مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

ویژگی‌های یک آرایشگاه خوب برای خانم‌های خوش سلیقه

در این بخش نکاتی که به شما در انتخاب یک آرایشگاه خوب کمک می کند آورده شده است. ویژگیهای آرایشگاه خوب چیست


ویژگیهای آرایشگاه خوب چیست

۱٫ از دوستانتان بپرسید


اگر مدل موی دوست یا همکاری را مورد ستایش قرار می دهید حتماً از او نام و نشانی آرایشگاه و آرایشگرش را بپرسید. هیچ چیزی بهتر از پیشنهادات دوستان نیست. وقتی این پیشنهادات ثمره خوبی خواهد داشت که جنس و مدل موی شما به موی پیشنهاد دهنده نزدیک باشد.


۲٫ سالن های زیبایی اطراف را بررسی کنید


البته که مکان آنقدرها هم اهمیت ندارد اما چه بهتر که سالنی را برگزینید که  بهترین آرایشگاه زنانه در منطقه صادقیه باشد ، موقعیت مکانی خوبی نسبت به محل زندگی شما یا محل کارتان داشته باشد. در حالی که از معابر می گذرید آرایشگاه ها را شناسایی کنید. به آن ها سری بزنید، ببینید چقدر مشتری مدارند، نحوه خوش آمد گوییشان چگونه است؟ آیا با مشتریان دیگر به درستی رفتار می کنند؟


۳٫ با آن ها تماس بگیرید!


به آرایشگاه هایی که از ظاهر و نحوه برخوردشان خوشتان آمده زنگ بزنید. توجه داشته باشید که آرایشگاه های حرفه ای به نحوه صحبت تلفنی اهمیت خاصی می دهد. شما را هیچوقت دستپاچه نمی کند و به شما حتماً وقت قبلی برای مشاوره رایگان می دهد. از منشی بخواهید که با توجه به موهایتان آرایشگر مناسب شما را معرفی کند و به شما وقت مشاوره دهد.


۴٫ وقت مشاوره بگیرید.


در صورت امکان وقت مشاوره بگیرید و راجع به ایده های خود در مورد موهایتان با او صحبت کنید و به پیشنهادات او خوب گوش دهید. حتماً از او بخواهید که متناسب با جنس و حالت فعلی موی شما به شما پیشنهادات خاص بدهد. حتی اگر خود ایده های خوبی دارید یک آرایشگر خوب باید قابلیت انتخاب بهترین مدلی که به شما بیاید را داشته باشد.


۵٫ از کم شروع کنید


حتی اگر به آرایشگاهی اعتماد کامل پیدا کردید ابتدا با یک کار کوچک روی ناخن ها یا موها شروع کنید. با یک شامپو و سشوار ساده شما می توانید اطلاعات زیادی راجع به سالن کسب کنید. در حالیکه خود در بین مشتریان هستید و کیفیت خدمات را چک می کنید می توانید با آرایشگرها و دیگر مشتریان صحبت کنید و ارزیابی بهتری داشته باشید. چگونه با شما رفتار شد؟ آیا این تجربه برای شما لذت بخش بود؟ آیا حاضرید باز هم به همان سالن بروید؟


۶٫ از روی قیمت ها نتیجه گیری نکنید


درست است شما باید بدانید که آیا توانایی پرداخت هزینه های چنین آرایشگاهی را دارید یا نه اما در مورد سالنی که همواره با دادن پیشنهادات تخفیف طولانی مدت به دنبال نگه داشتن مشتریان است قدری تأمل کنید. گرچه این موضوع در آرایشگاه های نوپا امری عادی است اما آرایشگاه های شناخته شده و خوب بدون انجام اینگونه تبلیغات در تمام ماه ها مشتری های خود را در سالن خود نگه می دارند.


۷٫ نکته بین باشید


استایلی که می خواهید داشته باشید را ملاک قرار دهید و ایده های خود را با نمونه کارهای آن سالن مقایسه کنید. به دکور و نظافت سالن اهمیت دهید. به لباس آرایشگرها و نحوه ی برخورد مدیر سالن دقت کنید. آدرس سایت آن آرایشگاه را بگیرید و سایت آن را مطالعه نمایید. وب سایت از ابزارهای مهم کسب اعتماد می باشد. معتبر بودن سایت نشان دهنده معتبر بودن آرایشگاه است.امروزه در دورانی زندگی می‌کنیم که همگام بودن با فناوری در هر شغلی از جمله آرایشگری بسیار مهم است. البته فعال بودن در فضای مجازی شرط حتمی و لازم هر آرایشگاه خوب نیست‌. اما از جهات بسیاری ممکن است نوعی امتیاز محسوب شود. بهتر است بگوییم از ویژگی‌های یک آرایشگاه خوب این است که نمونه کارهای آرایشگرهایش به آسانی قابل مشاهده هستند.

فضای مجازی از این جهت به درد می‌خورد که دیگر مجبور نیستید برای دیدن این نمونه کارها حضوراً به آرایشگاه مراجعه کنید. بلکه می‌توانید با جستجوی ساده در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، سبک آرایش و توانایی یا خلاقیت آرایشگر مد نظرتان را مشاهده کنید و تصمیم بگیرید.


                                    ویژگی‌های یک آرایشگاه خوب برای خانم‌های خوش سلیقه


مرتب و تمیز بودن

 به نقل از سایت پاسخ تو :یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک آرایشگاه خوب، تمیز و منظم بودن آن است. تمیزی آرایشگاه به خودی خود مشتریان زیادی را جذب می‌کند. سرویس بهداشتی‌های کثیف، موهای جمع شده روی زمین و نامرتب بودن وسایل آرایشی، نشانگر میزان غیر حرفه‌ای بودن آرایشگاه است.


شما ممکن است در آرایشگاه صورت‌تان را اصلاح کنید یا به هر نحوی اجازه دهید آرایشگر با پوست‌تان تماس داشته باشد، در چنین شرایطی طبیعی است که نگران تمیزی وسایل آرایشی و خود آرایشگر باشید.

شما ممکن است در آرایشگاه صورت‌تان را اصلاح کنید یا به هر نحوی اجازه دهید آرایشگر با پوست‌تان تماس داشته باشد، در چنین شرایطی طبیعی است که نگران تمیزی وسایل آرایشی و خود آرایشگر باشید. پس آرایشگاه خوب و قابل اعتماد، آرایشگاهی است که تمام پروتکل‌های بهداشتی را به درستی رعایت می‌کند و نظم و ترتیب دارد.اولین و مهمترین ویژگی یک آرایشگر خوب و توانا دارا بودن تخصص و تجربه کافی در زمینه آرایش و گریم می‌باشد.


توجه به این نکته در آرایشگری که انتخاب می‌کنیم از اهمیت بالایی برخوردار است. یک آرایشگر متخصص با فرم صورت، نحوه تاثیر رنگ ها و ترکیب آنها، نوع نمای گریم در نورهای مختلف و بسیاری از مسایل دیگر آشنایی دارد و در شناخت و انتخاب به جا و اعمال صحیح گریم و آرایش به نحوی که زیبایی شما را چندین برابر جلوه کند، مهارت دارد.


یک آرایشگرخوب قدرت خلاقیت، تجسم و قوه خیال قوی دارد.


داشتن ظرافت در انجام کارهای دستی.


میل زیاد برای به روز بودن و دریافت آموزش های جدید و جدیدتر (تقریبا هر روزه) تا از دنیای مد عقب نمانید.


1-  اگر در ابتدای راه هستید و تازه کار، باید در این حرفه تمرین فراوانی داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد