مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

همه چیز درباره آموزش مجازی دانشگاه آزاد

مزایا و معایب واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد شامل برخی از آیتم هایی است که به دلیل آن ها هر فرد می تواند این روش از ادامه تحصیل را در این دانشگاه انتخاب کند و یا از آن منصرف شود.


کلاس های مجازی دانشگاه آزاد در وهله اول این امکان را به افراد می دهد تا در هر کجایی که هستند و با هر محدودیت زمانی و مکانی بتوانند از خدمات تحصیلی استفاده کنند.


تمامی این کلاس ها به صورت ویدئوهای ضبط شده کلاس های حضوری دانشگاه هستند و هیچ تفاوتی با دوره حضوری ندارند. اما به این روش تحصیلی می توان ایراداتی نیز وارد کرد.


در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با جوانب مختلف و مزایا و معایب واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد چیست /؟ آشنا کنیم و پیرامون موضوعات زیر اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهیم:


معرفی دوره های الکترونیکی دانشگاه آزاد

مزایای واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

کرونا و آموزش مجازی دانشگاه آزاد

زمان ثبت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

میزان شهریه ثابت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

فواید استفاده از دوره های الکترونیکی دانشگاه آزاد

معایب واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

با توجه به اهمیت شهریه واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد برای افرادی که قصد ثبت نام در این واحد از دانشگاه آزاد را دارند، در ادامه مقاله قصد داریم برای آشنایی بیشتر داوطلبان واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد، جزئیات شهریه واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد و میزان هزینه دوره مجازی دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ را بیان کنیم.


شهریه کارشناسی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
دانشجویانی که از طریق کنکور سراسری و یا بدون کنکور در یکی از رشته های واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد قبول شده اند، می بایست با اطلاع از شرایط و شهریه واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به ثبت نام در این دانشگاه کنند. به طور کلی شهریه مقطع کارشناسی واحدهای الکترونیکی دانشگاه آزاد کمتر از شهریه مقطع های تحصیلی دیگر مانند کارشناسی ارشد و دکتری می باشد.

 

اما معمولا تفاوت زیادی میان شهریه کارشناسی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد با شهریه کارشناسی واحدهای دیگر دانشگاه آزاد که از طریق آموزشیار دریافت می شود نیست و با توجه به اینکه زیر ساخت های لازم به منظور ارائه دروس به صورت الکترونیکی می بایست فراهم شود، لذا شهریه واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد 1401 - 1402 برای مقطع تحصیلی کارشناسی می تواند تقریبا مشابه با واحدهای معمولی دانشگاه آزاد و یا دانشگاه سما آزاد باشد.

 

 به گزارش سایت مشاوران پاسخ با ما : در جدول زیر لیست شهریه کارشناسی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد را مشاهده می کنید. این شهریه، مربوط به شهریه سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ می باشد. معمولا هر ساله حدود 15 درصد بر روی شهریه واحدهای الکترونیکی دانشگاه آزاد افزوده می شود. همچنین هر یک از رشته های تحصیلی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد می توانند میزان هزینه ثابت متفاوتی داشته باشند و لازم است که دانشجویان بر اساس رشته تحصیلی خودشان اقدام به پرداخت شهریه کارشناسی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد کنند.واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد ، یکی از دانشگاه های تحت نظر دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران است که در سال 1384 تاسیس شده است. در حال حاضر این دانشگاه شامل 1900 دانشجو و 17 استاد در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است و بیش از 1817 مقاله علمی در مقاله علمی در نشریات و همایش های داخلی منتشر کرده است.
مرتبط ببینید : ثبت نام واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد  و  آدرس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

به گفته رییس دانشگاه ازاد واحد الکترونیکی ، آموزش مجازی سبب عدالت آموزشی می شود چرا که بسیاری از دانشجویان به دلیل زندگی در مناطق دورافتاده و یا دلایلی همچون شاغل بودن و … امکان حضور در کلاسهای دانشگاهی ندارد ولی می توانند با شرکت در کلاسهای مجازی و آموزش از راه دور به تحصیل بپردازند و در پایان نیز مدرک فارغ التحصیلی معتبر دریافت کنند.
مزایای واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد چیست
تمام امکانات و خدمات موجود در سایر دانشگاه های ازاد اسلامی ، در دانشگاه واحد الکترونیکی نیز برقرار است. دانشجویان این دانشگاه می توانند برای پرداخت شهریه در سامانه ساجد ثبت نام نمایند و وام دانشجویی دریافت کنند ، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد می توانند برای ارائه پایان نامه از طریق سامانه پژوهشیار اقدام نمایند و …
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد