مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

مشاوره تحصیلی وکنکور

در اینجا سعی میکنیم راهنمای تحصیلی و کنکور باشیم

راهنمای ورود و استفاده از پورتال سازمان فنی حرفه ای کشور

راهنمای ورود به سایت فنی حرفه ای portaltvto
پورتال فنی حرفه ای، سامانه ای است که از سوی سازمان فنی حرفه ای کشور برای ارائه خدمات غیر حضوری به شرکت کنندگان و متقاضیان شرکت در دوره های مختلف فنی حرفه ای روی کار آمده است. سایت portaltvto امکانات مختلفی را در خود گنجانده است که باعث می شود، شرکت کنندگان دوره های فنی حرفه ای، نیازی به مراجعه حضوری به مراکز سازمان فنی حرفه ای را نداشته باشند و بتوانند به صورت غیر حضوری بسیاری از امور خود را انجام دهند.

سایت سازمان فنی حرفه ای به نشانی www.portaltvto.com​، خود از بخش های مختلفی تشکیل شده است که امور مربوط به دوره های سازمان فنی حرفه ای را با سرعت و سهولت بیشتری انجام می دهد. بنابراین، این سامانه برای تمامی افرادی که قصد شرکت در دوره های سازمان فنی حرفه ای را دارند، بسیار حائز اهمیت است.

در صورتی که قصد دارید به پورتال فنی حرفه ای وارد شوید، می توانید از طریق لینک هایی که در بالا گذاشته شده است به این سایت وارد شوید. پس از ورود به سامانه می توانید از طریق کلیک کردن بر روی لینک های مختلف، به بخش های مختلفی که در این سامانه وجود دارد، وارد شوید و از امکانات این سایت استفاده نمایید.

معرفی آزمون های سازمان فنی حرفه ای
پورتال جامع سازمان فنی حرفه ای کشور برگزار کننده دوره ها و آزمون های فنی حرفه ای و مهارتی است و علاقه مندان می توانند با توجه به حرفه و تخصص خود ، در کلاسهای آموزشی ثبت نام کنند و پس از گذراندن ساعات مشخص ، در آزمون پایان دوره نیز شرکت کنند تا به آنها گواهینامه اعطا شود.

آزمون ادواری فنی حرفه ای
آزمون های فنی حرفه ای سامانه Portaltvto شامل سه دسته هستند. پر متقاضی ترین آزمون ، آزمون ادواری می باشد و این آزمون برای متقاضیانی برگزار می شود که دارای حرفه و مهارت خاصی هستند و نمی خواهند که در دوره ها و کلاس های آموزشی تئوری و عملی شرکت نمایند و تنها قصد دارند با شرکت در آزمون ، مدرک معتبر در حرفه و تخصص خود دریافت کنند. رشته های آزمون ادواری در 4 خوشه صنعت ، خدمات ، فرهنگ و هنر و کشاورزی دسته بندی می شوند و بسیار هم متنوع هستند. علاقه مندان می توانند پس از بررسی مراکز آموزشی معتبر زیر نظر سازمان فنی حرفه ای ، در یکی از مراکز ثبت نام و در زمانبندی های اعلام شده در آزمون های کتبی و عملی شرکت نمایند.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه پورتال فنی حرفه ای
آزمون های سازمان فنی حرفه ای به دسته آزمون های ادواری و صنعت ساختمان و آزمون های کتبی و الکترونیکی تقسیم بندی میشه. داوطلبانی که قصد شرکت در هر کدوم از این آزمون ها رو دارن باید چند روز قبل از برگزاری آزمون به پورتال سازمان فنی حرفه ای مراجعه کنن و مراحل دریافت کارت ورود به جلسه رو انجام بدن. سامانه دریافت کارت ورود به جلسه سازمان فنی حرفه ای برای دو آزمون کتبی و ادواری به صورت زیر ذکر شده.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های تئوری
افرادی که قصد ثبت نام و شرکت در آزمون های کتبی فنی حرفه ای رو دارن می تونن با مراجعه به سایت سازمان فنی حرفه ای به آدرس اینترنتی portaltvto.com و کلیک کردن بر روی گزینه نتایج آزمون های تئوری یا کارت ورود به جلسه آزمون، مراحل دریافت کارت ورود به جلسه خودشون رو انجام بدن. البته داوطلبان میتونن به راحتی روی لینک زیر کلیک کنن و به صورت مستقیم به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تئوری (کتبی و الکترونیکی) وارد بشن.

 

برای ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کتبی و الکترونیکی سازمان فنی حرفه ای کلیک کنین.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های ادواری و صنعت ساختمان
افرادی که در آزمون های ادواری ثبت نام کردن، می تونن چند روز قبل از برگزاری آزمون به قسمت مربوط به ثبت نام آزمون های ادواری و صنعت ساختمان وارد بشن و از طریق کلیک کردن بر روی گزینه دریافت کارت ورود به جلسه، کارت ورود به جلسه آزمون ادواری خودشون رو پرینت بگیرن. برای راحتی شما عزیزان لینک مستقیم ورود به قسمت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های ادواری  صنعت ساختمان را برای شما آورده ایم.

 

برای ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های ادواری و صنعت ساختمان کلیک کنین.

سایت اعلام نتایج سازمان فنی حرفه ای azmoon.portaltvto
آزمون های فنی حرفه ای در سه نوع مختلف برگزار میشن که هر کدوم از این انواع آزمون های
فنی حرفه ای، زمان خاصی رو برای شرکت در آزمون ثبت نام در آزمون اختصاص میدن. بنابراین، نمیشه زمان قطعی رو برای اعلام نتایج آزمون های سازمان فنی حرفه ای ذکر کرد.

سازمان فنی و حرفه ای کشور با هدف آموزش مهارت های مختلف فنی به علاقه مندان در حال فعالیت است . بدین منظور برای اطلاع رسانی فعالیت های آموزشی خود به متقاضیان سامانه ای را در نظر گرفته که علاقه مندان با مراجعه به آن می توانند از انواع دوره های آموزشی ، زمان برگزاری کلاس ها و امتحانات و استعلام مدرک فنی خود مطلع شوند .

پورتال سازمان فنی و حرفه ای کشور portaltvto.com علاوه بر اطلاع رسانی بخش های آموزشی ، لیستی از دوره های فنی و حرفه ای که در آموزشگاه های دولتی و آزاد سراسر استان های کشور در حال برگزاری است را نیز به متقاضیان ارائه می دهد . در ادامه برای آشنایی بیشتر با نحوه ورود به این سازمان ، به بررسی پورتال جامع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می پردازیم .



سایت ثبت نام سازمان فنی و حرفه ای reg.portaltvto.com
پورتال جامع سازمان فنی و حرفه ای کشور از سه بخش کلی « برگزاری دوره های آموزشی مهارتی فنی و حرفه ای » ، « برگزاری آزمون های مهارتی » و « صدور مدارک فنی و حرفه ای » تشکیل شده که اطلاعات مختلف آموزشی مهارتی بر روی آن قرار می گیرد .

متقاضیان برای مشاهده انواع دوره های فنی و حرفه ای در ابتدا باید وارد سایت reg.portaltvto.com شده و سپس به انتخاب مهارت آموزشی مورد نظر خود از لیست کلاس ها پرداخته و وارد بخش هزینه ثبت نام شوند . مبلغ ثبت نام در سازمان فنی و حرفه ای 5000 تومان بوده و پس از آن امکان ثبت نام برای متقاضی فراهم می شود .

 

 لینک ورود مستقیم به پورتال سازمان فنی و حرفه ای کشور

 

داوطلبان برای آشنایی بیشتر با سایت آموزش فنی و حرفه ای ، می توانند به مطالعه مقاله زیر پرداخته و از راهنمای تصویری آن برای ثبت نام در کلاس های آموزشی استفاده نمایند .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد