مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

حجم ژل مورد نیاز برای لب چقدر است؟

لب نقش بسیاری در زیبایی چهره داشته و چون اکثر افراد، علل‌الخصوص خانم‌ها، به زیبایی علاقه‌مند بوده و دوست دارند تمام نگاه ها را به خود جلب کنند، تزریق ژل لب روسی در سال های اخیر بسیار رواج پیدا کرده و از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.برای تزریق ژل لب در اصفهان  اینجا کلیک کنید.


ژل لب روسی یا لب چادری، به شکل ساختاری لب، حجم و کشیدگی می‌دهد.  شاید شنیده باشید که روس‌ها به عنوان زیباترین نژاد شناخته شده و قطعا به این موضوع پی برده‌اید که زن های روسی زیبایی منحصر به فردی در لب های‌شان دارند.


عملکرد این روش به این صورت است که، ابتدا بر روی ناحیه مورد نظر بی حسی موضعی تزریق شده و کل ناحیه لب با الکل به طور کامل ضد عفونی می‌شود. پس از آن، قطرات کمی از ژل، در نقاط خاص لب تزریق می‌شود.


با انجام اینکار، لب، شکلی برجسته و کشیده به خود گرفته و باعث زیبایی لب های بالایی و پایینی می شود. لازم به ذکر است که، در این روش پزشک به جای افزایش غیر عادی لب، باید بر بهبود شکل آن تمرکز داشته باشد. حال در ادامه فواید و ماندگاری ژل لب روسی را تعریف می کنیم.مانند سایر ویژگی های صورت ، لب ها با گذشت زمان می توانند دچار تغییراتی شوند. کاهش کلاژن و آسیب های ناشی از آفتاب همان طور که منجر به شل شدن پوست و ایجاد چین و چروک میشود می تواند این ناحیه ظریف را نیز تحت تأثیر قرار دهد. لبهای نازک میتوانند  ظاهری نگران یا عصبانی در شما ایجاد کنند ، حتی اگر چنین احساسی نداشته باشید. در بعضی موارد ، لب ها ممکن است  دقیقا ظاهری که می خواهید را نشان ندهد. چه در کل زندگی خود لبهای نازک داشته باشید و چه این کاهش حجم ناشی از فرآیند پیری باشد، تقویت لب یک روش اثبات شده برای ایجاد شکل ، حجم است. تزریق ژل لب با فیلرهای موقت پوست  بسیار مناسب بوده و در کمترین زمان ممکن قابل انجام است ، تزریق ژل لب با انتقال چربی بدن نتایج بسیار طولانی مدت را ارائه می دهد که  در آن از چربی های ناخواسته سایر قسمت های بدن استفاده می شود، البته این روش باید با نظر دکتر متخصص انجام گیرد.نکات مهم تزریق لب

وجود تناسب بین لب بالا و پایین از شرط‌های زیبایی لب است. این نسبت، نسبت طلایی نامیده می‌شود.


از دیگر نکات قابل توجه، تناسب بین لب و بقیه اجزای صورت است.


فرم لب برای صورت هر شخص منحصر به فرد است و لبی که بر روی یک صورت زیباست الزاما روی صورت شخص دیگری زیبا نیست. پس بنا به سلیقه خودتان و تشخیص پزشک متخصص زیبایی این کار را انجام دهید.


مدت زمان تزریق ژل لب چقدر است؟

حدود ۳۰ الی ۴۰ دقیقه که بخش عمده آن صرف بی‌حسی می‌گردد مگر اینکه از بی‌حسی عصبی استفاده کنیم. با این نوع بی‌حسی، درد تزریق تقریبا صفر خواهد بود و مدت زمان مورد نیاز برای تزریق به شدت کاهش خواهد یافت.


هزینه تزریق ژل لب چه قدر است؟

هزینه تزریق ژل بستگی به نوع ژل و میزان حجم ژل دارد.


آیا تزریق ژل لب درد دارد؟

بسته به نوع بی‌حسی می تواند کاملا بدون درد و یا با درد مختصر باشد اما توجه داشته باشید که در صورت عدم مهارت پزشک در به کارگیری بی‌حسی مناسب می‌تواند دردناک و گاهی غیر قابل تحمل باشد.


حجم ژل مورد نیاز برای لب چقدر است؟

بسته به فرم و شکل اولیه لب و سلیقه مراجعین، میزان مورد نیاز می‌تواند متفاوت باشد. ولی معمولا برای یک تزریق طبیعی و نچرال حدود یک سی‌سی ژل مورد نیاز است و برای تزریقاتی که فرد خواستار حجم بیشتر باشد تا ۲ سی‌سی ژل می‌توان تزریق کرد. گاهی برای حصول نتیجه بهتر می‌توان تزریق را در دو مرحله و به فاصله یک ماه انجام داد.


تزریق ژل لب روسی چیست؟

این سبک تزریق که اولین بار در روسیه شروع شد و سپس تکامل یافت، تزریقاتی است که با فیلرهای خاص و تکنیکی متفاوت انجام می‌شود. از ویژگی‌های منحصر به فرد این سبک تزریق، لیفت لب به سمت بالا است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد