مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

راهنمای انتخاب و شرکت در تورهای یکروزه برای گشت در تهران

تورهای تهران گردی

اگر فرصت سفرهای چندروزه و اقامت در اماکن خارج از شهر را ندارید، تورهای یکروزه بهترین محیط برای پرسه در تاریخ و فرهنگ تهران قدیم، بازدید از اماکن تاریخی اطراف تهران، حضور در طبیعت زیبای استان و بسیاری از جذابیتهای دیدنی که در یکروز قابل بازدید هستند را برای شما فراهم کرده است. شاید فکر کنید در یکروز قادر نباشید در قالب یک تور سفر جالبی داشته باشید. اما همسفران قبلی نظر دیگری دارند! با ما همسفر شوید تا ببینید در همسایگی شما نیز جذابیتهایی بوده که از آنها بی خبر بودید!

این تورها در قالب بازدید از خانه های تاریخی تهران که محل اقامت بزرگان فرهنگ و ادب یا سیاست ما بوده اند میباشد. بازدید از محله های تهران قدیم که هر کدام داستانها و روایات خودرا دارند. تورهای گذر ادیان با بازدید از کلیساها، کنیسه، آتشکده و سایر اماکن مذهبی شمارا با مذاهب مختلفی که در تهران ما دهها سال ساکن بوده اند آشنا میکند

جاذبه‌های گردشگری تهران

تِهْران بزرگ‌ترین شهر و پایتخت ایران ، مرکز استان تهران و شهرستان تهران است. جمعیّت شهر تهران طبق سرشماری سال (۱۳۹۵) بالغ بر ۸٬۶۹۳٬۷۰۶ نفر و مساحت ۵۷۴ کیلومتر مربّع است. تهران بیست و پنجمین شهر پرجمعیّت جهان به‌شمار می‌آید.

در جنوب دامنهٔ رشته‌کوه البرز در ۱۱۲ کیلومتری جنوب دریای خزر واقع شده‌است. این شهر دارای ۳۷۴ محله ، یک شبکهٔ متراکم بزرگراهی و ۷ خط فعال مترو و ۸ خط در حال ساخت مترو است که در سال ۱۳۹۴ ، ۷۱۷ میلیون مسافر را جابه‌جا کرده‌اند.

پیشینه شکوفائی تهران به سال ۱۷۸۸م هنگامی که آغا محمد خان قاجار آن را به پایتختی برگزید ، بازمی‌گردد. سپس در روزگار رضا شاه پهلوی با شتاب بیشتری گسترش یافت و مردم بسیاری از استان‌ها پیرامونش را جذب نمود. از دهه ۱۹۶۰م ، مرکز جذب مهاجران زیادی از سراسر ایران بوده‌است. ساکنان اصلی تهران ، گروه‌های فارسی‌زبان بودند اما اکنون مردم از اقوام مختلفی در این شهر زندگی می‌کنند. در تهران مردم به زبان فارسی با هم گفتگو می‌کنند. بیشتر مردم در این شهر ، زبان فارسی با لهجه تهرانی دارند. دیگر گروه‌ها ساکن تهران عبارتند از کرد ، آذربایجانی ، گیلک ، مازندرانی ، ارمنی ، عرب و لر. تراکم جمعیت در تهران بین ده‌هزار و هفتصد تا بیش از یازده هزار فرد در هر کیلومتر مربع برآورد می‌شود که بنابر آمار بیستمین شهر پرتراکم جهان است.

همانطور که گفته شد تهران یکی از مهم‌ترین مراکز گردشگری ایران به حساب می‌آید و این شهر دارای مجموعه‌ای از جاذبه‌های گردشگری است که شامل کاخ‌ها و موزه‌هایش می‌شود. میدان و برج آزادی ، برج میلاد ، پل طبیعت و دریاچه چیتگر نیز از جاذبه‌های گردشگری مهم شهر تهران می‌باشند. تهران در سال ۲۰۰۹ میلادی میزبان ۶۴۶ هزار گردشگر خارجی بود و در سال ۲۰۱۲ این آمار به ۱/۱۱ میلیون تن تغییر یافت. افزایش پیوستهٔ ورود گردشگران خارجی به این شهر باعث شد آمار این گردشگران در سال ۲۰۱۵ به ۱/۵۱ میلیون تن برسد. عراقی‌ها بیشترین درصد مسافران خارجی تهران را از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ تشکیل می‌دادند. حدود ۳۰۵ هزار عراقی در سال ۲۰۱۲ ، در تهران اقامت شبانه داشتند که این میزان در سال ۲۰۱۶ به ۴۸۷ هزار تن رسید. پس از عراقی‌ها ، آذربایجانی‌ها دومین گروه مسافران مهم وارد شده به تهران بوده‌اند.

در سال ۲۰۱۲ ، ۱۹۶ هزار گردشگر آذربایجانی به تهران سفر کردند و این میزان در سال ۲۰۱۶ به ۳۲۰ هزار نفر رسید. افغانستان نیز در سال ۲۰۱۶ با فرستادن ۱۵۶ هزار گردشگر با اقامت شبانه به تهران ، در ردهٔ سوم مبادی برتر تهران قرار گرفته بود که پس از آن ترکیه و ترکمنستان قرار داشتند. در سال ۲۰۱۶ ، حدود ۱۴۳ هزار تن از شهروندان ترکیه و ۷۵ هزار تن از شهروندان ترکمنستان به تهران سفر کردند و دارای اقامت شبانه در این شهر بودند.

تهران با جذب ۱/۶۴ میلیون گردشگر در سال ۲۰۱۶ میلادی یکی از مهم‌ترین شهرهای خاورمیانه در زمینهٔ گردشگری بوده‌است. همچنین تهران پس از شهرهای دبی ، ژوهانسبورگ ، ریاض و ابوظبی در رتبهٔ پنجم از دیدگاه شمار ورود گردشگران خارجی در سال ۲۰۱۶ در مناطق آفریقا و خاورمیانه قرار داشت و گردشگران خارجی تهران در این سال نیم میلیارد دلار هزینه‌کرد داشته‌اند.

تور تهران گردی - معرفی بهترین آژانس های تور تهرانگردی - پاسخ تو

تور تهرانگردی

آیا شما نیز به دنبال رزرو یکی از بهترین تور تهران گردی از تهران هستید؟ آیا می دانید که برای رزرو تورهای تهران گردی نوروز بایستی چه زمانی اقدام کنید؟


با توجه به نزدیک شدن سال نو، بسیاری از گردشگران و مسافران به دنبال رزرو یکی از بهترین تور تهرانگردی خوب هستند چرا که در تعطیلات سال نو، از میزان ترافیک و تردد جمعیت این شهر کاسته شده و گردشگران می توانند به راحتی از جاذبه های طبیعی و تاریخی آن بازدید کنند. در روزهای اخیر نیز افزایش خرید تور تهران گردی هستیم که شما نیز می توانید یکی از بهترین تور زمینی تهران گردی را انتخاب کرده و پایتخت و مدرن ترین شهر کشورمان را از نزدیک تماشا کنید. تهران با داشتن قدمت بسیار طولانی و موقعیت استراتژیک بالای خود، علاوه بر داشتن آلودگی و ترافیک سنگین، بهترین جاذبه های کشورمان را نیز در دل خود جای داده است. بهترین و مناسب ترین زمان برای بازدید از این شهر قطعا تعطیلات سال نو می باشد که برای این منظور می توانید یکی از تور تهرانگردی عید را انتخاب کرده و آن را رزرو کنید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد راهنمای ثبت نام تورهای تهران گردی، تور طبیعت گردی تهران و رزرو تور تهرانگردی تهران بزرگ توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.


تصویر 1


انواع تورهای تهرانگردی

همانطور که اشاره شد، امروزه تورهای تهرانگردی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای رزرو شده از آژانس های مسافرتی کشورمان می باشد. به خصوص رزرو تور تهران گردی نوروز بیشتر از سایر تورهای دیگر مورد توجه گردشگران و توریست ها واقع شده است. از مهمترین انواع تور تهرانگردی می توان یه مواردی از جمله زیر اشاره کرد:


–         تور تهرانگردی با دوچرخه


–         تور تهرانگردی کاخ گلستان


–         تور های یک روزه تهران گردی


–         تور تهران گردی در ایام عید


–         تور طبیعت گردی از تهران


شما نیز می توانید با توجه به علاقه و شرایط خود، یکی از بهترین انواع تور های تهران گردی را انتخاب کرده و از این طریق خودتان را برای گذراندن بهترین لحظات آماده کنید. همچنین می توانید در خصوص کسب اطلاعات و جزئیات مفصل تر در مورد هریک از انواع تور تهرانگردی نیز با همکاران ما از همین وب سایت پیش روی خود در تماس بوده و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. اگر در انتخاب یکی از بهترین تور در تردید هستید پیشنهاد ما به شما رزرو تور نوروزی تهرانگردی خواهد بود.


تصویر 2


تور های طبیعت گردی تهران

همانطور که ملاحظه نمودید، یکی از بهترین انواع تور تهرانگردی را، تور طبیعت گردی اطراف تهران تشکیل داده است که بی شک این نوع از تورها در میان گردشگران ماجراجو و بوم گردی از محبوب ترین تورهای این شهر بوده و شما نیز می توانید با توجه به سلامت جسمی و علاقه خود، یکی از بهترین تورهای طبیعت گردی تهران را انتخاب کرده و آن را هم اکنون رزرو کنید. شهر تهران جاذبه های طبیعی بسیار بی نظیری داشته که از مهمترین آنها می توان به تنگه واشی اشاره کرد که یکی از باشکوه ترین مناظر طبیعی را در اطراف خود جای داده است. امروزه تور یکروزه تهران گردی مربوط به طبیعت گردی این شهر می باشد و شما نیز می توانید برای گذراندن یکی از متفاوت ترین لحظات، در یکی از تورهای طبیعت گردی این شهر شرکت کرده و از این طریق از آّب و هوایی بهاری برخوردار بوده و بتوانید تصاویر زیبایی را نیز از طبیعت زیبای این شهر به ثبت برسانید.


تصویر 3


بهترین زمان ثبت نام در تورهای تهران گردی

در سال های اخیر شاهد افزایش برگزاری تور تهران گردی جمعه ها هستیم که از این طریق گردشگران می توانند در روز تعطیل آخر هفته خود از جاذبه های دیدنی این شهر بازدید کرده و به همراه استراحت، تجربیات زیادی را نیز به دست آورند. امروزه بسیاری از گردشگران به دنبال بهترین و مناسب ترین زمان برای ثبت نام در تورهای تهران گردی هستند تا بدون مشکل بتوانند تور مورد نظر خود را برگزار کنند. بهترین زمان برای شرکت در تور تهرانگردی شمیرانات هر فصلی از سال می باشد که بی شک فصل بهار از بهترین آنها خواهد بود. همچنین شما می توانید از همین وب سایت اینترنتی پیش روی خود، یکی از بهترین تور تهرانگردی یکروزه را نیز انتخاب کرده و آن را به همراه خانواده و دوستان خود نیز رزرو کنید.


تصویر 4

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد