مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

آنچه که معلمان و دانش آموزان باید بدانند

هرآنچه لازم است در رابطه با digiform.ir | سایت دیجی فرم | ورود به سایت دیجی فرم | آزمون آنلاین دیجی فرم بدانید، در این مقاله آموزشی ارائه داده شده است. دیجی فرم چیست ؟ در سایت دیجی فرم مشابه سایت گوگل فرم کاربران میتوانند انواع فرم ها را ایجاد کنند، مثلا معلیمن با خرید اشتراک مورد نظر میتوانند فرم آزمون آنلاین برای دانش آموزان ایجاد کنند و یا فرم های نظرسنجی را ایجاد کنند. از جمله فرم های قابل تعریف در فرم ساز می توان به  ثبت نام همایش ها و کلاس ها،  ثبت نظرات افراد، ثبت اطلاعات و ... اشاره کرد. در ادامه این مقاله نحوه ساخت آزمون در digiform.ir | سایت دیجی فرم برای کاربران ارائه داده شده است


آزمون آنلاین دیجی فرم


با شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور، سامانه آموزشی شاد ، برای برگزاری کلاس های آموزشی دانش آموزان طراحی شد. با توجه به آنکه کلاس های دانش آموزان در شبکه شاد برگزار می شود، برگزاری امتحانات و آزمون های کلاسی دانش آموزان نیز از طریق اپلیکیشن شاد، به صورتی غیر حضوری و آنلاین برگزار می شود. بدین منظور معلمان برای ساخت آزمون های آنلاین شاد می توانند از طریق سایت دیجی فرم  شاد اقدام نمایند یکی از مزایایی سایت دیجی فرم ، آزمون آنلاین دیجی فرم در این است که امکان تقلب دانش آموزان در این سامانه بسیار کمتر است. برای آگاهی از نحوه ساخت آزمون آنلاین در سایت دیجی فرم ، تا انتهای این مقاله آموزشی با ما همراه باشید.با توجه به غیر حضوری شدن مدارس در کشور ایران، لازم است که دانش آموزان برای آزمون دادن نیز از بستر اینترنت استفاده نمایند. در سال های اخیر که مدارس غیر حضوری شدند و آزمون ها نیز به صورت آنلاین برگزار می شوند، بسیاری از سایت ها اقدام به راه اندازی بستری کردند تا معلمان بتوانند به صورت آنلاین آزمون های خود را از دانش آموزان بگیرند.


یکی از بهترین بسترهای اینترنتی و مجازی برای آزمون آنلاین، سامانه دیجی فرم شاد است. دیجی فرم یک بستر اینترنتی است که به وسیله آن می توان اقدام به طراحی آزمون کرد. علاوه بر این، امکان طراحی پرسشنامه و لیست حضور و غیاب نیز در آن وجود دارد. در ادامه برای آشنایی با امکانات این اپلیکیشن به بررسی دیجی فرم شاد می پردازیم.


 دیجی فرم شاد به نشانی digiform.ir مکان ساخت انواع فرم های آزمون، حضور و غیاب و ... را فراهم کرده است.



دیجی فرم شاد چیست؟

لزوم ایجاد بستر مناسب در جهت برگزاری آزمون های آنلاین در سال های اخیر بسیار احساس می شد. به همین خاطر، سایت های مختلفی برای ارائه خدمات ساخت آزمون آنلاین راه اندازی شدند که یکی از این سایت ها، دیجی فرم می باشد. دیجی فرم خدمات مشابهی با گوگل فرم ارائه می کند اما بهتر است که بگوییم دیجی فرم خدمات بیشتری را نسبت به گوگل فرم ارائه می کند و راحت تر می توان به وسیله  آن آزمون آنلاین، پرسشنامه، فرم حضور و غیاب و ... طراحی کرد.


 


دیجی فرم شاد، همان دیجی فرمی است که می توان از طریق سامانه دیجی فرم ایجاد کرد و پس از بروزرسانی شاد، برای دانش آموزان ارسال نمود. دیجی فرم شاد قابل استفاده به عنوان آزمون آنلاین، پرسشنامه های کلاسی، فرم حضور و غیاب می باشد و مزیت استفاده از دیجی فرم شاد این است می تواند تقلب کردن دانش آموزان را شناسایی کند.


 


بنابراین، دیجی فرم شاد یکی از بسترهای بسیار مناسب برای ساخت آزمون آنلاین می باشد چرا که قادر به شناسایی تقلب است و از طرفی می توان سوال های جدید را از طریق دیجی فرم ایجاد کرد و برای دانش آموزان ارسال کرد.تنظیمات عمومی (General)


می‌توانید ایمیل کاربران راجمع آوری کنیدو  بدین ترتیب امکان پاسخگویی به آن‌ها را داشته باشید،  برای پاسخگویی به پرسش‌ها نیاز به ورود به حساب کاربری وجود دارد و هر کاربر تنها یک بار


می‌تواند فرم را پر کند.


با استفاده از این گزینه می‌توانید فرم خود را به یک آزمون چندگزینه‌ای تبدیل کنید و نمرات را به طور لحظه‌ای یا در انتهای آزمون به پاسخ‌دهنده نشان دهید.


امکانات سامانه آزمون آنلاین پرسال :

 ارائه صفحه اختصاصی مستندات


  تصحیح آنلاین آزمون و نمایش کارنامه


   امکان برگزاری آزمون به زبان انگلیسی


    برگزاری آزمون هماهنگ کشوری


   تنظیم تاریخ و ساعت شروع آزمون


   جلوگیری از آزمون مجدد برای داوطلب


   تنظیمات ظاهری آزمون آنلاین


   نمایش آنلاین و لحظه ای از عملکرد داوطلبین در آزمون

منبع:

https://pasokhbama.com/%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%85-%D8%B4%D8%A7%D8%AF/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد