مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

انواع خدمات آرایشگاه های زنانه ، شرح و استاندارد کیفی آنها

خدمات سالن زیبایی به صورت کامل

امروزه برای بانوان و آقایان آراستگی یک امر ضروری محسوب میشود. بنابرین در حال حاضر مراکزی برای ارائه ی خدمات آرایشی و بهداشتی و سالن زیبایی بازار گرمی دارد.

در گذشته ارایش به هفت قسمت تقسیم میشد، که الان به هفت قلم آرایش معروف است.


سرخاب: برای خوشرنگ کردن گونه ها و لب


سفید آب: لایه بردار پوست و بدن


سرمه: برای تیره کردن خط مژه


وسمه: برای پرپشت نشان دادن ابرو


خال: برای زیبایی صورت


حنا: برای رنگ ناخن و مو


زرک: گرد طلایی رنگ که عملکردی مانند پنکک داشته


برخلاف گذشته دیگر سالن های زیبایی فقط در حوزه ی آرایش و زیبایی فعالیت نمیکنند و با گسترش خدمات، این مراکز علاوه بر خدمات زیبایی به درمان و بهداشت پوست و مو مشتریان رسیدگی میکنند.

قبل از مراجعه به بهترین سالن زیبایی در تهران  و استفاده از خدمات زیبایی سالن ها باید اطلاعاتی درباره ی این خدمات داشته باشید. ما در این قسمت به شرح این خدمات میپردازیم.

خدمات سالن های زیبایی:

اصلاح و کوتاهی مو در آرایشگاه زنانه:

یکی از روش های تاثیر گزار برای تغییر حالت صورت و تنوع در چهره کوتاهی مو است. برای سالم نگه داشتن مو و فرار از موخوره و شکستگی های ساقه ی مو بهترین روش حذف قسمت های آسیب دیده است. مدل های متنوعی از کوتاهی مو مثل مدل باب، مصری، چتری، تیفوسی و پیکسی وجود دارد و آرایشگر ها با استفاده از قیچی و ماشین های اصلاح اینکار را به صورت حرفه ای انجام میدهند. برای داشتن مو های زیبا و سالم باید به متخصصان این حوزه رجوع کنید.

کوتاهی مو


کوتاهی باید متناسب با فرم صورت انجام شود:


صورت های کشیده با پیشانی بلند باید مدل هایی را انتخاب کنند که قسمتی از پیشانی با چتری ها پوشانده شود.


کوتاهی مو


صورت های گرد باید مدل های بلند تر و تیکه تیکه استفاده شود.


کسانی که گردن های بلندی دارند باید مدل های کوتاهی را انتخاب کنند که جلوی مو بلندتر از پشت آن باشد. تا گردن کوتاه تر دیده شود.


کوتاهی


گردن های کوتاه مدل مو های خیلی کوتاه دخترانه مناسب است تا تمام گردنشان دیده شود.


کوتاهی


هیکل های درشت با مدل موی بلند و اندام های لاغر با مدل های کوتاه زیباتر میشوند.


کراتینه مو چیست و چه تاثیری دارد:

کراتین چیست؟


کراتین پروتئین طبیعی موجود در پوست، مو و ناخن است که باعث استحکام مو میشود. طی گذشت زمان و بالا رفتن سن و استفاده از شامپوها و مواد شیمیایی و رنگ و دکلره ی مو این پروتئین در مو از بین میرود. این پروتئین در مو های وز و فر کمتر وجود دارد.


کراتینه ی مو چه تاثیری دارد؟


کراتینه ی مو عملی است که با استفاده از مواد و محصولات حاوی کراتین، مو های آسیب دیده را احیا میکند و مو ها تا مدت ها صاف، نرم و درخشنده میماند. مدت ماندگاری کراتینه به تعداد مرتبه ی شستشوی مو بستگی دارد و هرچه کمتر مو با شامپو شسته شود این مدت بیشتر میشود.به طور معمول 2 تا 3 ماه ماندگاری دارد.

انواع خدمات در آرایشگاه زنانه:

موها، صورت، ابروها، پوست و ناخن اجزایی هستند که خانم ها برای رسیدگی و زیبا تر شدن آن ها به آرایشگاه زنانه مراجعه می کنند. خدمات مربوط به هر یک از آن ها از تنوع زیادی برخوردار است.


در ادامه توضیحاتی درباره این خدمات آورده شده است. البته خدماتی که به عروس خانم ها در سالن های آرایش داده می شود متفاوت از این خدمات هستند.


خدمات مربوط به صورت در آرایشگاه زنانه:

مهم ترین کاری در آرایشگاه زنانه روی صورت انجام می شود، اصلاح ابرو و اصلاح صورت است. مدل ابروها که با مد روز تغییر می کنند. برای اصلاح صورت نیز می توان از روش های بند انداختن یا وکس کردن استفاده کرد.

آرایش صورت و میکاپ نیز از دیگر کارهایی هستند که در آرایشگاه زنانه به آن پرداخته می شود. آرایش با توجه به سلیقه مشتری و در خواست او و همچنین مجلسی که در آن قرار است شرکت کند متفاوت خواهد بود.

آرایش همراه با گریم صورت نیز در مواقع خاص و برای عروس خانم ها و بانوانی که در خواست می دهند قابل اجرا است. گریم سه بعدی نیز روی لب، گونه و بینی تغییراتی ایجاد می کند که به راحتی نواقص صورت پوشانده می شوند.

کاشت مژه از خدمات نسبتاً جدیدی است که خانم هایی که از مژه های خود راضی نیستند و دوست دارند مژه هایشان بدون ریمل و آرایش زیبا و بلند و پر پشت جلوه کند، متقاضی آن هستند. کاشت مژه از کارهای تخصصی است و فردی که به این کار دست می زند، باید آموزش های لازم را دیده باشد.

انواع کاشت مژه در آرایشگاه زنانه:

کاشت دائم مژه

کاشت موقت مژه

کاشت مژه دائمی به روش جراحی:

کاشت مژه دائمی روشی است که برای افزایش تراکم یا پر شدن مژه ها در افراد دارای مژه های کم استفاده می شود. این عمل باید توسط متخصصان زیبایی صورت پذیرد که دارای مهارت و تخصص لازم برای انجام این کار می باشند.چرا که این عمل مانند عمل های دیگر دارای عوارضی جانبی است که در صورت انجام یک اشتباه بر روی مژه های شما باعث می شود آسیب جدی به مژه های شما وارد شود.


در کل این موضوع واضح است که تمامی عمل‌ها‌ی مربوط به چشم، مژه و سایر اعضای صورت از اهمیت و حساسیت منحصر به فردی نسبت به سایر اعضا برخوردار هستند پس در برخورد با آن‌ها نباید بی‌ اهمیت بود و با بی مسئولیتی در قبال خودتان به سلامتی و زیبایی‌تان آسیب‌های جدی وارد کنید.


پزشکان متخصص کاشت مژه را در کمتر از دو ساعت و با بیهوشی موضعی بیمار انجام می دهند. جراح می تواند در این بازه زمانی حدودا 24 تا 40 مژه بکارد.پس از انجام عمل جراحی دوره نقاهت آغاز می شود که همراه با کبودی و ورم است، مانند اکثر عمل‌ها و جراحی‌های زیبایی که البته در مدت زمان این دوره نقاهت با هم در تفاوت هستند، که پس از یک هفته با مصرف کردن داروهای ضد درد و حساسیت از بین می رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد