مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

آیا شما کاندیدادی مناسبی برای جراحی زیبایی بینی هستید؟

جراحی زیبایی بینی می تواند مشکلات زیادی را در مورد بینی از جمله اندازه بینی (در رابطه با صورت)، عرض بینی، اندازه و موقعیت سوراخ‌های بینی، و مشخصات ظاهری بینی (با کوچک کردن قوزهای قابل مشاهده ، برجستگی ها یا فرورفتگی های روی سطح پل) برطرف سازد. برخی از جراحان پلاستیک با گذراندن دوره‌های قومیت‌شناسی و کسب تخصص در این زمینه، قادرند فرم ظاهری بینی افراد از قومیت ها و نژادهای مختلفی را که به دنبال تغییر ظاهر بینی خود هستند، تغییر دهند.


جراحی بینی همچنین می‌تواند حالت نوک بینی را تغییر شکل دهد، ظاهر سوراخ‌های بزرگ بینی را کوچک کند و عدم تقارن بینی را اصلاح کند. از نظر عملکردی، این سبک از جراحی می‌تواند برخی مشکلات تنفسی از جمله مشکلات ناشی از انحراف تیغه بینی را نیز اصلاح کند. جراحی زیبایی همچنین برای برطرف ساختن نقص‌های مادرزادی و بینی‌هایی که در تصادفات و سانحه‌های رانندگی یا ورزش آسیب دیده‌اند نیز گزینه‌ مناسبی است.

اهداف جراحی بینی

 بهترین جراح عمل بینی در کرج می تواند برای تغییر شکل، اندازه و ظاهر کلی بینی بکار گرفته شود. نمونه ای از درخواست های متداولی که بیماران از جراحان خود می پرسند:


استخوان بینی را باریک کنند.

سوراخ بینی را تنگ یا گشاد کنند.

بینی کج شان را صاف کنند.

نوک بینی را تغییر دهند.

زاویه بین بینی و لب بالا را تغییر دهند.

در اغلب موارد، برش های مورد استفاده برای تغییر شکل می تواند در داخل بینی پنهان شود و یا اینکه به صورت غیر قابل تشخیص در ظاهر بینی نمایان باشد؛ هدف کلی بهبود ظاهر و حفظ یک ظاهر طبیعی مطابق دیگر اجزای صورت است.



آیا شما کاندیدادی مناسبی برای جراحی زیبایی بینی هستید؟

یکی از سوالاتی که افراد قبل از عمل زیبایی بینی می‌پرسند در رابطه با نتیجه نهایی عمل روی بینی آنهاست. در واقع بیش از ۸۰ درصد از افراد که بینی آنها دارای فرم ظاهری متفاوتی است قادر به انجام عمل رینوپلاستی هستند، حال در بین آن ۲۰ درصد نیز افرادی هستند که عمل زیبایی با فرم صورتشان سازگار باشد. اما، نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است در خصوص دماغ‌های گوشتی و بدون استخوان است. برخی از افراد دارای بینی‌هایی بدون غضروف هستند که این داوطلبان باید اقدام به پیوند غضروف کنند که ممکن است بعد از عمل نتیجه قابل قبولی نگیرند.


بنابراین، در صورتی که دارای بینی‌های غضروفی هستید خیلی راحت می‌توانید بینی خود را به دست ماهرترین جراحان کشور بسپارید. برخی از دلایل متداول برای انجام جراحی زیبایی بینی به شرح زیر می‌باشد:جراحی تیغه بینی اصلاح جراحی نقص ها و ناهنجاری های تیغه بین بینی ( همان تیغه بین بینی ) است. جراحی تیغه بینی ممکن است به دلایل زیر انجام شود : جراحی به منظور رفع انحراف تیغه بینی صورت بگیرد . در برخی از بینی ها یا بر اثر وارد شدن ضربه به بینی و یا به طور مادرزادی مشکل در تیغه وجود داشته باشد که با این جراحی مشکل رفع می شود . به نقل از سایت پاسخ تو  رفع مشکل شکاف صحیح بینیدر جراحی رینوپلاستی چه تغییراتی اعمال می شود ؟در جراحی رینوپلاستی علاوه بر تغییرات در ااندازه بینی ، شکل بینی ، سوراخ بینی ممکن است باعث ایجاد تغییرات در زاویه میان لب و بینی نیز شود . انوع بیهوشی در جراحی بینیبیهوشی موضعی با آرامش داخل وریدیبیهوشی عمومیمیانگین طول مدت بیهوشی حدود 2 ساعت می باشد . معمولا در عرض چند روز درد های ناشی از جراحی رفع می شود . تقریبا می توان گفت بعد از یک هفته یا بیشتر پس از جراحی ، می توانید به انجام کارهای روزمره خود رسیدگی کنید .


عوارض احتمالی مرتبط با جراحی بینی ، جراحی بینی در صورتی که توسط یک جراح بینی با تجربه انجام شود هیچ عوارضی ندارد . ولی گاهی ممکن است عوارضی همچون  عفونت ، خونریزی بینی ، مشکلات بیهوشی ایجاد شود . در این صورت بهتر است برای رفع این مشکل به یک جراح بینی خوب مراجعه نمایید .جراحی زیبایی بینی  فرایندی بسیار شخصی است که می تواند بر سلامت ذهنی فرد و ظاهر او تاثیر بگذارد. بنابراین، بسیار مهم است که بیماران جراحی انتخاب کنند که با او احساس راحتی می کنند؛ پزشکی که دغدغه هایشان را درک و به نگرانی هایشان توجه کند و طرح درمانی برای رسیدن به نتیجه مطلوب برنامه ریزی کند.


بیماران هرگز نباید به وعده های غیر واقعی یا تحت فشار قرار گرفتن برای جراحی های غیر معمول تن دهند. علاوه بر این، تقریبا تمام پزشکان از کارهای قبلی خود آلبوم عکس دارند ؛بیماران باید این مجموعه عکس ها را دقیقا بررسی کنند و از خودشان بپرسند:


آیا رویکرد زیبایی شناسی این دکتر را دوست دارم؟

آیا نتایج طبیعی به نظر می رسد؟

آیا می توانم خودم را در این منظر ببینم؟

آیا عکس ها به خوبی گویای نتیجه کار بوده و از زوایای مختلف گرفته شده اند؟

بیماران با پیروی از این دستورالعمل ها و انتخاب پزشکی که با او احساس راحتی دارند، می توانند به نتیجه مطلوب برسند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد