مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

راهنمای استفاده از امکانات جدید شبکه شاد دانش آموزی

چگونه در شاد لایو بگذاریم؟ اگر شما هم یکی از کاربرانی هستید که این سوال ذهنش را مشغول کرده است، این مقاله را حتما تا آخر بخوانید زیرا در این نوشته قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه در اپلیکیشن شاد Live بگذارید. با ( پاسخ با ما ) همراه باشید.

همه چیز به خوبی پیش میرفت تا اینکه یک ویروس بسیار کوچک با وزنی بسیار ناچیز توانست تحولی عظیم ایجاد کند، به طوری که علاوه بر بسته شدن مغازه ها وفروشگاه ها، قرنطینه امری الزامی شد. با وجود بازیگوشی بچه ها و حجم بالای دروس در هر پایه دوری آینده سازان کشور برای مدتی از تحصیل امری پر دردسر به حساب می آمد. اپلیکیشن شاد یک تدبیر مدیرانه برای جلوگیری از دور ماندن دانش آموزان از تحصیل بود. تدبیری که باعث شد نه‌ تنها محصلان از تحصیل باز نمانند بلکه با روشی نوین و کاربردی تر به درس خواندن بپردازند.

در شبکه شاد همه نقش خود را ایفا می کنند، مدیران به تشکیل کلاس، تایید هویت دانش‌آموزان و معلمان، تعیین دبیران هر درس و غیره می پردازند، معلمان مثل قبل به دانش آموزان هر کلاس آموزش درس مربوطه را می دهند و دانش آموزان به فراگیری درس و انجام تکالیف مشغول می شوند. تنها تفاوت پیام رسان شاد با یک کلاس فیزیکی، آنلاین و مجازی بودن آن است. در این برنامه معلمان می توانند محتواهای آموزشی را به صورت ویدیو، ویس، عکس و غیره با کاربران به اشتراک بگذارند. یکی از راه های آموزشی ارتباط زنده در شاد (پخش زنده) می باشد که در ادامه آموزش آن می پردازیم.

ارتباط زنده دو طرفه در برنامه شاد

ارتباط زنده دو طرفه یا همان لایو در شبکه شاد  که از قابلیت های جدید برنامه شاد می باشد ، با اهداف برگزاری جلسه آنلاین مدیران ، برگزاری جلسات اولیا و معلمان ، برگزاری جلسات بین معلمان و به طور کلی ایجاد تعامل دو طرفه راه اندازی شده است همچنین معلم در کلاس های آنلاین خود می تواند با انتخاب پخش زنده دو طرفه ، پرسش و پاسخ کلاسی را انجام دهد بدین صورت که معلم لایو را شروع می کند و دانش آموزان می توانند با ارسال درخواست در لایو شرکت نمایند و مشکلات درسی خود را به صورت زنده و با پرسیدن از معلم ، رفع کنند.


از دیگر امکاناتی که از بخش تنظیمات شاد قابل دسترسی هستند ، می توان به نظر سنجی ، تماس صوتی ، تماس تصویری ، امکان ارسال تکالیف به صورت فایل ، آزمون آنلاین در شاد و …. اشاره کرد که شما می توانید برای اطلاع از جزئیات بیشتر و دریافت راهنمایی ، با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما در بخش پشتیبانی اپلیکیشن شاد ، تماس بگیرید.


با این وجود این روزها باز هم شاهد برخی مشکلات در این برنامه هستیم که فرآیند تدریس را کمی آهسته کرده است و شاید حتی گاها کلا این برنامه مختل شود و امکان استفاده از قابلیت های اصلی آن مانند لایو و امثالهم به حداقل برسد. اما پاسخ دلیل کند بودن برنامه شاد و تمام این سوالات به دو دسته تقسیم می شود که باید حتما در مورد آن بیشتر بدانید که در ادامه این گزارش از بخش تکنولوزی نمناک با رفع مشکلات برنامه شاد آشنا خواهید شد. همراه ما باشید.


1- مشکلات داخلی برنامه شاد

همان گونه که می دانید این برنامه تنها برنامه در حال حاضر برای تدریس در کشور مورد استفاده قرار گرفته است و به همین دلیل تعداد زیادی از دانش آموزان و معلمان از این برنامه برای آموزش استفاده می کنند. به همین دلیل گاها ممکن است با اختلالاتی در این برنامه روبرو شوید که بیشتر به دلیل حضور تعداد زیادی از دانش آموزان می باشد که این مشکل دائمی نیست و موقت می باشد.


اما یکی دیگر از مشکلاتی که اکثر کاربران این برنامه آنرا گزارش داده اند، کند بودن برنامه شاد در حین اجرای لایو می باشد که با کوچکترین قطعی، تعداد زیادی از دانش آموزان نمی توانند درس آموزش داده شده را فرا بگیرند. با این حال این یک مشکل می باشد که امیدواریم هر چه زودتر برطرف شود تا یک برنامه بدون مشکل برای دانش آموزان و دبیران داشته باشیم.


کند بودن برنامه شاد


توجه : اگر مشکلی در حین تدریس رخ داد و شما نتوانستید به خوبی از لایو برنامه شاد استفاده کنید، می توانید با مراجعه به بخش «سرویس ها»، از محتواهای آموزشی استفاده کنید تا مباحثی که مشکل برای شما رخ داد را با مطالعه جبران کنید.


2- وجود مانع از سمت شما

اما همیشه دلیل کند بودن از جانب برنامه نیست و گاها ممکن است که از جانب خودمان باشد و این در حایل است که شاید اصلا در مورد آن اطلاعی نداشته باشیم. با این حال یک سری از عوامل هستند که شما باید برای رفع مشکل برنامه شاد آنها را مدنظر داشته باشید تا اگر با یک مشکل روبرو شدید، حتما از طریق انجام دادن این موراد مطمئن شوید که آیا مشکل از جانب شما می باشد یا خیر؟! این موارد عبارتند از؛


1- عدم استفاده از فیلترشکن

از بزرگترین و اصلی ترین مشکلاتی که ممکن است برای شما در حین کار با برنامه شاد رخ دهد این است که شما قبل از وارد شدن به برنامه شاد فراموش کنید برنامه هایی مانند فیلترشکن و vpn را خاموش نمائید. با این حال از آنجاییکه برنامه شاد یک برنامه بومی می باشد و سرورهای آن در داخل کشور قرار دارند، شما به سختی می توانید به سرورهای مربوطه متصل شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد