مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

آرایشگر را انتخاب کنیم یا آرایشگاه؟

اگر شما هم مانند بسیاری از خانم ها برای انجام کارهای خود دنبال یک آرایشگاه خوب هستید، به شما پیشنهاد می شود که قبل از هر چیز، این مطلب را مطالعه کنید.




یک آرایشگاه خوب، آرایشگاهی است که برای خوب بودن، دارای یک سری شرایط خاص و مهم می باشد. توجه داشته باشید که آرایشگری، تجربه انجام مجموعه ای از مهارت ها می باشد. همان طور که می دانید، در آرایشگری فقط یادگیری مهارت ها کافی نیست و باید به کرات آن کار تکرار شده باشد تا بتوان کار را به نحو احسن ارائه داد. همه ترجیح می دهند که برای انجام هر کاری پیش متخصص آن کار بروند. پس این که یک آرایشگر، یک ناخن کار حرفه ای باشد، افراد بیش تری طالب کار او خواهند بود تا این که همه کارها را فقط بلد باشد که انجام دهد اما نه در حد تخصصی.




https://pasokheto.ir/tehran/%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF/




در ادامه شرایط یک آرایشگاه خوب را نام برده و به طور مختصر توضیح می دهیم.




رعایت کلیه اصول بهداشتی مربوط به آرایشگاه ها و تمیزی و نظافت سالن


در آرایشگاه ها اولین و اصلی ترین رکن، رعایت اصول بهداشتی و نظافت می باشد. آرایشگاه ها یکی از مکان هایی هستند که در صورت بها ندادن به مسائل بهداشتی، ممکن است مشتری های خود را متحمل بهای گزافی نمایند. یک آرایشگاه خوب باید لوازم و وسایل به تعداد زیادی داشته باشد تا بتواند ضدعفونی کند، هم چنین بعضی از وسایل باید شخصی بوده و هر کس مختص خود داشته باشد. وسایل یک بار مصرف را بیش از یک بار مصرف نکنند. کف سالن، صندلی ها، میزهای آرایش، محل شستشوی موها و … باید تمیز و مرتب باشد.




کسی که به عنوان مشتری به آرایشگاه ها مراجعه می کند، قبل از توجه به هر چیزی باید به این نکته توجه کند که بهداشت و نظافت آرایشگاه از هر چیز دیگری مهم تر است. حتی اگر بهترین امکانات و ماهرترین آرایشگرها در یک سالن باشد، اما دارای بهداشت و نظافت ضعیفی باشد، کلا باید آن سالن را کنار گذاشته و برای خود دنبال یک آرایشگاه مناسب باشید.




از نظر فاصله مکانی مناسب فرد باشد


اگر قرار است هر ماه زمانی صرف کوتاهی مو، رنگ کردن، مانیکور و پدیکور، رسیدگی به صورت، ابروها و غیره کنید، مطمئنا باید دنبال جایی باشید که علاوه بر دارا بودن شرایط دیگر به شما هم نزدیک باشد، تا با خیال راحت زمانی را برای آن در نظر بگیرید، چون اگر از شما دور باشد، انجام تمام این کارها در جایی دور از شما، هر ماه زمان زیادی می گیرد و تمایلتان به مراجعه را کم می کند.




البته کارهای تخصصی که برای یک بار انجام می شود یا این که زمانی که دنبال سالن عروس هستید، فاصله مکانی مهم نیست و شما باید کاملا به کیفیت و خدمات سالن توجه کنید و یک آرایشگاه خوب پیدا کنید.




دارای زمانبندی منظم و مناسب باشد


این مسئله مهم است که سالنی که انتخاب می کنید به شما و زمانتان بها بدهد و سر وقتی که برای شما تعیین شده، کارتان را انجام دهد و این طور نباشد که شما را ساعت ها در سالن منتظر نگه دارد تا کارتان را انجام شود. همین طور به تایم کاری سالن ها دقت کنید، یک آرایشگاه خوب برای خود ساعت کاری منظم و معقولی دارد.




 نکات انتخاب آرایشگر مخصوص بانوان


۱) آرایشگر را انتخاب کنیم یا آرایشگاه؟




نکته خیلی مهی که باید به آن توجه کنیم این است که بسیاری ازسالن ها حتی سالن های معروف صندلی های سالن خود را به آرایشگران اجاره می دهند و برای مدیران برخی سالنها تنها پرداخت شدن این اجاره بها مهم است و تجربه نشان داده عمده آرایشگران در بین این صندلی ها و سالنهای مختلف دائما در حال جابجایی هستند بنابراین ممکن است شما تعریف فلان سالن را از نزدیکانتان بشونید ولی شما خبر ندارید که آرایشگر ماهر آن سالن دیگر آنجا نیست! یا اینکه شما سالن بسار لوکس و معروفی را انتخاب کنید ولی خبر ندارید که آرایشگری مبتدی و ناوارد برای خدمات مورد نظر شما به تازگی در آنجا مشغول به کار شده و منتظر شماست.




پس باید ابتدا آرایشگران را بررسی و انتخاب کنید. مگر اینکه شما عروس باشید و احتیاج به تعداد متعددی آرایشگر با سالنی لوکس داشته باشید.




۲) باید نمونه هایی کار آرایشگران را ببینید




از فضای مجازی کمک بگیرید. مثلا با مراجعه به سایت ماتیکی می توانید تعدادی از نمونه کارهای آرایشگاه موردنظرتان را ببینید البته که بسیاری از این آرایشگران و سالن ها صفحاتی در شبکه های اجتماعی دارند ، به این صفحات مراجعه کنید و کار آنها را با دقت بررسی کنید.




نکته بسیار مهم درباره عکس نمونه کار :




متاسفانه بسیاری از آرایشگران از تصاویری جعلی به عنوان نمونه کار استفاده می کنند. پیشنهاد میکنیم فقط به تصاویری اعتماد کنید که در آنها بخشی از سالن آرایشگاه و یا کارت ویزیت آنها به وضوح دیده می شود. ( این آگهی ها در سایت ماتیکی با زمینه صورتی برجسته شده اند)



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد