مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

جراحی بینی استخوانی و گوشتی چه تفاوتهایی با هم دارند؟

جراحی بینی گوشتی حساسیت بیشتری دارد . از نظر تکنیکی جراحی بینی با توجه به انواع بینی دو دسته است . در نوع اول بینی استخوانی که از نظر جفرافیایی در ایران عمده بینی ها استخوانی هستند و نوع دوم بینی گوشتی که جراحی آن لازمه تجربه و مهرت بیشتری است . جراحی بینی گوشتی به خاطر ضخیم بودن پوست دیرتر به فرم دهی مناسب خواهد رسید . به این خاطر در این نوع بینی اننتخاب یک پزشک مناسب و متخصص بسیار حائز اهمیت است . در بینی های گوشتی معمولا روند بهبودی طولانی تر خواهد بود و ورم بینی دیرتر کاهش می یابد .


در هر دو نوع جراحی بینی باید این نکته را در نظر گرفت که مقایسه کردن بینی خود با بینی افراد دیگر درست نیست و نباید انتظار داشت بینی مطابق با بینی اطرافیان شما شود یا تصاویری از افراد مشهور دیده اید و بخواهید بینی خود را به آن شکل فرم دهید  چرا که بینی هر شخص مطابق با وضعیت خود شخص تعیین می شود و شما می توانید طرح های خود را به عنوان پیشنهاد به جراح ارائه دهید و جراح در مشاوره های خود تا جایی که امکان داشه باشد فرم را به خواست بیمار نزدیک می کند اما نمی توان انتظار صد در صد را داشت . بر اساس استاندارد زیبایی فرم بینی هر فرد باید متناسب با چهره وی باشد.

امروزه یکی از پروسه هایی که در بین افراد از استقبال زیادی برخوردار شده است؛ جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی می باشد که برای دستیابی به نتایج خوب و رضایت بخش باید به یک جراح بینی حاذقی مراجعه شود تا با توجه به اعتمادی که متقاضی به جراح بینی می نماید بهترین عملکرد را بعد از عمل کسب نماید.

راهنمای انتخاب بهترین جراح بینی در کرج

 نه تنها برای عمل زیبایی بینی بلکه در هر کاری باید قبل از اینکه اقدام کنیم و تصمیم جدی بگیریم ، تحقیقاتی درباره آن داشته باشیم تا بهترین نتیجه را ببینیم. بهترین جراح بینی در کرج ویژگی هایی دارد که شما باید این ویژگی ها را بشناسید و عمل بینی خود را به پزشکی کاربلد و مجرب بسپارید. اما چگونه می توان بهترین جراح را شناخت و این ویژگی ها چیست ؟


پزشک جراح زیبایی بینی عمل های موفقی داشته است و تعداد مشتریان ناراضی او خیلی کم هستند. پزشک جراح بینی باید از تجهیزات پیشرفته و مجهز استفاده کند و مدارک علمی و تحصیلی او نیز مورد تایید باشد. اخلاق حرفه ای ، نحوه برخورد با مراجعان ، آرامش در معاینه و پاسخگویی به سوالات بیمار ، از دیگر ویژگی های بهترین جراح بینی در کرج است.


جستجو در شبکه های مجازی مخصوصا پیج اینستاگرام پزشک و مراجعه حضوری به کلینیک و صحبت با مشتریان قبلی نیز برای شناخت بهترین جراح بینی در کرج راهکارهای مناسبی هستند اما با توجه به اینکه بعضی نمونه کارهای موجود در صفحه اینستاگرام یا سایت پزشکان جراحی بینی فتوشاپ شده هستند و نمی توان به آنها اطمینان کرد ، توصیه ما این است که حتما حضوری مراجعه کنید و با دیدن بینی کسانی که در آن کلینیک عمل کرده اند ، تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

همانطور که می دانید ، انجام جراحی های زیبایی بدون تحقیق و جستجو در دنیای اینترنت امکان پذیر نیست ، و البته ابزارهای مختلفی برای جستجوی پزشک مورد نظر ارائه شده است که می تواند مفید و موثر باشد . شما باید دقت و ملاحظات لازم را در این خصوص مد نظر قرار دهید تا بهترین جراح بینی کرج را انتخاب کنید و از نتیجه ی عمل جراحی بینی لذت ببرید .


عکس وکتور بینی 

برای انتخاب بهترین جراح بینی کرج اگر تمایل به داشتن بینی فانتزی و یا نیمه فانتزی دارید ، انتظارات خود را به خوبی به جراح ابلاغ نمایید تا ایشان با معاینه دقیق میزان موفقیت جراحی را اعلام نماید ، آگاهی نسبی شما از نتیجه عمل باعث می شود که با آمادگی بیشتری نسبت به این عمل اقدام نمایید . مشاهده حضوری نمونه کارها به شما کمک بزرگی می نماید ، با مراجعه به مطب می توانید افرادی که عمل جراحی بینی نزد بهترین جراح بینی کرج داشته اند را بررسی و مصاحبه ای کوتاه با ایشان داشته باشید ، میزان رضایتمندی افراد از نتیجه ی عمل را بسنجید و در نهایت از پزشک مشاوره جراحی بینی دریافت نمایید . دقت داشته باشید که حتماً نمونه کارهای مختلف جراح را مشاهده کنید و در صورتی که در بین نمونه کارها، جراحی بینی فانتزی یا نیمه فانتزی مشاهده کردید، به آن جراح مراجعه کنید.


اما اگر اصرار به ایجاد یک فرم بینی فانتزی دارید می توانید برای انتخاب جراح بینی به ایشان مراجعه کنید که در این حوزه تجربه کافی دارد. حتما در مورد عوارض این نوع جراحی تحقیق کنید زیرا بسیاری از افرادی که عمل بینی فانتزی انجام می دهند، بعد از جراحی بینی مشکلات تنفسی عدیده ای را تجربه می کنند. حتماً به پزشکی مراجعه کنید که درصد موفقیت بعد از جراحی بینی فانتزی بالایی دارد.


اطلاعاتی کامل در این خصوص توسط دکتر کاظم زرگری ارائه شده است که با مشاهده آن نسبت به عمل جراحی بینی و نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید توجه نمایید .

یک جراح بینی ماهر باید قوز پشت بینی را رفع کند تا اختلاف بعد از جراحی زیبایی بینی را احساس نماید زیرا  با تراشیدن استخوان و قوز به بهبود زیبایی ظاهری فرد کمک شایانی می نماید.

جراح بینی قبل از جراحی زیبایی بینی خواه جراحی بینی گوشتی یا جراحی بینی استخوانی باشد به سن فرد، جنس، در صورتی که جراحی ثانویه است، موقعیت عمل، مشکلاتی که داخل بینی از جمله مشکل تنفسی یا دارا بودن پولیپ بینی را در نظر می گیرد و سپس تایید به انجام جراحی زیبایی بینی می کند. باید گفت که متقاضی نباید صرفا هزینه جراحی زیبایی بینی برایش مهم باشد و عملکرد و نتایج بعد از عمل را باید مد نظر داشته باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد