مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

جراحی بینی و معضل پیدا کردن بهترین جراح برای عمل های زیبایی

بهترین جراح بینی تهران کیست و با چه شرایطی جراحی بینی انجام می دهد ؟ این دو مورد از جمله سوالاتی هستند که میان متقاضیان جراحی زیبایی بینی مطرح می گردد. عمل بینی به عنوان یکی از پر طرفدارترین جراحی های زیبایی روز محسوب می شود. اکثر افراد متقاضی به دنبال پاسخ درستی برای سوالات مطرح شده می باشند.


بهترین جراح بینی تهران


فرم ظاهر بینی به عنوان عضوی که در وسط صورت قرار دارد ، روی زیبایی صورت تاثیر بالایی خواهد داشت ؛ لذا این موضوع حساسیت انتخاب جراح بینی را افزایش می دهد.


در مقاله پیش رو قصد داریم شما را با بهترین جراح بینی کرج و نحوه انتخاب بهترین جراح آشنا نماییم ؛ اما قبل از آن که بر روی این مسئله متمرکز شویم لازم دانستیم توضیحاتی درباره این جراحی ارائه نماییم.


رینوپلاستی  که با نام ” جراحی بینی ” نیز شناخته می شود ، معمولا با هدف بهبود ظاهر بینی انجام می شود که در این صورت در حین رینوپلاستی ، غضروف و استخوان بینی اصلاح می شود.


لازم به ذکر است که رینوپلاستی برای ترمیم شکستگی و سایر مشکلات ساختاری بینی نیز انجام می گیرد.


فرم جدید بینی باید به شکلی باشد که با آناتومی صورت فرد ، سازگار بوده و هارمونی و تناسب چهره را بهم نریزد.


با تجربه ترین و بهترین جراح بینی تهران کیست ؟

بهترین جراح بینی تهران کسی است که جراحی را با علم و تجربه خود و با استفاده از تکنیک های مناسبی انجام دهد و بهترین و رضایت بخش ترین نتیجه جراحی را برای بیمار به همراه داشته باشد ، بدون آن که به عملکرد بینی آسیب بزند.


در عمل زیبایی بینی با توجه به آناتومی صورت ، فرم و اندازه بینی تغییر می یابد. این تغییرات ؛ شامل باریک شدن نوک بینی یا قسمت های فوقانی ، بزرگ و کوچک شدن سایز بینی ، تغییر زاویه میان بینی و لب و غیره می باشد.


جراح بینی خوب با به کار گیری خلاقیت و مهارت خود حین عمل بینی ، می تواند هر کدام از اعمال فوق را به خوبی پیاده سازی نماید.

خصوصیات بهترین جراح بینی چیست ؟

بهترین جراح بینی سلامت فرد را بدون در نظر گرفتن مسائل مالی اولویت کار خود قرار دهد.


برای انتخاب بهترین جراح بینی می توان به مطب مراجعه کنید و نمونه کارهای جراح بینی که در مطب وجود دارد را مشاهده کنید و با بیماران قبلی جراح بینی که در فواصل زمانی مختلف مراجعه می نمایند و میزان رضایت از نتیجه عمل بینی افراد را مورد بررسی قرار دهید.


جراح بینی خوب ، افراد را در جریان تغییرات حین عمل بینی قرار می دهد و توصیه های قبل و بعد از جراحی بینی را به اصلاع می دهد.


جراح بینی دیدگاه کلی از نتیجه جراحی بینی در اختیار فرد قرار می دهد تا با دید بازتر و آگاهانه عمل زیبایی بینی را انجام داد.


جراح بینی خوب به سلیقه و خواسته فرد توجه داشته و بهترین روش را برای جراحی بینی انتخاب می کند که زیبایی و حفظ تناسب بین اجزای بینی عملکرد طبیعی بینی را اولویت قرار دهد.


جراح بینی با تجربه ، توانایی انجام انواع جراحی بینی استخوانی و بینی گوشتی را دارد و جراحی بینی را با حفظ اسکلت و ساختار بینی و تقویت غضروف بینی انجام می دهد تا نتیجه جراحی بینی به مدت طولانی ماندگار باشد.


بهترین جراح بینی در عمل جراحی بینی اندازه ظاهر بینی را متناسب با استخوان بندی و آناتومی ساختاری صورت تغییر می دهد و زاویه بین لب بالا و بینی را به نحوی ایجاد خواهد نمود که با دیگر اجزای چهره همخوانی داشته باشد.


بهترین جراح بینی


چگونه بهترین جراح بینی را انتخاب کنیم ؟

توجه داشته باشید که انتخاب بهترین جراح بینی ، دستیابی به نتیجه دلخواه و بهبودی کیفیت زندگی را تضمین می کند ؛ پس برای جراحی بینی عجله نکنید و انجام این عمل جراحی را به پزشکی محول نمایید که علاوه بر داشتن تخصص لازم در این زمینه ، تبحر کافی نیز در این راستا داشته باشد.


لازم به ذکر است که انجام جراحی دماغ در صلاحیت پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی ، متخصصین گوش و حلق و بینی و متخصص جراحی فک و صورت می باشد.

اهمیت مهارت جراح بینی

اهمیتی که انتخاب جراح بینی دارد مرتبط با فرم بینی و عملکرد بینی است .


اگر یک جراح بینی خوب و متخصص را انتخاب کنید قطعاً پس از رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی دچار هیچ گونه عوارضی نخواهید شد و رضایت کامل از فرم بینی خواهید داشت .


بنابراین نهایت دقت خود را در انتخاب جراح بینی به کار ببرید و مهارت جراح بینی برایتان اولویت باشد .


هدف از انجام جراحی بینی بهبود فرم و عملکرد بینی است .


اگر یک فرد اشتباه را برای عمل دماغ انتخاب کنید نه تنها نتیجه دلخواه خود را کسب نمی کنید بلکه پس از عمل بینی دچار عوارض بسیاری می شوید.


نپسندیدن فرم بینی ، بروز عوارض تنفسی ، کج بودن نوک بینی و خونریزی پس از جراحی بینی یا رینوپلاستی از بارزترین عوارض جراحی بینی هستند .


بهترین جراح بینی چه اقداماتی انجام می دهد؟

پیش از اینکه روند جراحی آغاز شود جراح بینی با بررسی های دقیق و معایناتی که دارد می تواند نقشه جراحی را در ذهن خود ترسیم کند.

تمامی جراحانی که در روند عمل بینی با رعایت اصول حرفه ای حرکت می کنند تمامی خطرات و مشکلات مسیر مراجعه کننده را به وی گوشزد می کنند و از او می خواهند که با آگاهی در این مسیر گام بردارد.

خوش بختانه بسیاری از بهترین جراحان بینی تلاش می کنند که نگاهی واقع بینانه در مراجعه کننده ایجادکنند تا مشکلی برای آنان ایجاد نشود.

در این مسیر جراح بینی تلاش می کند که تمامی رویاها و فانتزی های غیر واقعی که مراجعه کننده از نتیجه جراحی دارد را از بین برده و بخواهد که به مقوله عمل بینی با نگاهی دقیق و علمی نگاه کند. این مساله باعث می شود که فرد بعد از عمل دچار سرخوردگی نشود و بتواند مطابق با واقع به نتیجه جراحی نگاه کند.

نحوه عمل بسته بینی چگونه است؟

این روش بدون ایجاد هرگونه برش روی بینی انجام می شود. جراح به کمک ابزاری مخصوص پوست بینی را بالا نگه داشته و سپس عمل جراحی از داخل بینی انجام می دهد. از مزایای این روش می توان به عدم ایجاد برش و باقی نماندن جای بخیه بر روی کلوملا و مدت زمان کمتر عمل اشاره کرد. اما بسیاری از متخصصان جراحی بینی این روش را برای جراحی مناسب نمی دانند زیرا جراح دید کامل بر ساختمان بینی ندارد و نمی تواند تغییرات پیچیده تر را ایجاد کند. نتیجه این جراحی به زیبایی عمل باز بینی نیست.


عمل بینی باز بهتر است یا بسته؟

امروزه اکثر متخصصان رینوپلاستی دریافته اند که مزایای عمل بینی باز بیش از نوع بسته آن است. در واقع در این عمل، جراح به دلیل داشتن میدان دید بیشتر می تواند تغییرات را به راحتی و بدون هیچ خطایی انجام دهد. علاوه بر این، نتیجه حاصل از این روش بهتر از عمل بسته بینی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد