مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

معرفی فیبروز ابرو - فیبروز برای چه کسانی مناسب است؟

یکی از انواع روش‌های جدید برای اصلاح فرم ابروها و برطرف کردن عیب‌های موجود در ابروها، فیبروز ابرو می‌باشد. اصطلاح فیبروز برگرفته از نام شرکتی در صربستان می‌باشد که فیبروز ابرو را برای زیبایی بیشتر ابروها بنیان گذاری کرده است. در کلمه فیبروز فی نشان دهنده نام شرکت است و بروز به معنی خط ابرو یا ابروها می‌باشد. در شرکت فیبروز شاگردان ایرانی زیادی مشغول هستند و در حال حاضر در ایران از فیبروز ابرو برای فرم و حالت دادن به ابروها استفاده می‌شود. فیبروز ابرو از انواع روش‌های نیمه دائمی برای آرایش ابرو‌ها می‌باشد که در فیبروز ابرو برای هاشور و سایه زدن ابرو از سوزن‌های یکبار مصرف و به صورت دستی استفاده خواهد شد و بعد از تمام شدن مراحل فیبروز شما ابروهایی با فرم زیبا و طبیعی بدست خواهید آورد. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم که راجب فیبروز ابرو و چگونگی انجام آن در کلینیک گلشید توضیحات جامعی را در اختیار شما قرار دهیم و تفاوت بین فیبروز با میکروبلیدینگ ابرو را برای شما بیان کنیم.


فیبروز ابرو چگونه انجام می‌شود؟

فیبروز ابرو در تهران  یکی از تکنیک‌های جدید و نیمه دائمی آرایش و زیبایی ابرو می‌باشد که به صورت دستی و با استفاده از سوزن‌های یکبار مصرف در بین ابرو هاشور و یا سایه ایجاد می‌کنند. هدف اصلی این متد ارائه راه حل و برطرف کردن نواقص ابرو با طرح و رنگی خاص می‌باشد. فیبروز ابرو، روشی دائمی نمی‌باشد و با گذشت مدتی معین از بین خواهد رفت بنابراین برای داشتن ابروهای طبیعی با زیبایی خاص می‌توانید به طور دائم از فیبروز ابرو استفاده کنید.


مراحل فیبروز ابرو

ابتدا در بخش تاج ابرو خطوط ابرو اجرا می‌شود، هر خط اجرا شده ۲ باز تمدید می‌شود، سپس نوبت وارد کردن شوک به رنگ می‌رسد، پس از ۳ الی ۴ دقیقه ابروها رنگ گرفته و نوبت به بی حس کردن می‌رسد، توجه داشته باشید ۱۰ روز قبل از اجرای فیبروز ابرو نباید ابروها را رنگ کرد، رنگ انتخاب شده نباید روشن باشد، در مرحله بعدی آرک ابرو و دم ابرو ترسیم خواهد شد، برای کم رنگ نبودن تاتو باید ضخامت استروک‌ها را دو برابر کرد، با توجه به نوع پوست افراد اجرای فیبروز ابرو در چند مرحله انجام خواهد شد و برای اجرای بهتر فیبروز ابرو پوست خشک و نرمال مناسب‌تر است.

مراحل انجام فیبروز ابرو

باید دقت داشته باشید که حدود ۱۰ روز قبل از انجام فیبروز ابرو ابروهای خود را رنگ نکرده باشید و بدون رنگ باشد و همچنین فیبروز ابرو با توجه به نوع پوست ممکن است مراحل متفاوتی را طی کنند. پوست های خشک و نرمال گزینه بسیار مناسبی برای انجام فیبروز ابرو می باشد و این روش برای افرادی که پوست چرب دارند زیاد مناسب به نظر نمی رسد و انجام این مرحله برای ابروهای آنها کمی سخت به نظر می رسد. برای انجام دادن فیبروز ابرو ابتدا از تاج ابرو شروع می‌کنند و سپس به دم ابروو آرک ها آن می‌رسند. همچنین باید دقت کنید که رنگ مورد استفاده برای فیبروز ابرو زیاد روشن نباشد، زیرا بعد از گذشت چند روز از فیبروز، رنگ آن کاملاً باز شده و روشن می گردد.


رنگ و دستگاه مورد استفاده در فیبروز ابرو

تمام رنگهای مورد استفاده برای فیبروز ابرو از رنگ های معدنی استفاده می‌شود که از فلزات سنگین در تهیه آن ها به کار برده نشده است و تمام رنگ های آن ها بر پایه رنگ های طبیعی می باشد، به طوری که اگر شما مایل به پاک کردن این رنگ ها باشید، کاملاً پاک می گردد و هیچ رد و نشانی از خود به جای نمی گذارد، زیرا هنگامی که افرا تاتو های قدیمی کردند، پس از مدتی رنگ‌ تتو به قرمز تغییر رنگ می داد و به هیچ وجه از روی پوست پاک نمی شد. از قلم میکروبلیدینگ برای تکنیک فیبروز ابرو استفاده می‌شود و به این صورت است که قلم را کاملا مانند یک خودکار یا قلم در دست گرفته می‌شود و عمل هاشور کردن از طریق این قلم به راحتی انجام می‌پذیرد.


فیبروز ابرو

 


بیشتر بخوانید:”نکات مهم قبل از انجام فیبروز ابرو که قبل از انجام آن باید بدانید!”


ماندگاری فیبروز ابرو

ماندگاری فیبروز ابرو با توجه به مهارت دست فردی که این کار را انجام می‌دهد و همچنین پوست شخص ممکن است زمان های متفاوتی را داشته باشد، اما به طور کلی فیبروز ابرو بین ۶ ماه تا یک سال ماندگاری دارد و علت آن این است که فیبروز ابرو نسبت به سایر روش های هاشور کردن ابرو رنگ را در سطح نزدیکتری به پوست قرار می‌دهد و قرار دادن رنگ در لایه عمیق پوست نمی باشد. بنابراین همین موضوع سبب می شود که رنگ زودتر از بین برود و نیاز به ترمیم مجدد پیدا کند. در واقع ماندگاری فیبروز ابرو به عوامل زیر بستگی زیادی دارد:


۱- نوع پوست

هرچقدر پوست شما چرب تر باشد، ماندگاری فیبروز ابرو کمتر می گردد. برای پوست های خشک و معمولی بهترین گزینه برای هاشور کردن به تکنیک فیبروز محسوب می گردد. اگر شما دارای پوست چربی هستید می توانید قبل از انجام فیبروز از اسکراب های پوست استفاده کنید

ماندگاری فیبروز ابرو

ماندگاری فیبروز ابرو یکی از سوالات رایج میان کاربرانی از بخش دنیای مد نمناک است که علاقمند به انجام آن می باشند. به طور کلی هاشور ابرو با تکنیک فیبروز به عوامل مختلف بسیاری بستگی دارد .


اما در حالت عادی می توان گفت 6 ماه تا یکسال ماندگاری دارد زیرا خطوط ایجاد شده با روش میکروبلیدینگ نسبت به روش های دیگر عمق کمتریدارد و در نتیجه ماندگاری آن نیز کمتر است. ایجاد هاشورهای عمیق و استفاده از رنگ های به روز در روش فیبروز، باعث افزایش ماندگاری آن می شود.


جوهر تاتو که در این روش استفاده می شود کمتر به پوست نفوذ کرده و ماندگاری آن کمتر است اما در روش تاتو، ماندگاری طراحی ابرو بیش از فیبروز می باشد.


انواع مدل های هاشور ابرو در تکنیک فیبروز

در روش فیبروز ، مدلهای مختلف هاشور وجود داد که می توان مدلی را انتخاب کرد که با فرم صورت و ابروها مطابقت دارد.


ترمیم موی سوخته با دکلره از روش های ساده + راه درمان سوختگی مو با چند ماسک فوق العادهخواندن

 مدل هاشور spine-3

در این مدل هاشور ابرو که به تیغ ماهی هم معروف است، نقطه کانونی هاشور روی انتهای ابرو ها قرار داشته و تمام قسمت های هاشور در جهت انتهایی ابرو ها زده می شوند.


فیبروز ابرو

هاشور spine-5

این مدل هاشور معروف به هاشور ابروی آسیایی نیز می باشد و در آن نقطه کانونی هاشور در قسمت پایینی ابروها و در جایی بین ابتدا و قوس ابروها قرار می گیرد.


مدل هاشور spine-6

در هاشور spine-6 یا هاشور ابروی کلاسیک، نقطه کانونی هاشور در قسمت قوس پایینی ابروها قرار گرفته و همه هاشورها در جهت این نقطه قرار داده می شوند.


 هاشور upper spine

در این مدل فیبروز نقطه کانونی هاشور در قسمت بالایی ابروها قرار دارد و تمام هاشور در جهت بالای ابروها زده می شوند.


رنگ های مورد استفاده در فیبروز

رنگ های مورد استفاده در فیبروز از انواع مواد معدنی تهیه می شوند که فاقد فلزات سنگین هستند و به راحتی جذب پوست می گردند. این رنگ ها ظاهر و رنگی طبیعی به ابروها بخشیده و پس از پاک شدن به صورت کامل از روی پوست برطرف می شوند و ته رنگ قرمز از خود به جای نمی گذارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد