مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

عدم نمایش دوره های گذرانده شده در سامانه ltms چگونه رفع کنیم؟

مشکل در ورود به سامانه ltms

مشکل در ورود به سامانه ltms را بیشتر فراگیرانی که دوره های ضمن خدمت فرهنگیان را در این سامانه می گذرانند دارند. برخی از این مشکلات که احتمالا شما هم با آنها روبرو بوده اید عبارتند از :

حذف بخش زیادی از ساعات گذرانده شده ضمن خدمت

پر شدن سقف سالیانه

فعال نشدن بخش آزمون پایان دوره ها

عدم نمایش کلاسهای ضمن خدمت

فعال نشدن کلاسهای ضمن خدمت در تاریخ مقرر پس از ثبت نام

عدم نمایش دوره های گذرانده شده

فراموشی رمز ضمن خدمت فرهنگیان


برای ورود به سامانه شما باید مطمئن شوید که مرورگر شما (مانند Internet Explorer) اجازه دسترسی به Cookie‌ها را به سایت‌ها میدهد. این گزینه در حالت پیش فرض فعال است ولی اگر شما بعد از ورود (Login) به سامانه باز هم نمیتوانید به قسمت‌های محافظت شده دسترسی پیدا کنید لازم است تنظیمات مرورگر خود را تغییر دهید. نحوه این کار در اینجا برای مرورگر Internet Explorer توضیح داده شده است. در سایر مرورگر‌ها هم روش کار مشابه است.


از منوی Tools گزینه Internet Options را انتخاب نمایید.

برگه Privacy را انتخاب نمایید

در قسمت Settings مطمئن شوید که زبانه روی Medium و یا پایین تر قرار گرفته است و دکمه OK را بزنید.مشکل ورود به سایت در حین خدمت فرهنگیان و مشکل ورود به سامانه ltms سامانه برگزاری کلاس های مجازی ضمن خدمت فرهنگیان که به سامانه ltms می شناسیم کلاس هایی را برای کارکنان شاغل در معاونت آموزشی وزارت آموزش و پرورش تشکیل می دهد. .


در نتیجه اکثر افرادی که دوره های آموزشی را در حین خدمت آموزشی در سامانه ltms می گذرانند، در حین انجام خدمت آموزشی با مشکل ورود به سایت و مشکل ورود به سامانه ltms مواجه خواهند شد.


در اکثر مواقع مشکل ورود به سیستم LTMS به دلیل آپدیت ها و تغییرات ایجاد شده در سایت است که حداکثر تا چند روز آینده برطرف خواهد شد. نحوه رفع مشکل ورود به سایت ضمن خدمت فرهنگیان و مشکل ورود به سامانه ltms تا انتهای متن با پاسخ با ما  همراه باشید.


برای ورود به حساب کاربری خود در سامانه خدمات LTMS، کد شخصی خود را در قسمت کد کاربری و کد ملی خود را در قسمت رمز عبور وارد نمایید.


فهرست


مشکل ورود به سایت در خدمت فرهنگیان

برخی از این مسائلی که احتمالا اکثر مردم با آن مواجه هستند عبارتند از:


▪︎بخش زیادی از ساعات سپری شده در سرویس را حذف کنید

▪︎پوشه سالانه را پر کنید

▪︎بخش آزمون پایان دوره را فعال نکنید inscription7595758 ▪︎عدم نمایش دروس تکمیل شده

▪︎فراموشی رمز عبور در خدمت فرهنگیان

▪︎ و… از جمله مشکلاتی است که کاربران سامانه در خدمت فرهنگیان هستند.

و ….

این موارد از جملات مشکلات سامانه ضمن خدمت فرهنگیان هستند برای کاربران پیش آمده است. برخی از خطاها مثل عدم نمایش کلاس ها و دوره ها مربوط به خود سامانه است و به زودی رفع می شود. اما برای رفع سایر مشکلات لازم است با کارشناس پشتیبانی تماس بگیرید تا خطا را برای شما رفع کنند. همچنین با توجه به بروزرسانی سامانه ال تی ام اس ، فراگیران در بخش نام کاربری باید کد ملی درج نمایند.


با توجه به اینکه سایت ضمن خدمت فرهنگیان شماره تماسی تحت عنوان شماره تماس بخش پشتیبانی اعلام نکرده است ، هیج مرکز پشتیبانی تلفنی رسمی که برای سایت ضمن خدمت فرهنگیان باشد ، راه اندازی نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد