مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

شرایط عمومی دانشگاه افسری بانوان چگونه است ؟

کلیه بانوان محترمی که مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه افسری می باشند، ابتدا لازم است از شرایط ورود به این دانشگاه اطلاعات لازم را کسب نمایند.


آنچه در ابتدا لازم است به اطلاع کلیه داوطلبان عزیز برسانیم این است که در مرحله ابتدایی موفق به کسب رتبه مجاز در کارنامه کنکور سراسری برای ورود به دانشگاه مربوطه شوید.


شرایط ورود و معاینات پزشکی استخدام نیروی انتظامی بانوان بدون کنکور را می توان به صورت شرایط عمومی و شرایط اختصاصی دانست. آن دسته از متقاضیانی که در زمان برگزاری کنکور در جلسه حضور داشته اند و موفق به کسب رتبه مجاز برای قبولی شده اند، لازم است در مراحل بعدی و در مصاحبه عملی که توانایی های جسمانی و همچنین مصاحبه هایی که به صورت مطرح کردن سوالات می باشد شرکت نمایند .


اما نکته مهمی که متقاضیان این دانشگاه لازم است از آن اطلاع یابند، در رابطه با رشته های مختلف این دانشگاه، نحوه مصاحبه و معاینه پزشکی این دانشگاه می باشد. بنابراین قبل از اینکه نسبت به ثبت نام در این دانشگاه اقدام نمایید، بهتر است به طور دقیق اطلاعات لازم را به دست آورید .


 


برای اطلاع از رتبه مورد نیاز برای دانشگاه افسری امین روی عبارت کلیک نمایید.


 


شرایط عمومی ورود به این دانشگاه

شرایط ورود به دانشگاه افسری بانوان که به صورت عمومی تعریف شده است، برای کلیه داوطلبان به صورت یکسان قرار داده شده است. تمامی متقاضیان این دانشگاه لازم است واجد شرایط ذکر شده در ادامه باشند.


برخورداری از سلامت روانی و جسمانی و همچنین رعایت موازین اسلامی

برخورداری از سلامت فیزیکی با توجه به رشته مورد انتخابی

آن دسته از داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده اند، در صورت کسب رتبه مجاز و صدور کارنامه خواهند توانست در هر یک از رشته های این دانشگاه ثبت نام و انتخاب رشته نمایند.

دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی

پذیرش داوطلبان به صورت نیمه متمرکز و در صورت قبولی انجام مصاحبه نهایی

نداشتن هیچ گونه سوء سابقه برای شرکت کنندگان

نداشتن اعتیاد به هر یک از مواد مخدر

عدم حضور و تعهد به هیچ یک از احزاب و گروه های سیاسی و معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران

 زمان ثبت نام دانشگاه افسری بانوان 1401 - 1402

دانشگاه افسری بانوان یا دانشگاه کوثر برای تربیت و تعلیم نیروی انتظامی بنیان گذاری شده و دارای متقاضیان بسیاری است. متاسفانه خبر بد برای این متقاضیان این است که ثبت نام آزمون ورودی دانشگاه افسری هر ساله انجام نمی شود. همان طور که مطلع هستید، پیش از ثبت نام در دانشگاه افسری بانوان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ کوثر شرکت در آزمون ورودی آن الزامی است. سوال اصلی این است که ثبت نام در آزمون چه زمانی انجام می شود؟ 


 


 بر خلاف دیگر دانشگاه ها، پذیرش دانشجو در دانشگاه افسری سالانه انجام نمی شود و هر زمان که احساس نیاز به استخدام نیروی جدید برای تعلیم و آموزش ایجاد شود، ثبت نام آغاز خواهد شد، اما متاسفانه این دانشگاه به مدت چند سال پذیرش نداشته است. دانشجویان این دانشگاه پس از قبولی در آزمون و مصاحبه حضوری مجاز به انتخاب رشته خواهند بود. همچنین با ثبت نام در این دانشگاه آینده شغلی خود را نیز تضمین کرده‌ اند. 


 


از این رو این دانشگاه زمانی که نیاز به جذب پلیس برای نیروی انتظامی باشد، اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. از آنجا که زمان مشخصی برای برگزاری آزمون ورودی ثبت نام دانشگاه افسری کوثر وجود ندارد، چند ماه پیش از تاریخ برگزاری آزمون، اطلاع رسانی های مربوطه از طریق سایت police.ir صورت خواهد گرفت.


 


به این دلیل که ثبت نام در این دانشگاه متفاوت تر از دیگر دانشگاه ها است و از پیچیدگی های خاصی برخوردار است، در ادامه به شرایط و نحوه ثبت نام می پردازیم تا داوطلبان در زمان مقرر و بدون هیچ گونه مشکلی نسبت به شرکت در آزمون ورودی نیروی انتظامی اقدام نمایند.


 معرفی دانشگاه افسری بانوان

دانشگاه افسری بانوان در سال 1378 با هدف تربیت نیروی ماهر و کار آزموده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از میان علاقه مندان خانم ، تاسیس گردید. دانشگاه افسری بانوان در واقع یکی از دانشکده های زیر مجموعه دانشگاه علوم انتظامی امین ( دانشگاه اصلی که زیر نظر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.) می باشد و با عنوان مجتمع آموزش عالی کوثر در حال فعالیت است.


مرتبط : شرایط دانشگاه افسری بانوان بدون کنکور


تحصیل در دانشگاه افسری بانوان با مزیت های بسیاری از جمله استخدام شدن از بدو ورود به دانشگاه ، شروع به کار بلافاصله پس از فارغ التحصیلی ، استفاده رایگان از خدمات رفاهی ، درمانی ، خوابگاه ، تغذیه و پوشاک ، تحصیل شبانه روزی ، دریافت حقوق ماهانه و … همراه می باشد ؛ از این رو متقاضیان بسیاری هم به دلیل علاقه مندی به تحصیل در دانشگاه افسری بانوان و هم بهره مندی از مزایای ارائه شده در این دانشگاه ، تمایل دارند در مجتمع آموزش عالی کوثر تحصیل کنند.

نحوه ثبت نام دانشگاه افسری کوثر 1400 – 1401

در صورتی که دانشگاه افسری کوثر برای سال تحصیلی 1400 – 1401 تصمیم به پذیرش دانشجو در مقطع افسری را داشته باشد، داوطلبان می توانند در زمان مقرر برای تکمیل فرم ثبت نام خود به سایت نیروی انتظامی مراجعه نمایند و طبق راهنمای زیر، اقدامات لازم را به انجام برسانند تا رد صورت قبولی در آزمون کتبی به مصاحبه دانشگاه افسری علوم انتظامی کوثر دعوت شوند.


ابتدا به سامانه نیروی انتظامی به آدرس police.ir مراجعه نمایید و بر روی گزینه “سامانه ثبت نام داوطلبین استخدام” کلیک کنید. (البته می توانید با مراجعه به سایت gozinesh.police.ir و فشردن کلید “ثبت نام” نیز مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنید.)

پس از مطالعه شرایط و قوانین مندرج در صفحه پیش رو، گزینه “پذیرش شرایط و ثبت نام” را انتخاب کنید.

در این مرحله لازم است با درج اطلاعات خواسته شده به تکمیل فرم ثبت نام خود اقدام کرده و بر روی گزینه “ثبت نام و ورود به سامانه” کلیک نمایید.

در نهایت با وارد کردن اطلاعات شخصی خود، فرم ثبت نام اینترنتی را تکمیل نمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد