مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

تزریقات بوتاکس برای چه افرادی مجاز نیست ؟

تصور رایجی که در بین مردم وجود دارد، استفاده از بوتاکس برای رفع چین و چروک‌های عمیق پوستی در سنین میانسالی و پیری است، اما در حقیقت همه افراد بالای ۲۵ سال در صورت وجود چین‌های هرچند خفیف می‌توانند کاندیدای مناسبی برای تزریق بوتاکس باشند.


تزریق بوتاکس در کرج  برخلاف تصور برخی از مردم، اختصاصی به زنان ندارد و همه افراد چه مرد و چه زن می‌توانند برای رفع چین و چروک پوست خود از بوتاکس استفاده کنند.


تحقیقات نشان داده است که تاثیرات بوتاکس در میان افرادی که به سنین پیری رسیده‌اند و چروک‌های صورت آن‌ها عمق شده، کمتر از افراد جوانی است که بر صورت آن‌ها خط‌های خفیف پدیدار شده است.


بوتاکس علاوه بر نقش درمانی، در بروز و عمیق شدن چین و چروک صورت تاثیر پیشگیری‌کننده دارد. به‌همین دلیل به افراد توصیه می‌شود صرف نظر از سن و جنسیت خود، در صورت مشاهده چروک هرچند ریز در پوست خود به پزشک مراجعه کنند.زیبایی طبیعی چهره را افزایش می‌ دهد.

مهم‌ترین و بزرگترین مزیت تزریق بوتاکس این است که این روش راهی آسان برای افزایش زیبایی طبیعی چهره شماست. بوتاکس به عنوان یک جوان کننده و درمان ضد پیری استفاده می شود چرا که به صورت آسان و راحت موجب کاهش چین و چروک پوستی می شود.


روشی غیر تهاجمی و سریع است.

تزریق بوتاکس یک گزینه بسیار عالی برای زیبایی و جوانسازی پوست می باشد چرا که این روش کاملا غیر تهاجمی و سریع است. کل پروسه تزریق بوتاکس بویژه زمانی که توسط یک متخصص انجام شود تنها چند دقیقه طول می کشد. متخصص به کمک یک سوزن کوچک، بوتاکس را به نواحی خاصی از صورت تزریق می کند. از آنجایی که این روش کاملا غیر جراحی و غیر تهاجمی است، هیچگونه دوره نقاهتی نداشته و شما می توانید بلافاصله بعد از دریافت این تزریق به امورات روزمره خود برسید.


نتایج تقریباً آنی و فوری دارد.

اکثریت افرادی که می خواهند ظاهر خود را سریعا بهبود ببخشند، تزریق بوتاکس را انتخاب می کنند چرا که این روش نتایج تقریباً آنی و فوری ارائه می دهد. تنها ۳ الی ۴ روز بعد از تزریق بوتاکس، نتایج آن را خواهید دید. پس از تزریق تنها شاید خونریزی خفیفی داشته باشید که نیازی به درمان یا مداخله پزشک ندارد. شما می توانید بلافاصله پس از تزریق بوتاکس به فعالیت روزمره خود بپردازید.


نوعی عمل زیبایی ارزان قیمت است.

تزریق بوتاکس بویژه زمانی که آن را با سایر روش‌ ها یا جراحی زیبایی پوست مقایسه می کنیم، نوعی عمل زیبایی ارزان قیمت است. تزریق بوتاکس همچنین آسان بوده و نیاز شما به درمان‌ های گران قیمت در آینده را از بین می برد. برای اطلاع بیشتر از هزینه تزریق بوتاکس می توانید در طول جلسه مشاوره این مورد را از پزشک خود بپرسید.


نتایج ماندگاری دارد.

عامل دیگری که بوتاکس را به گزینه‌ ای عالی برای درمان زیبایی بدل می کند، طولانی بودن ماندگاری نتایج تزریق آن است. همانطور که پیشتر نیز ذکر شد، می توانید انتظار داشته باشید که نتایج کامل تزریق بوتاکس را در عرض ۱۰ روز پس از تزریق مشاهده کنید.بوتاکس یک داروی تزریقی است که وارد شدن آن به عضلات زیر پوست، موجب از بین رفتن چین و چروک‌ها خواهد شد. بوتاکس را نوعی سم می‌دانند که از باکتری کلستریدیوم تولید می‌شود و با فلج عضلات ناحیه مورد نظر، چین و چروک روی پوست را از بین می‌برد.


انقباض و حرکت عضلات صورت عامل اصلی ایجاد چین‌های روی پوست هستند. اگر به‌وسیله یک ماده خارجی جلوی حرکت عضلات گرفته شود، چروک‌های سطح پوست نیز از بین خواهند رفت.

تزریق بوتاکس به ناحیه مورد نظر با از کار انداختن عملکرد اعصاب آن ناحیه، حرکت عضلات را متوقف می‌کند و درنتیجه برای مدتی که عضلات فلج بمانند چروک‌ها نیز محو خواهند شد.


استفاده از سم بوتولینوم برای کاربردهای زیبایی نخستین مرتبه در سال  ۱۹۸۰میلادی توسط یک پزشک کانادایی کشف شد. این پزشک به‌طور اتفاقی کشف کرد بیمارانی که برای موارد درمانی مورد تزریق بوتاکس قرار گرفته‌‌اند، خطوط اخم‌ آن‌ها نیز از بین رفته است.تزریقات بوتاکس برای چه افرادی مجاز نیست ؟

افرادی که سن آنها زیر 18 سال است .

افرادی که در دوران حاملگی یا شیر دهی هستند .

افرادی که بیماری های قلبی عروقی حاد دارند .

افرادی که بیماری ام اس یا نارسایی کلیه دارند .

افرادی که عفونت های فعال دارند یا از نظر ایمنی بدنشان ضعیف است .

افرادی که بیماری اختلالات انعقادی دارند.

افرادی که به پروتئین گاو حساسیت دارند.

کسانی که بیماری عفونی و التهابی در صورت و اطراف آن دارند .

کسانی که از دارو های ضد انعقاد خون استفاده می کنند .

کسانی که در دو هفته اخیر واکسیناسیون انجام داده اند .

کسانی که سابقه حساسیت به این دارو را دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد