برش های جراحی هدف قرار می دهد و به بیمار بدون هیج دوره نقاهتی لیفت صورت را می بخشد. این بدان معنی است که شما می توانید بدون هیچ گونه خطری در ارتباط با عمل جراحی نتایج عالی را برای خود داشته باشید. این درمان سریع انجام می شود و نتایج به سرعت دیده می شود! به همین دلیل است که درمان هایفو HIFU به عنوان ” لیفت زمان ناهار ” شناخته می شود.


با استفاده از دستگاه هایفو HIFU به لطف کارتریج های مخصوص و باریک، ما حتی می توانیم در اطراف چشم  که ناحیه ظریفی ست به درمان بپردازیم.


درمان هایفو HIFU برای کاهش وزن / سایز بدن چیست؟


 pasokheto.ir میگوید: کارتریج های ۹ و ۱۳ میلیمتری برای بدن استفاده می شود، در اینجا انرژی هایفو HIFU برای هدف قرار دادن و از بین بردن سلول های چربی مورد استفاده قرار می گیرد. هایفو HIFU برای شکل دادن به بدن بعد از حاملگی، تجمع چربی در شکم، ناحیه بالها، ران ها و زیر باسن در جهت ایجاد یک لیفت غیر جراحی ایده آل است. هایفو HIFU در عین حالی که پوست را سفت می کند، درمانی بسیار موثر برای کاهش سایز و کاهش چربی های بدن است.هایفو مخفف عبارت «High-Intensity Focused Ultrasound -سونوگرافی متمرکز با شدت بالا» است. این درمان می تواند اعماق مختلف بافت بدن را برای سفت کردن پوست، لیفت پوست و کانتورینگ بدن هدف قرار دهد. دستگاه‌های هایفو کاملا غیر تهاجمی هستند و با هدف قرار دادن لایه‌های عمیق پوست کار می‌کنند. این دستگاه تولید کلاژن جدید و بازسازی کلاژن را درست در منبع آن یعنی پوست ، افزایش می‌دهد. گاهی اوقات به آن “لیفت صورت در زمان ناهار” نیز می گویند زیرا درمان سریع، بسیار قابل تحمل و هیچ زمان از کار افتادگی ندارد.


همچنین هایفوتراپی یک فناوری آرایشی پیشرفته که به طور قابل توجهی چندین ناحیه از صورت را سفت و لیفت می کند.همچنین علائم پیری را کاهش می دهد و رنگ پوست را در یک جلسه بهبود می بخشد.

لیفت صورت با هایفوتراپی یک روش درمانی طولانی مدت، غیر جراحی و غیر تهاجمی است که از انرژی اولتراسوند برای سفت کردن و لیفت کردن پوست استفاده می کند.


هایفوتراپی – سونوگرافی متمرکز با شدت بالا

۱-سونوگرافی ایمن سالهاست که وجود داشته است ۲-غیر تهاجمی ۳-بدون توقف بدن را وادار می کند تا کلاژن خود را بسازد

۴-چربی های اضافی بدن را آب می کند ۵-نتایج طبیعی ۶-پیکرتراشی و مجسمه سازی بدن را انجام می‌دهد.


ما آخرین پیشرفت را در فناوری سونوگرافی متمرکز یا همان هایفوتراپی (HIFU) با تکنیک های به روز داریم. هایفوتراپی یکی از درمان های سریع است و نتایج آن حداقل 6 ماه الی 1 سال ادامه دارد! به همین دلیل است که درمان هایفوتراپی به عنوان “لیفت صورت در زمان ناهار” شناخته می شود. سیستم های هایفوتراپی برای نواحی مختلف صورت ، گردن و حتی پیکرتراشی نیز قابل استفاده است.الف ـ جوانسازی (Rajeunissement) پوست:

اگر تشعشعات ناشی‌ از اولتراسون بتوانند در عمق ۳ میلی‌متری پوست، یعنی در لایه‌ درم رتیکولر، حرارتی معادل ۶۰ درجه‌ی سانتی‌گراد را ایجاد نمایند، این درجه از حرارت باعث بازیابی حیات یا نئوسنتز در تبدیل کلاژن‌ها و الاستین‌های کهنه و بی‌کیفیت و فاقد اثرات جوانسازی، به عناصری فعال در جوان‌ نمودن پوست می‌گردد.


روند این بازیابی حیات کلاژن‌ها و الاستین‌ها (Collagen Remodelling)، باعث کم عمق‌ شدن چین‌ و‌ چروک‌ های صورت و ایجاد طراوت و جوانی در پوست می‌گردد. روند جوانسازی و بهبودی در کلاژن سازی تا ۳ ماه بعد از پروسه هایفو ادامه میابد.


ب‌ـ لیفتینگ صورت، گردن و غبغب:

معمولاً لایه‌ عضلانی SMAS، همانگونه که اشاره گشت به‌ مثابه‌ی فونداسیون و پایه‌ ای که تمامی لایه‌های پوست روی آن قرار‌گرفته، در عمق ۴/۵‌میلی‌متری پوست استقرار یافته است.


امواج اولتراسونی که برای هدف قرار‌دادن SMAS تولید و به داخل پوست هدایت می‌شوند، در‌این عمق و در داخل لایه‌ SMAS، نقاط دایره‌ای متحدالمرکزی را به‌وجود می‌آورند که در مرکز این دایره حرارتی معادل‌۷۰ درجه‌ی سانتی‌گراد را ایجاد می‌نمایند.


در‌این درجه حرارت، فعل و انفعالات پیچیده‌ای در ارگان‌های SMAS، از‌جمله فیبریل‌های عضلانی اتفاق می‌افتد که درنهایت باعث ایجاد انقباض، سفتی و افزایش حجم عضلات صورت، گردن و دکولته‌ می‌گردد که حاصل آن بر‌طرف‌ شدن افتادگی، شلی و لاغری عضلات و جوانسازی چهره می‌باشد. پایداری این لیفتینگ بدون جراحی و غیرتهاجمی، نسبتاً طولانی بوده و قوام آن تا دو‌سال می‌باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد